آیا شما یک احتکار پلاگین هستید؟ چگونه سایت وردپرس خود را پاکسازی کنیم

آیا شما یک احتکار پلاگین هستید؟ چگونه سایت وردپرس خود را پاکسازی کنیم

آیا شما یک ذخیره کننده پلاگین هستید؟ برای یک دقیقه به این موضوع فکر کنید. در ابتدا کمی مضحک به نظر می رسد، و البته شما یکی از آنها نیستید. اما با توجه به اینکه صدها کارشناس وردپرس هر هفته افزونه‌های جدیدی را توصیه می‌کنند، جای تعجب نیست که برخی از وب‌سایت‌ها و مدیران وب‌سایت‌ها برای انجام وظیفه‌شان بیش از حد مجهز باشند. نیمی از زمان‌هایی که افزونه ارائه می‌شود، تقریباً تضمین می‌کند که تأثیر مثبتی بر سود شما خواهد گذاشت، و اگر رایگان باشد، نه گفتن آن سخت است.

می‌دانم، تقریباً هر افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی را نصب کرده و امتحان کرده‌ام. ترجیح می‌دهم آن را اعتراف نکنم، اما کاملاً مطمئن هستم که این کار را انجام دادم به این امید که با کمی فشار از پلاگین مناسب، مخاطبان تقریباً در هوا ظاهر شوند. و می دانم که من تنها نیستم.

7 علامت هشدار دهنده که شما یک ذخیره کننده پلاگین وردپرس هستید

اگر هر یک از علائم هشدار دهنده زنگ را به صدا در آورد، به احتمال زیاد سایت وردپرس شما می تواند از تمیز کردن فنری استفاده کند. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه می توانید با حذف افزونه های استفاده نشده، سرعت وردپرس را افزایش دهید.

1. شما نمی دانید که نیمی از پلاگین های شما چه می کنند

کل دلیل نصب یک افزونه این است که واقعاً از آن استفاده کنید، و اگر نه تنها از نیمی از افزونه های خود استفاده نمی کنید، بلکه حتی نمی توانید به یاد داشته باشید که قرار است چه کاری برای وب سایت شما انجام دهند، این یک نشانه بدی مبنی بر اینکه ممکن است شما یک ذخیره کننده پلاگین باشید.

2. شما نمی توانید وردپرس را به دلیل پلاگین های قدیمی خود به روز کنید

این نه تنها شما را از دسترسی به قابلیت‌های جدید از خود به‌روزرسانی‌های وردپرس باز می‌دارد، بلکه می‌تواند به این معنی باشد که باید از به‌روزرسانی افزونه‌ها یا موضوع خود خودداری کنید زیرا دیگر با نسخه قدیمی وردپرس شما سازگار نیست.< /p>

3. شما افزونه های بیشتری نسبت به تکه های محتوا دارید و وب سایت شما بیش از چند هفته قدمت دارد

همیشه مرتبط نیست، اما معمولاً نشانه خوبی است که احتمالاً کمی زیاده روی کرده اید.

4. به روز نگه داشتن پلاگین های خود به سرعت تبدیل به یک شغل تمام وقت می شود و شما در واقع شخصی را برای انجام آن استخدام کرده اید

حداقل در حال حاضر شخصی را در کشتی دارید که می‌تواند پاکسازی را برای شما انجام دهد، اگرچه اگر متوجه شود که اگر ساعت کاری خود را به طور کامل حذف نکند، ممکن است تمایلی نداشته باشد.

5. شما چندین پلاگین چند منظوره “سنگین” دارید که فقط برای یک یا دو کارکرد استفاده می کنید

گاهی اوقات کمتر به معنای بهتر یا سریعتر نیست. گاهی اوقات بهتر است چند پلاگین سبک تر همین کار را انجام دهند.

6.  شما هنوز هم پلاگین هایی دارید که “با یک پلاگین بهتر معامله کردید”

گاهی اوقات می‌توان به راحتی فراموش کرد که قدیمی‌ها را زمانی که جدید و بهتر وارد می‌شود، حذف کرد. خبر خوب این است که تا زمانی که آنها غیرفعال هستند، حداقل فقط فضایی را در قسمت پشتی اشغال می‌کنند. خبر بد این است که دایرکتوری پلاگین شما را مسدود می کند و می تواند نشان دهنده وضعیت بدتر و آسیب زاتر باشد.

