طراحی مجدد سایت برای افزودن یک لمس شخصی

طراحی مجدد سایت برای افزودن یک لمس شخصی

می‌دانید آنها چه می‌گویند، شما فقط یک فرصت دارید که تأثیر اولیه (پایدار) بگذارید. شما همچنین حدود چهار (4) ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتری بالقوه خود را به خود جلب کنید و آن را حفظ کنید. این بدان معناست که شما کمتر از چهار (4) ثانیه فرصت دارید تا حافظه ای بسازید که مدت ها پس از خروج مشتری از وب سایت شما، در اختیار مشتریانتان بماند.

با تعداد کل وب سایت های موجود در اینترنت به سرعت به یک (1) میلیارد نزدیک می شود (اوه، رقابت)، جلب توجه مشتری بالقوه شما در عرض چهار ثانیه ممکن است یک شاهکار غیرممکن به نظر برسد. هر چند نگران نباش این دنباله طراحی مجدد وب سایت وردپرس خود (برای افزودن لمس شخصی) به شما نشان می دهد که چگونه یک سایت وردپرس جذاب و با شخصیت ایجاد کنید که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما را جذب کند. ما پست را به دو بخش عمده تقسیم کردیم:

  1. طراحی مجدد قالب وردپرس (یا فنی) – ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از صفحات فرود، هدرهای سفارشی، آرم ها، پس زمینه ها، تم ها، گرافیک های دست آزاد و غیره، یک لمس شخصی به سایت خود اضافه کنید.
  2. طراحی مجدد محتوای وب وردپرس – ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به محتوای وب خود یک لمس شخصی اضافه کنید تا تعداد بیشتری از خوانندگان خود را به مشتریان تبدیل کنید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید با چیزهای ساده شروع کنیم و آن را از آنجا انتخاب کنیم.

طراحی مجدد قالب وردپرس (یا فنی)

در این بخش، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از عناصر فنی مختلف موجود در وردپرس برای افزودن شخصیت و هویت به وب سایت وردپرس خود استفاده کنید.

سرصفحه های سفارشی

مست هد شما (بخش سرصفحه) نقش مهمی در اولین برداشت وب سایت شما دارد. این بخش هدر در وب سایت وردپرس شما است که افراد را با کسب و کار شما آشنا می کند، بنابراین شما نمی توانید آن را اشتباه بگیرید. سرصفحه شما باید واقعاً چشمگیر باشد – حتی از بقیه وب سایت شما تأثیرگذارتر است. فقط کارهای زیادی می توانید با بخش هدر خود انجام دهید:

  • سرصفحه خود را بی‌معنا یا خالی نگذارید. از یک تصویر جذاب برای حمایت از هدف خود استفاده کنید
  • می‌توانید انتخاب کنید که یک فراخوان برای اقدام (CTA) در بخش سرصفحه خود برای افزایش تبدیل‌ها لحاظ شود
  • می‌توانید از اسلایدرها و ویدیوها در بخش هدر بسته به موضوع وردپرس خود برای تشویق تعامل با کاربر استفاده کنید

بسیاری از زمینه‌های ممتاز وردپرس به شما این امکان را می دهد که بخش هدر خود را از طریق یک پنل مدیریت با استفاده آسان ویرایش کنید. اگر موضوع فعلی شما شامل گزینه هایی برای ویرایش هدر نیست، می توانید تم ها را تغییر دهید یا یک توسعه دهنده وردپرس را استخدام کنید تا به شما کمک کند. فقط مطمئن شوید که عنوانی که به آن رضایت می دهید، بقیه وب سایت شما را تعریف می کند.

افزودن لوگوی شما

لوگوی شما راهی عالی برای نشان دادن شخصیت و اصالت است. علاوه بر این، لوگو هویت شما در اینترنت است. مردم با لوگو ارتباط برقرار می کنند. مردم به سختی لوگوها را فراموش می کنند. شما باید لوگویی ایجاد کنید که برای مدت طولانی در ذهن بازدیدکنندگان وب شما بماند. به عنوان مثال، اگر هر یک از نشان‌های زیر را مشاهده کردید، بلافاصله یک لامپ در سر شما خاموش می‌شود:

اگر برای ایجاد لوگوی شخصی خود فاقد مهارت، زمان هستید یا نیاز به الهام دارید، این گزینه های طراحی آرم وب سایت وردپرس.

