10 دلیل برای تغییر وب سایت خود به WordPress.org

10 دلیل برای تغییر وب سایت خود به WordPress.org

با بیش از 21 نظر ارسال شده در هر ثانیه و 14 میلیارد بازدید صفحه در ماه، وردپرس به محبوب‌ترین CMS تبدیل شده است. پلت فرم در اینترنت امروز شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر چیزی را که دوست دارید با استفاده از وردپرس بسازید. از سایت های تجارت الکترونیک گرفته تا یک انجمن اختصاصی – تنها چیزی که نیاز دارید افزونه مناسب است.

به طور سنتی وردپرس در دو نوع ارائه می شود:

  1. WordPress.com – یک سرویس تجاری که به شما امکان می دهد یک وبلاگ رایگان ایجاد کنید
  2. WordPress.org – نرم افزار منبع باز که انقلاب را آغاز کرد

مهم ترین عامل فروش که WordPress.com را بسیار جذاب می کند، این واقعیت است که 100٪ رایگان است – مادام العمر. هزاران وبلاگ نویس هر روز یک حساب کاربری در WordPress.com ثبت می کنند و در عرض چند دقیقه یک وبلاگ آنلاین دریافت می کنند. اما WordPress.com با محدودیت‌هایی همراه است.

شما احتمالاً نمی دانستید که WordPress.com حق خاتمه دادن به وبلاگ شما را در هر زمانی که آنها بخواهند را دارد. به وضوح در شرایط و ضوابط آنها ذکر شده است.

چند تله بالقوه دیگر وجود دارد که WordPress.com را به یک اختیاری جذاب تبدیل نمی کند. بنابراین ما برخی از معایب استفاده از WordPress.com را فهرست کرده‌ایم که نیاز به تغییر به WordPress.org – پلتفرم خود میزبانی را توضیح می‌دهد.

لطفاً به خاطر داشته باشید که WordPress.org به یک سایت وردپرس خود میزبانی اشاره دارد. در ادامه این مقاله از این دو اصطلاح مترادف استفاده شده است.

1. تبلیغات گاه به گاه

برای حفظ خدمات رایگان خود، WordPress.com هر از چند گاهی تبلیغات محجوب را در وبلاگ شما نمایش می دهد. اینگونه است که آنها برای شبکه غول پیکر خود که میلیون ها وبلاگ را در خود جای داده است، پرداخت می کنند. وقتی به آن فکر می کنید، در واقع بسیار منطقی است. چگونه دیگر آنها قرار است قبض های سرور خود را پرداخت کنند؟

آن‌ها نمی‌توانند به سرمایه‌گذاران بگویند: «میلیون‌ها دلار روی ما سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانیم وبلاگ‌های دیگران را رایگان میزبانی کنیم». این فقط ممکن نیست. بنابراین، استفاده از تبلیغات کاملاً موجه است.

اما آیا واقعاً می‌خواهید که سایت کسب‌وکار شما تبلیغاتی را به همراه داشته باشد، به‌ویژه زمانی که حتی یک پنی هم از آن‌ها درآمد ندارید؟ این من را به نکته بعدی می رساند.

2. نمایش تبلیغات در وبلاگ شما

تبلیغات در وبلاگ منبع درآمد دائمی است. می‌توانید خودتان آن‌ها را اجرا کنید یا از سرویسی مانند Google Adsense یا BuySellAds. تبلیغات مناسب با توجه به میزان ترافیک مناسب شما را ثروتمند می کند. در حالی که یک سایت با ترافیک متوسط ​​در هر ماه 20 تا 30 دلار درآمد خواهد داشت. این برای پوشش هزینه‌های میزبانی و سایر هزینه‌ها مانند افزونه(های) ممتاز یا اشتراک خدمات بازاریابی ایمیل کافی است.

WordPress.com به شما اجازه نمی دهد که در وبلاگ خود، زمانی که از خدمات رایگان آن استفاده می کنید، هیچ تبلیغی را نمایش دهید. با این حال، آنها گاهی اوقات تبلیغات را در سایت شما نمایش می دهند تا سرورهای خود را در حال اجرا نگه دارند.

3. ارزش برند

مهمترین عامل در مورد سبد آنلاین ارزش برند است. وقتی می‌گویم نایک، بلافاصله علامت تیک نمادین را تصور می‌کنید. رولکس شما را متعجب می کند که با آن تاج چگونه به نظر می رسید. این تصویر برند است. این امری ضروری است که کسب و کارها روی ایجاد ارزش نام تجاری مستحکم کار کنند.