7. شما تعداد زیادی پلاگین نصب کرده اید که “حتما برای یک روز از آنها استفاده خواهید کرد”

اگرچه این ممکن است معقول به نظر برسد، ایده بسیار بهتری است که یک لیست توصیفی از افزونه ها در Evernote یا یک سند Google ایجاد کنید و به مرور زمان آنها را آزمایش کنید. اگر فقط یک دسته پلاگین در اطراف خود دارید، احتمالاً این تنها کاری است که آنها انجام خواهند داد. از آنها استفاده کنید یا آنها را از دست بدهید.

چرا تعداد زیادی پلاگین معمولا بد هستند (و چرا باید پاکسازی کنید)

افزودن افزونه‌ها می‌تواند کار شما را سخت‌تر و پیچیده‌تر از آنچه لازم است کند. و در حالی که داشتن تعداد زیادی افزونه ضروری مشکلی ندارد، داشتن تعداد زیادی افزونه که منابع زیادی را بارگیری می کنند مشکل ساز می شود. این می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را از طریق اضافه کردن درخواست های http اضافی کاهش دهد. به عبارت ساده تر، مرورگر را قبل از اینکه بتواند وب سایت شما را بارگیری و نمایش دهد، از حلقه های اضافی عبور می دهد و باعث کند بارگذاری آن شود. و کندتر بارگذاری سایت شما می تواند تأثیرات وحشیانه ای روی نتیجه شما داشته باشد.

اگر وب‌سایت شما بسیار کند بارگذاری می‌شود، می‌توانید با نرخ‌های پرش سرسام‌آور تسخیر شوید، اعتماد مشتری را از دست بدهید یا بدتر از آن، تأثیر مستقیمی بر فروش خود ببینید. به عنوان مثال، آمازون گزارش داد که کاهش فروش را به میزان 1% در هر 100 میلی ثانیه کاهش سرعت بارگذاری صفحه مشاهده کرده است (منبع: Strangeloop). مطالعه دیگری نشان داد که افزایش 1 ثانیه ای در زمان بارگذاری باعث کاهش 7٪ در تبدیل، 13٪ بازدید کمتر از صفحه و 17٪ کمتر رضایت مشتری شد (منبع: Tagman). خبر خوب این است که به این معنی است که افزایش سرعت بارگیری شما باید نتایج معکوس را نشان دهد.

همانطور که به اختصار در بالا ذکر شد، افزونه‌ها همچنین می‌توانند به‌طور تصادفی (یا حتی در موارد بسیار بسیار نادری نه چندان تصادفی) حفره‌های امنیتی ایجاد کنند که افراد می‌توانند از آنها برای دسترسی به باطن سایت شما سوء استفاده کنند.

دلیل آخر کمتر واضح است. داشتن افزونه های زیاد می تواند حواس پرتی زیادی به شما بدهد که تمرکز شما را از جایی که باید باشد دور می کند. این می تواند بهانه ای برای نگرانی در مورد چیزهای کوچک باشد. و نگرانی در مورد چیزهای کوچک می تواند شما را از یافتن فرصت های تجاری جدید بزرگ، یا بهبود نسخه خود برای افزایش انبوه تبدیل ها، یا یافتن زمان برای شبکه سازی و رشد مخاطبان خود باز دارد.

چگونه سایت وردپرس خود را شلوغ کنیم

خوشبختانه، تمیز کردن افزونه‌های شما چندان دشوار نیست. متوجه می‌شوید که چه افزونه‌هایی واقعاً برای وب‌سایت شما تفاوت ایجاد می‌کنند، و سپس از شر بقیه خلاص می‌شوید.

ممکن است وسوسه شوید که بپرسید: “موارد ضروری کلی چیست؟” پاسخ این است که نظرات بسیار بسیار متفاوتی در مورد این موضوع خاص وجود دارد. و در حالی که برخی از افراد تمایل دارند مجموعه گسترده ای از افزونه ها را توصیه کنند، برخی دیگر بسیار مینیمالیستی تر هستند و فقط پیشنهاد می کنند: تجزیه و تحلیل، حافظه پنهان برای سرعت، امنیت، اجتماعی، SEO و البته انتخاب کردن.

برای من، یک سوال بسیار مهمتر این است که چه افزونه هایی برای شما و سایت شما به طور خاص ضروری هستند؟

انواع مختلف وب سایت ها با اهداف و نیازهای مختلف وجود دارد. زیبایی وردپرس در تطبیق پذیری و توانایی آن برای مقابله با بسیاری از چالش ها از طریق افزونه ها است، اما گاهی اوقات می تواند برای ذخیره کننده افزونه ها فعال شود. بنابراین ببینید کدام افزونه ها مهم هستند و بقیه را کنار بگذارید.

