چگونه در 10 مرحله ساده وبلاگ وردپرس خود را به هم بریزید

چگونه در 10 مرحله ساده وبلاگ وردپرس خود را به هم بریزید

راه‌اندازی یک وبلاگ – از نظر فنی – بسیار آسان است. واقعا تنها چیزی که نیاز دارید 10 دقیقه از وقت خود است، 5 دلار برای صرف میزبانی، و شما آماده هستید! به‌علاوه، با تمام ویژگی‌های نصب با یک کلیک که این روزها بسیاری از میزبان‌های وب ارائه می‌کنند، حتی لازم نیست بدانید که در زیر سرپوش چه خبر است. همانطور که گفته شد، می ترسم این همان جایی است که افسانه به پایان می رسد.

مراقبت از راه اندازی اولیه فقط شروع ماجراجویی شماست، و از آن نقطه به بعد، باید با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کنید که همگی می توانند وبلاگ نویسی شما را بسیار سخت تر کنند. اکنون، مطمئن هستم که متوجه شده اید که توصیه های وبلاگ نویسی چیزی نیست که در وب کمیاب باشد، بنابراین کاری که امروز می خواهم انجام دهم این است که رویکرد متفاوتی داشته باشم. بیایید آن را جالب کنیم و در مورد کارهایی که برای خراب کردن وبلاگ خود باید انجام دهید صحبت کنیم.

من می‌خواهم به این موضوع از دو زاویه جداگانه بپردازم:

  • مشکلات فنی – مواردی که می توانند وبلاگ شما را یک شبه بدون هیچ هشداری از بین ببرند
  • مشکلاتی در نحوه انتشار محتوا – مواردی که به تدریج و یک مرحله در زمان به نابودی وبلاگ شما ادامه می دهند

1. آماده نبودن برای خرابی سخت افزار

چیزهایی وجود دارد که باید در مورد سخت افزار بدانید (سرورها، هارد دیسک ها، سایر ماشین هایی که اساساً سایت شما را آنلاین نگه می دارند). مسئله این است که فقط یک مسئله زمان است که سرور شما را از کار بیاندازد. واقعاً هیچ اگر وجود ندارد. فقط وقتی وجود دارد.

هر فردی که تا به حال در بازیابی اطلاعات کار کرده است به شما خواهد گفت که همه دیسک‌های سخت (که ۱۰۰ درصد است) در یک نقطه از کار می‌افتند. مسلما برخی در روز دوم شکست می خورند، برخی پس از 20 سال عملکرد بی عیب و نقص شکست می خورند، اما همه آنها در نهایت شکست می خورند. در اینجا یک پست جالب Backblaze در مورد مدت زمان ماندگاری درایوهای دیسک، فقط برای اینکه به شما ایده بدهم. بنابراین، به جای اینکه امیدوار باشید که خرابی برای داده‌های سایت شما اتفاق نیفتد، بهتر است خودتان را آماده کنید و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید سایت خود را در اسرع وقت دوباره اجرا کنید.

اول از همه، شما باید از پشتیبان گیری سایت مراقبت کنید. در هسته خود، پشتیبان گیری یک چیز ساده است. این در مورد حفظ یک کپی از وب سایت شما در جایی غیر از سرور استاندارد شما است. شما می توانید چنین عملکردی را با افزونه ای مانند UpdraftPlus این یک نسخه پشتیبان ایجاد می‌کند و شما می‌توانید آن را در Dropbox، Google Drive، ایمیل و غیره ذخیره کنید. سپس می‌توانید این نسخه پشتیبان را بگیرید و هر طور که می‌خواهید از آن استفاده کنید. یا می توانید به دنبال یک راه حل پیشرفته تر بروید و برای خود یک دریافت کنید. حساب VaultPress.

یک سرویس دیگر که ارزش بررسی دارد، CloudFlare است. CloudFlare چندین نسخه از وب سایت شما ایجاد می کند و آنها را در شبکه ای از سرورها توزیع می کند. به این دلیل مزایا زیادی دریافت می کنید و برخی از امنیت اضافی سایت تنها یکی از آنهاست. (به هر حال CloudFlare رایگان است.)

مراقبت از پشتیبان‌گیری از سایت و داشتن ابزاری مانند CloudFlare در زرادخانه خود به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را برای مدتی طولانی‌تر آنلاین نگه دارید (در صورت عدم موفقیت) و همچنین به شما امکان می‌دهد آن را سریع‌تر در یک میزبان وب جدید بازیابی کنید. مورد شکست میزبانی بزرگ.

2. عدم استفاده از افزونه امنیتی

اگرچه می‌دانم که افزونه‌ها به همان اندازه که بخشی از راه‌حل هستند، بخشی از مشکل هستند (اغلب نقص‌های امنیتی زیادی در افزونه‌های قدیمی یا با کیفیت پایین وجود دارد)، داشتن برخی از افزونه‌های امنیتی با کیفیت بالا فقط می‌تواند کارساز باشد. خاموش.

