55+ نام تجاری بزرگ که از وردپرس استفاده می کنند (نسخه 2024)

55+ نام تجاری بزرگ که از وردپرس استفاده می کنند (نسخه 2024)

مردم هر چیزی را می گویند تا سر و صدای خود را حفظ کنند، و وردپرس – درست مانند هر پروژه ساخت بشر دیگری – سهم خود را از بد دهن ها دریافت کرده است. افرادی (که اطلاعات زیادی در مورد وردپرس یا پتانسیل آن ندارند) همه چیز را علیه پلتفرم می گویند. به عنوان مثال، دیدن نظراتی مانند:

کار چندان سختی نیست

  • وردپرس رایگان است، پس چگونه می تواند برای یک پروژه تجاری مفید باشد؟
  • وردپرس مقیاس پذیر نیست
  • وردپرس امن نیست و مواردی از این دست

خب، من از شما اجازه می‌خواهم که در مورد همه این اتهامات بی‌اساس صحبت کنم. منظورم این است که اگر وردپرس عزیزی نبود که همه ما می‌شناسیم، چرا برندهای بزرگ ترجیح می‌دادند نه یک، نه دو بلکه چندین وب‌سایت (و برنامه‌های کاربردی) خود را روی این پلتفرم اجرا کنند؟

برای رفع این افسانه ها و دیگر افسانه های وردپرس، به چند (حدود ده) دلیل اشاره می کنم که چرا برندهای محبوب وردپرس را دوست دارند و از آن استفاده می کنند. در طول مقاله، من به شما کمتر از 55 برند بزرگ را اشاره می کنم که از وردپرس فقط برای تقویت استدلال من استفاده می کنند. ببینید من فقط آنجا چه کردم؟ استدلال من را تقویت کنم؟

دلایلی که چرا برندهای بزرگ وردپرس را دوست دارند و از آن استفاده می کنند

بنابراین بیایید وارد آن شویم – در اینجا ده دلیلی وجود دارد که این برندهای معروف دوست دارند و 2 از وردپرس برای تقویت وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند.

1. استفاده از وردپرس آسان است

آیا باید این را توضیح دهم؟ درست از زمان نصب تا زمانی که وبلاگ/وب سایت خود را راه اندازی می کنید، وردپرس با سهولت استفاده همراه است. برای استفاده از وردپرس نیازی به خواندن کتابچه‌های راهنما یا شرکت در کلاس‌های ویژه برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده وردپرس یا همیار ندارید. سهولت، سهولت و سهولت بیشتر راه وردپرس است.

WordPress دارای مجموعه عظیمی از تم ها است که سفارشی کردن آنها فوق العاده آسان است. به این ترتیب، می توانید یک الگوی از پیش ساخته را انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید و قبل از پایان روز یک وب سایت آماده داشته باشید. اگر نیاز به افزودن عملکرد قابل تصور دارید، تعداد زیادی افزونه با نصب آسان در اختیار دارید.

مارک‌های معروف چندین وب‌سایت را اجرا می‌کنند، که اگر بخواهید هر سایت را از ابتدا کدنویسی کنید، می‌تواند کار دشواری باشد. اگر این به اندازه کافی ترسناک نیست، مدیریت کاتالوگ عظیمی از وب سایت ها هر کسی را بدون پلت فرم مناسب دیوانه می کند. اگر وردپرس نبود، یک نام تجاری بزرگ مانند WordPress.com با شبکه عظیم وبلاگ های خود مبارزه می کرد.

درست است، این بچه ها کول اید خودشان را می نوشند. شبکه عظیم WordPress.com روی – حدس زدید – وردپرس اجرا می شود!

1WordPresscom

و اگر استفاده از وردپرس آسان نبود، یک شبکه بزرگ مانند WPMU DEV که در زمان نوشتن بیش از 900 هزار کاربر دارد، جهنمی خواهد بود. بیایید به آن فکر کنید، برای شروع وجود نخواهد داشت.

2. WPMU DEV

به مدرک بیشتری نیاز دارید؟ صبر کن؟ آیا از وردپرس استفاده نمی کنید؟ هاها.

