چگونه به راحتی تصاویر را در وردپرس ویرایش کنیم

چگونه به راحتی تصاویر را در وردپرس ویرایش کنیم

شاید در گذشته تصویری را در پست یا صفحه خود در وردپرس آپلود کرده باشید تا متوجه شوید که به یک یا دو تغییر نیاز دارد. نگران نباشید – می توانید تصاویر را در وردپرس ویرایش کنید و این بسیار آسان است. به علاوه هیچ افزونه ای لازم نیست.

اتفاقاً یک ویرایشگر تصویر فوق‌العاده داخلی وجود دارد که اکثر کاربران از آن بی‌اطلاع هستند، بنابراین معمولاً از گزینه‌های آسان آن برای ویرایش تصاویر در وردپرس استفاده نمی‌کنند. ویرایشگر تصویر ابزاری فوق العاده برای تغییر اندازه، برش و دستکاری تصاویر پس از بارگذاری آنها در کتابخانه رسانه خود است. فقط مراحل زیر را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه تصاویر را در وردپرس مستقیماً از داشبورد خود ویرایش کنید!

مرحله 1: تصویر خود را انتخاب کنید

اول از همه – شما به یک تصویر نیاز دارید. برای آپلود یک تصویر جدید به Media > Add New بروید، سپس تصویر خود را بکشید و رها کنید یا روی دکمه “انتخاب فایل” کلیک کنید تا تصویر خود را انتخاب کنید.

درعوض، می‌توانید با رفتن به Media > Library و انتخاب تصویری از آنجا، از تصویری که از قبل دارید استفاده کنید. روی عنوان تصویر کلیک کنید تا باز شود.

مرحله 2: ویرایشگر را باز کنید

هنگامی که تصویری را انتخاب کردید و آن را باز کردید، باید صفحه ای شبیه به این صفحه را مشاهده کنید.

از اینجا می توانید به تصویر خود عنوان، زیرنویس، alt و توضیحات بدهید. اما چیزی که ما به آن علاقه مندیم دکمه “ویرایش تصویر” است که درست در زیر پیش نمایش تصویر است تا بتوانید شروع به ویرایش تصاویر در وردپرس کنید.

مرحله 3: تصویر خود را ویرایش کنید

وقتی ویرایشگر باز می‌شود، چند گزینه برای تغییر تصویر خود خواهید دید.

برش

برای برش تصویر، به سادگی از نشانگر ماوس خود برای تنظیم انتخاب برش خود استفاده کنید. می توانید اندازه برش را با کشیدن و رها کردن لبه های انتخابی خود تنظیم کنید. هنگامی که از حاشیه برش راضی بودید، فقط روی نماد کلیک کنید تا تصویر خود را به اندازه جدید برش دهید.

در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید

از این برای چرخاندن تصویر در خلاف جهت عقربه‌های ساعت استفاده کنید. هر کلیک تصویر را 90 درجه (یا یک چهارم چرخش) به چپ می چرخاند.

چرخش در جهت عقربه های ساعت

از این برای چرخاندن تصویر خود در جهت عقربه های ساعت استفاده کنید. هر کلیک تصویر را 90 درجه (یا یک چهارم چرخش) به سمت راست می چرخاند.

چرخش عمودی

تصویر خود را به صورت عمودی برگردانید تا پایین تصویر اکنون در بالا باشد.

Flip Horizontal

تصویر خود را به صورت افقی برگردانید تا سمت چپ تصویر اکنون در سمت راست باشد.

واگرد ویرایش

برای واگرد هرگونه تغییری که ایجاد کرده اید، کلیک کنید. هربار یک تغییر را برگردانید.

تجدید ویرایش

برای انجام مجدد تغییری که واگرد کرده اید، کلیک کنید. هر بار یک تغییر را به جلو کلیک کنید.

مقیاس کردن تصویر

از گزینه scale image برای تغییر اندازه متناسب تصویر خود استفاده کنید. اگر تصویر را دوست دارید، این یک ابزار عالی است، اما فقط باید تعداد مشخصی پیکسل یا پهن یا بلند باشد. فقط پیکسل های مورد نظر خود را تایپ کنید (عرض x ارتفاع) و برای تغییر اندازه روی دکمه «مقیاس» کلیک کنید.

برش تصویر

علاوه بر ابزار کشیدن و رها کردن برش، می‌توانید از این بخش برای برش تصویر خود به یک بعد خاص نیز استفاده کنید. نسبت برداشت (عرض به ارتفاع) را وارد کنید. سپس در حین کلیک کردن و کشیدن دکمه shift را نگه دارید تا انتخاب برش خود را انجام دهید. با کشیدن مکان نما، اندازه انتخاب برش بر حسب پیکسل زیر نسبتی که تنظیم کرده اید نمایش داده می شود. همچنین می‌توانید پس از انتخاب برش، نسبت تصویر خود را تنظیم کنید.

تنظیمات ریز عکس

آخرین گزینه ویرایش تصویر تنظیمات تصویر کوچک است. شما می توانید انتخاب کنید که تغییرات خود را در تمام تغییرات تصویر اعمال کنید، فقط تصویر کوچک یا همه چیز به جز تصویر کوچک.

تغییرات خود را ذخیره کنید

ذخیره را فراموش نکنید! هنگامی که تصاویر را در وردپرس ویرایش می کنید باید ذخیره کنید وگرنه تغییرات خود را از دست خواهید داد. نمی‌خواهید مجبور شوید به عقب برگردید و همه ویرایش‌های خود را دوباره انجام دهید؟

بازیابی

در صورتی که فردی بلاتکلیف هستید، یا اگر تصادفاً تصویر اشتباهی را ویرایش کرده اید، یک شبکه ایمنی در وردپرس تعبیه شده است. پس از اینکه تغییرات خود را ذخیره کردید، به صفحه مورد رسانه بازگردانده می شوید. کافی است دوباره روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

اکنون متوجه گزینه جدیدی برای “بازیابی تصویر” در سمت راست پیش‌نمایش تصویر خواهید شد. روی این دکمه کلیک کنید و تصویر شما (و تصویر کوچک آن) به حالت اولیه باز می گردد.

گزینه های پیشرفته ویرایش تصویر

آیا گزینه های پیشرفته تری برای ویرایش تصاویر در وردپرس می خواهید؟ مانند پوشش‌های شکل، فیلترهای متن یا تصویر اضافه شده؟ سپس افزونه WP Pro Image Editor درست است. به سادگی این افزونه ممتاز را نصب کنید تا گزینه های ویرایش تصویر مشابه Canva یا Photoshop را مستقیماً در داشبورد خود اضافه کنید.

در حال تکمیل

اکنون که می دانید چگونه از همه ویژگی ها و گزینه های ویرایش تصویر وردپرس استفاده کنید، آن را امتحان کنید! این یک ابزار بسیار مفید و مفید برای افزودن تصاویر به پست ها یا صفحات است و حتی می تواند چند ثانیه در شما صرفه جویی کند (در مقایسه با باز کردن نرم افزار/برنامه های ویرایشگر تصویر در رایانه شما). و هنگامی که کارتان تمام شد، برخی از این نکات بهینه سازی تصویر را ارائه دهید. یک امتحان.

آیا نکات دیگری برای ویرایش تصاویر در وردپرس دارید؟ یا هر سوالی؟ نظر خود را در زیر بنویسید – مایلیم از شما بشنویم.

خروج از نسخه موبایل