منابعی برای آموزش ساخت قالب وردپرس

منابعی برای آموزش ساخت قالب وردپرس

وردپرس عالی است. نصب آن آسان است و تعداد زیادی تم رایگان و ممتاز برای دانلود وجود دارد. یا همیشه می توانید یک موضوع را خودتان بسازید. نمیدونی چطوری کد بزنی؟ مشکلی نیست، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! هر کسی در مقطعی مبتدی است و با وردپرس هر چه منابع بیشتر باشد بهتر است. خوشبختانه مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کمک و آموزش به آنها مراجعه کنید، بدون اینکه هرگز میز خود را ترک کنید. در زیر کتاب‌ها، آموزش‌ها، تم‌های شروع و چند مورد اضافی وجود دارد که فکر می‌کنیم برای یادگیری نحوه کدنویسی برای وردپرس عالی هستند. ادامه دهید و شروع کنید – در کمترین زمان کدنویسی خواهید کرد!

کتاب

چگونه یک طراح وردپرس Rockstar باشیم

چگونه یک طراح وردپرس Rockstar باشیم، کتابی عالی است، با هزاران اطلاعات عالی برای مبتدیان کدنویسی. این کتاب شما را از طریق سه موضوع وردپرس راهنمایی می‌کند تا به شما نشان دهد که چگونه نمونه کارها، وبلاگ‌ها و سایت‌های عمومی وردپرس را توسعه دهید. و همانطور که شما از طریق هر یک از آموزش ها می گذرانید، آنها بر روی یکدیگر ایجاد می کنند تا به تدریج مهارت برنامه نویسی شما را گسترش دهند. فایل‌های Photoshop، HTML، CSS و WordPress PHP همگی گنجانده شده‌اند، بنابراین شما مطالب مرجع زیادی خواهید داشت، و تنها پیش‌نیاز این است که مقداری در معرض HTML/CSS قرار داشته باشید.

کاوش در وردپرس

این جایی برای شروع است، و ما حتی یک بررسی در مورد وردپرس در مورد آن نوشتیم. این کتاب دانش و نکات کاربردی را برای تبدیل از یک مبتدی وردپرس به یک استاد برنامه نویسی ارائه می دهد. این کتاب اصول اولیه نصب، راه‌اندازی، آناتومی تم، توسعه تم/پلاگین، نظر برای ایجاد، امنیت سایت و نحوه حفظ یک وبلاگ سالم را به شما می‌آموزد. هزاران نکته عالی وجود دارد که ممکن است در جای دیگر پیدا نکنید، و همچنین یک عمر به روز رسانی وجود دارد. بنابراین هر بار که نسخه جدیدی از Digging Into WordPress منتشر می شود، به تمام اطلاعات و آموزش های جدید دسترسی خواهید داشت.

ساخت تم وردپرس از ابتدا

ساخت تم های وردپرس از ابتدا شما را در فرآیند کدنویسی برای وردپرس هدایت می کند. با مرور آموزش ها، یاد خواهید گرفت که چگونه یک قالب وردپرس را با شروع از یک قالب HTML/CSS کدنویسی کنید، نحوه ایجاد انواع پست های سفارشی، توسعه گزینه های تم و ابزارک ها، و همچنین نحوه ساخت پلاگین ها و موارد دیگر. این کتاب به پیشینه ای در HTML، CSS، PHP، MySQL و جاوا اسکریپت نیاز دارد، بنابراین من می گویم این برای افراد مبتدی سطح بالاتر یا کسانی است که دانش متوسط ​​​​در مورد توسعه وب دارند.

آموزش

توسعه اولین قالب وردپرس شما توسط WP Tuts+

توسعه اولین پوسته وردپرس شما یک مجموعه آموزشی سه قسمتی است که مکانی عالی برای شروع است اگر شما در توسعه تم های وردپرس جدید هستید. راهنماهای گام به گام اصول اولیه وردپرس، توسعه و طراحی را به شما آموزش می دهند. و زمانی که مجموعه را تمام کنید، تم وردپرس کامل خود را ایجاد خواهید کرد.

چرخ های آموزشی توسعه تم WordPress توسط WP Tuts+

با چرخ های آموزشی وردپرس، شما از طریق یک سری آموزش برای ایجاد تم وردپرس خود پیشرو هستید. این مجموعه برای مبتدیان طراحی شده است و شما را در فرآیند تبدیل یک قالب HTML به یک موضوع وردپرس کاربردی راهنمایی می کند. آموزش‌ها آن را پایه نگه می‌دارند و به راحتی قابل پیگیری هستند – برای همه تازه‌کارها مناسب است.

