اعلان نظرات ایمیل وردپرس چیست؟

اعلان نظرات ایمیل وردپرس چیست؟

وبلاگ نویسی به دلایل زیادی مهم است، اما نقش ویژه ای در این امکان ایفا می کند که به افراد و کسب و کارها به طور یکسان اجازه می دهد با مخاطب ارتباط برقرار کنند و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنند. و همانطور که سایت های رسانه های اجتماعی برجسته اجازه می دهند، ضروری است که بازدیدکنندگان سایت شما راهی برای ارائه بازخورد و تعامل با یکدیگر در وبلاگ شما داشته باشند. به این ترتیب شما یک انجمن می سازید، و یک جامعه پر جنب و جوش یکی از دارایی های کلیدی است که باعث می شود افراد بارها و بارها به سایت شما بازگردند.

با این حال، نظرات وبلاگ مانند سایت‌های رسانه‌های اجتماعی نیستند، جایی که اعلان‌ها بر روی صفحه تلفن یا رایانه شما ظاهر می‌شوند، وقتی نام، لایک یا نظر جدیدی پست می‌شود. شما باید به وبلاگ برگردید و به صورت دستی بخش نظرات را در پستی که در آن نظر داده اید بررسی کنید تا ببینید آیا کسی در حال گفتگو با شما است یا خیر. یعنی، مگر اینکه اعلان‌های نظر فعال باشند.

چرا اعلان‌های نظر مهم هستند

به ما اجازه دهید یک تصویر برای شما ترسیم کنیم. تصور کنید از یک وب سایت بازدید کرده اید، یک پست وبلاگ را خوانده اید و یک نظر گذاشته اید. شما سپس به روز خود بروید. چه شانسی دارید که به آن وب سایت بازگردید و نظرات را بررسی کنید تا ببینید آیا کسی به شما پاسخ داده است یا خیر؟ باریک به هیچ، درست است؟

به همین دلیل است که اعلان‌های نظر مهم هستند. آنها بازدیدکنندگان بالقوه یک بار مصرف را به بازدیدکنندگان تکراری تبدیل می‌کنند و به خوانندگان اجازه می‌دهند تا به راحتی مکالمات را دنبال کنند.

اکنون، در سمت مدیر و نویسنده، مزایای زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر یک سایت چند نویسنده را اجرا می‌کنید که از تعدیل نظر استفاده می‌کند، هر نویسنده می‌تواند زمانی که نظر جدیدی روی پست‌هایش گذاشته می‌شود مطلع شود. این تضمین می کند که آنها می توانند نظرات را در زمان واقعی بخوانند و به آنها پاسخ دهند.

در هر صورت – اعلان‌های نظر مهم هستند و اضافه کردن آنها نیز آسان است. در زیر 5 روش ساده برای افزودن اعلان‌های نظر خودکار به سایت وردپرس خود پیدا خواهید کرد.

1. اعلان نظر ایمیل پیش فرض وردپرس

WordPress به طور خودکار به عملکردی مجهز می‌شود که وقتی بازدیدکننده‌ای روی پست‌های شما نظر گذاشته است به شما اطلاع می‌دهد. هر چند به طور خلاصه آن را در اینجا خلاصه می کنیم.

برای اطلاع از اینکه چه اعلان‌های ایمیلی به عنوان پیش‌فرض در سایت شما تنظیم شده‌اند، به تنظیمات > بحث در داشبورد بروید. باید چند گزینه برای زمان ارسال ایمیل‌ها ببینید، از جمله زمانی که شخصی نظری را پست می‌کند و زمانی که نظری برای نظارت نگه داشته می‌شود.

اگر این موارد بررسی شوند، یک اعلان ایمیل به نویسنده پستی که نظر روی آن گذاشته شده ارسال می‌شود.

تنظیمات بعدی مربوط به ادمین سایت است. قبل از انتشار نظر، مدیر می تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی نظر باید تایید شود، مطلع شود. همچنین گزینه ای برای تأیید خودکار بازدیدکنندگانی که نظرات تأیید شده در گذشته داشته اند وجود دارد.

اگر به گزینه‌های بیشتری نسبت به آنچه در وردپرس به‌طور پیش‌فرض ارائه شده است نیاز دارید، افزونه‌های متعددی برای کمک به بالا بردن اعلان‌های ایمیل شما در سطح بعدی وجود دارد.