گرافیک رایگان

برخلاف گرافیک دیجیتال، تصاویر دست آزاد دارای شخصیت هستند.

از طریق لمس نقص انسان، آنها تنش خاصی به دست می آورند که بازآفرینی دیجیتالی آن دشوار است. این لمس خاص توجه را به خود جلب می کند و به افراد اجازه می دهد تا برای درک و پردازش محتوای طراحی شده با دست مکث کنند، بیش از آن که از هر تصویر قدیمی کاملاً مصور قدردانی کنند. – سابینا آیدلر< /a>

نمی‌توانستم آن را بهتر بیان کنم. ممنون سابینا.

نقاشی‌های آزاد از شخصیت خود بیرون می‌آیند و به بازدیدکنندگان وب شما کمک می‌کنند تا با وب‌سایت وردپرس شما ارتباط برقرار کنند. اکثر توسعه دهندگان وب هر زمان که بخواهند تصاویر را به هر یک از پروژه های خود اضافه کنند، به دنبال تصاویر استوک هستند. منحرف شوید و راهی را که کمتر سفر کرده اید را انتخاب کنید – تصاویری با دست آزاد برای وب سایت خود ایجاد کنید. در اینجا تعدادی از افرادی هستند که کار بزرگی با طراحی های دست آزاد انجام داده اند:

از صفحات فرود استفاده کنید

طراحی عالی به فروش می‌رسد، و اگر صفحه(های فرود) خود را با دقت طراحی کنید، می‌توانید لمس شخصی را به وب‌سایت خود اضافه کنید و در کمترین زمان تبدیل‌ها را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان وب سایت وردپرس تمام ترافیک خود را به صفحه ای پر از پست های وبلاگ هدایت می کنند. در حالی که این رویکرد باعث می‌شود مردم محتوای شما را بخوانند، بیشتر ترافیک شما به‌طور نامحسوس پراکنده می‌شود. حالا شما آن را نمی خواهید.

یک صفحه فرود هوشمندانه ساخته شده مشتریان شما را از طریق قیف فروش شما هدایت می کند. راه‌های زیادی برای جلب توجه به پست‌های وبلاگتان به محض اینکه خواننده را در وب‌سایت خود جذب کردید، وجود دارد، اما اگر آنها (پست‌ها) محصولات اصلی شما نیستند، تمام ترافیک خود را به این طریق ارسال نکنید.

طراحی عالی صفحه فرود به خوبی با یک داستان عالی همراه است (چیزی که در قسمت دوم این پست به آن خواهیم پرداخت). شما می توانید به راحتی از طریق داستان سرایی یک ارتباط شخصی ایجاد کنید، به خصوص اگر داستان های شخصی خود را بگویید. وقتی داستان می‌گویید، به‌عنوان یک فرد با شخصیت مواجه می‌شوید، برخلاف ماشین‌های بازاریابی که پیام‌های پر از هذل را بازمی‌گرداند.

اگر می خواهید صفحات فرود برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید، این مقاله عالی را در نحوه ساختن صفحه فرود.

پس‌زمینه‌های پویا و پیمایش اختلاف منظر

پس زمینه می تواند به شما کمک کند تا شخصیت، هویت و سبک زیادی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. توسعه وردپرس به سن بلوغ رسیده است، به این معنی که شما می توانید انواع پس زمینه ها را بدون عرق کردن ایجاد کنید. منظور من این است:

  • می توانید تصاویر پس زمینه ثابت را از طریق ظاهر -> پس زمینه
  • اضافه کنید

  • می توانید به راحتی تصاویر پس زمینه تصادفی (یا پویا) را با استفاده از یک افزونه ساده مانند پس زمینه های بهتر توسط دیو تی کولمن
  • می توانید پس زمینه های مختلفی را به صفحات و پست های مختلف وردپرس اضافه کنید
  • می توانید به راحتی پس زمینه اختلاف منظر ایجاد کنید
  • یا فقط یک زمینه وردپرس با اختلاف منظر خریداری کنید داخلی

این منابع دیگر را بررسی کنید:

پیمایش پارالکس یک تکنیک طراحی وب چشمگیر است که می توانید از آن برای ایجاد توهم سه بعدی استفاده کنید. فقط فکر کنید که با طراحی سه بعدی چه چیزی می توانید از نظر افزودن لمس شخصی به دست آورید. با چند ترفند، مطمئناً از بین مردم متمایز خواهید شد.

قبل از اینکه به تغییر تم‌ها ادامه دهیم، از شما می‌خواهم همه گزینه‌های موجود در طرح زمینه فعلی‌تان را بررسی کنید تا کارهایی را که می‌توانید بدون نیاز به تغییر موضوع انجام دهید، کشف کنید. با این حال، اگر افزودن پس‌زمینه و استفاده از نکاتی که در بالا توضیح دادیم کمکی نمی‌کند، شاید زمان آن رسیده است که کل موضوع را تغییر دهید.

تغییر قالب وردپرس

تغییر تم‌ها کار ساده‌ای است. فقط کافی است به ظاهر -> تم‌ها بروید و طرح زمینه جدید خود را انتخاب کنید. ساده به عنوان ABC. با این حال، بخش چالش برانگیز، انتخاب تم مناسب (یا بهترین) برای وب سایت وردپرس شما است. موضوعی که برند شما را تحسین می کند و به شما کمک می کند تا به کسب و کار آنلاین خود حس شخصی اضافه کنید. مشکل numero uno این است که هزاران و هزاران هدف رایگان و تم های ممتاز وردپرس وجود دارد که انتخاب بهترین کار دشواری است. مشکل شماره دو، پس از انتخاب طرح زمینه، نمی‌دانید چگونه آن را به چیزی منحصربفرد تبدیل کنید. در اینجا چند راه حل وجود دارد:

  • به جای دانلود یک تم رایگان، یک تم ممتاز بخرید. این احتمال وجود دارد که میلیون‌ها نفر دیگر از تم رایگانی که اخیراً مشاهده کردید استفاده کنند. با مضامین ممتاز متفاوت است (به علاوه شما درمان VIP و پشتیبانی ممتاز دریافت می‌کنید)
  • اگر نمی توانید برای نجات جان خود کدنویسی کنید، یک توسعه دهنده وردپرس استخدام کنید تا طرح مورد نظر خود را بسازد
  • در صورت داشتن مهارت و زمان، تم والدین خود را ایجاد کنید
  • ایجاد تم های کودک

موضوع انتخابی شما نقش مهمی در موفقیت وب سایت وردپرس شما خواهد داشت. انتظارات مشتریان بالقوه خود را برآورده کنید. اگر وب سایت طراحی دارید، باید شبیه یک وب سایت طراحی باشد. یک وب سایت آموزشی باید شبیه یک سایت آموزشی و غیره و غیره باشد. انتظارات، انتظارات. شما باید انتظارات را برآورده کنید.

استفاده از طرح‌های زمینه کودک

با توجه به زمینه‌های زمینه وردپرس کودک: راهنمای آنچه باید بدانید، “طرح‌های زمینه کودک تا آنجا که سفارشی‌سازی و توسعه‌پذیری وجود دارد بسیار قدرتمند هستند.” اکنون، اگر می‌خواهید لمس شخصی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید، به قدرت سفارشی‌سازی و توسعه‌پذیری زیادی نیاز دارید.

موضوعات کودک وردپرس به شما این قدرت را می‌دهند که وب‌سایت رویاهای خود را بدون نوشتن تمی از ابتدا بسازید. این بدان معنی است که شما تمام آزادی عمل برای افزودن شخصیت و هویت خود را به سایت وردپرس خود خواهید داشت. علاوه بر این، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. برای دریافت یک قالب وردپرس عالی و یادگیری نحوه ایجاد و استفاده از تم های فرزند وردپرس، منابع زیر را بررسی کنید:

در حال حرکت…

اکنون که جنبه‌های فنی طراحی مجدد وب‌سایت وردپرس را بررسی کردیم، چگونه می‌توان به بخش دوم، یعنی طراحی مجدد محتوای وب وردپرس برویم.

