تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم

۱۱ سالگی وردپرس مبارک! هر سال بزرگتر و بدتر می شود وردپرس دائماً در حال بهبود است – هم کد آن و هم زندگی همه کسانی که از این CMS عالی استفاده می کنند. بنابراین، به افتخار تولد وردپرس (و از روی کنجکاوی) از اطراف پرسیدم که چرا مردم فکر می کنند وردپرس اینقدر عالی است. به خواندن ادامه دهید تا ببینید متخصصان وردپرس چه فکر می کنند و چرا آنها وردپرس را دوست دارند.

چرا وردپرس را دوست داریم

تولدت مبارک وردپرس دلایلی که شما را دوست داریم 16

من چقدر وردپرس را دوست دارم… اجازه دهید راه ها را بشمارم! 🙂 خلاصه اینکه من عاشق این هستم که بتوانم با وردپرس امرار معاش کنم. اکوسیستم گسترده ای از کاربران، محصولات و خدمات وجود دارد که هر کسی که تمایل داشته باشد می تواند یک تجارت خوب در WordPress ایجاد کند.

کری دیلز

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 17

وردپرس ایجاد وب‌سایت‌ها را بسیار ساده می‌کند. شما می توانید تا پایان روز یک وب سایت کاملاً کاربردی داشته باشید! به غیر از آن، این پلتفرم کاملاً توسعه‌پذیر است، زیرا می‌توانید تقریباً برای هر عملکردی که تصور کنید، یک پلاگین دریافت کنید. علاوه بر این، وردپرس عاشقانه طراحی شده است، که به ما یک پلتفرم CMS می دهد که زیبا، فوق العاده سریع و سئو دوستانه است. وردپرس به سادگی عالی است! چیزهای بسیار خوبی برای گفتن در مورد وردپرس وجود دارد که ممکن است در نهایت یک پست کامل بنویسم، بنابراین فقط به همین جا بسنده می کنم.

فردی موریوکی

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 18

من حدود 3 سال است که از وردپرس استفاده می کنم و همیشه از استفاده از آن لذت برده ام. من چندین سیستم مدیریت محتوای دیگر را در گذشته امتحان کرده‌ام، اما وردپرس را به دلیل سادگی، رابط کاربری آسان، سفارشی‌سازی آسان و جامعه قوی آن دوست داشتم. من هرگز شاهد هیچ پلت فرم دیگری با چنین جامعه قوی نبودم.

Devesh Sharma

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 19

چیزی که من در مورد وردپرس دوست دارم، باز بودن جامعه و این واقعیت است که همه از یادگیری از یکدیگر و مشارکت در پروژه وردپرس خوشحال هستند. وردپرس واقعاً توانسته است از اخلاق “منبع باز” با حداکثر پتانسیل خود و در مقیاس بزرگ استفاده کند، که کار کوچکی نیست.

گیلبرت پلگروم

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 20

WordPress نصب سریع، آسان برای استفاده و به طور جدی توانمند است: وردپرس یک ابزار کاملاً عالی – و ناگفته نماند زیبا – است که به میلیون ها نفر وسیله ای آسان برای ورود به دنیای انتشارات آنلاین با کمترین سر و صدا می دهد! به طور خلاصه، وردپرس انقلابی در انتشار آنلاین ایجاد می کند – به همین سادگی!

برین ویلسون

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 21

خب من وردپرس را دوست دارم زیرا استفاده از آن برای وبلاگ نویسان و همچنین توسعه دهندگان بسیار آسان است. با هزاران افزونه و تم های موجود در اختیار ما برای بهینه سازی وردپرس و استفاده از آن برای ایجاد هر نوع وب سایتی. همچنین یک انجمن همیشه در حال رشد اختصاص داده شده به وردپرس به ما کمک می کند تا دوستان جدیدی از سراسر جهان پیدا کنیم که بتوانیم دانش خود را با آنها به اشتراک بگذاریم و از آنها کمک بخواهیم. من از پیشرفت وردپرس تا کنون تحت تأثیر قرار گرفته ام و پیش بینی می کنم که وردپرس از این هم فراتر خواهد رفت.