در حالت ایده‌آل، شما فقط می‌خواهید افزونه‌هایی را حفظ کنید که برای هدفی که برای وب‌سایت خود در نظر گرفته‌اید، به روشی بسیار ملموس مفید هستند. پلاگین هایی که نتیجه شما را بهبود می بخشد. حتی اگر فقط یک وبلاگ شخصی دارید، معمولاً یک هدف قابل اندازه گیری در جایی وجود دارد، مانند جذب مخاطبان بیشتر. و برای مشاغل، بازدیدکنندگان بازگشتی، تعامل کاربر، مشترکین و فروش. و سپس امنیت وجود دارد البته. از آنجایی که هیچ کس نمی خواهد سایتش برای مدتی ربوده شود.

افزونه هایی که می خواهید نگه دارید

افزونه هایی برای بهبود امنیت

افزونه هایی که امنیت وب سایت شما را افزایش می دهند، خطر مشکلات بعدی را کاهش می دهند. این کار نتیجه شما را به گونه‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهد که از خرج کردن پول و ساعت‌ها ناامیدی در تلاش برای بازپس‌گیری کنترل وب‌سایتی که به دلیل فقدان آینده‌نگاری ربوده شده است، اجتناب می‌کنید.

کوین اخیراً یک Hide My WP Review که توضیح می دهد که چگونه این افزونه با پنهان کردن این واقعیت که وب سایت شما روی وردپرس اجرا می شود، امنیت شما را افزایش می دهد، و تام همچنین یک پلاگین امنیتی نینجا که ممکن است بخواهید آن را نیز بررسی کنید. این هر دو افزونه های عالی هستند که ممکن است بخواهید برای ایمن نگه داشتن سایت خود در نظر بگیرید.

اتفاقاً، پلاگین‌ها گاهی اوقات می‌توانند حفره‌های امنیتی برای سوءاستفاده افراد ایجاد کنند، بنابراین داشتن افزونه‌های اضافی کمتر از نظر امنیتی نیز ایده بدی نیست.

افزونه هایی برای بهبود سرعت بارگذاری

بهبود سرعت بارگیری می تواند به کاهش قابل توجه نرخ پرش کمک کند. به خصوص اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما بیش از چند ثانیه باشد، دریافت یک افزونه کش می تواند انتخاب خوبی باشد. نه تنها این، بلکه Sourav خود ما حتی شما را در نحوه راه اندازی WP Total Cache برای نتایج بهینه (و حتماً کل راهنمای ذخیره وردپرس سری پست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار کش کردن و نحوه استفاده از آن برای بهبود سایت وردپرس خود).

به عنوان یک امتیاز، تمیز کردن افزونه‌هایی که عملکرد کمی دارند به جز ارائه عملکردی که واقعاً از آن استفاده نمی‌کنید نیز می‌تواند به کاهش سرعت بارگذاری وب‌سایت شما کمک کند.

افزونه هایی برای بهبود تعامل کاربر

افزایش تعامل کاربر مهم است، زیرا هر چه کسی مدت طولانی تری در وب سایت شما بماند و با وب سایت شما تعامل داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که واقعاً به پیام شما توجه کند و در واقع بخشی از مخاطبان شما باشد/به یک مشتری پولی تبدیل شود. و در چند سال گذشته، بخش بزرگی از تعامل کاربر «اشتراک‌گذاری» است و افزونه‌هایی که به افزایش اشتراک‌گذاری کمک می‌کنند، با جذب ترافیک بیشتر به نتیجه شما کمک می‌کنند. اگر به دنبال یک افزونه اشتراک گذاری خوب هستید، لیست ما را برای بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی، و همچنین مقاله تام در مورد چگونه وب سایت وردپرس خود را اجتماعی تر کنیم.

افزونه‌هایی برای بهبود نرخ‌های انتخاب/نرخ تبدیل

چه پلاگینی باشد که باعث می‌شود جعبه انتخاب شما در واقع تبدیل بهتری داشته باشد، یا افزونه‌ای که داده‌های مربوط به رفتار کاربر را جمع‌آوری می‌کند (بدیهی است که باید اطلاعاتی در مورد رفتار کاربر داشته باشید تا بفهمید چه افزونه‌هایی واقعاً تفاوت ایجاد می‌کنند)، < a href="https://www.wpexplorer.com/wordpress-conversion-popup-plugins/">افزونه های optin واضح است که برای نتیجه شما مهم هستند و می توانید بمانید. یکی از افزونه‌هایی که برای افزایش نرخ‌های انتخاب پیشنهاد می‌کنیم OptinMonster است. .

