چارچوب های قالب وردپرس: مزایا، معایب و موارد دیگر

چارچوب های قالب وردپرس: مزایا، معایب و موارد دیگر

چند سال پیش، وردپرس جان گرفت. اما این یک کودک بود و نقص حاکم بود. بسیاری از ویژگی‌هایی که اکنون دوست داریم یا وجود نداشتند یا در مرحله توسعه بودند که مملو از خطا بودند. یکی از این ویژگی‌ها سیستم قالب وردپرس بود که قدیمی شده است و اکنون به نظر می‌رسد که مثلاً پنج سال پیش چیزی نبوده است.

در گذشته، برای کاربران وردپرس غیرممکن بود که وب سایت های خود را بدون از دست دادن سبک سفارشی به روز کنند. اگر برای مدت طولانی از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌دانید که چقدر این کار خسته‌کننده و آزاردهنده بود. بسیاری از افراد مجبور شدند قبل از تغییر تم، تمام سبک های سفارشی خود را در یک سند کپی کنند. پس از آن، آنها مجبور شدند ساعت ها را صرف آپلود سبک های سفارشی در تم های جدید کنند.

افراد وقت خود را به چپ، راست و وسط تلف می‌کردند، به غیر از خراب شدن برخی وب‌سایت‌ها پس از تغییرات جدید. و تا زمانی که چارچوب‌های قالب وردپرس متولد شدند، این یک هنجار بود. تولد چارچوب‌های قالب وردپرس با افزودن انعطاف‌پذیری و تغییر چندین جنبه دیگر از سیستم قالب وردپرس، آینده جدیدی را برای قالب‌های وردپرس ایجاد کرد.

در پست امروز، چارچوب تم وردپرس را ابهام زدایی خواهیم کرد. بررسی خواهیم کرد:

  • فریم ورک قالب وردپرس چیست – چند نکته که باید در مورد چارچوب های قالب وردپرس بدانید
  • مزایای چارچوب های قالب وردپرس
  • معایب چارچوب های قالب وردپرس
  • نمونه هایی از چارچوب های قالب وردپرس
  • آیا باید چارچوب قالب وردپرس را انتخاب کنید؟
  • منابع چارچوب موضوع وردپرس

در پایان این پست، درک کاملاً واضحی از چارچوب‌های موضوع وردپرس خواهید داشت و خوشحال خواهید شد که در آن گیر کرده باشید. لطفاً با من به بخش بعدی بیایید.

چارچوب قالب وردپرس چیست

فریم ورک قالب وردپرس چیزی نیست جز یک تم اصلی، هرچند به خوبی کدگذاری شده. تفاوت عمده بین یک چارچوب و یک طرح زمینه معمولی این است که برای اضافه کردن یک طرح زمینه سفارشی به طرح زمینه اولی نیاز به یک طرح زمینه کودک دارید، که در مورد دومی ضروری نیست.

اگر یک تم فرزند برای تم والد خود ایجاد می‌کنید، حق دارید آن تم والد خاص را چارچوب قالب وردپرس بنامید. با این حال، باید توجه داشته باشید که همه قالب‌های اصلی نمی‌توانند چارچوب‌های تم خوبی باشند، اما همه فریم‌ورک‌ها می‌توانند مضامین والدین عالی باشند. اما قبل از اینکه از خودم جلوتر بروم، بیایید ببینیم وردپرس در مورد چارچوب‌های موضوعی چه می‌گوید.