2. وردپرس زیباست

این درست نیست؟ برخی از زیباترین (و بصری) وب سایت های موجود در حال حاضر بر روی وردپرس اجرا می شوند. اجازه دهید چند مثال به شما نشان دهم:

3 جیمز باند 007

آیا همه ما مامور 007 را دوست نداریم؟ جیمز باند از سال های کودکی سریال مورد علاقه من بوده است و نمی توانم منتظر آخرین قسمتش باشم. این برند بزرگ از وردپرس برای وب سایت زیبای خود استفاده می کند. این سایت طرفداران را در سراسر جهان در مورد تاریخچه یکی از عوامل بدنام جهان، ویژگی های پشت صحنه، تبلیغات فعلی/آینده و موارد دیگر به روز نگه می دارد.

4 رولینگ استونز

سلام، علاقه مندان به موسیقی در سراسر جهان. در اینجا یکی برای همه شما عاشقان موسیقی وجود دارد. برند رولینگ استونز از یک سایت وردپرس برای تبلیغ موسیقی، جشنواره ها، کالاها، تورها، رویدادها، اخبار جاری خود استفاده می کند و باید اعتراف کنید که طرح و رنگ های پررنگ به سادگی خیره کننده هستند.

5. زندگی + تایمز جی زی

اینم یکی دیگر برای دوستداران موسیقی. نه اینکه ذهنی باشید و نه چیز دیگری، اما اگر تا به حال نام جی زی را نشنیده اید، باید زیر سنگ زندگی کنید. خوب، جی زی وب‌سایت جذاب خود Life+Times را در وردپرس اجرا می‌کند، جایی که چیزهایی را که مورد علاقه‌اش است از جمله سبک، هنر، فناوری، ورزش و – البته – موسیقی به اشتراک می‌گذارد.

6 استفاده کنید. یوسین بولت

دارنده رکورد جهانی و بهترین دونده سرعت در تمام دوران، یوسین بولت (او اکنون بازنشسته شده است) و برندش از وردپرس برای اجرای وب سایت لذت بخش خود استفاده می کنند. او از یک تم سفارشی “HSThree” برای به اشتراک گذاشتن اخبار، ظاهر و سایر رسانه ها استفاده می کند. این افسانه برای استفاده مناسب از دوران بازنشستگی خود، بنیادی برای کودکان در جامائیکا راه اندازی کرد. اگر می توانید وارد شوید 🙂

3. وردپرس مقیاس پذیر است

من چند وب سایت نسبتاً کوچک را با استفاده از وردپرس اجرا می کنم و این یک واقعیت است. این را نمی توان در مورد CNN گفت. اوه، بله، شبکه خبری کابلی شبکه وبلاگ های بزرگ خود را در وردپرس و بدون مشکل اجرا می کند.

7 استفاده می کند. وبلاگ های CNN

منظورم این است که آیا می توانید تعداد بازدیدهای صفحه CNN در یک روز را تصور کنید؟ اگر وردپرس مقیاس پذیر نبود، CNN دچار مشکل می شد. آنها به طرز وحشتناکی سرعت بارگذاری صفحه آهسته و وقفه های وب سایت.

8 شرکت نیویورک تایمز

سی‌ان‌ان در اینجا یک مورد مجزا نیست، ما برندهای بزرگ و بزرگ دیگری مانند نیویورک تایمز داریم که از وردپرس استفاده می‌کنند…

9 دانشگاه هاوایی

…دانشگاه هاوایی (که اتفاقاً توسط تم وردپرس کل نیز پشتیبانی می‌شود)…

10 دانشگاه ایالتی بویز

…و دانشگاه ایالتی بویز فقط به چند مورد اشاره می کنیم. همه این برندهای معروف از وردپرس برای اجرای وب سایت های پربازدید با میلیون ها کاربر استفاده می کنند. برای مقیاس‌پذیری چطور است عزیزم 🙂 این «افسانه‌ای نیست که همان جا رد شود.

4. وردپرس کاملا رایگان است

این باید اول باشد، اما آیا این امر کاملاً واضح نیست؟ استفاده از وردپرس کاملاً رایگان است یا به قول خودشان:

WordPress یک پروژه متن باز است، به این معنی که صدها نفر در سراسر جهان روی آن کار می کنند. (بیشتر از اکثر پلتفرم‌های تجاری.) همچنین به این معنی است که شما می‌توانید از آن برای هر چیزی از صفحه اصلی گربه‌تان گرفته تا وب‌سایت Fortune 500 بدون پرداخت هزینه مجوز و تعدادی از آزادی‌های مهم دیگر از آن استفاده کنید.

– WordPress.org

این، به علاوه مخزن رسمی وردپرس دارای هزاران تم رایگان وردپرس و تعداد زیادی افزونه رایگان وردپرس در این جلسه است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، و زمانی که شتاب را انتخاب می‌کنید، روی تم‌های ممتاز سرمایه‌گذاری کنید.

