20+ زن در وردپرس که باید دنبال کنید

20+ زن در وردپرس که باید دنبال کنید

بعد از انتخاب پست من ده شخصیت در وردپرس که باید آنها را دنبال کنید، چندین نظر و ایمیل دریافت کردم که پرسیده بودند چرا هیچ زن در لیست وجود ندارد.

هیچ دلیل آگاهانه ای وجود نداشت که من هیچ زنی را در نظر نگرفتم، اما من اولین کسی بودم که اعتراف می کردم که این فرم ضعیف از طرف من بود. زنان زیادی در دنیای وردپرس وجود دارند که شایسته ذکر هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، من تصمیم گرفتم پست “ده شخصیت” خود را دنبال کنم و به شما در زیر 11 زن در وردپرس که باید دنبال کنید ارائه کنم. لذت ببرید!

سارا یکی از اولین افرادیی بود که در انجمن وردپرس دیدم، چه رسد به اولین زن. ما با هم در WPMU.org که اولین کنسرت نوشتن آنلاین من بود کار کردیم.< /p>

در آن زمان سارا با افتخار در وبلاگ به عنوان نویسنده ای برنده جایزه معرفی شد و دلیل خوبی هم داشت. او بیش از مدتی که بسیاری از ما از وردپرس استفاده کرده ایم، درباره وردپرس می نویسد. نه تنها این، او شریک Untame، یک شرکت بازاریابی دیجیتال بوتیک است. متخصص در سیستم های مدیریت محتوای متن باز و معماری شبکه های اجتماعی (برای قرض گرفتن مستقیم از صفحه نمایه WPMU.org او.

سیوبهان، یکی دیگر از اعضای تیم قدیمی من در WPMU.org، از نزدیک پاشنه های سارا را دنبال می کرد. وقتی برای اولین بار نوشتن را برای سایت شروع کردم، از موفقیت تنها یک مقاله که سیوبهان نوشته بود، شگفت زده شدم: چرا هرگز نباید قالب های وردپرس رایگان را جستجو کنید. اتفاقاً، پیام موجود در آن پست امروز به همان اندازه مهم است.

سیوبهان از آن زمان از WPMU.org نقل مکان کرده است، اما همچنان با وردپرس کار می کند و البته در WordCamp شرکت می کند.

با هلن هو ساندی، همان تعریف چند وظیفه ای آشنا شوید. او روزانه در متخصصان پیاده سازی وردپرس 10up به عنوان مدیر مهندسی رابط کاربری کار می کند، اما مشارکت او در وردپرس بسیار عمیق تر می شود. او در چرخه توسعه 3.6 اخیر به‌عنوان یک مهمان و رهبر ویژگی برای رابط کاربری فرمت‌های پست شرکت داشت و مرتباً به Trac. علاوه بر این، او چندین افزونه را نوشته است.

تعجبی ندارد که هلن وبلاگ خود را نیز نگه می دارد. او اخیراً به عشق (و نفرت!) خود به سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه جهان اعتراف کرده است:

من عاشق وردپرس هستم. من با استفاده از آن برای شغلم و برای پروژه هایم توسعه می دهم، (گهگاهی) با استفاده از آن می نویسم و ​​همیشه آن را به عنوان ابزاری برای وب سایت های مبتنی بر محتوا پیشنهاد می کنم. من هم از آن متنفرم. اگر فکر می‌کردم وردپرس به همان شکلی که هست کامل است، روی هسته کار نمی‌کردم.

خارج از جامعه، هلن یک پیانیست با استعداد مشترک است که در بسیاری از رویدادها در منطقه نیویورک اجرا می کند.

جن مایلو یکی از شناخته‌شده‌ترین زنان این فهرست است، تا حدی به خاطر کار UX خود در اتوماتیک، اما اخیراً به خاطر اینکه نقش تشویق زنان و تنوع بیشتر در جامعه وردپرس را بر عهده گرفته است.
مایلو می‌گوید: «وقتی مت من را متقاعد کرد که در Automattic کار کنم، یکی از چیزهایی که مرا جذب کرد این بود که او گفت می‌توانم روی برنامه‌هایی کار کنم تا زنان و دختران را به جامعه وردپرس وارد کنم، به ویژه در زمینه برنامه‌نویسی».

او مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی ویژه زنان را راه‌اندازی کرد، اما همیشه معتقد نیست که تبعیض مثبت راه پیش‌رو است، همانطور که در نظرات وبلاگش درباره دکتر هو جدید نشان می‌دهد:

پاسخ منفی و تلخ فعالان تنوع طلبی (و غیر فعالانی که اکثراً مطالب را بازتوییت می کنند) زمانی که اعلام شد پیتر کاپالدی – یک فرد سفیدپوست بریتانیایی 50 ساله – به این موضوع برخورد خواهد کرد. نقش خیلی بد بود ما حق نداریم تصمیمات خلاقانه هنرمندان را بر اساس برنامه های سیاسی اجتماعی خود تعیین کنیم. آنها به دلایلی هنرمند هستند… آنها ایده هایی دارند که می خواهند بیان کنند.

با گذشت زمان، افراد بیشتری با افزونه‌های انجمن مانند BuddyPress. تامی لیستر (یکی دیگر از فارغ التحصیلان WPMU.org) به عنوان متخصص بادی پرس شناخته می شود. مانترای او “طراحی برای انسان” است، با تمرکز ویژه بر ارائه مسیرهای منطقی از طریق وب سایت ها. تمرکز او بر تجربه کاربر، Tammie را به یک سخنران محبوب در WordCamps، از جمله BuddyCamp در میامی، تبدیل می‌کند.

“من به انجام کارهایی که شما دوست دارید و این نشان می دهد، اعتقاد راسخ دارم. من به انجمن ها، محتوا و کاربران علاقه مند هستم. من کمی وسواس زیادی برای بازگرداندن حس انسانی به وب سایت ها و ایجاد تجربیات دیجیتالی احساسی و شخصی دارم. من معتقد نیستم که یک اندازه برای همه مناسب باشد.

اوایل سال جاری، او Buddy Design Labs را راه‌اندازی کرد، وبلاگی که به بررسی کارهایی که می‌توان با رابط کاربری BuddyPress انجام داد، مانند داشبورد آمار و جدول زمانی جریان فعالیت‌ها، پرداخت. اگر حتی اندکی علاقه مند به دیدن کارهایی که می توان با BuddyPress انجام داد، باید آن را نشانه گذاری کنید.

لیزا سابین-ویلسون، ساکن ویسکانسین، یک دختر پوستر برای رویای مستقل است. او شغل 10 ساله خود را به عنوان یک پرستار ثبت نام کرده برای راه اندازی یک تجارت طراحی و توسعه وب ترک کرد. هشت سال بعد، او قرارداد ادغام با WebDevStudios را پذیرفت، جایی که اکنون در آن شرکت دارد. -مالک و شریک.

در طول مسیر، لیزا توسط انتشارات Wiley امضا شد تا اولین نسخه WordPress for Dummies و پنج نسخه دیگر را بنویسد. این کتاب موفقیت بزرگی بود و او را به نوشتن BuddyPress For Dummies، WordPress All In One For Dummies و WordPress Web Design for Dummies سوق داد.< /p>

او راه خود را در مورد Multisite می داند و سال گذشته در WordCamp لاس وگاس در مورد این موضوع صحبت کرد. این یک سخنرانی محبوب بود، به خصوص در 30 ثانیه اول. برای یافتن دلیل، ویدیوی وبلاگ او را بررسی کنید.

Mika Ariela Epstein (@Ipstenu)

میکا آریلا اپستین که بیشتر با نام Ipstenu شناخته می شود، سرکش پشتیبانی Half-Elf است. او برای DreamHost به عنوان یک متخصص پشتیبانی وردپرس کار می کند، اما مانند بسیاری دیگر از افراد درگیر در جامعه، کار او بسیار فراتر از شغل روزانه اش است. او در انجمن‌های WordPress.org یک مشکل‌گشای معمولی است، و در توسعه پلاگین نیز کمک شایانی است.

منطقه خاص مورد علاقه او Multisite است، موضوعی که او دو کتاب الکترونیکی در مورد آن نوشته است.

میکا یک سخنران معمولی در WordCamps است. نکته قابل توجه ارائه او در پورتلند است، جایی که او عشق خود به پشتیبانی از وردپرس را با عشق آشکار خود به بازی های نقش آفرینی در «کاراکتر پشتیبانی از وردپرس رول کردن» ترکیب کرد. می‌توانید اسلایدهای او را اینجا ببینید.

Suzette در متخصصان میزبانی وب معبد رسانه کار می کند ، جایی که او برای وردپرس آموزش می دهد و از آن حمایت می کند. با این حال، مرز بین زمان کار و اوقات فراغت او مبهم است، زیرا او در تعداد شگفت انگیزی از جلسات وردپرس و WordCamp شرکت می کند.

