نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس

نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: افزایش ترافیک به وب‌سایت وردپرسی شما، به‌ویژه به‌عنوان یک مبتدی، کار سختی است.

از کجا شروع می کنید؟ چه روش های تولید ترافیک برای تازه کارها خوب است؟ و آیا واقعاً نیاز به صرف هزینه زیادی برای هدایت ترافیک به سایت خود دارید؟

چون تفاوت‌های ظریف SEO، ساخت لینک، تبلیغات پولی و موارد دیگر را درک نمی‌کنید، همه چیز پیچیده می‌شود. روش های پیشرفته برای ایجاد ترافیک برای سایت جدید درخشان شما.

با این حال نگران نباشید، زیرا – در پست امروز – می آموزید که چگونه با اشتراک گذاری پست های وردپرس خود، ترافیک رایگان را از سایت های شبکه های اجتماعی هدایت کنید.

چند سال پیش، بازاریابی رسانه های اجتماعی فقط یک مد بود. امروزه، این یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک زیاد به سایت شما است.

آمار اشتراک‌گذاری اجتماعی برای هدایت امتیاز به خانه

  • فیس بوک دارای است 2.89 میلیارد کاربر فعال ماهانه تا سه ماهه دوم سال 2021، آن را به محبوب ترین شبکه رسانه اجتماعی تبدیل می کند. “کاربران فعال ماهانه” به معنای تعداد افرادی است که در 30 روز گذشته از فیس بوک استفاده کرده اند.
  • تویتر بیش از 330 داشت میلیون کاربر فعال ماهانه از سه ماهه اول سال 2019.

من می‌توانم شبکه‌های اجتماعی دیگری اضافه کنم، اما احتمالاً از قبل به این نکته پی برده‌اید. مهم نیست که چگونه به آن نگاه می کنید، سایت های شبکه های اجتماعی به شما در معرض دید زیادی قرار می دهند. اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، می توانید بخشی از اکشن داشته باشید و ترافیک زیادی را به سایت خود هدایت کنید. آزادانه.

امروز، من به شما نشان می‌دهم که چگونه هر پست وردپرسی را که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید به‌طور خودکار به اشتراک بگذارید.

چرا ممکن است بخواهید؟

  • اشتراک گذاری پست های خود به صورت دستی وقت گیر، بسیار خسته کننده و کسل کننده است.
  • علاوه بر این، ممکن است فراموش کنید که پست‌های عالی خود را به اشتراک بگذارید (پست‌هایی که پتانسیل این را دارند که ترافیک زیادی را به سمت شما ارسال کنند)، به خصوص اگر کارهای تجاری دیگری را انجام دهید.
  • پیاده‌سازی آن فوق‌العاده آسان است، شما نیازی به توسعه‌دهنده ندارید که دست شما را بگیرد.

با این مقدمه، اجازه دهید نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس در سایت های رسانه های اجتماعی را کشف کنیم. قبل از آن، چرا برای شروع به اشتراک گذاشتن پست های خود در سایت های شبکه های اجتماعی زحمت بکشید؟

چرا پست های وردپرس را به صورت خودکار در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟

آیا واضح نیست؟ چرا شما یا هرکسی رسانه های اجتماعی را از استراتژی بازاریابی خود کنار می گذارید؟ شما زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی سپری می کنید، و همچنین مخاطبان هدف شما نیز همینطور.

سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به شما فرصت طلایی برای ملاقات با مخاطبان هدف خود را در جایی که آنها می‌گذرانند، ارائه می‌دهند. وقتی شروع می کنید، هیچ کس شما یا وب سایت زیبای شما را نمی شناسد.

اشتراک‌گذاری پست‌های وردپرس خود در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، برند و محتوای شما را در مقابل افرادی قرار می‌دهد که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید.

در اینجا نحوه بهره مندی شما از اشتراک گذاری محتوای زیبای خود در رسانه های اجتماعی آمده است.

ترافیک بیشتر

از آمار بالا، مشخص است که وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برخی از پربازدیدترین پلتفرم‌ها در سراسر جهان هستند. این بدان معناست که می توانید ترافیک زیادی را از رسانه های اجتماعی به وب سایت خود هدایت کنید. اگر یک پست شگفت انگیز بنویسید که برای مردم مفید باشد، آنها روی لینک شما کلیک کرده و در سایت شما قرار می گیرند. شما می خواهید افراد بیشتری محتوای شما را پیدا کنند، درست است؟ اگر چنین است، باید به اشتراک بگذارید.

