18 مورد از بهترین برنامه های آیفون iOS برای وردپرس

18 مورد از بهترین برنامه های آیفون iOS برای وردپرس

تلفن من یکی از مهمترین وسایل زندگی من است. من از یک تلفن هوشمند اندرویدی استفاده می کنم و مانند اکثر کاربران اندرویدی – منصفانه است که بگویم در یک نقطه، من نسبت به آیفون تعصب داشتم. چه چیزی نظر من را تغییر داد؟ خب، این صفحه نمایش درخشان شبکیه چشم، نام برند یا سیری نبود. اما این سادگی ساده iOS و طراحی مینیمالیستی آن بود که مرا به یک مؤمن تبدیل کرد. چند ماه بعد توانستم آیفون 4S برادرم را به همراه آی‌پد 2 او تجربه کنم، که من را به بحث‌های بسیار شدیدی با همتایان خود در زمینه فناوری سوق داد.

واقعیت این است که تلفن های ما حاوی دنیای ما هستند – از فیس بوک گرفته تا توییتر گرفته تا ایمیل های مهم – همه چیز با استفاده از تلفن امکان پذیر است! پس چرا کاربران وردپرس باید احساس کنند که کنار گذاشته شده اند؟ به راحتی می توان فهمید که یک مقاله به موقع در یک وب سایت خبری یا به روز رسانی محصول می تواند برای کسب و کار شما معجزه کند.  برای افرادی که سایت‌های آموزشی را اداره می‌کنند و بحث‌های شدیدی دارند، تعدیل نظرات از اهمیت بالایی برخوردار است. در مقاله امروز، من قصد دارم چند برنامه iPhone/iOS برای وردپرس و وبلاگ نویسی را برای همه خوانندگان طرفدار اپل به اشتراک بگذارم.

وردپرس برای iOS

یک برنامه خانگی با تنظیم دقیق از سازندگان CMS انقلابی – WordPress برای iOS شما را یک قدم به کنترل کامل سایت خود بدون رایانه نزدیکتر می کند. با به‌روزرسانی اخیر نسخه 3.7، برنامه یک رابط کاربری جدید و درخشان، یک نوار کناری پر از میانبرهای مفید و توانایی مشاهده کدهای HTML آپلود شده دریافت می‌کند. باری از همه ویژگی‌ها را اینجا دریافت کنید.

وردپرس را برای iOS بارگیری کنید

BlogPress

BlogPress بیشتر یک پلتفرم مدیریت وبلاگ جهانی است که به شما امکان می دهد WordPress، TypePad، Tumblr و پلتفرم های مختلف وبلاگ نویسی را مدیریت کنید. این یک سیستم مدیریت نظرات داخلی (برای وردپرس و بلاگر) دارد، از عملیات اولیه وبلاگ نویسی و آپلود عکس و فیلم پشتیبانی می کند. همچنین با فیس‌بوک و توییتر ادغام می‌شود تا یک تعامل کامل با رسانه‌های اجتماعی وبلاگ نویسی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خواندن برنامه ها

به‌روز نگه‌داشتن فید خبری شما می‌تواند کار دشواری باشد. شما همیشه وقت ندارید بنشینید و بخوانید. هر زمان که ممکن است – ما سعی می کنیم در زمان خواندن آرام سپری کنیم. در راه رفتن به محل کار، در حین لذت بردن از وعده غذایی ظهرتان، یا شاید در زمانی که منتظر رسیدن قرارتان هستید (اگر فصلی را تمام کرده باشید، احتمالاً نشانه خوبی نیست). در زیر چند برنامه وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند:

ByLine

ByLine یک خواننده RSS محبوب برای iPhone یا iPad شما است. به حساب Feedly شما متصل می شود و آخرین فیدهای وب سایت های مشترک شما را برای خواندن آفلاین همگام می کند.

ByLine را دانلود کنید

Instapaper

Instapaper یک سرویس گیرنده خواندن iPhone/iPad مورد تحسین منتقدان است که صفحات وب را برای خواندن آفلاین ذخیره می کند. این در وب سایت های معتبر من مانند Time، Wired و NYTimes نشان داده شده است.

دانلود Instapaper (3.99 دلار)

جیب

Pocket برنامه دیگری است که وب سایت های شما را برای خواندن آفلاین ذخیره می کند. این برنامه رایگان است و با یک افزونه زیبای Google Chrome و تعداد زیادی برنامه جالب دیگر ارائه می‌شود.

