Foobox: یک پلاگین لایت باکس رسانه اجتماعی پاسخگو

Foobox: یک پلاگین لایت باکس رسانه اجتماعی پاسخگو

Lightboxes یک تکنیک جاوا اسکریپت است که برای نمایش محتوا در جعبه ها استفاده می شود. من مطمئن هستم که قبلاً بارها از آنها در وب سایت ها استفاده شده است. در دنیای وردپرس، آنها معمولاً با گالری ها مرتبط هستند. هنگامی که کاربر روی یک تصویر گالری کلیک می کند، تصویر در یک کادر پاپ آپ ظاهر می شود و بقیه صفحه تاریک می شود تا تصویر برجسته شود.

لایت باکس ها در انواع دیگر وب سایت ها نیز استفاده می شوند. برای مثال، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از تکنیک Lightbox برای برجسته کردن تصاویر محصول استفاده می‌کنند.

لایت‌باکس‌ها ابزاری کاربرپسند برای مرور محتوا برای بازدیدکنندگان هستند. با گالری های اولیه تصاویر، مانند گالری وردپرس که در وردپرس تعبیه شده است، کاربر باید روی تصویر کلیک کند تا تصویر را به طور کامل ببیند، سپس روی دکمه بازگشت کلیک کند تا به گالری برگردد و سپس روی تصویر بعدی کلیک کند. لایت‌باکس‌ها به شما امکان می‌دهند به سادگی با کلیک چپ و راست در گالری، محتوا را مرور کنید.

امروز می خواهم در مورد یک افزونه لایت باکس عالی برای وردپرس به نام Foobox صحبت کنم. . این افزونه به شما امکان می دهد از لایت باکس ها برای تصاویر، ویدیوها، HTML و موارد دیگر استفاده کنید.

لایت باکس‌های واکنش‌گرای زیبا

Foobox یکی از پیشرفته ترین پلاگین های لایت باکس در سراسر جهان است. بسیاری از ویژگی های مفید و طراحی واکنش گرا است که در رایانه های رومیزی، تبلت ها و تلفن های همراه عالی به نظر می رسد. کاربران همچنین می توانند برای پیمایش محتوای شما از این طرف به سمت دیگر بکشند.

به هر تصویر آپلود شده یک URL منحصر به فرد داده می شود. این به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تصاویر شما را در سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند Facebook و Twitter به اشتراک بگذارند.

این افزونه از گالری وردپرس داخلی پشتیبانی می‌کند. همچنین از افزونه های محبوب وردپرس Justified Image Grid، Jetpack و NextGEN Gallery پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، Foobox فقط تصاویر را مدیریت نمی کند. این افزونه همچنین می تواند با فیلم ها و HTML استفاده شود. برای مثال، می‌توانید از آن برای نمایش برجسته‌تر ویدیوهای YouTube یا نمایش کادر ثبت‌نام در خبرنامه خود استفاده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد محتوا را با استفاده از iframe نمایش دهید. شما می توانید از این ویژگی برای نمایش یک وب سایت کامل در قسمت لایت باکس استفاده کنید، که اگر نمی خواهید بازدیدکنندگان صفحه را ترک کنند مفید است.

برای درک بهتر آنچه Foobox می‌تواند انجام دهد، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به قسمت تنظیمات Foobox بیندازیم.

پیکربندی Foobox

مجوز Foobox شما برای دریافت به‌روزرسانی خودکار افزونه و فعال کردن برگه پشتیبانی لازم است. این افزونه به مجوز عمومی عمومی پایبند است، بنابراین مجوز برای عملکرد افزونه لازم نیست.

برگه تنظیمات عمومی به انواع تصاویری که با Foobox استفاده می شود، می پردازد. می‌توان آن را برای گالری‌های وردپرس، تصاویر پیوست و تصاویر با زیرنویس فعال کرد. همچنین می توانید Foobox را به طور خودکار برای همه انواع تصاویر فعال کنید.

دو پوسته به پلاگین اضافه شده است: Rounded و Metro. همچنین دارای پنج طرح رنگ، دوازده مجموعه نماد و یازده نماد برای بارگیری است.

زیرنویس‌ها چیزی نیستند که معمولاً به آن توجه زیادی می‌کنم. با این حال Foobox گزینه های سفارشی سازی زیادی را برای زیرنویس ها ارائه می دهد. می‌توانید انتخاب کنید که زیرنویس‌ها روی تصاویر، ویدیوها، HTML و iframes نشان داده شوند.