چگونه با بوت استرپ یک قالب وردپرس واکنش گرا بسازیم توسط Treehouse

این آموزش نحوه ساخت یک پوسته وردپرس واکنش گرا با بوت استرپ از مزایای بوت استرپ بهره می برد و شما را در ایجاد یک پوسته وردپرس واکنش گرا راهنمایی می کند. بوت استرپ یک پایه قوی برای یادگیری ایجاد تم های واکنش گرا فراهم می کند و تنها پیش نیاز این آموزش این است که شما تجربه اضافه کردن پست ها و نصب افزونه ها را به عنوان یک ادمین داشته باشید. موضوعات و ویژگی‌های موضوعی تحت پوشش عبارتند از: طراحی صفحه اصلی سفارشی، صفحه درباره، صفحه تماس، بخش اخبار با نظرات، و نوار کناری ویجت‌شده.

چگونه یک قالب وردپرس نسخه دوم ایجاد کنیمتوسط ThemeShaper

این آموزش مفصل وردپرس توسط ThemeShaper به شما نشان می‌دهد که چگونه یک تم وردپرس را از ابتدا تا انتها بسازید، و حتی توضیح می‌دهد که چرا روش‌های خاصی بر سایر روش‌ها ترجیح داده می‌شوند. به دلیل جزئیات، این یک سری ۱۶ قسمتی در حال انجام است و ارزش وقت گذاشتن برای بررسی آن را دارد. نویسنده حتی تأیید می‌کند که تا زمانی که آموزش را کامل می‌کنید، باید بتوانید تقریباً هر کاری را که در رابطه با موضوع وردپرس می‌خواهید انجام دهید.

ایجاد یک تم کودک برای وردپرس توسط WP Tuts+

ایجاد یک تم ساده کودک برای وردپرس یک آموزش عالی است که شما را با نحوه ایجاد یک تم کودک برای وردپرس راهنمایی می کند. از آنجایی که وردپرس به شما این امکان را می دهد که طراحی را از محتوا جدا کنید، می توانید یک موضوع را نگه دارید و طرح را با استفاده از یک تم کودک تغییر دهید. و پس از تکمیل این آموزش، باید بتوانید یک تم کودک ساده برای خود ایجاد کنید.

موضوعات شروع برای مرجع

قالب وردپرس بیست دوازده

موضوع پیش فرض وردپرس Twenty Twelve یک تم شروع عالی برای یادگیری است. با طراحی استخوان‌های خالی، ساختار اولیه و ویژگی‌های محدود، مکان خوبی برای شروع است اگر می‌خواهید یک تم خوب کدگذاری شده را از هم جدا کنید.

زمینه زیرخط (_S)

موضوع Underscores وردپرس یکی دیگر از تم های شروع قوی توسط Automattic است. برخلاف Twenty Twelve، هیچ سبک/طراحی در آن گنجانده نشده است – فقط قالب های HTML5 وجود دارد. این طرح زمینه ویرایش و گسترش می‌یابد تا تم خود را توسعه داده و مهارت‌های کدنویسی شما را بهبود بخشد.

سایر منابع مفید

برگ تقلب وردپرس

این نکته کوچک و آبدار یک برگه تقلب وردپرس است که مجموعه ای از توابع مفید وردپرس را خلاصه می کند. آن را پرینت بگیرید و روی میز خود بچسبانید، یا آن را به عنوان پس‌زمینه دسک‌تاپ خود تنظیم کنید – در این صورت همیشه در صورت نیاز یک مرجع سریع خواهید داشت!

برگ تقلب آناتومی تم

این برگه تقلب آناتومی تم یک نمودار ساده از آنچه یک تم را می سازد است. آیا هر عنصر مورد نیاز است؟ خیر. آیا عناصر دیگری لیست نشده است که ممکن است بخواهید در یک موضوع قرار دهید؟ اره. این یک برگه تقلب ساده است که استخوان‌های اصلی اکثر مضامین وردپرس را نشان می‌دهد، و یک منبع سریع و عالی برای استفاده در هنگام نوشتن یک تم جدید است.

برگ تقلب سلسله مراتبی الگو

این برگه تقلب کوچک بسیار جذاب به صورت بصری سلسله مراتب قالب وردپرس را نشان می دهد. سلسله مراتب فایل های قالب را در قالب شما و ترتیب بارگذاری آنها را نمایش می دهد. این به ویژه در برنامه‌ریزی شما برای ایجاد طرح‌بندی‌های مختلف برای انواع مختلف محتوا در تم‌های خود مفید است.

WordPress Codex

مثل همیشه، می‌توانید برای هر چیزی که در جای دیگری پیدا نمی‌کنید به کدکس وردپرس مراجعه کنید. تعداد زیادی نکته و درس مفید در کدکس وجود دارد که مطمئناً در برخی موارد به شما کمک می کند. و از آنجایی که آموزش‌ها مستقیماً از وردپرس می‌آیند، می‌دانید که قانونی هستند.

توصیه های منابع شما

با چه منابعی موفق بوده اید؟ اگر از هر یک از منابع بالا استفاده کرده‌اید، یا اگر منابع دیگری را در وب پیدا کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که آنها را بشنویم. از تجربیات خود در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

خروج از نسخه موبایل