WordPress Codex دو معنی برای عبارت “چارچوب موضوع”:

  1. کتابخانه کد “کشتی” که برای تسهیل توسعه یک موضوع استفاده می شود – کتابخانه کد کشویی هرگز نصب یا به عنوان موضوع مورد استفاده قرار نمی گیرد. در عوض، یک کتابخانه کد با استفاده از فایل functions.php به یک موضوع اضافه می شود. نمونه هایی از چارچوب هایی که واجد شرایط کتابخانه کد هستند عبارتند از Hybrid Core، Redux Framework و Options Framework.
  2. یک طرح زمینه پایه/شروع مستقل که در نظر گرفته شده است در قالب دیگری جدا شود یا در قالب الگوی تم والد استفاده شود. موضوعی. (پست ما بر این تعریف متمرکز است)

به عبارت ساده، یک چارچوب قالب وردپرس از عملکرد مراقبت می کند و کد پایه را ذخیره می کند، اما/و برای استایل بیشتر به یک تم فرزند نیاز دارد. یک فریم ورک واحد می تواند برای قدرت بخشیدن به وب سایت های مختلف استفاده شود. چارچوب پایان نامه 2.0، که بیش از 57000 وب سایت وردپرس را پشتیبانی می کند، نمونه ای از این موارد است.

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، می‌توانید به‌راحتی چارچوب قالب وردپرس خود را توسعه دهید (زیرا فقط یک تم اصلی وردپرس است) و از آن برای تقویت پروژه‌های شخصی خود یا ارائه آن به تمام دنیا استفاده کنید. اکنون که چارچوب‌های قالب وردپرس شبیه هدیه اسرارآمیز آسگارد یا دوازده (12) خدای Olympus به نظر نمی‌رسد، اجازه دهید به جوانب مثبت و منفی آن نگاهی بیندازیم.

مزایای قالب های قالب وردپرس

  1. در زمان کارآمد – چارچوب‌های قالب وردپرس روند توسعه را سرعت می‌بخشند، زیرا با کد شروع از پیش بسته‌بندی شده‌اند. این بدان معناست که به عنوان یک توسعه دهنده نیازی به کدنویسی تم خود از ابتدا ندارید. فقط چارچوب مورد نظر خود را انتخاب کنید و طرح های خود را بر روی آن بسازید.
  2. سرعت بارگذاری سریع‌تر صفحه – اکثر چارچوب‌های قالب وردپرس بسیار سریع‌تر از قالب‌های معمولی بارگیری می‌شوند. این به این دلیل است که چارچوب‌ها عموماً از گرافیک‌های سنگین و کدهای ناخواسته عاری هستند. کیفیت کد چارچوب های قالب وردپرس به طور کلی در مقایسه با اکثر تم های مستقل خوب است.
  3. پشتیبانی – همه (یا بیشتر) چارچوب های قالب وردپرس از جمله موارد رایگان با پشتیبانی مادام العمر ارائه می شوند. پاسخ بیشتر سؤالات خود را در تالارهای گفتمان پشتیبانی یا در سایت های توسعه دهندگان دریافت خواهید کرد.
  4. استانداردهای وب بالا – چارچوب های تم وردپرس توسط توسعه دهندگان سخت کوش وردپرس با رعایت استانداردهای سخت گیرانه کدنویسی وب نوشته شده است. به غیر از آن، چارچوب‌ها مورد بازبینی همتایان قرار می‌گیرند، به این معنی که شما بهترین استانداردها و جذابیت بیشتری را دریافت می‌کنید. در نهایت، اکثر توسعه دهندگان کد خود را نظر می دهند، که به شما کمک می کند هر چیزی را به راحتی تغییر دهید.
  5. به‌روزرسانی آسان – فریم‌ورک‌های قالب وردپرس علاوه بر دریافت مادام‌العمر به‌روزرسانی، بر تم‌های کودک تکیه می‌کنند، که به شما امکان می‌دهد همه تغییرات سفارشی خود را هنگام ارتقا حفظ کنید.
  6. Community – چارچوب های تم محبوب وردپرس دارای جوامع عظیمی از افراد همفکر هستند. داشتن یک انجمن در کنار شما هنگام توسعه کسب و کار آنلاین خود همیشه یک امتیاز عالی است.
  7. سهولت توسعه – برخی از چارچوب‌ها با کتابخانه‌های کد عظیم عرضه می‌شوند. برخی از فریم‌ورک‌ها دارای رابط‌های کشیدن و رها کردن هستند که نیاز به دانش برنامه‌نویسی را از بین می‌برد. برای ایجاد تم های شگفت انگیز با استفاده از چارچوب تم وردپرس، نیازی به توسعه دهنده حرفه ای ندارید. به عنوان یک تازه کار، می توانید در کمترین زمان یک سایت وردپرس حرفه ای ایجاد کنید.
  8. افزایش عملکرد – چارچوب‌های تم وردپرس دارای عملکردهای داخلی از جمله ابزارک‌ها، توابع توسعه‌یافته و موارد دیگر هستند. اغلب، فریم‌ورک‌ها عملکرد بیشتری نسبت به تم‌های معمولی ارائه می‌دهند، بدون این‌که به آن‌ها اشاره کنیم (فریم‌ورک‌ها) به راحتی سفارشی‌سازی و گسترش می‌یابند.
  9. آزادی طراحی زیاد – اگر چارچوب قالب وردپرس را درست انتخاب کنید، می‌توانید هر طرحی را که در ذهن خود دارید توسعه دهید. می‌توانید وبلاگ‌های ساده از طریق پورتال‌های پویا با طرح‌بندی‌های متعدد ایجاد کنید. هنگامی که عملکرد چارچوب خود را درک کردید، قادر خواهید بود به چیزی بیشتر از وبلاگ های ساده دست پیدا کنید!
  10. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – شما نمی توانید ارزش سئو را در بازاریابی آنلاین نادیده بگیرید.  هنگامی که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، کسب و کار آنلاین شما سود زیادی خواهد داشت. اکثر چارچوب های قالب وردپرس دارای گزینه های داخلی برای بهینه سازی موتور جستجو هستند.