علاوه بر آن، تصور کنید اگر پست شما ویروسی شود چه اتفاقی می‌افتد؟ ویروسی بودن می تواند برند شما را در یک نمونه به ارتفاعات جدیدی برساند. یک روز شما یک نواب کمتر شناخته شده هستید، و روز دیگر، یک حس آنلاین هستید.

آگاهی از برند و قرار گرفتن در معرض

اگر می‌خواهید برند خود – در نتیجه کسب‌وکار – را از زمین شروع کنید، اشتراک‌گذاری در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بی‌معنی است. هرچه تعداد بیشتری از «افراد» شما محتوای شما را پیدا کنند، با برند شما آشنا می‌شوند، که اگر اشتباه نکنم دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

یک انجمن در اطراف نام تجاری خود بسازید

بعضی از افراد اولین باری که پست های شما را می بینند به وب سایت شما نمی آیند یا به مشتری تبدیل نمی شوند. اما اگر علاقه مند باشند، صفحه شما را لایک می کنند یا شما را فالو می کنند. در پایان روز، شما جامعه ای پیرامون برند خود خواهید ساخت که همیشه یک چیز عالی است.

سرنخ ها و در نهایت فروش را افزایش دهید

بر کسی پوشیده نیست که اکثر افرادی که در سایت شما قرار می گیرند بدون انجام کاری آن را ترک می کنند. نکته خوب این است که می توانید از روش های امتحان شده برای تبدیل بازدیدکنندگان صرف به مشتریان وفادار و آماده پرداخت استفاده کنید. ترفندهای زیادی در این کتاب برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ های واجد شرایطی وجود دارد که آماده اند پول در جیب شما بگذارند. و حدس بزنید چه؟ این افراد در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی پاتوق می‌کنند، اما اگر محتوای خود را به اشتراک نگذارید، به آنها دسترسی نخواهید داشت.

رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو

اشتراک‌گذاری در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی رتبه‌بندی موتور جستجوی شما را افزایش می‌دهد. چگونه؟ تو پرسیدی. برای شروع، با اشتراک گذاری، اساساً از سایت های رسانه های اجتماعی پیوندهایی به سایت خود ایجاد می کنید. معمولاً، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دارای اعتبار دامنه بالایی هستند، به علاوه نمایه پیوند به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را بیشتر کشف کنند.

ثانیاً، موتورهای جستجو هنگام رتبه‌بندی وب‌سایت شما، سیگنال‌های اجتماعی (لایک، نظرات، اشتراک‌گذاری، ریتوییت و غیره) را در نظر می‌گیرند. هرچه سیگنال های اجتماعی بیشتری به دست آورید، رتبه بندی جستجوی شما بهتر است. هرچه رتبه جستجوی شما بهتر باشد، ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب خواهید کرد. چشمک زن. چشمک.

موارد بالا چند مزیت اشتراک گذاری محتوای شما در سایت های شبکه های اجتماعی است. با توجه به این موضوع، اکنون اجازه دهید نحوه اشتراک گذاری خودکار سایت های وردپرس خود را در بسیاری از سایت های شبکه اجتماعی موجود در آنجا کشف کنیم.

چگونه می توانید به طور خودکار پست های وردپرس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟

با استفاده از افزونه های وردپرس می توانید به طور خودکار پست ها را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! در زیر، دو مورد از بهترین گزینه‌های شما را پوشش می‌دهیم: Jetpack (که به شما امکان اشتراک‌گذاری خودکار در پنج شبکه اجتماعی را می‌دهد) و NextScripts: Social Network Autoposter (که به شما امکان می‌دهد پست‌های وردپرس را به‌طور خودکار در بیش از 30 سایت رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

1. Jetpack Publicize

Jetpack یک افزونه محبوب است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را شارژ کنید. این دارای چند ویژگی بسیار خوب است، از جمله Jetpack Publicize، که به شما امکان می دهد پست ها را در سه سایت رسانه اجتماعی به طور خودکار به اشتراک بگذارید.