احسن پرویز

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 22

در HelpForWP.com افزونه‌هایی را برای وردپرس توسعه می‌دهیم، تیم ما نیز نزدیک به 5 سال است که سایت‌هایی بر اساس وردپرس می‌سازد.
چرا ما آن را دوست داریم؟ خوب از دیدگاه توسعه دهندگان به این دلیل است که بسیار قابل دسترس است. APIها واضح و ساده برای استفاده هستند و با Codex مسلح می شوند که یک توسعه دهنده جدید می تواند در کمترین زمان شروع به کار کند. اما این فقط پایه کد نیست، “قابل دسترس” برای جامعه نیز صادق است. من عاشق این واقعیت هستم که می‌توانم در توییتر با توسعه‌دهنده یک افزونه یا یک طرح زمینه ارتباط برقرار کنم، سؤالی بپرسم یا به آنها بازخورد بدهم – عالی است!

پیتر شیلینگ

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 23

برای من، وردپرس در نحوه تسهیل و تشویق سفارشی سازی گسترده برتر است. این به توسعه دهندگان افزونه اجازه می دهد تا به راحتی از قدرت های خلاقانه خود استفاده کنند و به سرعت چیزهای بسیار قدرتمندی ایجاد کنند. شما می توانید این را از طریق تعداد زیادی افزونه وردپرس در آنجا مشاهده کنید، و توسعه منحصراً برای حرفه ای ها نیست. در مقابل، برخی از مفیدترین افزونه های وردپرس توسط علاقمندان ایجاد شده اند. این امر با این واقعیت فعال می شود که جامعه وردپرس یکی از سخاوتمندانه ترین و با استعدادترین در جهان امروز است. این فضای اجتماعی دوستانه واقعاً به جذابیت وردپرس برای توسعه دهندگان و استفاده مطلوب برای وبلاگ نویسان کمک کرده است. علاوه بر این، وردپرس فقط یک CMS برای توسعه دهندگان نیست. آن را به دقت ساخته شده است تا برای افراد از همه اقشار جامعه آسان باشد، خواه کد بلد باشند یا ندانند. این دلیلی است که به نظر من، به شایستگی به پلتفرم وبلاگ نویسی مورد علاقه جهان تبدیل شده است. شعار وردپرس، “کد شعر است”، نشان می دهد که چگونه وردپرس با اشتیاق و میل به برتری تغذیه می شود. هدف پروژه وردپرس هیچ هدف پولی یا شرکتی نیست، هدف آن کمال است. این فوق العاده است و نشان می دهد که چرا وردپرس واقعاً یک شگفتی اینترنت است.

هری بل توماس

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 24

از کجا شروع کنم؟ مطمئن نیستم که بتوانم یک جواب ساده بدهم! با این حال، من مطمئن هستم که شما در مورد همه چیزهای واضح از مردم پاسخ دریافت می کنید: تعداد زیادی از تم ها و پلاگین های موجود، سهولت استفاده، انجمن عالی و غیره. بنابراین، من چیز کمی متفاوت را امتحان خواهم کرد: من وردپرس را دوست دارم زیرا فرصت های زیادی را برای افرادی که می خواهند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند ارائه می دهد. شخصاً، من به عنوان یک وبلاگ نویس وردپرس (در میان چیزهای دیگر) حرفه ای ایجاد کرده ام، و همه سایت های من بر روی وردپرس اجرا می شوند. فرصت‌های بسیار زیادی وجود دارد – به عنوان یک نویسنده، طراح، توسعه‌دهنده، برنامه‌نویس… این فهرست همچنان ادامه دارد. وردپرس به خودی خود یک اقتصاد است!