هر چیزی که مزایا دارد معایبی نیز دارد. بیایید به برخی از معایب چارچوب های قالب وردپرس نگاه کنیم.

معایب قالب های قالب وردپرس

  1. هزینه – در حالی که چند فریمورک رایگان مانند Thematic و Cherry Framework وجود دارد، اکثر چارچوب‌های قالب وردپرس رایگان نیستند. یا یک بار هزینه می‌پردازید یا یک کارمزد سالانه مکرر. در برخی موارد، حتی ممکن است مجبور شوید برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی، هزینه اضافی بپردازید. با انجام برخی خریدهای مقایسه، بودجه خود را از قبل آماده کنید، اما سپس به دنبال چارچوبی بروید که متناسب با نیازهای شما باشد.
  2. زمان یادگیری – هر چارچوب قالب وردپرس منحصربه‌فرد است – کدگذاری متفاوتی دارند. هر فریم‌ورک دارای مجموعه‌ای از توابع، فیلترها و قلاب‌های منحصربه‌فرد خود است، که به این معنی است که باید زمان صرف کنید تا یاد بگیرید که آیا می‌خواهید از مزایای کامل چارچوب استفاده کنید. با این وجود، هنگامی که طناب ها را یاد گرفتید، مانند یک حرفه ای مضامین کودک را کدنویسی می کنید.
  3. محدودیت های چارچوب – چارچوب های قالب وردپرس بی عیب و نقص نیستند. هر چارچوب محدودیت‌های خاص خود را دارد که ممکن است شما را مجبور به بازنویسی فایل‌های اصلی برای برآوردن نیازهایتان کند. این امر مستلزم هوشیاری شما در طول فرآیند خرید است.

مزایای چارچوب‌های قالب وردپرس بسیار بیشتر از معایب آن است، که باید انگیزه شما را برای ادامه بخش بعدی ایجاد کند.

نمونه هایی از قالب های قالب وردپرس

Genesis Framework توسط StudioPress

پیدایش چارچوب انتخابی برای بسیاری از مشاغل است. StudioPress، توسعه‌دهنده، اعلام می‌کند، «…Genesis پایه و اساس هر طراحی هوشمند وردپرس است»، و دلیل آن در اینجا آمده است. این چارچوب تنها دارای بهترین بهینه‌سازی موتور جستجو، طراحی پاسخگو HTML5، امنیت برتر جهان، به‌روزرسانی‌های تقریباً فوری، سفارشی‌سازی آسان، ویجت‌های فراوان و گزینه‌های طرح‌بندی متعدد و غیره است.