عنوان شرح و توضیحات را می‌توان با عنوان لنگر یا عنوان جایگزین تصویر جایگزین کرد. همچنین یک ویژگی وجود دارد که نام فایل تصویر را می گیرد و آن را به چیزی قابل خواندن تبدیل می کند. برای مثال، یک تصویر آپلود شده به عنوان “day-at-beach-456” به “Day at Beach” تغییر نام می‌دهد.

صفحه تنظیمات توابع دارای طیف گسترده ای از گزینه ها مانند پنهان کردن نوارهای پیمایش و دکمه های پیمایش است. همچنین می‌توانید URL منحصربه‌فردی را که Foobox برای تصاویر استفاده می‌کند، غیرفعال کنید.

گزینه‌های دیگر عبارتند از دکمه تمام صفحه، بارگیری از قبل تصاویر برای بهبود سرعت مرور، محافظت از تصویر، شمارنده آمار و نمایش اسلاید.

آیکون های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را می توان در هر نوع لایت باکس نمایش داد. نمادها را می توان در بالا یا زیر قسمت محتوا قرار داد. آنها همچنین می توانند در سمت چپ، مرکز یا راست تراز شوند.

ده سرویس رسانه اجتماعی را می توان به کاربران نمایش داد. همچنین می توانید یک لینک ایمیل و گزینه ای برای دانلود تصویر را نمایش دهید. هر سرویس رسانه اجتماعی باید فعال باشد تا نماد اجتماعی مربوطه نمایش داده شود.

گزینه‌های پیکربندی اضافی برای پروتکل Open Graph، Facebook و Twitter در دسترس هستند.

هنگامی که شبکه های رسانه اجتماعی انتخابی خود را فعال کردید، نوار اشتراک گذاری در لایت باکس شما نمایش داده می شود. چیزی شبیه این خواهد بود:

کارکردهای متفرقه دیگر در زیر برگه پیشرفته قرار می گیرند. گزینه ای برای ادغام URL وابسته Foobox شما با لایت باکس و کسب مقداری پول نقد اضافی وجود دارد.

گزینه‌های دیگر عبارتند از غیرفعال کردن لایت باکس‌های دیگر، بارگیری فایل‌های جاوا اسکریپت در پاورقی و فعال کردن حالت اشکال‌زدایی.

Foobox همچنین به شما امکان می دهد لایت باکس های خود را با افزودن CSS و جاوا اسکریپت سفارشی تغییر دهید. این عمدتا برای توسعه دهندگانی است که می خواهند عملکرد Foobox را گسترش دهند.

لازم نیست پست‌ها و صفحات خود را تغییر دهید تا ببینید لایت باکس‌هایتان چگونه به نظر می‌رسند. پس از ایجاد تغییرات در تنظیمات خود، مانند طرح رنگ یا گزینه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، به سادگی به برگه نمایشی بروید و ببینید که لایت باکس شما با انواع تصاویر، ویدیوها و آیفریم ها چگونه به نظر می رسد.

نمای کلی

Foobox یکی از بهترین راه‌های نمایش محتوا در وب‌سایت شما با استفاده از لایت باکس است. این افزونه با قیمت 29.99 دلار برای مجوز شخصی، 69.99 دلار برای مجوز چند سایت و 499.99 دلار برای مجوز مادام العمر به فروش می رسد.

توجه به این نکته مهم است که Foobox افزونه ای است که به جای جایگزین کردن آن، عملکرد گالری فعلی شما را بهبود می بخشد. بنابراین، فاقد ویژگی هایی است که در افزونه های گالری مانند Envira Gallery مشاهده می کنید.

Foobox با پشتیبانی از ویدئوها، HTML و iframes یک افزونه همه کاره است که می تواند به روش های مختلف استفاده شود. لطفاً از وب‌سایت رسمی Foobox دیدن کنید درباره این افزونه اطلاعات بیشتری کسب کنید 🙂

مثل همیشه، اگر سؤالی در مورد افزونه دارید، لطفاً نظر خود را بنویسید و من تمام تلاش خود را برای پاسخ به آنها انجام خواهم داد.

خروج از نسخه موبایل