تام اور

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 25

در سال 2007 مجبور شدم یک CMS کوچک برای وب سایت های مشتریانم انتخاب کنم. در آن زمان قرار بود وردپرس فقط از وبلاگ ها پشتیبانی کند، اما حتی در آن زمان نیز این دور از واقعیت بود. بسیاری از مشتریان از سیستم مدیریت محتوای خود راضی هستند و حتی امروزه بیشتر آنها وب سایت خود را به تنهایی ارتقا می دهند. به سرعت به سال 2014 و به عنوان یک ارائه دهنده مضامین ممتاز وردپرس باید بگویم که وردپرس زندگی من را کاملاً تغییر داد. به نظر می رسد که زندگی بیش از 16000 مشتری ما را نیز تغییر داده است. چگونه ممکن است که وردپرس را دوست نداشته باشید؟

Gerasimos Tsiamalos

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 26

من وردپرس را به دلیل تطبیق پذیری آن دوست دارم. مطمئناً نصب آن آسان است و استفاده از آن آسان است، اگرچه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا دیگر نیز همینطور هستند. حجم زیاد افزونه ها و تم هایی که برای پلتفرم وردپرس در دسترس هستند، آن را بالاتر از رقبای خود قرار می دهد. این دلیل محبوبیت وردپرس است. کار بسیار کمی وجود دارد که نمی تواند انجام دهد. به همین دلیل است که من از آن در بسیاری از پروژه ها استفاده می کنم.

کوین مولدون

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 27

از نظر من، وردپرس برای وب‌سایت‌ها همان چیزی است که کشف سرعت Warp برای سفرهای فضایی خواهد بود. با تیمی از توسعه دهندگان در سراسر جهان که به دنبال امنیت و قابلیت استفاده هستند، وب سایت ها را سریعتر و سریعتر پیش می برد – و به صورت رایگان برای همه در دسترس است! وردپرس برای چیزهای زیادی در سطوح مختلف کاربری بسیار کار می کند: وب سایت ها، برنامه ها، عضویت ها، فروشگاه های آنلاین. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، من عاشق ساختن برنامه‌ها و پروژه‌ها با استفاده از وردپرس هستم، زیرا دارای طیف گسترده‌ای از ابزارهای فکر شده است که تولید را سرعت می‌بخشد و راهی برای رسیدن از نقطه A (یک ایده) به نقطه B (اجرای آن ایده) فراهم می‌کند. ). عملکردها و سیستم قلاب فیلتر واقعاً شگفت‌انگیز است و اجازه می‌دهد تا نوآوری‌های زیادی را بدون تداخل با آنچه توسعه‌دهندگان دیگر در کنار شما می‌سازند، انجام دهید.

فیل جانستون

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 28

چند دلیل اصلی وجود دارد که من وردپرس را دوست دارم، منبع باز آن، جامعه فوق‌العاده و بزرگ – به من اجازه داد کار برای “مرد” را متوقف کنم و مسیر خودم را بسازم.

کریس رابینسون

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 29

WordPress یک پلت فرم عالی برای هر سطحی از کاربران است و چیزی که من دوست دارم این است که چقدر قدرتمند است. هر کسی می تواند یک وب سایت با وردپرس بسازد. و علاوه بر آن، هر کسی می تواند با وردپرس یک کسب و کار راه اندازی کند. برای هر بودجه ای کار می کند. این بی نهایت انعطاف پذیر است (فقط چند افزونه را نصب کنید). و همیشه با هر به روز رسانی بهتر می شود. بنابراین واقعاً هیچ دلیلی برای راه‌اندازی یک وب‌سایت وجود ندارد، وقتی وردپرس آن را بسیار ساده می‌کند.

Kyla Glover

تولدت مبارک وردپرس: دلایلی که شما را دوست داریم 30

این سخت است – دلایل زیادی وجود دارد! این برنامه رایگان است، بنابراین شروع آن عالی است، همیشه در حال بهبود است، و به عنوان یک توسعه دهنده، ایجاد وب سایت با استفاده از وردپرس به عنوان یک چارچوب بسیار سریعتر است. به علاوه دائماً در حال تکامل است – فقط به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، اما اکنون می‌توانید وب‌سایت‌ها، انجمن‌ها و انجمن‌های تجارت الکترونیک کامل را اجرا کنید و کارهای بسیار بیشتری را با وردپرس انجام دهید.

ای جی کلارک

نوبت شما

پس چرا وردپرس را دوست دارید؟ فقط یک یادداشت سریع در نظرات زیر بگذارید – مایلم دلایل شما را بدانم!

خروج از نسخه موبایل