WPBakery (fka. Visual Composer): ساختمان سایت را بکشید و رها کنید

WPBakery (fka. Visual Composer): ساختمان سایت را بکشید و رها کنید

WordPress عالی است، و اینکه بتوانید وب سایت وردپرس خود را سفارشی کنید، تنها نکته ای بر روی کیک است. با این حال همه ما معلمان برنامه نویسی نیستیم. خوب، برخی از دوستداران وردپرس چیزی در مورد HTML یا CSS نمی دانند. اما این نباید شما را از شخصی سازی قالب وردپرس باز دارد. اینجاست که صفحه سازها وارد می شوند.

صفحه‌سازهای کشیدن و رها کردن به‌طور گسترده به‌عنوان پلاگین در دسترس هستند و در بسیاری از تم‌های محبوب تعبیه شده‌اند. آن‌ها این امکان را برای کاربران همه سطوح فراهم می‌کنند تا در طرح کلی یک موضوع تغییراتی ایجاد کنند، و می‌تواند اضافه کردن شکوفا شدن بیشتر (آیکون‌ها، نوارهای مهارت، جداول قیمت‌گذاری، و غیره) را بسیار آسان کند. به طور خاص می‌خواهیم افزونه جدید وردپرس صفحه‌سازی مورد علاقه خود را به شما معرفی کنیم – WPBakery Visual Builder.

WPBakery (قبلا Visual Composer) را به صورت رایگان دریافت کنید! افزونه WPBakery به صورت رایگان با خرید مجموع قالب وردپرس و شامل تعدادی پسوند عالی برای افزونه برای استفاده با موضوع است.

می‌خواهید بیشتر بدانید؟ WPBakery به‌روزرسانی‌شده ما را بخوانید و دنبال کنید راهنما! این قدم زدن با جزئیات بیشتر، نکات و نکات این صفحه ساز محبوب را به همراه مثال استفاده نشان می دهد.

WPBakery چیست؟ (با نام قبلی ویژوال کامپوزر)

WPBakery Visual Builder یک افزونه فوق العاده است که توسط WP Bakery توسعه یافته است که یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن را به قالب وردپرس شما اضافه می کند. ما آن را در قالب چند منظوره وردپرس خود قرار دادیم، اما شما همچنین می توانید آن را در تقریباً هر فروشنده برتر جدید در Themeforest مشاهده کنید. این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید طرح بندی های پیچیده صفحه را بدون نیاز به لمس یک خط کد ایجاد کنید.

WPBakery Visual Builder چگونه کار می کند و چه کاری می تواند انجام دهد

این یک پلاگین است، پس فقط نصب و فعال کنید تا از تمام ویژگی های فوق العاده آن بهره ببرید. پس از فعال شدن، WPBakery Visual Builder به شما امکان کنترل طرح‌بندی صفحات را می‌دهد. فقط یک صفحه جدید اضافه کنید و دکمه‌های جدیدی را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید بین حالت کلاسیک و حالت سازنده و همچنین دکمه‌ای جابه‌جا شوید که شما را به ویرایشگر جلویی زنده می‌برد.

از اینجا امکانات فقط با تخیل شما (یا مشتریانتان) محدود می شود. با استفاده از تمام گزینه‌های WPBakery Visual Builder می‌توانید ردیف‌ها، ستون‌ها، دکمه‌ها، متن، تصاویر و موارد دیگر را اضافه کنید. به علاوه گزینه‌ای برای ذخیره طرح‌بندی‌هایتان به‌عنوان الگو برای استفاده مجدد و مکرر وجود دارد.

ردیف

در سازنده عناصر صفحه‌سازی گنجانده شده است. می توانید از این عناصر به عنوان بلوک های سازنده واقعی صفحه خود استفاده کنید. ابتدا یک ردیف اضافه کنید. ردیف ها اضافه کردن ستون ها را با یک کلیک امکان پذیر می کنند. فقط روی برگه پاراگراف زرد در گوشه سمت چپ بالای ردیف خود نگه دارید و یک طرح بندی را انتخاب کنید. این ردیف به طور خودکار طبق طرحی که انتخاب می کنید به ستون ها تقسیم می شود.

عناصر صفحه

مرحله بعدی این است که شروع به افزودن ویژگی های صفحه خود کنید. فقط روی دکمه افزودن عنصر کلیک کنید تا یک منوی بازشو باز شود. گزینه‌های زیادی برای افزودن جعبه‌های متن، سرفصل‌ها، اشتراک‌گذاری اجتماعی، تصاویر و گالری‌ها، جابجایی‌ها یا تب‌ها، آکاردئون‌ها، پست‌های اخیر (که علاوه بر پست‌های وبلاگ با انواع پست‌های سفارشی تم شما نیز کار می‌کند)، دکمه‌ها و حتی وجود دارد. ابزارک های نوار کناری.