1stwebdesigner.com در مقاله ای که به دنبال یافتن بهترین چارچوب قالب وردپرس بود، به Genesis امتیاز کلی B+ داد. Genesis برای توسعه‌دهندگان مبتدی و پیشرفته به طور یکسان مناسب است، و شما می‌توانید تمام قدرت آن را تنها با قیمت یکجا ۵۹٫۹۵ دلار دریافت کنید.

دریافت چارچوب پیدایش

چارچوب پایان نامه 2.0

تز با داشتن بیش از 57000 وب سایت وردپرس در سراسر جهان، نامی برای خود دست و پا کرده است. این چارچوب به دلیل ساده و سرراست بودن متمایز است. بهترین بخش این است که با هزینه یک‌باره ۱۹۷ دلاری، می‌توانید طرح حرفه‌ای را دریافت کنید. این شامل چارچوب Thesis 2.0، میزبان دامنه‌های نامحدود، یک عمر به‌روزرسانی و پشتیبانی ایمیل، دسترسی به انجمن‌های فقط اعضا، پوسته‌های واکنش‌گرای کلاسیک، پوسته‌های تحریک‌کننده اجتماعی جذاب، پوسته‌های pearsonified، جعبه‌های Optin Mailchimp و AWeber، جعبه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی است. ، جعبه ابزار برنامه نویس و موارد دیگر.

همچنین می‌توانید طرح اولیه 87 دلاری را انتخاب کنید که برخی از ویژگی‌ها را کنار گذاشته و تنها از یک (1) دامنه پشتیبانی می‌کند. با صفحات فرود عالی، صفحات خطای سفارشی 404 و توپوگرافی قابل تنظیم، پایان نامه دقیقاً چارچوبی است که برای شروع کسب و کار آنلاین خود به آن نیاز دارید.

دریافت چارچوب پایان نامه

Cherry Framework

برای یک چارچوب قالب رایگان وردپرس، Cherry Framework واقعاً چشمگیر است. طبق CherryFramework.com، “…خوشمزه ترین چارچوب وردپرس” است، و من تمایل دارم با آن موافق باشم زیرا کاملاً پاسخگو است، نصب آن آسان است، به روز رسانی های ثابتی دارد، عملکرد کد کوتاه گنجانده شده گسترش آن را آسان می کند. چارچوبی که می خواهید، شامل پشتیبانی از بوت استرپ، ویجت های مفید و هزاران عنصر دیگر است. من همین الان کپی Cherry Framework خود را دانلود کردم و نمی‌توانم صبر کنم تا آن را سوار کنم.

دریافت Cherry Framework< /a>

چارچوب قالب وردپرس Headway

Headway با در نظر گرفتن سه نفر ساخته شد: Newbie، Design، و Developer. به بیان دیگر، Headway برای افرادی ساخته شده است که می‌خواهند بدون توجه به مهارت‌های طراحی، «سلیقه‌های سازش ناپذیر» خود را در طراحی به واقعیت تبدیل کنند. این چارچوب موضوعی با تعداد زیادی از ویژگی‌ها و مزایا برتر، دقیقاً آنچه را که برای ساختن سایتی نیاز دارید که شخصیت شما را بدون نوشتن کد منعکس می‌کند، به شما می‌دهد. درست است، Headway همه چیز را بکشید و رها کنید.

اگر این کافی نبود، افراد حاضر در Headway Themes چند الگو را برای شیرین کردن معامله و اطمینان از اینکه شما با یک بوم خالی شروع نمی‌کنید استفاده کرده‌اند. هیچ کس دوست ندارد با یک بوم خالی شروع کند. به غیر از این، چارچوب Headway 100٪ پاسخگو است، HTML5 طراحی شده است، SEO بهینه شده و کاملاً قابل توسعه است. فقط با 59 دلار به کسب و کار خود نفس تازه ای از زندگی بدهید.

دریافت تم های Headway< /a>

کشیدن و رها کردن کل قالب وردپرس

در اینجا در WPExplorer، تم Total یک چارچوب وردپرس تمیز و مدرن است که برای اهداف چندگانه طراحی شده است. چارچوب Total می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را ایجاد کنید، از وبلاگ های زیبا گرفته تا سایت های خبری و فروشگاه های آنلاین فقط به ذکر چند مورد. این فریم ورک همراه با یک Drop builder است که به شما اجازه می دهد صفحاتی با طرح بندی های مختلف ایجاد کنید. علاوه بر این، Total با یک بسته برنامه افزودنی ارائه می شود که گزینه های سفارشی سازی بیشتری را به شما ارائه می دهد.

ویژگی‌ها در یک نگاه عبارتند از طرح‌بندی کاملاً واکنش‌گرا، طراحی مدرن که دارای انیمیشن‌های CSS3 بی‌عیب و نقص است، پشتیبانی از تم کودک (بدیهی است – این همان چیزی است که آن را به یک فریم‌ورک عالی تبدیل می‌کند)، ویژوال کامپوزر کشیدن بسیار آسان & Drop Page builder، بهینه سازی SEO، پشتیبانی عالی و موارد دیگر. مجموع ویژگی‌ها را بررسی کنید.

این چارچوب موضوعی به معنای واقعی کلمه با ویژگی‌های مفید پر شده است. Total پرفروش‌ترین قالب وردپرس در اینجا است، و با قیمت کمی 55 دلار، می‌توانید یک راه حل Total برای مشکلات طراحی خود داشته باشید.

Get Total – قالب وردپرس چند منظوره پاسخگو< /a>

چارچوب‌های بیشتر

صدها یا حتی هزاران چارچوب موضوعی دیگر در وب وجود دارد. دیگر فریم ورک‌های معروف وردپرس عبارتند از Themify Framework و ZOOM Framework.

در این مرحله، می‌توانید بگویید چارچوب قالب وردپرس چیست. شما همچنین می توانید چارچوب مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. اما آیا باید یک چارچوب قالب وردپرس را به جای یک قالب معمولی وردپرس انتخاب کنید؟

آیا باید چارچوب قالب وردپرس را انتخاب کنید؟

خب، همه چیز به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. تجربه شما با وردپرس مهم نیست زیرا همه می توانند چارچوبی را دریافت کنند که سطح مهارت آنها را تحسین کند. اگر می‌خواهید یک وبلاگ ساده را راه‌اندازی یا تغییر دهید، بهتر است از یک موضوع ممتاز وردپرس. اگر به یک فریمورک قدرتمند برای یک وب سایت بزرگ نیاز دارید، می توانید هر یک از فریم ورک ها را به جای آن انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر کد و سایر عناصر وب‌سایت خود را به طور منظم تغییر می‌دهید، یک چارچوب بهترین گزینه شماست.

برای درک نیازهای خاص خود زمان بگذارید تا راه حلی (چارچوب یا موضوع معمولی) را تعیین کنید که بیشتر برای شما مناسب است. به طور کلی، چارچوب‌های قالب وردپرس از نظر امنیت، انعطاف‌پذیری و عملکرد نسبت به قالب‌های معمولی وردپرس برتری دارند.

نتیجه گیری

فریم ورک قالب وردپرس می تواند ابزاری باشد که برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی نیاز دارید. شما نمی توانید مزایای فراوان استفاده از چارچوب قالب وردپرس را در مقابل یک تم معمولی فراموش کنید. در عین حال، در حالی که تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید، یک تم ممتاز وردپرس است، روی یک چارچوب سرمایه گذاری نکنید. وقتی همه چیز تمام شد، می‌خواهم توجه شما را به Total Drag & Drop خود جلب کنم. چارچوب قالب وردپرس.

غیر از آن، مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما در بخش نظرات زیر هستیم 🙂

خروج از نسخه موبایل