تغییر اندازه تصاویر وردپرس در حال پرواز با Aqua Resizer

تغییر اندازه تصاویر وردپرس در حال پرواز با Aqua Resizer

Aqua Resizer یک اسکریپت کوچک کوچک برای تغییر اندازه پویا، برش و مقیاس بندی تصاویر آپلود شده از طریق وردپرس در پرواز است. این بومی است، به این معنی که از توابع داخلی وردپرس برای پردازش خودکار تصاویر استفاده می کند.

اگر نویسنده تم هستید، می‌دانید که تغییر اندازه تصاویر در وردپرس چقدر مشکل‌ساز است. چند روش و اسکریپت وجود دارد که این قابلیت را فراهم می کند. به عنوان مثال، Timthumb یکی از محبوب‌ترین اسکریپت‌هایی است که توسط نویسندگان تم استفاده می‌شود، اما دارای اشکالاتی است که نویسندگان را مجبور می‌کند به دنبال جایگزین‌هایی باشند. همچنین روش “بومی” برای انجام آن با استفاده از تابع ()add_image_size وجود دارد که تن ها تصویر بدون استفاده را روی سرور باقی می گذارد. علاوه بر این، Victor Teixeira اسکریپت vt_resize را ارائه کرد که سپس به سرعت توسط WooThemes مورد استفاده قرار گرفت – متاسفانه، قابلیت استفاده از آن بسیار محدود است و در برخی موارد برای استفاده بسیار پیچیده است.

Aqua Resizer، اگرچه ادعا نمی‌کند که از روش‌های بالا بهتر است، اما روشی آسان، سریع، ایمن و به طور کلی کارآمد را برای رفع تمام نیازهای شما در مدیریت تغییر اندازه تصویر در قالب‌های وردپرس ارائه می‌دهد.

ویژگی های Aqua Resizer:

– کاملاً بومی، با استفاده از توابع داخلی وردپرس
– هم در نصب چند سایتی و هم تکی وردپرس کار می‌کند
– به جای استفاده از شناسه پیوست و همه آن موارد، فقط در URL تغذیه کنید
– برش اختیاری
– می‌تواند تصویری را که قبلاً برش داده شده برش دهد
– سبک وزن – فقط به <>50 خط کد کاهش می‌یابد!
– تصاویر حافظه پنهان (duh)
– کاملاً باز منبع

مصرف نمونه:





    " alt="Alt تصویر شما">

دستورالعمل‌ها و مثال‌های استفاده بیشتر را می‌توانید در صفحه Github Aqua Resizer پیدا کنید.

Aqua Resizer توسط Syamil MJ، یک توسعه دهنده تم وردپرس از کوالالامپور، مالزی نوشته شده است. او همچنین چارچوب گزینه های کمی اصلاح شده را توسعه داد که در Github یافت می شود. در وب سایت Aqua Graphite اطلاعات بیشتری درباره او پیدا کنید.

مشاهده اسکریپت در Github

خروج از نسخه موبایل