اگر قبلاً Jetpack را در سایت خود ندارید، می توانید به راحتی افزونه را از مخزن رسمی وردپرس نصب کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است، کافی است روی Plugins > Add New کلیک کنید.

پس از آن، “Jetpack” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در صفحه نمایش زیر برجسته می کنیم.

را جستجو کنید

بعد، روی فعال کردن کلیک کنید تا توپ در حال چرخش باشد:

پس از آن، مطابق شکل زیر، روی تنظیم Jetpack کلیک کنید.

بعد، بسته به حسابی که می‌خواهید استفاده کنید، روی  ادامه با WordPress.com یا ادامه با Google کلیک کنید. من با WordPress.com رفتم.

پس از اتصال Jetpack با حساب مورد نظر خود، به صفحه قیمت گذاری Jetpack هدایت خواهید شد. همانطور که در زیر نشان داده شده است، به پایین بروید و روی شروع رایگان کلیک کنید.

پس از آن، به داشبورد مدیریت وردپرس خود هدایت خواهید شد. سپس، روی دکمه تنظیمات کلیک کنید:

بعد، روی اشتراک گذاری کلیک کنید:

پس از آن، به‌طور خودکار پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، سپس روی اتصال حساب‌های رسانه اجتماعی خود کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

در صفحه‌ای که در یک برگه جدید باز می‌شود، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را مانند تصویر زیر متصل کنید.

اتصال حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما یک فرآیند ساده است که انتظار ندارم با مشکلی مواجه شوید.

هنگامی که اتصال حساب های رسانه های اجتماعی خود را به پایان رساندید، به داشبورد مدیریت وردپرس خود برگردید و یک پست ساختگی جدید ایجاد کنید (می دانید، فقط برای بررسی اینکه آیا اشتراک گذاری خودکار کار می کند یا خیر).

اکنون، اگر زیر برگه  انتشار را بررسی کنید، گزینه‌های Jetpack Publicize خود را مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد.

اکنون، اگر پست خود را منتشر کنید، Jetpack آن را به طور خودکار در سایت های رسانه اجتماعی متصل به اشتراک می گذارد. تنها نقطه ضعف این است که شما فقط پنج سایت رسانه اجتماعی دارید. اگر نیاز به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بیشتری دارید، به افزونه دیگری مانند NextScripts: Social Networks Autoposter نیاز دارید.

2. NextScripts: شبکه های اجتماعی خودکار پوستر

NextScripts: Social Networks Auto-Poster یک افزونه درخشان وردپرس است که به طور خودکار پست ها را از وبلاگ شما در بیش از 30 سایت رسانه اجتماعی به اشتراک می گذارد.

نصب و پیکربندی افزونه به سادگی A، B، C است. این افزونه در مخزن رسمی وردپرس موجود است به این معنی که می توانید آن را در داشبورد مدیریت وردپرس خود نصب کنید.

ابتدا، به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید:

بعد، «NextScripts: Social Networks Auto-Poster» را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید:

بعد،  فعال افزونه:

پس از فعال‌سازی افزونه، به SNAP AutoPoster > حساب‌ها بروید تا شروع به افزودن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود کنید:

بعد، روی دکمه افزودن حساب جدید، همانطور که در زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

بعد، شبکه اجتماعی مورد نظر برای پیکربندی را انتخاب کنید:

از صفحه بالا، می توانید هر تعداد سایت رسانه اجتماعی را که می خواهید پیکربندی کنید. این افزونه دستورالعمل های پیکربندی دقیق برای هر شبکه اجتماعی را به شما ارائه می دهد.

و تمام، شما اکنون دو راه حل قوی برای اشتراک گذاری پست های وردپرس خود در سایت های رسانه های اجتماعی دارید.


اشتراک‌گذاری پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی راهی عالی برای ساختن برند شما و هدایت ترافیک بیشتر به سایت وردپرس شما است. با این حال، اشتراک‌گذاری پست‌ها به صورت دستی فرآیندی زمان‌بر و خسته‌کننده است، به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از افزونه‌هایی مانند Jetpack و NextScript: Social Networks Auto-Poster برای خودکار کردن کل فرآیند استفاده کنید.

چگونه پست های وردپرس خود را به صورت خودکار به اشتراک می گذارید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل