با WP Job Manager یک Job Board به وردپرس اضافه کنید

با WP Job Manager یک Job Board به وردپرس اضافه کنید

اگر وب‌سایتی را بر اساس یک جایگاه خاص راه‌اندازی می‌کنید، این احتمال وجود دارد که به ایجاد نوعی هیئت شغلی برای جامعه خود فکر کرده باشید.

برخی وب‌سایت‌ها دارای تابلوهای شغلی بسیار استثنایی هستند. اگر می خواهید راه آنها را دنبال کنید، چند گزینه مختلف دارید.

موضوعات و افزونه‌های ممتازی وجود دارند که به‌طور خاص برای وردپرس طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند تابلوهای شغلی کاملاً خودکار ایجاد کنید، و همچنین افزونه‌هایی که به شما امکان می‌دهند عملکرد تابلوی شغلی را به سایت موجود خود اضافه کنید (اگرچه معمولاً از شما می‌خواهند که خودتان آنها را حفظ کنید. ).

بیایید نگاهی به یکی از این افزونه ها بیندازیم.

افزونه وردپرس WP Job Manager

WP Job Manager یک افزونه رایگان وردپرس است که اجازه می دهد می توانید یک Job Board ساده برای پست و مدیریت لیست های شغلی به طور مستقیم از داشبورد مدیریت خود یا از طریق فرم ارسال شغل ایجاد کنید.

این افزونه به شما این امکان را می دهد که خودتان همه مشاغل را به صورت دستی اضافه کنید، و همچنین به کاربران ثبت نام شده خود اجازه می دهد تا لیست مشاغل را پست کنند. همچنین به شما امکان می‌دهد افزونه‌های ممتازی را خریداری کنید که عملکرد آن را افزایش می‌دهد و به فهرست‌های پولی و هشدارها و همچنین چندین گزینه دیگر اجازه می‌دهد.

در حالی که مقدمه آن به پایان رسیده است، بیایید مراحل راه اندازی WP Job Manager در سایت شما را طی کنیم.

1. WP Job Manager

را نصب و پیکربندی کنید

پس از نصب و فعال شدن افزونه، می‌توانیم پیکربندی آن را برای نیازهای خاص هیئت شغلی شما آغاز کنیم. بخش تنظیمات افزونه نسبتا مینیمال است. این به دو بخش تقسیم می‌شود: فهرست‌های شغلی و موارد ارسالی.

فهرست‌های شغلی اطلاعات اولیه را در مورد نحوه نمایش مشاغل در سایت شما می‌دهد:

موضوعات شغلی نحوه ارسال مشاغل و اینکه آیا برای انجام این کار به یک حساب کاربری در سایت شما نیاز دارند را تعیین می کند:

2. ایجاد دسته های شغلی

مشاغل را می‌توان بسته به نیاز شما به دسته‌هایی تقسیم کرد.

ایجاد دسته‌های فهرست شغلی به آسانی یک دسته پست وبلاگ معمولی است. این کار در بخش جدید فهرست‌های شغلی داشبورد شما، در زیر گزینه منوی دسته‌های شغلی انجام می‌شود.

هر دسته شامل نام، نشانی اینترنتی و توضیحات است. همانند دسته‌های پست، می‌توانید هر تعداد که دوست دارید ایجاد کنید.

3. ایجاد انواع شغل

چندین نوع کار در حین نصب ایجاد شده است.

انواع شغل تعیین می‌کنند که آیا فهرست مشاغل تمام وقت، پاره وقت یا یکی از گزینه‌های مختلف دیگر در دسترس شما است. همانند دسته‌های شغلی، می‌توانید در صورت نیاز انواع دیگری ایجاد کنید.

4. یک فهرست شغلی جدید در داشبورد ایجاد کنید

اکنون که پیکربندی اولیه برای هیئت شغلی خود را دارید، زمان آن رسیده است که اولین فهرست شغلی خود را ایجاد کنید. این فرآیند بسیار شبیه به ایجاد یک پست یا صفحه جدید است. عنوان، محتوای شغلی را وارد می‌کنید و فهرست را دسته‌بندی می‌کنید. همچنین می‌توانید نوع فهرست شغلی را در این مرحله انتخاب کنید.

یک تفاوت عمده بین این پنجره و ناحیه مدیریت پست وبلاگ استاندارد وجود دارد. با پست فهرست شغلی جدید یک پانل اضافی به شما داده می شود که حاوی داده های فهرست شغل مختلف است.

این فیلدهای داده به شما این امکان را می دهد که جزئیات بیشتری را به هر فهرست شغل اضافه کنید. این فیلدهای اضافی شامل موقعیت شغلی،اطلاعات شرکت،انقضای شغل و امکان علامت گذاری موقعیت به عنوان پر شده است.

5. با فرم ارسال یک فهرست شغلی جدید ایجاد کنید

اگر تصمیم دارید به کاربران خود اجازه دهید تا لیست های شغلی را ارسال کنند، باید یک فرم ارسال شغل ایجاد کنید.