اعتراف: من یک برند بزرگ نیستم، اما هنوز از تم های رایگان وردپرس استفاده می کنم، حتی اگر در طول زمان چندین تم عالی وردپرس را خریداری کرده ام. یک نمونه خوب از تم ممتازی که خریداری کردم تم وردپرس کل است.

5. وردپرس به شما امکان می دهد داده های خود را داشته باشید

11 وبلاگ SONY PlayStation

برندهای بزرگ مانند SONY Playstation هزاران داده جمع‌آوری/تولید می‌کنند که برخی از آنها ممکن است حساس باشند. شما همچنین داده‌های خود را تولید می‌کنید و نیازی ندارید که شخص دیگری با بایت‌های شما دست و پنجه نرم کند. اما گذشته از این، یکپارچگی داده ها برای برندهای بزرگ یک چیز مهم است و تنها راه برای اطمینان از یکپارچگی داده ها داشتن همه چیز است.

12 استفاده می کند اخبار مایکروسافت

WordPress فقط یک پلتفرم وبلاگ نویسی معمولی نیست که بسیاری در ابتدا تصور می کنند (همانطور که می توانید در ما بخوانید تاریخچه وردپرس)؛ این یک سیستم مدیریت محتوای ایمن است که ساخت وب سایت های شگفت انگیز را آسان می کند. شما مالک داده های خود هستید – تک تک بایت ها، و هیچ کس، حتی کارمندان WordPress.com دستی در محتوای شما نمی گذارند – به همین دلیل مارک هایی مانند مایکروسافت از WordPress استفاده می کنند.

یک نکته سریع در مورد امنیت داده وردپرس به طور کلی:

هسته وردپرس (کد پایه) به‌روزرسانی‌های منظمی دریافت می‌کند که باگ‌ها و حفره‌های امنیتی را برطرف می‌کند، به همین دلیل است که ما همیشه به‌روزرسانی سایت وردپرس خود را به آخرین نسخه توصیه می‌کنیم. مضامین و افزونه‌های وردپرس نیز مرتباً به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند.

یک تیم امنیتی کامل وردپرس متشکل از کارشناسانی وجود دارد که هر روز و هر روز برای به‌روزرسانی‌های امنیتی کار می‌کنند. وای بر شما اگر سایت وردپرس خود را به روز نکنید – شما فقط سایت خود را در معرض مهاجمان مخربی قرار می دهید که قصد دارند هر آنچه را که برای ساختن آن زحمت کشیده اید بدزدند و از بین ببرند.

6. وردپرس به شما امکان می دهد سریع راه اندازی کنید

WordPress از پایگاه کد زیرین (یا ساختاری) مراقبت می کند، به طوری که وقتی می خواهید برنامه های جدید را راه اندازی کنید، نیازی به نوشتن کد از ابتدا ندارید. با اجرای وب سایت شما بر روی وردپرس، فقط به یک تم و افزونه (یا چند خط کد اضافی) نیاز دارید تا هر برنامه ای را راه اندازی و اجرا کنید. نیازی نیست ساعت‌ها را صرف کدنویسی ویژگی‌های جدید از ابتدا کنید، زیرا احتمال اینکه افزونه‌هایی فقط برای این کار وجود داشته باشد، زیاد است.

تصور کنید چه مدت طول می‌کشد تا یک برنامه جدید را برای وب‌سایت ثابت HTML + CSS بسازید و آزمایش کنید. /a>؟ توانایی راه اندازی سریع دلیل این است که مارک های بزرگ مانند مجله تایم از وردپرس برای ایجاد بیشتر محتوای وب خود استفاده می کنند.

13 استفاده می کند. مجله تایم

بر اساس مجله تایم، «تقریباً تمام محتوای وب جدید ما اکنون در وردپرس ایجاد شده است». اما به همین جا ختم نمی شود – نمونه های عالی دیگر از برندهای بزرگ که محتوای وب (و برنامه های کاربردی) جدید را با استفاده از وردپرس ایجاد می کنند عبارتند از:

14.

TechCrunch – یکی از منابع برتر برای فناوری، رسانه، و فرهنگ عصبی در وب. و خیلی بیشتر 🙂

15 Meta Newsroom

در همین راستا، Tthe Meta Newsroom یک وبلاگ فناوری پیشرفته است که آخرین و بزرگترین پیشرفت‌ها در علم، محاسبات، مهندسی و موارد دیگر را از Meta پوشش می‌دهد. آنها چیزهای خود را می دانند – و وردپرس را انتخاب می کنند.