Download Pocket

تویتر

شما احتمالاً تعجب می‌کنید که چرا توییتر را در زیر مطالعه قرار داده‌ام. به این دلیل که وقتی لیست توییتر خود را با افراد/وبلاگ هایی که دنبال می کنید ایجاد کردید، بیشتر مطالعه شما از اینجا انجام می شود! این فوق العاده مفید است و در زمان بسیار صرفه جویی می کند.

Twitter

را دانلود کنید

پیاده کردن آن

خلاقیت یکی از اشکال ظریف آنتروپی است. زمانی به ما ضربه می زند که اصلاً انتظارش را نداریم. زمان خاصی برای خلاقیت وجود ندارد (مگر اینکه، شاید زمانی که مست هستید :P). فقط اتفاق می افتد. شاید در نیمه های شب، یا در حالی که در طول پرواز به ابرهای بریده بریده از پنجره خود نگاه می کنید، فقط به شما برخورد می کند، شما را موقتاً می بلعد، و سپس از شما فرار می کند. به همین دلیل به برنامه های زیر نیاز دارید:

Evernote

یکی از بهترین برنامه‌های چند پلتفرمی یادداشت‌برداری، Evernote با بیش از 10 میلیون بارگیری از هر فروشگاه برنامه عبور می‌کند. این ویژگی‌های درون‌برنامه‌ای فراوان دارد و ویرایش مشترک را به یک تکه کیک تبدیل می‌کند.

Evernote

را دانلود کنید

کاغذ توسط weTransfer

Paper by weTransfer یک راه سرگرم‌کننده برای ایجاد یک تابلوی ایده است که یادداشت‌ها یا فهرست‌های شما را با عکس‌ها و طرح‌ها در تلفن شما یکپارچه می‌کند. فقط یادداشت های خود را ایجاد کنید و موضوع را به گونه ای سازماندهی کنید که برای شما منطقی باشد.

دانلود مقاله با WeTransfer

WriteRoom

همانطور که از نام آن پیداست، WriteRoom یک برنامه عالی است که به شما کمک می‌کند با ارائه یک محیط نوشتاری بدون حواس‌پرتی – دقیقاً شبیه ویرایشگر تمام صفحه وردپرس – بر روی نوشتار خود متمرکز بمانید.

WriteRoom (9.99 دلار)

را دانلود کنید

سطل عکس

اخیراً مقاله ای در مورد بهترین منابع تصویر برای وردپرس. من در مورد اهمیت داشتن تصاویر مرتبط در مقاله شما صحبت کرده ام. پیدا کردن تصاویر مناسب از آیفون شما ممکن است کمی خسته کننده باشد. اینجاست که Photobucket برای iOS بسیار مفید است.

دانلود Photobucket

یادداشت های صوتی رایگان

یادداشت برداری صوتی راهی عالی برای پیگیری ایده هاست. صادقانه بگویم، کمتر کسی دیگر از یک ضبط کننده صدای واقعی استفاده می کند (به جز وکلا، پزشکان و افسران CSI). Audio Memos یک برنامه رایگان است که یادداشت های صوتی شما را ضبط می کند و از نرمال سازی صدا و بهینه سازی صدا پشتیبانی می کند. می‌توانید ضبط‌های خود را در AAC یا WAV ذخیره کنید – AAC در مقایسه با WAV فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند زیرا دومی صدای فشرده نشده است.

دانلود یادداشت های صوتی رایگان

RecUp

یک برنامه ضبط صدا را تصور کنید که صدای ضبط شده شما را با فرمت M4A ذخیره می کند و سپس آنها را در Dropbox آپلود می کند. شما RecUp را دریافت می کنید. به اندازه یادداشت‌های صوتی ویژگی‌های زیادی ندارد، اما آپلود خودکار در Dropbox آن را مورد علاقه من قرار می‌دهد!

دانلود RecUp (1.99$)

Dropbox

شخصاً، فکر نمی‌کنم یک مقاله فهرست برنامه بدون Dropbox کامل باشد. مهم نیست که چه لیستی وجود دارد – من همیشه توانسته ام Dropbox را به یک روش اضافه کنم. Dropbox به عنوان محبوب ترین شرکت ذخیره سازی ابری رایگان، یک برنامه ضروری در تلفن شما است. داده‌های شما را مرتب نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد از هر کجا که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید – با یک قفل امنیتی ساده و در عین حال بسیار کارآمد.