با WordPress.com، شما حق داشتن یک زیر دامنه رایگان را دارید. اگر قصد میزبانی یک نمونه کار تجاری را دارید، اجازه دهید به شما اطمینان دهم که mygroovybusiness.wordpress.com حرفه ای به نظر نمی رسد. اصلا این یک تصویر ارزان را ترسیم می کند. تبلیغات گاه به گاه را رها کنید و دستور العملی برای فاجعه خواهید داشت. برای رفع این مشکل، باید حداقل دو افزونه بخرید: دامنه و بدون تبلیغات. هزینه دامنه در هر ثبت کننده دامنه دارای گواهی ICANN بسیار ارزان تر خواهد بود.

4. بدون پیوندهای وابسته

بسیاری از وبلاگ نویسان با استفاده از بازاریابی وابسته به صورت آنلاین درآمد غیرفعالی دارند. برخی حتی بیش از 20000 دلار در ماه درآمد دارند. وردپرس یک سیاست سختگیرانه در برابر لینک های وابسته دارد. شما نمی توانید محصولاتی را که دارای یک سیستم وابسته هستند تبلیغ کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک بررسی 3000 کلمه ای در WPEngine بنویسید، اما نمی توانید پیوند ارجاع خود را اضافه کنید. برای اینکه ایده ای در مورد آنچه که از دست می دهید به شما ارائه دهیم، WPEngine برای هر مشتری که ارجاع می دهید 150 دلار (یا بیشتر) می پردازد.

با این حال، همه امیدها از بین نمی روند. دو شکل درآمد وابسته مجاز است:

  • بررسی کتاب‌ها، فیلم‌ها و بازی‌ها از Amazon – خیر محصول دیگر مجاز است
  • پیوندها به محصولات شما فهرست شده در Etsy

اگر وبلاگ نویسی هستید که کتاب، فیلم یا بازی را تبلیغ نمی کنید، خوب، خوش شانس نیستید. اگر شورشی بودن را انتخاب کنید، یکی از سه اتفاق ممکن است برای شما بیفتد:

  • اخطار دریافت کنید
  • پیوندهای وابسته خود را ثابت کنید
  • در بدترین حالت، وبلاگ شما خاتمه یافته است!

5. محدودیت با تم

WordPress.com محدودیت های زیادی در زمینه سفارشی سازی دارد. بیایید نگاهی به این معایب فلج کننده بیندازیم.

اولین مورد، مشکل تم ها است. امروزه صدها هزار تم رایگان و ممتاز در دسترس هستند. مردم از آن قتل می‌کنند. این رده فروش شماره 1 Envato است. WPExplorer یک نویسنده نخبه در Envato است و نام خود را برای ارائه تم های kickass با قیمت پایین به دست آورده است.

شما می توانید تقریباً هر طرحی را که می خواهید با استفاده از یک موضوع دریافت کنید. با این حال، وقتی در WordPress.com هستید، فقط به تم هایی محدود می شوید که در نمایشگاه تم WordPress.com در دسترس هستند.

بدون شک آنها گالری زیبایی از تم ها را در خود جای داده اند که هر یک از آنها توسط کارشناسان برای کیفیت کد بررسی می شوند. اما اگر می خواهید یک تم kickass مانند خریداری کنید. Total، شما نمی توانید از آنها در WordPress.com

استفاده کنید

6. سفارشی سازی تم برای شما هزینه دارد

فرض کنید به موضوعی که از Theme Showcase انتخاب کرده اید رضایت داده اید. اگر بخواهید کمی CSS را تغییر دهید تا جلوه‌های خاصی را شامل شود، یا بگویید پشتیبانی از Font Icon را نیز شامل شود. متاسفم رفیق این در نسخه رایگان مجاز نیست. برای سفارشی سازی بهتر، باید CSS سفارشی و بسته قلمی را خریداری کنید.

7. سیاست تحمل صفر در برابر پلاگین ها

این قوی‌ترین ضربه‌ای است که به بحث پایان می‌دهد. WordPress.com هیچ فضایی را برای نصب افزونه ها نمی دهد – حتی محبوب ترین افزونه هایی که بیش از 14 میلیون بار دانلود شده اند و تقریباً در هر سایت وردپرس استفاده شده اند. همانطور که گفته شد، به یاد داشته باشیم که وردپرس در هسته خود یک CMS خوب است. این افزونه ها هستند که آن را عالی می کنند.