آیا می خواهید وب سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید؟ سپس مانند سگ های بزرگ بازی کنید – مارک های بزرگی که از وردپرس برای استقرار سایت ها و برنامه ها در زمان بی سابقه استفاده می کنند.

7. ادغام وردپرس با رسانه های اجتماعی و سایر خدمات آسان است

WordPress ممکن است یک پلت فرم وبلاگ نویسی (CMS) باشد، اما توانایی آن در یکپارچه سازی و بازی خوب با سایر سرویس ها، آن را بسیار بالاتر از حد معمول قرار می دهد. با کمک چند افزونه های شبکه های اجتماعی، می توانید پیام خود را به راحتی و به سرعت در سراسر رسانه های اجتماعی پخش کنید.

به یک مثال سرگرم کننده نیاز دارید؟ بازی معروف Angry Birds تبلیغات اجتماعی خود را اجرا می کند و آنها از وردپرس (حدس زدید) استفاده می کنند. از اینکه وردپرس تا چه حد می تواند تا آنجا که یکپارچه سازی با سایر سرویس ها پیش می رود، تعجب خواهید کرد!

16 انگری برد

8. وردپرس 100% واکنش گرا و سازگار با موبایل

است

وقتی وب‌سایت خود را روی وردپرس قرار می‌دهید، مجبور نیستید پشت خود را به عقب بریزید و سعی کنید آن را با صفحه‌نمایش موبایل سازگار کنید. این پلتفرم بر اساس آخرین استانداردهای وب ساخته شده است، به این معنی که می توانید وب سایت های کاملاً واکنش گرا را در عرض چند دقیقه بسازید.

امروزه، توسعه دهندگان وردپرس تم های سازگار با موبایل و پاسخگو ایجاد می کنند. اگر طرح زمینه شما پاسخگو نیست، لطفاً از قبل به یک طرح زمینه سازگار با موبایل تغییر دهید. بیایید، ما در قرن بیست و یکم هستیم و حتی Google وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و سازگار با موبایل را توصیه می‌کند .

با این حال، اگر این یک گزینه نیست (هرچقدر هم که باورش با تم های بی شمار پاسخگو سخت باشد)، همیشه می توانید به افزونه ای برای نمایش وب سایت شما در صفحه های کوچکتر (خواندن دستگاه تلفن همراه).

بیایید طراحی واکنشگرا وردپرس را آزمایش کنیم. همین حالا یک برگه جدید راه اندازی کنید و به یکی از سایت های زیر از برندهای بزرگی که از وردپرس استفاده می کنند بروید:

17 کاخ سفید

خبرگزاری رسمی کاخ سفید، جایی که اخبار مربوط به رویدادهای سیاسی آتی، اظهارات رئیس جمهور و اطلاعات مفید در مورد امور ایالتی اعلام می شود.

18 مترو انگلستان

Metro UK یک مجله خبری مشهور و سرگرمی است که اتفاقاً یک سایت وردپرس آماده برای موبایل نیز دارد.

19 روزنامه هاروارد

Harvard Gazette تمام اخبار رسمی هاروارد و مدارس مختلف آن را به اشتراک می گذارد. علاوه بر محتوای پیشرفته، روزنامه هاروارد می داند که وردپرس برای ایجاد یک وبلاگ سازگار با موبایل و پاسخگو به سادگی بهترین است.

آیا یکی از سایت های بالا را در یک برگه جدید باز کرده اید؟ خوب اکنون، همان وب سایت را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و طراحی واکنشگرا وردپرس را در بهترین حالت خود تجربه کنید. وردپرس = پاسخگویی از طرف دیگر، می توانید از بسیاری از ابزارهای تست پاسخگو آنلاین موجود استفاده کنید.

9. وردپرس پویا است، وردپرس زنده است

WordPress کاملاً انعطاف‌پذیر است و هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانید با این پلتفرم به دست آورید وجود ندارد. چیزی که حتی بهتر است این واقعیت است که وردپرس دائماً توسط یک تیم جهانی از مشارکت کنندگان در حال بهبود است.

با هر به‌روزرسانی جدید، ویژگی‌های جدیدی در اختیار ما قرار می‌گیرد و پویایی پلتفرم هرگز متوقف نمی‌شود. به دنبال الهام گرفتن هستید؟ سایت های زیر را بررسی کنید:

20 استفاده می کند ژورنال Etsy

اگر کاملا مبتدی هستید، Etsy پلتفرمی است که به شما کمک می کند اقلام دست ساز و قدیمی بفروشید. این برند از وردپرس برای اجرای بخش وبلاگ خود استفاده می‌کند که نکات، الگوها، کیت‌ها و هر چیز دیگری را که برای موفقیت کسب‌وکارتان نیاز دارید به اشتراک می‌گذارد.

21 Golfcom

Golf.com مهمترین مرجع در مورد اخبار طلا، تجهیزات و تابلوهای امتیازات است که از طریق سایت وردپرس فوق العاده آنها آسانتر می شود.

22 وبلاگ Yelp

Yelp یک وب‌سایت پرطرفدار است که نظراتی را درباره کسب‌وکارها منتشر می‌کند. این شرکت از وردپرس برای اجرای وبلاگ بسیار محبوب Yelp خود استفاده می کند.

10. وردپرس فراتر از نرم افزار است، یک انجمنy

است

من با نقل قول از  اداره حمایت مالی مصرف کننده” href=”https://www.wpexplorer.com/name-brands-use-wordpress/%E2%80%9Dhttps://www.consumerfinance.gov/%E2%80%9D”>اداره حمایت از امور مالی مصرف کننده (مارک بزرگ BTW!):

“جامعه وردپرس را در آغوش بگیرید… آنها منبعی برای حل مشکلات شما هستند و به شما الهام می‌دهند تا مشکلات آنها را حل کنید.”

پروژه وردپرس صدها هزار مشارکت کننده را از هر گوشه ای از جهان جذب می کند، که جامعه بزرگی را ایجاد می کند که در آن ایده های جدید متولد می شوند و راه حل ها ارائه می شود.

23 Airstream

“این قدرت جامعه منبع باز است که وردپرس را به همان خوبی که هست می کند.” – یک تعاملی

«وقتی بتوانیم راه‌حل‌هایی ارائه دهیم که می‌تواند به کل جامعه کمک کند، احساس بسیار خوبی دارد.» – BBC America

“داشتن همه این کدها در دسترس و به اشتراک گذاشته شده توسط بقیه جامعه وردپرس کار ما را در سایت آسان تر می کند.” – ناسا

مرتبط: شرکت کننده وردپرس شدن: آنچه باید بدانید

آیا باید بیشتر بگویم؟

برندهای نام تجاری حتی بیشتر که از WordPress استفاده می کنند

اکنون که چرا مارک های بزرگ وردپرس را دوست دارند و 23 شرکت عالی را که وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب می کنند به اشتراک گذاشتیم، فکر کردیم که به راه خود ادامه دهیم. حالا چرا متوقف شود؟ بنابراین در اینجا حتی مارک های بزرگ بیشتری وجود دارد که از WordPress استفاده می کنند.

24 jQuery
25 Mr Beast Burger
26 وبلاگ موزیلا
27 نیویورک پست
28 وبلاگ تد
29. زمان عمر 60 روزه (که اتفاقاً تم کلی< /a> کاربر)
30 اسنوپ داگ
31 سیمی
32 موسیقی سونی
33 سیلوستر استالونه
34 9to5Mac
35 WGN شیکاگو
36 وبلاگ فلیکر
37 سیلورتون
38 جیسون مراز
39 قهوه مارلی
40 cPanel
41 استفاده می کند مت مولنوگ
42 تیلور سویفت
43 گروه رنو
44 کتی پری
45. Observer

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

46. دانشگاه سیتی نیویورک

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone"> دانشگاه ایالتی جورجیا

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

48. دانشگاه واشنگتن

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone size-full">

49. vogue

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

50 روز Felicia
<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">
51. ventureBeat

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

52. problogger

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

53. تیم فریس

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone"> %2054%20 کتابهای دیزنی

<شکل کلاس = "wp-block-image alignnone">

55. digest خواننده

<شکل class = "wp-block-image alignnone">

56. Riverdance


من فهمیدم که آیا من فقط خلاصه ای از 55 مارک بزرگ را که از وردپرس استفاده می کنند ، تهیه کردم ، مواد کافی برای جویدن وجود نخواهد داشت. اکنون که می دانید چرا این مارک های محبوب عاشق و از وردپرس استفاده می کنند ، شاید شما تمایل به اجرای پروژه وب بعدی خود در وردپرس داشته باشید. اگر این مسیر را انتخاب کنید ، من قول می دهم که هرگز ناامید نخواهید شد. شما را در اطراف می بینم 🙂

خروج از نسخه موبایل