کارت های توییتر وردپرس آسان با افزونه TCWP

کارت های توییتر وردپرس آسان با افزونه TCWP

سلام بچه ها! امروز قصد دارم نحوه استفاده از پلاگین TCWP را برای استفاده سریع و آسان از کل سیستم “کارت” توییتر به شما معرفی کنم.

TCWP یک افزونه ممتاز وردپرس است که به ایجاد و مدیریت کارآمد کارت‌های توییتر در پست‌ها و صفحات سایت شما اختصاص داده شده است. TCWP هم به گونه ای طراحی شده است که کاملاً مستقل از ورودی کاربر (کاملاً خودکار) اجرا شود و/یا برای ارائه مجموعه ای از ویژگی های توسعه دهنده توییتر، بسته به اینکه چگونه عملی می خواهید آنها را سفارشی کنید. TCWP به کاربران این فرصت را می دهد که همه انواع کارت فعلی ارائه شده توسط Twitter را ایجاد کنند (اینفوگرافیک زیر را ببینید) و دارای بسیاری از ویژگی های صرفه جویی در زمان مانند استفاده از عنوان پست/محتوا/تصویر ویژه برای پر کردن خودکار کارت شما است. فیلدها – در صورت تمایل می توانید مقادیر خود را نیز مشخص کنید!

محتوا

  • کارت های توییتر – چیست و چرا به آنها نیاز دارید.
  • نحوه استفاده از TCWP – ویژگی ها و گردش کار توضیح داده شده است.
  • پر کردن گزینه ها – برای تنظیم داشبورد گزینه ها به کمک نیاز دارید؟ نگاهی بیاندازید.

کارت‌های توییتر

برای کسانی از شما که هنوز با کارت های توییتر آشنا نشده اید، اجازه دهید شما را روشن کنم. همانطور که در تصویر زیر می بینید، کارت توییتر راهی برای اضافه کردن محتوای غنی شده به توییت های شما است. اگر خودتان از آنها استفاده نمی کنید، بدون شک آنها را در جایی در توییتر دیده اید.

در حال حاضر 7 نوع کارت توییتر وجود دارد (و امیدوارم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از آنها در راه باشد!). اینها عبارتند از:

  • کارت خلاصه
  • کارت خلاصه با تصویر بزرگ
  • کارت عکس
  • کارت گالری
  • کارت برنامه
  • کارت بازیکن
  • کارت محصول

اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید تا ببینید هر کارت چگونه است.

اگر می‌خواهید درباره چیستی کارت‌های توییتر اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید اسناد رسمی را در اینجا در سایت توسعه دهنده Twitter. اما اکنون، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه شما می توانید از TCWP برای مسلح کردن وبلاگ وردپرس خود با این قطعات طلای بازاریابی اجتماعی استفاده کنید.

نحوه استفاده از TCWP

برای این نمایش از نصب جدید وردپرس 3.9 استفاده خواهیم کرد. اگر می خواهید با نمایش زنده TCWP بازی کنید، می توانید این کار را در اینجا در سایت نمایشی آن انجام دهید.

ویدیو نمایش سریع

در زیر می‌توانید یک ویدیوی سریع (2 دقیقه‌ای) را تماشا کنید که ویژگی «تولید خودکار» کارت TCWP را نشان می‌دهد. لذت ببرید!

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=xxaKQodZhuU&w=853&h=480]

Hands On

به محض اینکه TCWP را در وبلاگ وردپرس خود فعال کردید، خواهید دید که یک آیتم منوی جدید در زیر تنظیمات وجود دارد. این به پانل گزینه های TCWP پیوند دارد. در اینجا تنظیمات سراسری را تنظیم می‌کنید که برای تولید کارت عمومی و کارت برای صفحه اول سایت شما ضروری است.

< /a>

هنگامی که TCWP را برای اولین بار راه اندازی می کنید، چند گزینه وجود دارد که باید پر شوند (در این مورد بعداً به تفصیل صحبت خواهم کرد). در داشبورد گزینه ها می بینید که 3 برگه جداگانه وجود دارد؛

  1. عمومی – در این برگه 4 تنظیمات (به علاوه یک سوئیچ اصلی) وجود دارد که بر ایجاد کارت در همه پست ها/صفحات به جز صفحه اصلی/صفحه اول نظارت می کند.
  2. صفحه اصلی – این برگه تنظیماتی را در خود جای می دهد که کارت را برای صفحه اصلی/صفحه اصلی شما کنترل می کند.
  3. فعال کردن – فقط یک گزینه در اینجا؛ اینجاست که کلید مجوز Envato خود را برای فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار وارد می‌کنید، درست مثل اینکه TCWP در مخزن وردپرس میزبانی می‌شود (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

نکته مهم در مورد TCWP این است که، در صورت تمایل، فقط باید مقادیر کمی را در این داشبورد گزینه‌ها پر کنید و TCWP بقیه موارد را انجام خواهد داد!


اتوماسیون کارت

پس وقتی می‌گویم «اتوماسیون» منظورم چیست؟

TCWP برای اجرا در پس‌زمینه طراحی شده است که به کمترین ورودی ممکن نیاز دارد. برای تحقق این واقعیت، تلاش زیادی برای ادغام کامل و جامع TCWP با وردپرس بومی انجام شده است.

فقط 4 مقدار پیش‌فرض وجود دارد که باید آن را پر کنید، و پس از آن TCWP از داده‌های پست وردپرس که از قبل مشخص شده‌اند برای پر کردن خودکار متا تگ‌های مربوطه در سر پست‌های شما استفاده می‌کند. اگر تعداد پست‌های زیادی دارید عالی است – این تقریباً یک نصب با یک کلیک خواهد بود!

به عنوان مثال، اگر 4 مقدار پیش‌فرض را در تنظیمات TCWP پر کرده‌اید، لازم نیست کادر متا TCWP را در صفحه ویرایشگر پست لمس کنید تا یک کارت Twitter معتبر ایجاد شود. تا زمانی که پست به طور کامل پر شده باشد (عنوان، محتوا و تصویر ویژه داشته باشد)، TCWP کارت آن پست را از داده های پست و تنظیمات جهانی TCWP تولید می کند.

آسان، اینطور نیست؟


به‌روزرسانی‌های خودکار

راحتی کلید است.

< /a>

TCWP با سیستم به‌روزرسانی خود مجهز شده است! هنگامی که کپی TCWP خود را با کد خرید Envato خود فعال می کنید، TCWP می تواند با سرور به روز رسانی اختصاصی خود ارتباط برقرار کند و به روز رسانی ها را مستقیماً در وبلاگ شما ارائه دهد، درست مثل اینکه در مخزن وردپرس میزبانی شده است! باحال!


پیکربندی پست فردی

نحوه استفاده از متاباکس TCWP برای بهینه سازی کارت “روز به روز”.

بسیار خوب، همانطور که اکنون گزینه های کلی TCWP را تنظیم کرده ایم، داده های کارت شروع به تولید می کنند. اگر بخواهم کارت را ویرایش کنم چه می شود؟ یا از انواع کارت های دیگر استفاده کنید؟ برای این کار تغییراتی را در متاباکس هر پست انجام می دهیم.

با استفاده از این متاباکس می‌توانید از قدرت کامل کارت‌های TCWP و Twitter استفاده کنید.

< /a>

در هر پست و صفحه (انواع پست سفارشی نیز پشتیبانی می شوند!) متاباکس آبی جدید را خواهید دید که در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. با استفاده از این رابط می توانید تمام جنبه های کارت پست خود را پیکربندی کنید.

شما می توانید با متاباکس در سایت نمایشی بازی کنید: اکنون مرا به آنجا ببرید!

توجه داشته باشید که با تغییر نوع پست، گزینه‌های موجود را نیز تغییر می‌دهید – این تنها یکی از ویژگی‌هایی است که استفاده از TCWP را تا حد امکان سریع و ساده می‌کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه در متاباکس TCWP می رود، لطفاً به مستندات TCWP مراجعه کنید یا نظر بدهید!

پر کردن گزینه‌ها

برای تنظیم کارها به کمک نیاز دارید؟ اگر کمی گیج هستید، موارد زیر ممکن است به شما کمک کند.

