طراحی مجدد سایت WPExplorer 2012 و موارد رایگان جدید

طراحی مجدد سایت WPExplorer 2012 و موارد رایگان جدید

به WPExplorer کاملاً جدید خوش آمدید! امیدوارم از رنگ جدید ما خوشتون بیاد. مدتی است که تغییراتی در سایت ایجاد کرده‌ایم، بنابراین تصمیم گرفتیم که یک بازنگری کامل انجام دهیم و فکر کردیم که شما را در مورد چند تغییری که ایجاد کرده‌ایم راهنمایی کنیم.

لوگوی جدید

آیا آن لوگوی جدید و عالی را در بالای صفحه دیدید؟ دوست ما Stevan Rodic این طرح را برای ما جمع آوری کرد و ما توانستیم شادتر نباش ما در نهایت یک لوگو برای همراهی با نام خود داریم و فکر می کنیم تلسکوپ کاملاً مناسب است. مراقب هدایای فوق‌العاده‌ای در آینده باشید – مطمئنم که تقریباً روی همه چیز این نشان‌واره را قرار خواهیم داد.

وب سایت جدید

تغییرات زیادی در سایت ما ایجاد شده است. ما کاملاً طرح رنگ را دوباره انجام دادیم و به دنبال چیزی روشن تر و راحت تر روی چشم ها شدیم. به علاوه، رنگ‌های جدید واقعاً آن لوگوی فوق‌العاده‌ای را که قبلاً در مورد آن صحبت کردم واقعاً برجسته می‌کنند و اگر صفحه اصلی را بررسی کنید، پر از انواع ویژگی‌های جدید سرگرم‌کننده است!

تغییرات به همین جا ختم نمی شود – حتماً همه صفحات ما را بررسی کنید. ما صفحات «موضوعات» و «افزونه‌ها» را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا پیدا کردن آنچه به دنبال آن هستید را برای شما آسان‌تر کنیم. طرح‌بندی شبکه‌ای تمیز آخرین مواردی را که به سایت اضافه کرده‌ایم نشان می‌دهد، و کادر جستجوی «یافتن یک موضوع» در صفحه «موضوع‌ها» انتخاب دسته برای مرور را آسان می‌کند.

همه بخش های میزبانی جدید اطلاعات و عکس های فوری از برخی از بهترین شرکت های میزبانی وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد. ما خلاصه‌ای از ویژگی‌ها، طرح‌ها و قیمت‌ها را برای مواردی که به‌عنوان برترین ارائه‌دهندگان میزبانی می‌دانیم، گردآوری کرده‌ایم. ما همچنین به دنبال این هستیم که اگر میزبان خود یکی از موارد ذکر شده است، نظرات خود را بنویسید. بنابراین، اگر از هر یک از میزبان‌هایی که اضافه کرده‌ایم استفاده می‌کنید، به ما و سایر خوانندگان اجازه دهید بدانیم که واقعاً چگونه عمل می‌کنند (چه خوب یا بد – ما می‌خواهیم بدانیم!).

برای ویدیوهایمان به Screenr تغییر مکان دادیم. ما اندازه صفحه نمایش را افزایش دادیم تا مجبور نباشید هنگام تماشای مستقیم ویدیو در سایت ما آنقدر چشمک بزنید.

ما همچنین وبلاگ را تغییر دادیم. شما می توانید آواتار نویسنده را به وضوح ببینید، زیرا ما از شما می خواهیم که آنها را به خوبی ما بشناسید. عناوین برجسته تر دیدن موضوعات اصلی پست وبلاگ

را برای شما آسان تر می کند

موارد رایگان جدید

3 تم رایگان جدید! دیوانه درسته؟ ما در مورد طراحی جدید بسیار هیجان زده بودیم، مملو از ایده های طراحی اضافی بودیم و می خواستیم آنها را با همه شما به اشتراک بگذاریم.

تم رایگان وردپرس تتریس

تتریس یک قالب وردپرس پاسخگو است. این تم رایگان از فرمت های پست برای تصاویر، گالری ها، فیلم ها، صداها، نقل قول ها و پیوندها استفاده می کند. این باعث می‌شود که شما به راحتی محتوای زیادی اضافه کنید، و خوانندگان شما فوراً تفاوت محتوا را تشخیص دهند.

تم رایگان عکس وردپرس

رمزگشایی

Photo یک گالری واکنشگرا و قالب وردپرس عکاسی است. طرح‌بندی فوق‌العاده تمیز و براق تم رایگان، تمرکز را روی کار شما می‌گذارد. این یک تم عالی برای استفاده برای اشتراک گذاری عکاسی، هنر دیجیتال یا هر چیز دیگری است.

تم رایگان وردپرس Thoughts

رمزگشایی

Thoughts یک تم وردپرس وبلاگ ساده پاسخگو است. رنگ های پررنگ، طراحی بزرگ و فرمت های پست از ویژگی های عالی این تم رایگان هستند. برای یک وبلاگ شخصی یا وب سایت ساده دیگر عالی خواهد بود.

کدهای کوتاه ساده – افزونه رایگان توسط WPExplorer!

یک افزونه رایگان و بدون کوتاه کد کوتاه. کد کوتاه Symple برای استفاده با هر تم WPExplorer طراحی شده است، اما می تواند با اکثر تم های وردپرس استفاده شود. هزاران کد کوتاه عالی برای هشدارها، دکمه‌ها، جداول قیمت‌گذاری و موارد دیگر وجود دارد. حتی بهتر از آن – می توانید از یک کشویی در ویرایشگر پست برای اضافه کردن آنها استفاده کنید. آنها را اینجا بررسی کنید!

کدهای کوتاه ساده

چی فکر میکنی

آیا طراحی مجدد را دوست دارید؟ نظر خود را در زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل