راهنمای Envato Toolkit برای به‌روزرسانی خودکار تم

راهنمای Envato Toolkit برای به‌روزرسانی خودکار تم

توجه: Envato Toolkit با افزونه Envato Market جایگزین شده است. لطفاً راهنمای به‌روزرسانی‌های خودکار بازار Envato جدید ما را ببینید. برای جزئیات نحوه نصب و راه اندازی افزونه جدید.

میلیون‌ها نفر از قالب‌های وردپرس استفاده می‌کنند و بسیاری از کاربران و توسعه‌دهندگان تم‌های ممتاز را از جنگل تم. این یک فروشگاه تم معتبر است که می توانند به آن اعتماد کنند و از تم های باکیفیت وردپرس و نویسندگان تم عالی (البته مانند WPExplorer) مطلع است. یکی دیگر از ویژگی های عالی Themeforest افزونه Envato WordPress Toolkit برای به روز رسانی خودکار قالب وردپرس است. Envato این افزونه را ایجاد کرد تا نویسندگان Themeforest بتوانند به‌روزرسانی‌های سریع و کارآمدی را برای خریداران ارائه دهند تا تم‌های خود را بدون اشکال و سازگار با آخرین نسخه وردپرس نگه دارند. این راهنمای سریع نحوه دانلود، نصب و راه اندازی افزونه Envato WordPress Toolkit را به شما نشان می دهد (اگر ترجیح می دهید به جای خواندن آن را تماشا کنید، یک راهنمای ویدیوی Envato WordPress Toolkit نیز ساخته ایم).

کلید Envato API خود را دریافت کنید

قبل از نصب افزونه، باید کلید Envato API خود را درخواست کنید زیرا شناسایی کلید ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد Themeforest شوید و از صفحه پروفایل کاربری خود دیدن کنید. روی تنظیمات کلیک کنید. باید برگه کلیدهای API را در زیر ببینید. فقط روی دکمه کلیک کنید تا کلید API خود را ایجاد کنید.

Envato یک کلید API تصادفی 32 کاراکتری را برای استفاده شما ایجاد می کند. در صورت نیاز می‌توانید چندین کلید ایجاد کنید (برخی از کاربران ترجیح می‌دهند این کار را انجام دهند اگر هر طرح زمینه را در دامنه دیگری نصب می‌کنند).

دانلود، نصب و فعال کردن افزونه Envato WordPress ToolKit

اکنون که کلید API خود را دارید، باید افزونه را دریافت کنید. از صفحه Github جعبه ابزار وردپرس Envato دیدن کنید. برای دانلود فایل فشرده افزونه.

شما Envato WordPress Toolkit را مانند هر افزونه دیگری نصب می کنید. وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به بخش افزونه ها بروید. روی افزودن جدید کلیک کنید، سپس روش آپلود را انتخاب کنید. فایل افزونه‌ای را که از Github دانلود کرده‌اید جستجو کنید (نام آن باید “envato-wordpress-toolkit-master.zip” یا چیزی مشابه باشد). روی Install Now و سپس فعال کردن افزونه کلیک کنید.

پس از نصب و فعال شدن، باید یک آیتم منوی Envato Toolkit را در داشبورد خود مشاهده کنید.

راه اندازی جعبه ابزار وردپرس Envato

تنظیم افزونه بسیار آسان است زیرا از قبل کلید Envato API خود را دارید. به سادگی روی آیتم منوی Envato Toolkit در داشبورد خود کلیک کنید و نام کاربری Envato و کلید API خود را وارد کنید. سپس تنظیمات خود را ذخیره کنید.

پس از ذخیره، جعبه ابزار باید کلید API شما را بشناسد و تمام خریدهای Themeforest شما را نمایش دهد. اگر افزونه کلید API شما را نشناسد، ممکن است کلید شما هنوز خیلی جدید باشد. یادتان هست اشاره کردم که ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد؟ سعی کنید حافظه پنهان خود را پاک کنید یا مرورگر خود را به روز کنید، و اگر این کار جواب نداد، با خواندن وبلاگ وردپرس به مدت یک ساعت و یک ساعت دیگر دوباره امتحان کنید.

بنابراین، هنگامی که لیست خریدهای خود را نمایش دادید، می توانید تم های Themeforest خود را مستقیماً از داشبورد خود نصب و به روز کنید. این بدان معناست که برای بررسی به‌روزرسانی‌های تم، مجبور نیستید به Themeforest وارد شوید – در عوض می‌توانید به‌سرعت، آسان و به‌طور خودکار تم‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

تم های خود را به طور خودکار به روز کنید

تنها کاری که برای به‌روزرسانی یک طرح زمینه باید انجام دهید این است که روی پیوند به‌روزرسانی خودکار آن تم در جعبه ابزار خود کلیک کنید. افزونه از شما می خواهد که به روز رسانی خود را تأیید کنید. این به شما یادآوری می‌کند که اگر برگه سبک یا سایر فایل‌های اصلی خود را بدون استفاده از طرح زمینه کودک تغییرات خود را از دست خواهید داد. نگران گزینه های سبکی که در سفارشی ساز قالب وردپرس یا در پنل گزینه های تم تنظیم کرده اید نباشید – این گزینه ها با به روز رسانی طرح زمینه شما اعمال نمی شوند.

از آنجایی که همیشه بهترین روش‌ها را دنبال می‌کنید و از طرح زمینه کودک برای هرگونه تغییر در کد طرح زمینه استفاده کرده‌اید، برای به‌روزرسانی طرح زمینه، روی تأیید کلیک کنید. سپس یک صفحه به‌روزرسانی را می‌بینید که قبلاً انجام می‌دادید.

پس از تکمیل به‌روزرسانی، اگر به برگه Envato Toolkit برگردید، می‌بینید که طرح زمینه شما اکنون به‌روز است.

همین. آسان درست است؟ کافیست صفحه Github جعبه ابزار وردپرس Envato هر از گاهی برای دیدن اینکه آیا یک به روز رسانی افزونه وجود دارد یا خیر. در حال حاضر دارای به‌روزرسانی خودکار نیست، بنابراین اعلان به‌روزرسانی را در داشبورد وردپرس خود نمی‌بینید.

همیشه ایده خوبی است که تم های خود را به طور کامل به روز کنید زیرا نویسندگان اغلب اشکالات را برطرف می کنند، آخرین نسخه وردپرس را به روز می کنند و ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند. امیدواریم این آموزش سریع به آسان‌تر به‌روزرسانی تم‌های Themeforest شما کمک کند!

خروج از نسخه موبایل