طراحی مجدد محتوای وب وردپرس

طراحی وب سایت وردپرسی بهینه شده توجه مشتریان بالقوه شما را در چهار (4) ثانیه اول جلب می کند، اما این محتوای وب شما است که باعث می شود آنها بخواهند در اطراف خود باقی بمانند. اگر می‌خواهید چیزی بفروشید، می‌خواهید مشتریان بالقوه‌تان (تا زمانی که ممکن است) در اطراف خود باقی بمانند. افزودن یک لمس شخصی به محتوای وب خود بهترین راه برای حفظ مشتریان بالقوه خود در سایت وردپرس شما برای مدت طولانی تری است.

صرف نظر از اینکه وب سایت وردپرس شما در مورد چیست، مردم دوست دارند با افراد دیگر تجارت کنند. بنابراین، چه کسب‌وکار شما یک کسب‌وکار B2B، B2C یا C2C باشد، باید به‌عنوان یک فرد (یا تیم) دوستانه که مشتاق کمک هستند مواجه شوید. محتوای وب شما شامل هر قسمت از محتوای وب سایت شما از مقالات وبلاگ گرفته تا صفحات و نظرات در میان دیگران است. بنابراین، چگونه می‌توانید یک حس شخصی به محتوای وردپرس خود اضافه کنید؟ این آبمیوه است:

  • تا حد امکان سعی کنید با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید. این بدان معناست که ابتدا باید مخاطب هدف خود را درک کنید. سپس برای پاسخ به سؤالات آنها آماده باشید، به نظرات پاسخ دهید – به طور کلی مفید باشید.
  • خود را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود معرفی کنید. این باعث می شود خوانندگان شما به شما اعتماد کنند. محتوایی ایجاد کنید که بدون لاف زدن به مهارت ها و توانایی های شما اعتماد کنید.
  • فقط در صورتی داستان های شخصی را بگویید که هدف شما را تبلیغ کنند. مطالعات موردی را به داستان های شخصی خود گره بزنید و کار را با فراخوان قوی (CTA) به پایان برسانید
  • به خوانندگان خود دلیلی بدهید تا در مورد شما صحبت کنند. از هزینه های رایگان، هدایا، مسابقات، تخفیف ها و غیره استفاده کنید
  • کار متفاوتی انجام دهید. بررسی کنید که رقبای شما در حال انجام چه کاری هستند و با کمی متفاوت بازی کردن، آنها را در بازی خودشان شکست دهید.
  • از ویدیوها استفاده کنید. آنها به سرعت ارتباط شخصی برقرار می کنند و می توانند در YouTube به اشتراک گذاشته شوند، به شما این امکان را می دهند که از منبع ترافیک عظیمی که YouTube است استفاده کنید
  • هنگام نوشتن محتوای وب خود، ابتدا روی مزایا و سپس ویژگی ها تمرکز کنید.
  • باز هم، با شخصیت باشید:

کپی‌نویسی، نوشتن رسمی و آکادمیک نیست. از طریق کلام مکتوب به فروش می رسد. یاد بگیرید که به سبک غیررسمی و «مکالمه ای» بنویسید که خوانندگان از آن لذت ببرند.- فرناندو فلورز

زبان خود را شخصی، دوستانه و (برای اکثر بازارها) غیر رسمی نگه دارید. صدایی شبیه یک شخص داشته باشید، نه یک دستگاه صدا. – سونیا سیمون

نتیجه گیری

افزودن لمس شخصی به وب سایت وردپرس شما تماماً در مورد ریختن شخصیت و هویت شما در وب سایت شما است. شما نمی توانید طراحی فنی خود را لمس شخصی اضافه کنید ” target=”_blank” rel=”noopener”>مقداری شخصی به محتوای وب وردپرس خود اضافه کنید; این دو باید دست به دست هم بدهند تا به نتایج دلخواه شما برسند.

با این نکات، به اندازه کافی آب می‌توانید به وب‌سایت وردپرس خود اضافه کنید. حالا بروید و هویت آنلاین خود را بسازید. به سلامتی شما!

خروج از نسخه موبایل