بیایید به آنچه در داشبورد TCWP می‌رود نگاهی بیندازیم.


کلی

این برگه به ​​تنظیمات عمومی اختصاص دارد که به عنوان مقادیر پیش‌فرض هنگام تولید کارت‌های Twitter برای همه پست‌ها/صفحه‌ها به جز صفحه اصلی استفاده می‌شوند.

< /a>

  1. غیرفعال کردن کارت‌های توییتر در سطح جهانی: این کلید اصلی است که ایجاد کارت را در همه پست‌ها و صفحات کنترل می‌کند. برای جلوگیری از تولید متا داده های کارت، کافی است این گزینه را علامت بزنید.
  2. حساب توییتر مرتبط با وبلاگ: معمولاً 2 نام کاربری توییتر به یک کارت نسبت داده می شود. یکی اکانت خود وبسایت (این گزینه) و دیگری نام کاربری نویسنده. نام کاربری نویسنده را می توان در هر پست مشخص کرد، اما نام کاربری سایت را فقط می توان در اینجا تنظیم کرد.
  3. نام کاربری پیش‌فرض نویسنده توییتر: این مقدار پیش‌فرض است که برای حساب نویسنده استفاده می‌شود اگر در گزینه‌های پست مشخص نشده باشد.
  4. توضیحات پیش‌فرض کارت توییتر: این دقیقاً همان چیزی است که گفته می‌شود. این به عنوان توضیحات کارت استفاده می‌شود اگر، و فقط در صورتی که پست/صفحه محتوایی نداشته باشد و یک توضیح سفارشی در متاباکس TCWP مشخص نکرده باشید.
  5. نوع کارت پیش‌فرض: می‌توانید یکی از کارت‌های خلاصه، خلاصه با تصویر بزرگ یا عکس را به‌عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید (هنگامی که زمانی استفاده می‌شود که نوع خاصی را در خود پست مشخص نکرده‌اید). فقط 3 گزینه در اینجا وجود دارد زیرا آنها تنها گزینه هایی هستند که می توانند به طور خودکار بدون ورودی کاربر ایجاد شوند.

صفحه اصلی

از این منو می توانید کارت توییتر صفحه اول/صفحه اصلی خود را ایجاد کنید. برای صفحه اول، این تنظیمات بر هر چیزی که در متاباکس TCWP مشخص شده است لغو می شود.

< /a>

  1. کارت عمومی توییتر را فعال کنید؟: این گزینه به سادگی کارت صفحه اصلی را روشن و خاموش می کند. این باید به طور پیش‌فرض روشن (بررسی) باشد.
  2. نوع کارت: هر نوع کارتی را برای صفحه اصلی خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با تغییر این مقدار، تنظیمات پایین صفحه تغییر می کند (ظاهر/ناپدید می شود) تا با گزینه های مورد نیاز برای نوع کارت شما مطابقت داشته باشد. باهوش، نه؟
  3. ایجادکننده کارت عمومی: حسابی که باید به عنوان نویسنده معتبر باشد. توجه داشته باشید که حساب سایت همچنان از گزینه موجود در برگه عمومی گرفته می شود.
  4. توضیحات عمومی کارت: بسیار ساده – توجه داشته باشید که برخی از کارت‌ها از این مقدار استفاده نمی‌کنند.
  5. تصویر پیش‌فرض کارت: می‌توانید یک تصویر را مستقیماً از پانل گزینه‌ها در اینجا آپلود کنید. این به عنوان تصویر کارت (به جز برای گالری و کارت های برنامه) استفاده می شود.
  6. گزینه های دیگر: ۲۳ گزینه دیگر مخصوص کارت وجود دارد که می توانید پیکربندی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موارد، می‌توانید اسناد TCWP را بررسی کنید.

فعال کردن

TCWP را با کد خرید Envato خود فعال کنید.

  1. کد خرید Envato: وقتی TCWP را از CodeCanyon خریداری می‌کنید، یک کد خرید به شما داده می‌شود. با فعال کردن کپی خود از TCWP، به روز رسانی خودکار آن را در وبلاگ خود فعال می کنید! (به «به‌روزرسانی‌های خودکار» برگردید)

خروج از نسخه موبایل