همچنین، بسته به موضوع وردپرس و افزونه‌های سازگاری که با WPBakery Visual Builder استفاده می‌کنید، عناصر صفحه را کم و بیش مشاهده خواهید کرد. مثال بالا از Total Drag & Drop WordPress Theme ما است، بنابراین 30 صفحه ساز اضافی وجود دارد. عناصری که ما به طور انحصاری برای Total ایجاد و استایل دادیم. این شامل تقسیم‌کننده‌های سفارشی، جعبه‌های نماد، نقاط عطف، چرخ فلک‌ها و موارد دیگر است.

روی هر عنصری کلیک کنید تا گزینه‌های آن عنصر باز شود. در زیر نمونه‌ای از «گزینه‌ها» برای ماژول Icon Box در تم Total آورده شده است. همانطور که می بینید هر ماژول می تواند تنظیمات زیادی و حتی چندین برگه تنظیمات داشته باشد.

سازنده همچنین از چهار افزونه شخص ثالث عالی پشتیبانی می‌کند: Layer Slider، Revolution Slider، Gravity Forms و Contact Form 7. اگر هر یک از این افزونه‌ها را نصب کرده‌اید، یک عنصر صفحه به‌طور خودکار برای موضوع ظاهر می‌شود. هنگامی که انتخاب می‌کنید یک عنصر صفحه را برای یکی از این افزونه‌ها درج کنید، WPBakery Visual Builder فهرستی از اسلایدرها/فرم‌های مربوطه را که ایجاد کرده‌اید نمایش می‌دهد یا یک کادر ورودی را برای شما نمایش می‌دهد تا شناسه لغزنده خود را اضافه کنید. دیگر نیازی به کپی و چسباندن کدهای کوتاه نیست!

کشیدن و رها کردن

در هر مرحله از فرآیند طراحی، می‌توانید هر ردیف یا عنصر صفحه را بکشید و رها کنید تا آنها را دوباره مرتب کنید. همچنین می‌توانید هر ردیف یا عنصری را کپی کنید، که باعث می‌شود محتوای تکراری را سریع و آسان اضافه کنید (برای ستون‌های مشابه، سؤالات متداول، جابجایی‌ها و غیره عالی است).

هنگامی که طرحی را که دوست دارید ایجاد کردید، می توانید آن را به عنوان یک الگو ذخیره کنید. این هنگام ایجاد یک طرح بندی صفحه سفارشی یا نوار کناری که می خواهید دوباره استفاده کنید، مفید است. فقط روی دکمه قالب‌ها کلیک کنید، طرح‌بندی خود را نامگذاری کنید و ذخیره را فشار دهید. هنگامی که از الگوی خود استفاده می کنید، صفحه شما به طور خودکار با طرح و عناصری که ذخیره کرده اید پر می شود.

گزینه‌های ردیف: قالب‌بندی، کلون و حذف ردیف‌ها

سه ویژگی اضافه شده به گوشه سمت چپ هر ردیف اضافه شده است که می‌توان از آنها برای شبیه‌سازی یا تکثیر یک ردیف کامل و همه محتوای آن، افزودن ماژول‌های جدید، ویرایش ستون‌ها و غیره استفاده کرد. به سادگی روی هر ردیفی که می‌خواهید نگه دارید برای دسترسی به این تنظیمات باید ویرایش کنید:

باز هم، بسته به موضوعی که استفاده می‌کنید، گزینه‌های قالب‌بندی در دسترس شما ممکن است متفاوت باشد. در حالی که برخی از توسعه‌دهندگان تم تصمیم می‌گیرند WPBakery Visual Builder را همان‌طور که هست رها کنند، بسیاری این افزونه را مطابق با نیازها یا سبک موضوع خود سفارشی می‌کنند.

ویرایشگر فرانتند

WPBakery Visual Builder قدرتمند اکنون شامل یک ویرایشگر frontend است که شروع ساخت صفحات و طرح‌بندی‌های خود را آسان‌تر از همیشه می‌کند. تنها اخطار این است که هنوز همه تم ها از ویرایشگر جلویی پشتیبانی نمی کنند. مطمئن شوید که فهرست ویژگی‌های یک پوسته را دوباره بررسی کرده‌اید یا مستقیماً با توسعه‌دهنده تم تماس بگیرید تا ببینید آیا ویرایشگر جلویی ویژوال کامپوزر با پوسته وردپرس شما سازگار است یا خیر. مجموع قالب وردپرس ما 100٪ با ویرایشگر جلویی سازگار است بنابراین اگر موضوع فعلی شما اینگونه نیست، ممکن است بخواهید «ارتقا» به طرح زمینه ما را در نظر بگیرید.