Dropbox را دانلود کنید

پیگیری

لیست کارهایی که باید داشته باشید. اکثر گوشی‌های هوشمند جدیدتر دارای یک مدیر فهرست وظایف یکپارچه هستند، اما یکی از دو برنامه زیر در آیفون شما ضروری است.

Any.DO

این برنامه با معرفی هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده که نیازمندی‌های وظیفه شما را درک می‌کند، دنیا را در طوفان گرفت. یک کار در مورد “نوشتن پست وبلاگ” اضافه کنید و چند برنامه وبلاگ نویسی را برای تلفن شما پیشنهاد می کند. جدای از این Any.DO دارای لیست فوق العاده ای از ویژگی ها است – مورد علاقه من برنامه ریز روز است. هر روز ساعت 8:00 صبح، روز من را مطابق با کارهای معلق برنامه ریزی می کند.

Any.DO

را دانلود کنید

Wunderlist

Wunderlist یک نرم افزار مدیریت لیست وظایف عالی است که دارای یک رابط وب پر از ویژگی، همراه با یک برنامه iPhone و Android است. من از طرفداران ویژگی های ناوبری شیک و توانایی آن در اختصاص وظایف و یادداشت های فرعی به هر یک از وظایف شما و به اشتراک گذاری آنها با دوستانتان هستم.

مدیریت رسانه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین عواملی هستند که نقش مهمی در موفقیت هر وب‌سایتی دارند. این یکی از جنبه هایی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. چه توضیحی طولانی باشد و چه یک «ممنون از حضورتان»، درگیر کردن کاربران شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. در اینجا چند برنامه وجود دارد که فکر می کنم برای شما مفید خواهد بود:

Facebook Business Suite

مجموعه کسب و کار Facebook (که قبلا مدیر صفحات بود) به شما امکان می دهد صفحه فیس بوک خود را در حین حرکت کنترل و تعدیل کنید. از تعدیل نظرات، ایجاد رویدادهای جدید و ارائه تجزیه و تحلیل دقیق، اگر سایت شما به فیس بوک وابسته است، این برنامه ضروری است.

دانلود مجموعه تجاری فیس بوک

HootSuite

HootSuite یک پلت فرم حرفه ای مدیریت رسانه های اجتماعی است که از بیش از 130 شبکه رسانه اجتماعی مختلف پشتیبانی می کند و توسط بیش از 7,000,000 کاربر و برخی از برندهای برتر مانند Vigin، WWF و Segate استفاده می شود.

دانلود HootSuite

پاداش: جهان وردپرس (استیکرها)

این برنامه جایزه مجموعه ای استیکر با هیولاهای Wapuu و Drake برای استفاده در پیام های خود است. هدف واقعی دیگری جز حمایت از جامعه وردپرس وجود ندارد.

دانلود دنیای وردپرس

نتیجه گیری

برنامه‌ای به نام Google Analytics (غیر رسمی) برای iOS وجود دارد که می‌خواستم آن را در این لیست قرار دهم، اما نتوانستم، زیرا اخیراً نظرات منفی زیادی درباره آن برنامه وجود دارد. ظاهراً برنامه دیگر کار نمی‌کند (احتمالاً به دلیل تغییر در وب‌سایت Google Analytics) اما توسعه‌دهنده به تیکت‌های پشتیبانی پاسخ نمی‌دهد – در این مرحله تصمیم گرفتم خط را بکشم.

من توصیه می‌کنم برنامه مدیریت کار فعلی خود را تغییر ندهید، زیرا اگر به اندازه من به آن تکیه کنید، ممکن است با کمی سوپ مواجه شوید. اگر به دنبال وبلاگ نویسی روزمره هستید، برنامه استاندارد WordPress برای iOS معجزه می کند. علاوه بر این، RecUp را امتحان کنید زیرا به نظر یک برنامه امیدوارکننده است. اگر از سایر برنامه‌های وبلاگ‌نویسی استفاده می‌کنید/توصیه می‌کنید – مایلیم آنها را بشنویم – فقط در نظرات به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل