با افزونه وردپرس CM Answers یک تابلوی بحث اضافه کنید

با افزونه وردپرس CM Answers یک تابلوی بحث اضافه کنید

شرکت در بحث های اجتماعی امروزه بخش مهمی از آنلاین بودن است. عملا اجباری است با در نظر گرفتن این موضوع، اگر واقعاً می خواهید بحث در مورد صنعت یا نام تجاری خود را تقویت کنید، چرا یک انجمن گفتگو درست در سایت خود قرار ندهید؟ با تشکر از افزونه CM Answers توسط افزونه های CM، شما می توانید این کار را انجام دهید.

این افزونه وردپرس به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا پرسش‌ها و پاسخ‌ها را به سبک Stack Overflow پست کنند و با استفاده از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود (فیس‌بوک، +Google، یا) وارد شوند. LinkedIn) برای یک تجربه یکپارچه.

افزونه CM Answers چه می کند؟

این افزونه وردپرس راهی سبک برای افزودن یک انجمن گفتگو به سایت شما ارائه می دهد. برخلاف یک سیستم سنتی نظرات، CM Answers واقعاً ایجاد جامعه را در مورد هر موضوعی که انتخاب می کنید تشویق می کند. شما می توانید برای دریافت بازخورد از بازدیدکنندگان خود سؤالات خاصی بپرسید یا می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید سؤالات خود را بپرسند و بحث های خود را شروع کنند. این به شما بستگی دارد.

یک تالار گفتمان می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد، از بحث سنتی، پرسش و پاسخ، تا پشتیبانی کاربر یا مشتری. این واقعاً همه کاره است و برخلاف سایر افزونه‌های بحث، سایت شما را دچار مشکل نمی‌کند.

یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای از این افزونه موجود است. اکنون کمی وقت بگذاریم تا ویژگی‌های موجود در هر کدام را مرور کنیم.

رایگان

نسخه رایگان این افزونه به شما امکان می‌دهد یک تالار گفتگوی اساسی اضافه کنید. می‌توانید پرسش‌ها و پاسخ‌ها را تعدیل کنید و اعلان‌های ایمیلی را هنگام پست شدن موارد جدید دریافت کنید. کاربران می توانند از دریافت اعلان ها نیز شرکت کنند (و از آن خارج شوند). همچنین می توانید تعداد بازدید و تعداد پاسخ را مشاهده کنید. همچنین چندین گزینه سفارشی سازی برای تغییر قالب برای مطابقت با نیازهای کاربر شما وجود دارد. برای تغییر رتبه آنها در لیست نیز می توان به سؤالات رأی مثبت داد. این افزونه در منوی داشبورد قابل دسترسی است:

با افزونه وردپرس CM Answers یک تابلوی بحث اضافه کنید 14

تعدیل کردن آسان است. پرسش ها و پاسخ ها را اضافه کنید و/یا مواردی را که کاربران اضافه کرده اند تعدیل کنید. توجه: تصویر زیر نسخه حرفه ای را نشان می دهد.

حرفه ای

نسخه دارای مجوز Pro CM Answers همان نسخه است من مدتی باهاش ​​وقت گذراندم، بنابراین این چیزی است که امروز بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد. نسخه Pro 29 دلار قیمت دارد و شامل همه چیزهای موجود در نسخه رایگان و همچنین بسیاری از ویژگی های اضافی است. First up یک ویژگی کاملاً جدید Access Control است که به مدیران اجازه می دهد تعیین کنند که چه کسی می تواند سؤال کند و پاسخ دهد. گزینه‌ها عبارتند از همه،کاربران ثبت‌شده، و بر اساس نقش:

همچنین شامل یک ویژگی کدهای کوتاه است که به شما امکان می دهد لیستی از سؤالات را با کد کوتاه cma-questions درج کنید. حتی می‌توانید پارامترهایی را به آن اضافه کنید تا فهرست مجموعه‌ای از سؤالات یک نویسنده خاص را نشان دهد، که محبوب‌ترین آنها هستند، و غیره.

نسخه Pro امکان ادغام رسانه های اجتماعی با چندین سایت محبوب از جمله Twitter، Facebook، Google+، LinkedIn و Microsoft Live را فراهم می کند. همچنین به هر بازدیدکننده امکان دسترسی به داشبورد فردی داده می‌شود که «سوالات من» و «پاسخ‌های من» را فهرست می‌کند. اینها را می توان با استفاده از کدهای کوتاه به صفحات نمایه کاربر اضافه کرد.

یکپارچه‌سازی ویجت به شما امکان می‌دهد فقط سؤال‌ها و پاسخ‌هایی را که می‌خواهید در هر قسمتی از موضوع انتخابی‌تان نشان دهید که از ویجت‌ها پشتیبانی می‌کند، مانند نوار کناری. تنظیماتی برای نوار کناری قابل دسترسی در منوی افزونه وجود دارد:

همچنین می‌توانید تنظیمات تعدیل خاصی را در نسخه Pro تنظیم کنید. این تنظیمات به شما امکان می دهد لیستی از افرادی را مشخص کنید که می توانند بدون نیاز به انجام فرآیند تعدیل، سؤالات و/یا پاسخ ها را ارسال کنند. این می تواند بحث در سایت شما را به میزان قابل توجهی سرعت بخشد. البته، مطمئن شوید که این معافیت‌ها را فقط برای کسانی که خود را قابل اعتماد و توانمند نشان داده‌اند ارائه می‌کنید:

در اینجا چند مشخصات دیگر درباره مجوز Pro وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

  • پشتیبانی چند سایت
  • امکان نمایش یا پنهان کردن نماها برای سوالات خاص
  • هر کاربر یک صفحه نمایه عمومی به طور خودکار ایجاد می‌کند که می‌تواند پیوندی به نمایه رسانه‌های اجتماعی اضافه کند.
  • ادغام گراواتار
  • به پیوست‌ها اجازه می‌دهد
  • امکان تغییر ترتیب ارائه پاسخ ها.
  • پشتیبانی از آژاکس
  • پشتیبانی برچسب
  • امکان افزودن سؤال‌های «چسبنده» که در بالای همه سؤال‌ها و/یا پاسخ‌ها ظاهر می‌شوند و با رنگ پس‌زمینه‌ای که شما مشخص می‌کنید برجسته می‌شوند.
  • پشتیبانی از قطعه کد.
  • سفارشی سازی پیوند دائم
  • امکان ایجاد CM Answers به ​​عنوان صفحه اصلی سایت شما.
  • ویجت اشتراک‌گذاری اجتماعی برای صفحات سؤال.
  • پیام سپاسگزاری CM Answers از پاورقی حذف شده است
  • امکان ویرایش پرسش‌ها و پاسخ‌ها پس از پست شدن در سایت.

همچنین می‌توانید سلب مسئولیتی را اضافه کنید که برای اولین بار کاربران سایت شما را می‌بینند. از هر کاربر خواسته می شود که شرایط و ضوابط سایت شما را بپذیرد:

راه اندازی یک هیئت گفتگو

پس از آشنایی با ویژگی‌های CM Answers، فرآیند راه‌اندازی بسیار ساده بود. تنظیمات داشبورد بصری است و به راحتی قابل پیگیری است. کافیست روی هر برگه کلیک کنید تا به صفحه بعدی گزینه های سفارشی سازی بروید:

به راحتی می‌توانید نحوه جستجوی پرسش‌ها و پاسخ‌ها برای کاربر نهایی را تنظیم کنید. فقط روی برگه “ظاهر” کلیک کنید:

گزینه‌های زیادی از تغییر نحوه شناسایی سؤالات، تعداد سؤالاتی که در هر صفحه ظاهر می‌شوند، تا نمایش تعداد بازدیدها و موارد دیگر به شما ارائه می‌شود.

اگر کاربران برای دریافت اعلان‌ها زمانی که سؤالات یا پاسخ‌های جدیدی در سایت شما پست شده است، انتخاب می‌کنند، می‌توانید مطمئن شوید که ایمیل اعلان به درستی نشان‌دهنده نام تجاری شما است:

آنچه که من بهترین کار را پیدا کردم این است که روی هر یک از برگه ها کلیک کنم و ببینم چه گزینه هایی در دسترس هستند. رویکرد عملی به شما این امکان را می دهد که ایده بهتری در مورد آنچه که می توانید با این افزونه انجام دهید و چگونه می توانید آن را مطابق با نیازهای خاص سایت خود سفارشی کنید، داشته باشید.

از نظر افزودن محتوا، نمی‌توان ساده‌تر بود. پیوند سؤالات برای افزونه که در سمت چپ داشبورد وردپرس قابل مشاهده است، شما را به صفحه زیر می برد:

از اینجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی «افزودن سؤال» کلیک کنید و می‌توانید سؤال خود را وارد کنید، آن را دسته‌بندی کنید و برچسب‌ها را اضافه کنید. نتیجه نهایی چیزی شبیه به این خواهد بود. به رنگ پس‌زمینه متفاوت در سؤال «چسبنده» در بالا توجه کنید:

با افزونه وردپرس CM Answers یک تابلوی بحث اضافه کنید 15

منوی پاسخ ها رابط کاربری مشابهی را ارائه می دهد. صفحه پاسخ‌ها برای کاربران نهایی شبیه به این خواهد بود، جایی که از آنها خواسته می‌شود مشارکت کنند:

با افزونه وردپرس CM Answers یک تابلوی بحث اضافه کنید 16

بازگشت به تنظیمات، در برگه «موضوع» می‌توانید نحوه نمایش سؤالات و پاسخ‌ها را تغییر دهید:

همانطور که می‌بینید، می‌توانید پیوست‌ها را فعال یا غیرفعال کنید، حداکثر اندازه فایل را تنظیم کنید، رتبه‌بندی‌ها را فعال کنید و غیره.

سفارشی کردن نحوه نمایش و عملکرد پرسش و پاسخ، انجمن گفتگو، یا انجمن پشتیبانی شما با این افزونه ساده و آسان است.


اگرچه افزونه های بحث و گفتگوی زیادی وجود دارد، افزونه CM Answers به ​​خوبی با وردپرس ادغام می شود و به مدیران و کاربران راه ساده ای برای تعامل می دهد. مدیران سفارشی کردن تالار گفتمان را یک فرآیند ساده می دانند که می تواند به دلخواه تغییر کند. کاربران تجربه نهایی را لذت بخش و مشارکت در آن ساده خواهند یافت. از آنجایی که امروزه بخش عمده ای از تعامل آنلاین، مشارکت بازدیدکنندگان شما را تشویق می کند، به نظر می رسد این افزونه راه مناسبی برای ترویج بحث است، حتی زمانی که برای تعدیل مستقیم در اطراف نیستید.

این افزونه به خوبی با افزونه CM Tooltips Glossary که مدتی قبل در مورد آن صحبت کردیم جفت می شود. استفاده از هر دو آسان است و باعث می‌شود تا سایت‌های وردپرس بدون افزودن bloat، کارآمدتر شوند.

آیا پاسخ های CM را امتحان کرده اید؟ چی فکر کردی؟ در نظرات به ما اطلاع دهید که چگونه برای شما کار می کند.

CM Answers رایگان را اکنون دانلود کنید!

خروج از نسخه موبایل