افزونه تجارت الکترونیک Easy Digital Downloads برای وردپرس

افزونه تجارت الکترونیک Easy Digital Downloads برای وردپرس

وقتی صحبت از کسب درآمد آنلاین به میان می‌آید، پیشنهاد محصولات دیجیتال برای خرید در وبلاگ را گزینه‌ای عالی می‌دانم. من در واقع در حال حاضر در مرحله ایجاد یک راهنمای هستم که قصد دارم از طریق وبلاگ خودم منتشر کنم. بنابراین به موقع است که توجه من به دانلودهای دیجیتال آسان — یک افزونه رایگان که به طور خاص برای فعال کردن فروش محصولات دیجیتال از طریق وردپرس طراحی شده است. وعده می دهد که راه حلی سبک و شهودی باشد، اما آیا ارائه می دهد؟

از Easy Digital Downloads دیدن کنید

ایجاد صفحات محصول

افزونه Easy Digital Downloads یک نوع پست سفارشی ایجاد می کند که در آن می توانید تمام اطلاعات مربوط به محصول خود را وارد کنید: همانطور که می بینید، آنجا فضایی برای وارد کردن توضیحات محصول به همراه فیلدهای مربوط به اطلاعات خاص محصول وجود دارد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به گزینه‌های پیکربندی دانلود بیندازیم: همانطور که می بینید، در اینجا هیچ چیز خیلی پیچیده ای وجود ندارد که بتوان به آن پرداخت. فقط یک قیمت و مکان دانلود را وارد کنید، و آماده هستید.همچنین می‌توانید قیمت‌گذاری متغیر را فعال کنید (یعنی چندین امتیاز قیمت)، و یادداشت‌های محصول را اضافه کنید که به رسید خرید اضافه می‌شوند.

آنچه کاربر می بیند

در قسمت جلویی، Easy Digital Downloads یک تجربه کاربری بی‌نظیر ارائه می‌دهد که در طراحی طرح زمینه شما ذوب می‌شود: این افزونه AJAX است -enabled، بنابراین کاربر بدون هیچ مشکلی از مرحله ای از فرآیند خرید به مرحله بعدی منتقل می شود: افزونه انتخاب بسیار خوبی از درگاه‌های پرداخت ارائه می‌دهد— PayPal و گزینه‌های پرداخت دستی به‌صورت استاندارد گنجانده شده‌اند، با افزونه‌های موجود برای Stripe، PayPal Pro، PayPal Express، و موارد دیگر.

سابقه پرداخت و گزارش

Easy Digital Downloads آرشیوها و گزارش های جامعی را برای سابقه پرداخت و نتایج فروش شما ارائه می دهد:

< p id="caption-attachment-22329" class="wp-caption-text">سابقه پرداخت
< p id="caption-attachment-22330" class="wp-caption-text">گزارش‌های فروش

همانطور که می بینید، پیگیری فروش و تجزیه و تحلیل عملکرد محصولات شما آسان است.

اما این همه چیز نیست…

اگرچه Easy Digital Downloads یک افزونه سبک وزن است که فقط بر یک هدف خاص تمرکز دارد، اما عملکرد آن را محدود نمی کند. علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا توضیح داده شد، موارد زیر را نیز ارائه می‌دهد:

  • سیستم سبد خرید برای خرید چند محصول همزمان
  • سیستم کد تبلیغاتی
  • قابلیت توسعه از طریق افزونه‌های مختلف (از دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی تا صدور مجوز نرم‌افزار)
  • و بیشتر!

اگر به دنبال فروش محصولات از طریق وبلاگ وردپرس خود هستید، این بهترین راه حلی است که من از آن اطلاع دارم. و بهتر از همه، محصول پایه (که به تنهایی سطح بالایی از عملکرد را ارائه می دهد) کاملا رایگان است! دانلودهای Easy Digital را از اینجا بارگیری کنید.

خروج از نسخه موبایل