اگر می‌توانید با دانستن این واقعیت که هرگز نمی‌توانید افزونه‌ای را در وبلاگ خود نصب کنید، زندگی کنید، می‌توانید به طور جدی WordPress.com را به عنوان یک راه حل مناسب برای میزبانی وبلاگ خود در نظر بگیرید.

8. دوره های آموزشی آنلاین و تجارت الکترونیک

WooCommerce دو افزونه شگفت انگیز ارائه کرده است – Sensei و WooCommerce< /a> که ویژگی های فوق را به واقعیت تبدیل می کند. با Sensei می توانید دوره های آموزشی آنلاین را در سایت وردپرس خود بسازید. WooCommerce و دانلودهای دیجیتال آسان دو افزونه تجارت الکترونیک وردپرس محبوب هستند.

در WordPress.com، نمی‌توانید از افزونه‌ها استفاده کنید، بنابراین آن در بسته است. با این حال، می‌توانید با استفاده از ارتقاء پولی یک سایت تجارت الکترونیک بسازید – طرح تجاری که سالانه 299 دلار هزینه دارد. این حدود 25 دلار در ماه است.

9. میزبانی چندین سایت وردپرس

وقتی صحبت از پهنای باند و فضای ذخیره سازی میزبانی می شود، WordPress.com فضای کافی را برای یک سایت جدید فراهم می کند – 3 گیگابایت برای ذخیره تمام آپلودهای رسانه شما همراه با 10 گیگابایت پهنای باند هر ماه.

در میزبان وب مشترک ، این دو ویژگی نامحدود هستند، اما سیاست استفاده منصفانه اعمال می شود. البته، شما باید 4-5 دلار در ماه بپردازید. اما وقتی صحبت از میزبانی چندین سایت وردپرس یا چند سایت وردپرس به میان می آید، یک پلت فرم خود میزبان همیشه برنده است (اگرچه ما طرفدار مدیریت میزبانی وردپرس، که بخش های سخت خود میزبانی سایت شما را از بین می برد).< /p>

در WordPress.com هر نصب جدید وردپرس مستلزم یک دامنه جدید و خرید “بدون تبلیغات” است (یعنی اگر می خواهید حرفه ای به نظر برسید). در حالی که اکثر وب هاست ها به شما اجازه می دهند چندین دامنه و نصب وردپرس را در یک حساب واحد میزبانی کنید، که به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.

10. تجربه

مهمتر از همه، وقتی چالش میزبانی سایت خود را بر عهده می گیرید، مواقعی با مشکل کوچک. صفحه سفید مرگ، خطای سرور داخلی، خطاهای موضوع، و مجوزهای ناکافی سرور وب – همه اینها برای یک تازه کار وردپرس مشترک است. خبر خوب این است که راه حل همه این مشکلات در اینترنت موجود است. فقط باید بدانید کجا را نگاه کنید.

تجربه‌ای که از مبارزه با شما به‌دست می‌آورید برای خروج از یک مانع بی‌نظیر است. هیچ مقدار از دانش کتاب درسی نمی تواند با تجربه به دست آمده از موقعیت های عملی و واقعی زندگی رقابت کند. بنابراین اگر می‌خواهید وردپرس را یاد بگیرید، باید همیشه از پلتفرم خود میزبانی شده استفاده کنید.

نتیجه گیری

افرادی که از نظر فنی سالم نیستند هنگام ارائه وردپرس ممکن است برایشان مشکل یا حتی ترسناک باشد. اگر به دردسر اضافی میزبانی و نگهداری سایت خود نمی خواهید، با سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس مانند WPEngine یا معبد رسانه. این شرکت‌ها روزانه حدود میلیون‌ها بازدید از صفحه را ارائه می‌کنند و پیکربندی سخت‌افزاری تخصصی دارند که برای حداکثر کارایی وردپرس بهینه شده است. آنها از پشتیبان‌گیری، به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس و امنیت کلی سایت مراقبت می‌کنند. در اینجا در WPExplorer ما از WPEngine استفاده می کنیم و آن را به شدت توصیه می کنیم.

بنابراین اگر از WordPress.com به WordPress.org تغییر کرده اید، دلیل خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. یا اگر مطمئن نیستید که WordPress.org برای شما مناسب است، به ما اطلاع دهید که چه چیزی مانع شما می شود – مایلیم چند توصیه دوستانه به اشتراک بگذاریم 🙂

خروج از نسخه موبایل