وبلاگ بلاگ او مکانی عالی برای بررسی همه چیزهایی است که او در آن نقش دارد. با استفاده از حساب‌های دست اول سوزت در رویدادی که در آن شرکت می‌کند، اما همچنین برای اینکه جامعه وردپرس واقعاً در مورد چه چیزی است، احساس کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، او همچنین مهمان دائمی WPWatercooler است. پادکست ویدیویی.

کتی دروین یک نجات دهنده خودخوانده سایت های وردپرسی “رها، زشت، یتیم، شکسته و غیرمولد” است. تمرکز او بر این است که به مردم آموزش دهد که وردپرس چقدر می تواند سرگرم کننده (و سودآور) باشد. او برای مدتی در جامعه مشارکت داشته است، از جمله خدمت در تیم سازمان‌دهنده آتلانتا WordCamp به مدت هفت سال، مربیگری سازمان‌دهندگان جدیدتر WordCamp، و ایفای طیف گسترده‌ای از نقش‌های داوطلبانه دیگر.

کتی از طریق وب‌سایت خود خدمات سفارشی‌سازی‌شده مربوط به توسعه، آموزش، آموزش و موارد دیگر را ارائه می‌کند. . او همچنین به طور مداوم به کاربران در WordCamps الهام می بخشد. همچنین می توانید از رویدادهای آتی که او در آنها شرکت خواهد کرد مطلع شوید، محتوای رویدادهای گذشته را بخوانید و با خود کتی در تماس باشید.

کری دیلز (@cdils)

کری دیلز یک توسعه دهنده و مشاور مستقل وردپرس است که به طرق مختلف در جامعه فعال است و از دانش خود برای الهام بخشیدن به دیگران برای سرمایه گذاری در ایجاد کسب و کار خود استفاده می کند. . از طریق وبلاگ خود، او توصیه های ارزشمندی در مورد فریلنسینگ، وردپرس و انواع موضوعات مرتبط ارائه می دهد. چه یک مبتدی یا یک توسعه‌دهنده با تجربه باشید، کری حکمتی برای به اشتراک گذاشتن دارد که می‌توانید از آن بهره ببرید.

علاوه بر وبلاگ و حساب توییتر او، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید کری را دنبال کنید و از او بیاموزید. می‌توانید به پادکست هفتگی او گوش دهید، OfficeHours.FM، و کتاب الکترونیکی مرتبط آن. او همچنین یک دوره اختصاصی را برای فریلنسرهای جدید ایجاد کرده است تا به آنها کمک کند تا با پای راست شروع کنند. ما به شدت توصیه می کنیم که وب سایت کری را به طور کامل کاوش کنید، زیرا پیشنهادات زیادی وجود دارد.

کیم دویال مجموعه‌ای با عنوان اجرا می‌کند سایت با تمرکز بر بازاریابی محتوا و استراتژی کسب و کار. در میان چیزهای دیگر، او یک پادکستر، مربی و جادوگر عمومی وردپرس است. او وقت خود را صرف آموزش به دیگران می کند که چگونه کسب و کار خود را بر اساس شرایط شان یا به قول خودش، بدون اینکه «درخشش شما را کمرنگ کند» ایجاد و توسعه دهند. تخصص او ناشی از سالها مدیریت کسب و کار خود، کار در طراحی وب، مربیگری و موارد دیگر است.

اگر علاقه مند به شنیدن صحبت های کیم هستید، راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. می‌توانید پادکست او را بررسی کنید، که بر کمک به شما در یادگیری ایجاد سرنخ بیشتر و رشد تمرکز دارد. کسب و کار شما با استفاده از وردپرس او همچنین یک وبلاگ فعال دارد که موضوعات مختلف مربوط به تجارت، وردپرس، توسعه را پوشش می دهد. ، و غیره. به‌علاوه، او خدمات سفارشی‌سازی‌شده‌ای را برای هر کسی که به‌دنبال مربی‌گری قوی در انواع سرمایه‌گذاری‌های کسب‌وکار آنلاین است، ارائه می‌کند.

کریستین روندو (@bluelimemedia)

Christine Rondeau یک توسعه دهنده و قالب وردپرس است که از سال 2004 با این پلتفرم درگیر بوده است. او در توسعه front-end تخصص دارد و حتی تدریس می کند. چندین سال کلاس در وردپرس. کسب و کار او، Bluelime Media، متمرکز بر کمک به مردم برای ایجاد وب‌سایت‌های عالی است، خواه در درجه اول تولیدکنندگان محتوا باشند. یا طراحان گرافیک او افرادی را با مجموعه مهارت‌های متنوع گرد هم می‌آورد تا بتوانند با هم کار کنند تا دیدگاه‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

کریستین علاوه بر توییتر، وبلاگی در وب سایت خود دارد که ارزش خواندن را دارد. او نکات و منابع ارزشمندی را به اشتراک می گذارد و در مورد آخرین موضوعات و ابزارهای توسعه می نویسد. در نهایت، او اغلب برای گروه کد یادگیری کانادا (که قبلاً به عنوان کد آموزشی بانوان شناخته می‌شد) داوطلب می‌شود. ، که مهارت های فنی مورد نیاز برای یادگیری کدنویسی را آموزش می دهد و بر کمک به گروه های محروم تمرکز دارد.

سارا روسو (@rosso)

به عنوان مدیر بازاریابی برای Automattic، او وردپرس را در داخل و خارج می داند. او از سال 1996 برای شرکت‌های فناوری مختلف از جمله هیولت پاکارد و اوگیلوی کار کرده است و دانش زیادی در مورد استراتژی‌های بازاریابی و تجارت دیجیتال دارد. او محتوا را در بسیاری از نشریات وب و چاپی در موضوعات مختلف منتشر می کند و اغلب در مورد فناوری، وردپرس، برندسازی شخصی، نوشتن و موارد دیگر صحبت می کند.

خلاصه کردن تمام پروژه‌هایی که سارا در آن شرکت داشته است، در جامعه وردپرس و جاهای دیگر، چالش برانگیز است. او یکی از بنیانگذاران Girl Geek Dinners است، برای مثال، سازمانی برای ترویج زنان در صنعت فناوری که در زمان نگارش این مقاله 23 فصل را در بر می گیرد. او حتی یک روز جهانی نوتلا، که او در سال 2015 آن را به شرکت Ferrero تحویل داد. اگر شما علاقه مند به یادگیری از سارا و شنیدن در مورد ماجراهای بسیار او هستید، او مرتباً در مورد تجارت، وردپرس، می نویسد. و موضوعات دیگر در وبلاگ او.

آنا همیشه به طراحی علاقه داشت، اما پس از کمی تشویق همسرش به خود HTML/CSS آموزش داد و توسعه‌دهنده شد. در سال 2012 او وردپرس را پیدا کرد و شروع به کار کرد. او اکنون مجموعه ای از تم های زیبای وردپرس را در وب سایت خودش Anariel Design< مدیریت می کند. /a>، و هنگامی که او در مورد تم ها یا WordCamps توییت نمی کند، او در حال شرکت کردن است، او تصاویر خوشمزه ای از دستور العمل های گیاهی خود را در دسته دیگر خود به اشتراک می گذارد @easyvegkitchen.

لیزا یک متخصص با استعداد وردپرس است که نه تنها با وردپرس کار می کند، بلکه آن را نیز آموزش می دهد! لیزا Be Bright Studio را اداره می‌کند، جایی که او وظیفه دارد این کار را برای هر کسی (بدون توجه به مهارت آنها) ممکن کند. سطح) تا وب سایت شگفت انگیز خود را با وردپرس بسازند. او از طریق دوره‌ها و کارگاه‌های خود مستقیماً با کاربران وردپرس ارتباط برقرار می‌کند، اما همچنین با کیت‌های دانلودی و راهنمای منابع رایگان به جامعه کمک می‌کند تا به افرادی که دست به کار می‌شوند کمک کند.

ما همچنین وبلاگ لیزا را به‌شدت توصیه می‌کنیم که در آن نکاتی در مورد برندسازی، طراحی وب، بازاریابی و موارد دیگر برای کمک به راه اندازی کسب و کارتان.

Claire یک توسعه دهنده وب آزاد است که کار با وردپرس را در سال 2012 آغاز کرد. او در حال حاضر طراحی وب سایت، ترفندها، تعمیر و نگهداری و آموزش یک به یک را ارائه می دهد. اما علاوه بر کارش با WP، او مدافع دسترسی به وب است.

در واقع Claire در طراحی وب پاسخگو و دوستانه #a11y متخصص است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی، طراحی وب و سایر اخبار وردپرس، وبلاگ Claire’s را در یک وب روشن روشن< /a>.