برنامه های افزودنی

آخرین ویژگی که می‌خواهم به آن دست بزنم، قابلیت گسترش WPBakery Visual Builder است. اگر اتفاقاً یک کدنویس پیشرفته یا توسعه‌دهنده تم هستید، می‌توانید کدهای کوتاه خود را در افزونه ادغام کنید. در واقع، ما به Symple Shortcodes Premium خود اضافه کردیم تا به کاربران Total یک صفحه اضافی المان های ساختمانی بدهیم. این گزینه‌های بیشتری را در هنگام ساخت صفحات به کاربران می‌دهد!

اگر کدنویس نیستید، را بررسی کنید CodeCanyon و یک جستجوی سریع برای افزونه WPBakery یا Visual Composer انجام دهید. افزونه‌های ممتاز بسیار زیادی وجود دارند که ویژگی‌های اضافی را به WPBakery Visual Builder اضافه می‌کنند و حتی برخی از افزونه‌های رایگان خوب مانند کدهای کوتاه ساده

گزینه های تنظیمات ویژوال کامپوزر

من به WPBakery به عنوان یک صفحه ساز اشاره می کنم، اما با پست ها و انواع پست های سفارشی نیز عالی کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این گزینه را فعال کنید. به تنظیمات > WPBakery بروید. شما باید صفحه‌ای شبیه به این ببینید (توجه داشته باشید – افزونه قبلاً Visual Composer نام داشت، بنابراین بسته به نسخه‌ای که از نوار کناری شما استفاده می‌کنید، ممکن است Visual Composer یا WPBakery بگوید):

این افزونه به طور خودکار انواع محتوای موجود در قالب وردپرس شما را نمایش می دهد. فقط انتخاب کنید که می خواهید با صفحه ساز WPBakery استفاده کنید. مثال بالا مربوط به موضوع Total ما است، به همین دلیل گزینه‌های اضافه شده برای نمونه کارها، کارکنان و توصیفات (همه انواع پست سفارشی) و همچنین انجمن‌ها، موضوعات، پاسخ‌ها و محصولات (مربوط به افزونه‌های bbPress و WooCommerce که توسط Total پشتیبانی می‌شوند) وجود دارد. .

همچنین می توانید هر افزونه کد کوتاهی را که قبلاً در سایت وردپرس خود نصب کرده اید به WPBakery Visual Builder نگاشت کنید. در صفحه تنظیمات، روی تب My Shortcodes در بالا کلیک کنید و روی دکمه Map Shortcode کلیک کنید. این باید کدهای کوتاه شخص ثالث شما را به عناصر آهنگساز شما اضافه کند. آسان!

آن را در عمل ببینید

همانطور که گفتم، ما WPBakery Visual Builder را بسیار دوست داریم و آن را در پرفروش ترین قالب تمام قالب وردپرس خود قرار دادیم. (به همراه خرید شما به صورت رایگان ارائه می شود). به صفحات مختلف در هر یک از دموهای زنده ما برای تم Total نگاهی بیندازید. بیشتر صفحاتی که در دموهای زنده ما خواهید دید با WPBakery Visual Builder ایجاد شده اند! اضافه کردن پس زمینه، عنوان، متن، تصاویر، آیکون ها و … این همه یک «تکه کیک» است.

راهنمای استفاده کامل از WPBakery Visual Builder

اگر از قبل مالک این افزونه هستید و به دنبال راهنمای نحوه استفاده از آن هستید، به e که شما را گام به گام راهنمایی می‌کند و نحوه استفاده از افزونه را به شما نشان می‌دهد.

از کجا می توانید آن را دریافت کنید

اگر می‌خواهید خودتان آن را دریافت کنید، WPBakery Visual Builder (ویژوال کامپوزر سابق) در CodeCanyon موجود است. همچنین به طور کامل با Theme WordPress برتر ما ادغام شده است (به همراه دو افزونه ممتاز دیگر با ارزش کل 67 دلار – که بیشتر از مبلغی است که شما برای تم می پردازید!).

دریافت مجموع    WPBAKERY VISUAL BUILDER

نظر خود را در مورد افزونه زیر به ما اطلاع دهید. ما واقعاً تحت تأثیر WPBakery Visual Composer هستیم و مایلیم نظر شما را در مورد آن بشنویم!

خروج از نسخه موبایل