2. اشتراک های Jetpack

شما نمی توانید خیلی ساده تر از این باشید، و از آنجایی که Jetpack یک پلاگین اصلی برای بسیاری از توسعه دهندگان است، حتی بهتر است. اشتراک‌ها اشتراک بازدیدکنندگان سایت را آسان می‌کند. با افزودن کادرهای تأیید ثبت نام در پایین فیلد ورودی نظر، به وبلاگ خود و به رشته‌های نظر برای پست‌های جداگانه.

با کلیک بر روی یک چک باکس، بازدیدکنندگان شما هر زمان که نظر جدیدی روی یک پست گذاشته می‌شود، از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود و آنها را تشویق می‌کند که بارها و بارها به سایت شما بازگردند. این یک راه عالی برای ایجاد روابط بلندمدت با خوانندگان جدید است.

3. اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد

اشتراک در نظرات بارگذاری شده مجدد به نظرات شما امکان می دهد برای اعلان های ایمیل ثبت نام کنید مدیر اشتراک با امکانات کامل آن همچنین به کاربران اجازه می‌دهد اشتراک انواع خاصی از پیام‌ها را لغو کنند یا اعلان‌ها را برای پست‌های خاص به حالت تعلیق درآورند.

از دیگر ویژگی‌های ارائه شده توسط این افزونه می‌توان به امکان مدیریت آسان مشترکین، پیام‌های کاملاً قابل تنظیم (از جمله قابلیت‌های HTML) و گزینه لغو اشتراک کاربران با یک کلیک اشاره کرد. به عنوان یک امتیاز اضافی، اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد شامل محلی سازی زبان برای کاربران جهانی می شود.

4. اطلاعیه های بهتر برای وردپرس

اعلان‌های بهتر برای وردپرس به شما امکان می‌دهد تمام اعلان‌های ایمیل وردپرس را سفارشی کنید . می‌توانید به طور هم‌زمان برای چندین کاربر ایمیل ارسال کنید، نقش‌های فردی و چندگانه را هدف قرار دهید و برای کاربران تک پیام ارسال کنید. پس از نصب افزونه، منوی اعلان‌ها را می‌بینید که به نوار کناری شما اضافه شده است. می‌توانید از این منو برای سفارشی کردن کاربران و نقش‌هایی که می‌خواهید اعلان‌های سفارشی‌شده دریافت کنند، استفاده کنید.

توسعه دهندگان این افزونه همچنین تعداد زیادی افزونه های ممتاز را ارائه می دهند که می تواند اعلان ها را از طریق SMTP به جای سیستم ایمیل استاندارد وردپرس فعال کنید. آنها همچنین به شما امکان می دهند یادآوری هایی را برای نقش های کاربر خاص تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر کاربر در مدت زمان مشخصی به‌روزرسانی صفحه یا پستی را انجام نداده باشد، می‌توانید به‌طور خودکار پیامی برای انجام آن به او ارسال کنید.

5. wpDiscuz

این افزونه wpDiscuz برای ارتقای نظرات بومی وردپرس به سطح بعدی طراحی شده است. . این یک جایگزین Disqus است که به شما امکان می دهد تمام نظرات خود را در پایگاه داده خود نگه دارید. همچنین می‌توانید از آن برای جایگزینی راه‌حل‌های نظرات دیگر مانند Livefyer، Jetpack و Facebook استفاده کنید.

این افزونه علاوه بر ارائه چندین ویژگی که به شما امکان می‌دهد اعلان‌های خود را سفارشی کنید، با ابزارهای معروف ضد هرزنامه مانند Akismet و WPBrusier. اگر یک سایت تجارت الکترونیک را با استفاده از WooCommerce اجرا می کنید، شما می توانید با نصب و فعال کردن WooDiscuz، از این سیستم نظر به راحتی استفاده کنید.< /p>

نتیجه گیری

اعلان‌های ایمیل برای نظرات چندان پیچیده نیستند، اما این بدان معنا نیست که مهم نیستند. فعال کردن چنین اعلان‌هایی تضمین می‌کند که نظرات در مدت کوتاهی پس از ارائه تأیید می‌شوند. این نویسندگان را تشویق می کند تا پاسخ دهند و با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشند. همچنین به بازدیدکنندگان سایت انگیزه می دهد تا دوباره به سایت بازگردند، که قطعا برای ایجاد یک دنبال کننده وفادار خوب است.

همانند هر چیز مرتبط با وردپرس، ابزارهای زیادی برای این کار در دسترس است. آیا از افزونه هایی که در بالا توضیح داده شد استفاده می کنید؟ یا رویکرد متفاوتی در پیش می گیرید؟ ما دوست داریم نظرات شما را به اندازه کافی در نظرات بشنویم.

خروج از نسخه موبایل