این افزونه ارسال کارها را ساده می کند. برای ایجاد یک فرم ارسال، باید یک صفحه جدید در وب سایت خود ایجاد کنید و کد کوتاه زیر را اضافه کنید:

[submit_job_form]

این صفحه را به فرم ارسالی تبدیل می‌کند که به کاربران شما امکان می‌دهد تمام اطلاعات مربوطه را برای کار اضافه کنند. با این حال، با فرم ارسال شغل، نمی‌توانید تاریخ انقضا را در فهرست مشاغل تعیین کنید.

پس از تکمیل فرم، می‌توانید پیش‌نمایش آن را در سایت مشاهده کنید. اگر از اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید راضی هستید، می‌توانید فرآیند ارسال را تکمیل کنید و فهرست مشاغل را در هیئت شغلی منتشر کنید.

6. نمایش لیست های شغلی

برای نمایش فهرست‌های شغلی در وب‌سایت خود، کافی است یک کد کوتاه به یک صفحه مانند فرم ارسال شغل اضافه کنید.

کد کوتاه مورد نیاز برای ایجاد یک لیست کامل از همه موقعیت‌های باز:

[کارها]

گزینه‌های کد کوتاه دیگری در دسترس شما هستند که به شما امکان می‌دهند فهرست مشاغل خود را به روش‌های خاصی فیلتر کنید.

به عنوان مثال، یک گزینه کد کوتاه وجود دارد که به شما امکان می دهد دسته بندی شغل نمایش داده شده را مشخص کنید. با استفاده از این فیلتر می‌توانید چندین صفحه در سایت خود ایجاد کنید که هر کدام فهرست دسته‌بندی مشاغل خاص خود را دارند.

برای جزئیات بیشتر در مورد کدهای کوتاه در دسترس شما برای فیلتر کردن لیست مشاغل، از ویکی مستندات افزونه دیدن کنید.

داشبورد شغل

مانند فرم ارسال و فهرست‌های شغلی، می‌توانید یک صفحه داشبورد شغلی برای کاربران خود با یک کد کوتاه ساده دیگر ایجاد کنید:

[job_dashboard]

این صفحه به کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند اجازه می‌دهد تا تمام کارهایی را که در سایت شما پست کرده‌اند مشاهده کنند.

این به آنها روشی آسان برای ویرایش و مدیریت پست‌های خود بدون نیاز به جستجو در کل بایگانی فهرست مشاغل می‌دهد.

ویژگی های پرمیوم اضافی

نکته مهم در مورد این افزونه این است که در حالی که رایگان است و تعداد زیادی گزینه را ارائه می دهد، می توانید افزونه هایی خریداری کنید که مفید بودن آن را افزایش می دهد.

گزینه‌های ممتاز برای این افزونه شامل روش‌های مختلفی برای داشتن فهرست‌های پولی است. این به شما این امکان را می دهد که هیئت مدیره شغلی خود را طوری پیکربندی کنید که برای ارسال شغل نیاز به پرداخت داشته باشد. این پرداخت را می‌توان با استفاده از PayPal یا سایر روش‌های پرداخت آنلاین جمع‌آوری کرد و می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که برای کسب درآمد از هیئت مدیره، نیازی به ارائه هیچ ورودی در فهرست‌های شغلی نداشته باشید.

افزونه‌های ممتاز دیگری وجود دارند که قابلیت استفاده از تابلوی شغلی شما را افزایش می‌دهند. این موارد از هشدارهای شغلی گرفته تا مهلت‌های درخواست متفاوت است و می‌تواند به شما کمک کند تا هیئت مدیره شغلی خود را از گزینه‌های اصلی متمایز کنید.

تیمی که این افزونه را ایجاد کرده است، بیشتر این افزونه ها را توسعه داده است، اما چندین گزینه وجود دارد که توسط اشخاص ثالث ایجاد شده است.

اگر می‌خواهید از هیئت شغلی خود درآمد کسب کنید یا عملکرد آن را برای خوانندگان خود بهبود بخشید، قطعاً ارزش بررسی دارند.


در حالی که چندین گزینه پیشرفته برای تابلوهای شغلی موجود در بازار وجود دارد، آنها در درجه اول افزونه ها یا تم های ممتاز هستند. ما در اینجا در WPExplorer تم های وردپرس تخته شغلی بسیار خوبی داریم (مانند Jobify).

افزونه WP Job Manager یک راه عالی برای ایجاد یک تابلوی شغلی بدون نیاز به تغییر اساسی است. سایت اینترنتی. اگر مشخص شود که این ویژگی برای خوانندگان شما مفید است، بهبود و توسعه آن در طول زمان بسیار آسان است و همچنین افزودن عملکردهای ممتاز به آن ارزان است.

آیا به راه‌اندازی یک هیئت شغلی در وب‌سایت خود فکر کرده‌اید یا قبلاً از آن استفاده می‌کنید؟ مایلیم نظرات شما را در مورد ایجاد یک هیئت شغلی در نظرات زیر بشنویم.

خروج از نسخه موبایل