آیا نینجا امنیتی می تواند سایت شما را ایمن نگه دارد؟

آیا نینجا امنیتی می تواند سایت شما را ایمن نگه دارد؟

تعداد زیادی از کاربران وردپرس وجود ندارند که اهمیت امنیت را درک نکنند.

با این حال، این درک همیشه به عمل منجر نمی شود. اغلب اوقات، افراد تنها پس از اینکه قربانی نقض شدند برای تقویت امنیت سایت وردپرس خود اقداماتی را انجام می‌دهند – در این مرحله، آسیب قبلاً وارد شده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، من از هر افزونه ای که بتواند روند ایمن سازی وب سایت وردپرس شما را ساده تر کند، استقبال می کنم. Security Ninja یکی از این افزونه‌ها است، و در این مقاله، می‌خواهم نشان دهید که چگونه می توانید از آن استفاده کنید تا سایت خود را بسیار ایمن تر از بقیه کنید.

امنیت وردپرس برای شما چه معنایی دارد

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا واقعاً عالی است. با این حال، محبوبیت بسیار زیاد آن را به یک هدف اصلی برای هکرها تبدیل می کند. هر نقطه ضعفی که آنها در فایل های اصلی کشف کنند می تواند برای بهره برداری بالقوه از تعداد شگفت انگیزی از سایت ها استفاده شود. این را شاید نابودی TimThumb در سال گذشته به‌طور بدنام نشان داد.< /p>

امروزه، هنوز هم می‌توانید سایت‌های وردپرس زیادی را بیابید که از طریق تم‌های قدیمی که همچنان شامل نقص امنیتی TimThumb هستند، آسیب‌پذیر هستند. این به خودی خود یکی از دلایل اصلی نقض امنیت در سایت های وردپرس را نشان می دهد – کد قدیمی.

واقعیت این است که تیم توسعه وردپرس در مقاوم نگه داشتن کد اصلی کار بسیار خوبی انجام می دهد. اگر هسته، تم ها و افزونه های وردپرس را به روز نگه دارید و فقط از محصولات توسعه یافته توسط توسعه دهندگان معتبر استفاده کنید، بیش از همه برای ایمن نگه داشتن سایت خود انجام داده اید.

علاوه بر این، اگر زمان نسبتاً کمی را صرف کنید تا سایت خود را امن تر از اکثریت قریب به اتفاق آن ها کنید، دیگر توسط هکرها به عنوان “میوه های کم درآمد” طبقه بندی نخواهید شد. پس از همه، چرا باید به زحمت سایت شما را هک کنند، در حالی که قربانیان آسیب پذیر بسیار بیشتری در دسترس هستند؟

و اینجاست که Security Ninja وارد می شود. مهم ترین مراحلی را که باید در ایمن سازی سایت وردپرس خود بردارید را برجسته می کند و دقیقاً توضیح می دهد که چه کاری باید انجام دهید. برای کسی که به دنبال امن تر کردن سایت وردپرس خود است، این راه حل عالی است.

استفاده از Security Ninja

پس از نصب افزونه، می‌توانید از طریق پیوند Tools در نوار کناری خود به آن دسترسی داشته باشید:

هنگامی که برای اولین بار به افزونه دسترسی پیدا می کنید، باید یک تست امنیتی انجام دهید تا افزونه بتواند نقاط قوت و ضعف خاص سایت شما را تجزیه و تحلیل کند:

این فرآیند نباید بیش از یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد. پس از تکمیل آزمایش‌ها، یافته‌های آن بر اساس 27 ملاحظات امنیتی مختلف به شما ارائه می‌شود.

در اینجا یک نمونه از چند نتیجه آزمایشی انجام شده در وبلاگ من آمده است:

همانطور که می بینید، وضعیت هر آزمون علامت گذاری شده است. مشکلات از کاملاً ابتدایی (تم ها و افزونه های خود را به روز نگه دارید) تا پیشرفته تر (بررسی کنید که آیا فایل upgrade.php از طریق HTTP در مکان پیش فرض قابل دسترسی است یا خیر).

برای هر نتیجه “بد”، باید روی دکمه “جزئیات، نکات و کمک” در سمت راست کلیک کنید. این شما را به توصیه های مربوط به موضوع خاص راهنمایی می کند:

اجرای تغییرات به دانش فنی محدودی نیاز دارد — در بیشتر موارد، شما فقط باید تکه‌های کد را به فایل‌های functions.php خود اضافه کنید، فایل‌های تم را ویرایش کنید (که باید از طریق فرزند انجام دهید. theme)، یا از طریق FTP تغییراتی ایجاد کنید. به عنوان یک وبلاگ نویس وردپرس، اینها کارهای ساده ای هستند که به هر حال باید بتوانید آنها را انجام دهید.

چیزی که در مورد Security Ninja دوست دارم این است که تلاش زیادی برای انجام دادن ندارد. تمرکز آن بر اسکن برای آسیب‌پذیری‌ها و ارائه راه‌حل‌ها است — شامل ویژگی‌های امنیتی بسیار پیچیده‌ای نیست. این به شما اجازه می دهد که انتخاب کنید که کدام ویژگی های امنیتی را در جای خود قرار دهید. و از آنجایی که این کار را از طریق تکه‌های کد کوچک و سایر تغییرات ظریف مشابه انجام می‌دهید، بهبودهای امنیتی که انجام می‌دهید احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی بر زمان بارگذاری سایت شما نخواهد داشت.

به طور خلاصه، Security Ninja مانند این است که مجموعه‌ای از آموزش‌های امنیتی ارزشمند وردپرس، مختص نقاط ضعف منحصر به فرد سایت شما را در اختیار داشته باشید.

آنچه Security Ninja نمی‌تواند انجام دهد

هنگام برخورد با هر افزونه امنیتی باید یک نکته مهم را مطرح کرد — Security Ninja نمی تواند ایمنی سایت شما را تضمین کند. این می‌تواند سایت شما را برای هک کردن بسیار دشوارتر کند، اما چیزی به نام وب‌سایت تسخیرناپذیر وجود ندارد. در تئوری، هر کدی که به طور قانونی از یک مکان راه دور قابل دسترسی باشد، می تواند از یک مکان راه دور نیز هک شود. با انصاف به توسعه دهندگان Security Ninja، آنها تمام تلاش خود را می کنند تا این موضوع را در یک سلب مسئولیت در صفحه آزمایشی کاملاً روشن کنند.

با این اوصاف، اسکن سایت خود با Security Ninja و انجام بهبودهای توصیه شده  امنیت سایت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. به این ترتیب، احتمال اینکه شما قربانی یک حمله مخرب شوید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

خرید Security Ninja

خروج از نسخه موبایل