مگان یک عاشق قهوه است که در برایتون زندگی می کند و اتفاقاً چیزهای زیادی در مورد وردپرس می داند. او از این دانش برای تبدیل شدن به یک نویسنده با استعداد استفاده کرده است که اتفاقاً برای WPExplorer (کار او را در وبلاگ ما ببینید) و همچنین تعدادی از وبلاگ های معتبر دیگر مانند PremiumWP، Elegant Themes، WPLift و موارد دیگر می نویسد. او اغلب در مورد همه چیزهایی که وردپرس با آنها

استفاده می کند توییت می کند

برندا با نوشتن برای Envato، Torque، WPMU و البته WPExplorer نامی برای خود دست و پا کرده است (آخرین پست های او را در وبلاگ ما بررسی کنید). او مرتباً نکات تجاری (با بسیاری از موارد مرتبط با وردپرس) را توییت می کند و Digest Inkwell Digital خود را که جمع بندی یا اخبار/رویدادهای جالب جهانی است به اشتراک می گذارد. برای اطلاعات بیشتر، حتماً به وبلاگ برندا سر بزنید، جایی که او راهنماهای حرفه‌ای آزاد، نکات رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک می‌گذارد. ، اینفوگرافیک ها، توصیه های عمومی تجاری و موارد دیگر.

آندریا ابتدا با وبلاگ نویسی درباره زندگی روزمره و افکارش وارد وردپرس شد (که هنوز هم می توانید آن را در وبلاگ او). اکنون او یک مهندس شادی در Automattic است، به این معنی که او زمان زیادی را صرف کمک به دیگران برای استفاده از وردپرس می‌کند.

Andrea در WordCamp های مختلف درباره مهارت های نوشتاری ارائه کرده است، آخرین مورد در WordCamp اروپا در سال 2016 در مورد نحوه انتشار در 10 دقیقه در روز (شما می توانید ویدیوی ارائه او را در WordPressTV). اما او همچنین در توییتر برای اشتراک‌گذاری شخصی، مطالب خوب و البته کمی اخبار وردپرس بسیار فعال است.

Josepha یک جامعه رانگلر در Automattic است، به این معنی که او با WordPress کار می کند و در سرتاسر جهان ملاقات می کند.

او برای اولین بار وردپرس را در سال 2010 از طریق مادرش پیدا کرد که به طور کلی یک بلیط اضافی برای یک WordCamp محلی داشت. برای جوزفا این در اولین ملاقات عشقی بود، و اکنون اشتیاق او برای پلتفرم به کار، اطلاع رسانی جامعه و البته در رسانه های اجتماعی سرازیر شده است.

لزلی عاشق توله سگ‌ها، تماشای افراطی نمایش‌ها، بیکن و وردپرس است. او دارای مدرک BFA در طراحی گرافیک، چشم به UX و دانش گسترده ای از موضوع Divi است. در واقع او تم‌های کودک Divi را در A Girl and Her Mac توسعه می‌دهد. این احتمال وجود دارد که اگر سوالی در مورد Divi یا WordPress دارید، Leslie پاسخی خواهد داشت. علاوه بر کار روزانه خود با وردپرس، او همچنین با شرکت در WordCamps و به اشتراک گذاری نکات و ابزارهای عالی در توییتر وقت خود را صرف مشارکت می کند.

می‌خواهید بیشتر از لزلی ببینید؟ سه‌شنبه‌ها برای Divi Chat که لزلی و گروهی دیگر در آن حضور دارند، هماهنگ شوید. حرفه ای در مورد موضوعات وردپرس صحبت می کند.

چه کسی دیگر؟

زنان در همه جا در فناوری حضور دارند. با این حال، از آنجایی که راه‌های زیادی برای دنبال کردن در طاقچه وردپرس وجود دارد، پیدا کردن آنها و صدای منحصر به فرد آنها می‌تواند دشوار باشد. خوشبختانه، آنها به هر حال به کار جادوی خود ادامه می دهند و نادیده گرفتن آنها را هر روز دشوارتر می کند.

در این پست، 21 زن شگفت‌انگیز را که در وردپرس کار می‌کنند، به شما معرفی کرده‌ایم. ما در مورد کارهایی که آنها برای پلتفرم و جامعه انجام می دهند صحبت کردیم و به شما اطلاع دادیم که چگونه می توانید آنها را به صورت آنلاین دنبال کنید. همه آنها دانش، تخصص و بینش ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارند و ما شما را تشویق می کنیم که آنها را در توییتر دنبال کنید و وب سایت ها، وبلاگ ها و پادکست های آنها را بررسی کنید.

آیا صدای زن در وردپرس وجود دارد که فکر می کنید باید به این لیست اضافه شود؟ همه چیز را در مورد کار او در بخش نظرات زیر به ما بگویید!

خروج از نسخه موبایل