در WPExplorer خلاقانه، پاسخگو و «برطرف کردن چربی» شوید

در WPExplorer خلاقانه، پاسخگو و «برطرف کردن چربی» شوید

همانطور که ممکن است بدانید در WPExplorer ما از طرح های وردپرس رایگان ما ارائه می دهیم. ما تعداد زیادی تم رایگان داریم… آنقدر زیاد که به سختی می‌توان با آنها همراه بود. اما نترسید، ما بالاخره به آن رسیدیم و تم های رایگان وردپرس خود را تغییر می دهیم!

به‌روزرسانی‌های تم و اصلاح چربی

اول از همه، ما برخی از تم های رایگان کمتر محبوب خود را متوقف خواهیم کرد. ما ناراحتیم که باید برخی از آنها را رها کنیم، اما این برای بهترین است. با داشتن تم های کمتری برای ماندن در بالای آن، می توانیم همه تم های خود را بسیار سریعتر به روز کنیم. و این همان کاری است که ما انجام می دهیم. به علاوه، ما در نهایت تم های جدیدی خواهیم ساخت 😉

می‌خواهیم تم‌های رایگان را به‌روزرسانی کنیم تا ویژگی‌های جدید و ضروری را در بر بگیرد. یکی از تغییراتی که ما در مورد آن هیجان زده ایم این است که همه تم های رایگان خود را پاسخگو کنیم. در اینجا لیستی از چیزهایی است که در به‌روزرسانی‌های موضوع آینده انتظار دارید

  • طرح‌های واکنش‌گرا/سیال
  • منوهای CSS3 به جای SuperFish
  • ادغام چارچوب گزینه‌ها و گزینه‌های تم جدید
  • افزونه‌های نوع پست سفارشی (در صورت لزوم) – بنابراین وقتی تم‌ها را تغییر می‌دهید، می‌توانید پست‌های خود را در داشبورد نگه دارید.
  • طرح بندی های HTML5
  • بارگیری مناسب اسکریپت
  • دیگر کد کوتاه داخلی وجود ندارد (پشتیبانی از کد کوتاه ساده)
  • در دسترس بودن تم ها در بازار خلاق
  • به طور کلی طراحی و عملکرد بهبود یافته

در دسترس بودن در بازار خلاق

علاوه بر اصلاح تم های رایگان وردپرس خود، آنها را برای خرید در بازار خلاق نیز در دسترس قرار خواهیم داد. چرا طرح‌های زمینه رایگان را در بازار ارائه می‌دهید؟

طرح‌های زمینه ما برای کسانی که به دنبال اشتراک در عضویت رایگان ما نیستند، کسانی که ساده هستند و می‌خواهند از ما حمایت کنند، کسانی که از طرح‌های زمینه برای مقاصد تجاری استفاده می‌کنند و می‌خواهند آن را پس بدهند، برای خرید در دسترس خواهد بود. برای کار سخت ما  یا کسانی که به فایل های sample-data.xml نیاز دارند.

گزارش اشکال (به زودی)

بعد از به‌روزرسانی طرح‌های زمینه رایگان، یک سیستم گزارش اشکال ایجاد می‌کنیم. ما می دانیم که به روز نگه داشتن پوسته های وردپرس چقدر مهم است و ما با تم های رایگان خود همراه نبوده ایم. با وجود یک سیستم گزارش اشکال، همه کاربران ما می توانند در صورت بروز مشکل به ما اطلاع دهند. ما می‌خواهیم مضامین کدگذاری شده خوبی را در اختیار شما قرار دهیم و این یکی از راه‌های اطمینان از انجام آن است.

تم تازه و تمیز دوباره راه اندازی شد

اگر قبلاً نمی‌دانستید، اولین به‌روزرسانی ما قبلاً انجام شده است! ما Fresh & Clean را برای شما به‌روزرسانی کرده‌ایم. ما به تم رنگ تازه ای بخشیده ایم و ویژگی های جدیدی اضافه کرده ایم. مهمتر از همه ما یک پانل گزینه های تم جدید اضافه کرده ایم.

تم Fresh & Clean برای کاربران WordPress.org و همچنین برای کاربران WordPress.com بسیار محبوب بوده است. متأسفانه این موضوع توسط تیم Automattic از WordPress.com حذف شد، زیرا ما در WPExplorer مضامین ThemeForest را که 100٪ GPL نیستند، تبلیغ می کنیم. ما فکر نمی کنیم که این واقعا برای کاربران منصفانه باشد زیرا ما از داشتن تم در WP.com هیچ مزیتی نداشتیم. بنابراین، نسخه جدید فقط برای کاربران خود میزبان وردپرس در دسترس است – متاسفم ;(

در پانل تم جدید می‌توانید عملکردهایی را در قلب موضوع کنترل کنید. برای Fresh & Clean، این شامل گزینه‌هایی برای لوگوی سفارشی، حق چاپ سفارشی، نمادهای اجتماعی در سرصفحه (AddThis، Behance، Blogger، Delicious، Deviantart، Digg، Dopplr، Dribbble، Evernote، Facebook، Flikr، Forrst، GitHub، Google، Grooveshrk، Instagram، Lastfm، LinkedIn، Myspace، Pinterest، PayPal، Picasa، Posterous، Reddit، ShareThis، Skype، Soundcloud، Spotify، StumbleUpon، Tumblr، Twitter، Viddler، Vimeo، Virb، Windows، WordPress، YouTube، Serply، RSS، و Mail)، و گزینه هایی برای سفارشی کردن نوار لغزنده صفحه اصلی.

امیدواریم بتوانیم موضوعات بیشتری را در هفته‌های آینده به‌روزرسانی کنیم، بنابراین هیجان‌زده باشید و با ما همراه باشید!

خروج از نسخه موبایل