تقریباً هر افزونه‌ای که تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم قابل توجهی بر نتیجه شما داشته باشد ارزش نگهداری دارد. و هر افزونه‌ای که به نوعی در اطراف نشسته و هیچ کاری انجام نمی‌دهد، می‌تواند به یک سفر کوچک برود و دیگر برنگردد.

نحوه اندازه گیری اثربخشی پلاگین و تأثیر آنها بر سرعت بارگذاری

Google analytics یا ابزار تجزیه و تحلیل مورد علاقه خود را برای آزمایش افزونه هایی که باید به نرخ تبدیل کمک کند، راه اندازی کنید. اگر هرگز نتایج خود را بدون آنها آزمایش نکرده اید، و فقط فرض می کنید که آنها تأثیر مثبت دارند، این کار را انجام دهید. تبدیل های خود را بدون فعال کردن افزونه آزمایش کنید. مطمئن شوید که یک دوره کنترل مناسب برای آن قائل شده اید (مگر اینکه افت بسیار واضح و دردناکی در تبدیل وجود داشته باشد که در این صورت باید آن را دوباره راه اندازی و اجرا کنید.) برای تجزیه و تحلیل سرعت بارگذاری صفحه خود، می توانید از ابزارهای Pingdom یا سایر ابزارهای رایگان مانند اندازه‌گیری اینکه آیا یک افزونه سرعت وب‌سایت شما را بیش از ارزشش کاهش می‌دهد یا خیر.

مهم: مطمئن شوید که تنظیمات را هر بار روی یک مکان آزمایشی خاص تنظیم کرده‌اید و قبل از شروع غیرفعال کردن افزونه‌ها، چند بار سرعت بارگیری صفحه خود را آزمایش کنید.

اگر چیزهای مختلف زیادی برای تست سرعت صفحه دارید، شاید بهتر باشد این کار را در کمترین ساعات کاری خود انجام دهید. و اگر وب‌سایت شلوغی دارید، یا یک کسب‌وکار تمام وقت از طریق آن اداره می‌کنید، آن را به صورت دستی کلون کنید یا از یک افزونه شبیه سازی استفاده کنید (افزونه Duplicator رایگان گزینه خوبی است).

همه اینها باید روی یک DNS و سرور باشد البته، شما به سادگی می توانید وبلاگ جدید را در یک فهرست به نام “wpclone” در وب سایت خود ایجاد کنید. سپس می‌توانید سرعت‌ها را آزمایش کنید بدون اینکه به بازدیدکنندگان اجازه دهید شما را درگیر کنند.

به عنوان مثال، یکی از مواردی که ممکن است اتفاق بیفتد، این است که اگر شما یک پلاگین جعبه انتخابی واقعاً بی‌معنا دارید که سرعت بارگیری شما را کاهش می‌دهد، اگرچه نرخ انتخاب شما را افزایش می‌دهد، می‌تواند تأثیر درازمدت مضری برای بازگشت بازدیدکنندگان داشته باشد. و در واقع، مشترکین.

و اکنون… پاکسازی واقعی

اگر محتوای انبوهی دارید، افزونه‌های قدیمی زیادی دارید، یا درآمد شما به بالا بودن سایت شما بستگی دارد، پشتیبان‌گیری از وب‌سایت خود قبل از شروع کار ایده خوبی است، اگر نه یک الزام مطلق (شما برای مثال می‌تواند از پشتیبان‌گیری جامد استفاده کند.

اکنون که متوجه شدید کدام افزونه ها مفید هستند و کدام یک (برای شما) بی فایده هستند، وقت آن است که دستان خود را کثیف کنید.

خوشبختانه، حذف واقعی افزونه ها بسیار ساده است. به سادگی برگه افزونه خود را باز کنید و دست به کار شوید. غیرفعال کنید (اگر قبلاً انجام نشده باشد) و موارد اضافی و ناخواسته را حذف نصب کنید. اگر پلاگین های بسیار قدیمی یا نادرست دارید، همه چیز باید حذف شود، حتی داده های sql. بنابراین نیازی به تمیز کردن اضافی نیست!

اگر هنوز در حال مطالعه هستید و موفق شده اید افزونه های خود را غربال کنید و سطل زباله را پاک کنید، یک کار دیگر وجود دارد که به شما توصیه می کنم انجام دهید. با یادگیری نحوه صحیح نصب و استفاده از افزونه‌های کش.

خروج از نسخه موبایل