موضوع اینجاست. تهدیدهای مختلفی وجود دارد که فقط منتظر ضربه زدن به وب سایت شما هستند. شما هکرها، ربات‌ها، آسیب‌پذیری‌های سرور و غیره دارید. برخی از افزونه‌های امنیتی خوب به شما کمک می‌کنند از خود در برابر این تهدیدات محافظت کنید. در اینجا دو مورد مورد علاقه من وجود دارد:

  • امنیت ضد گلوله: یکی از برترین افزونه های امنیتی htaccess موجود است. بهترین چیز در مورد آن این است که برای استفاده از این افزونه حتی لازم نیست بدانید .htaccess چیست. تنظیمات پیش‌فرض داخلی وجود دارد که از سایت شما در خلبان خودکار مراقبت می‌کند.
  • Sucuri Security: می‌توانید استفاده کنید تا گهگاه سایت شما را اسکن کرده و مطمئن شوید که در این مدت هیچ اتفاقی برای یکپارچگی آن نیفتاده است. تعدادی از مواردی مانند بدافزار، XSS، تزریق جاوا اسکریپت و بسیاری موارد دیگر را بررسی می‌کند.

3. عاشق یک تم رایگان زیبا (روی سطح)

همه می خواهند یک سایت زیبا داشته باشند. این کاملا طبیعی است اما باید مراقب باشید که فقط به این دلیل که از نظر بصری آن را دوست دارید، یک موضوع با کدگذاری ضعیف دریافت نکنید. من این را چندین بار در طول حرفه خود در وردپرس گفته ام، اما باز هم می گویم – در مورد تم های رایگان مراقب باشید. اغلب، آنها مملو از کدهای رمزگذاری شده، پیوندهای سئوی ثابت، جاوا اسکریپت مسدودکننده پاورقی، و چه کسی می داند چه چیز دیگری هستند. البته، چند تم رایگان وجود دارد که کیفیت بالایی دارند، اما فقط تم های رایگان را از منابع معتبر دانلود کنید.

اگرچه به صدها پست لیست در وب برخورد خواهید کرد، که «تم‌های برتر وردپرس رایگان برای [BLANK]» را در اختیار شما قرار می‌دهند، نباید به همه آنها اعتماد کنید. افرادی که این لیست ها را منتشر می کنند به ندرت هر موضوع را به صورت جداگانه بررسی می کنند تا بررسی کنند که آیا واقعاً یک محصول با کیفیت است یا خیر. در عوض، آنها فقط به تصاویر متکی هستند. معنای آن برای شما – خواننده – این است که هرگز نمی توانید مطمئن باشید که آیا یک موضوع مشخص قرار است ایمن باشد یا خیر. به طور خلاصه، هنگام جستجوی یک تم رایگان محتاط باشید. در عوض این مسیرهای جایگزین را امتحان کنید:

  • در اینجا در WPExplorer ما تعدادی زمینه های وردپرس رایگان. طرح‌های زمینه رایگان ما با دقت کدگذاری شده‌اند و شامل ویژگی‌های ممتاز مانند انواع پست سفارشی، فونت‌های Google، لغزنده‌های تم و موارد دیگر می‌شوند.
  • دایرکتوری تم رسمی در WordPress.org. همه مضامین موجود در دایرکتوری آزمایش شده‌اند، بنابراین حداقل مجبور نیستید با کدهای مخربی که شخصی عمداً درج کرده است مقابله کنید.
  • فروشگاه های تم تجاری. به غیر از ارائه تم های ممتاز (پرداخت شده)، برخی از فروشگاه های تم به عنوان یک روش تبلیغاتی، مضامین رایگان نیز ارائه می دهند.

و در نهایت، می‌دانم که این توصیه ممکن است برای برخی از شما مناسب نباشد، اما اگر می‌خواهید یک تم ایمن، ایمن، کاربردی و زیبا داشته باشید، باید 90٪ مواقع برای آن هزینه بپردازید. همچنین می‌توانید یک طراح را استخدام کنید تا یک تم سفارشی برای شما بسازد، اما این برای شما هزینه بسیار بیشتری دارد.

4. عدم تنظیم یک حساب ویرایشگر برای وبلاگ نویسی روزانه

WordPress دارای طیف وسیعی از نقش‌های کاربری داخلی است که می‌توانید هنگام ایجاد حساب‌های جدید برای خود یا تیم خود از آنها استفاده کنید. حساب‌هایی برای مشترکین، مشارکت‌کنندگان، نویسندگان، ویراستاران و مدیران وجود دارد. حساب پیش فرضی که وردپرس هنگام نصب سایت خود برای اولین بار در اختیار شما قرار می دهد، اکانت مدیر اصلی است (به هر حال، هرگز ورود خود را «مدیر» نکنید). بخش مشکلی که آنها به شما نمی گویند این است که استفاده نکردن از این حساب برای استفاده منظم یک تمرین بسیار خوب است. حساب Administrator به هر بخش از wp-admin دسترسی دارد و می‌توان از آن برای تغییر هر تنظیمات استفاده کرد. شما فقط برای انجام وظایف استاندارد وبلاگ نویسی خود به آن نیاز ندارید.

برای نوشتن و انتشار، یک حساب ویرایشگر برای خود با یک رمز عبور نیمه پیچیده ایجاد کنید که هنوز می توانید آن را به خاطر بسپارید. و هنگامی که صحبت از حساب Administrator می شود، ورود به سیستم را به چیزی غیر واضح تغییر دهید (مانند “the-site-master-chief”)، و رمز عبور را به چیزی غیرقابل حدس زدن با استفاده از چندین نوع کاراکتر تغییر دهید (مانند “dfqWW341##2”) . سپس این رمز عبور را با ابزاری مانند 1Password یا LastPass.

5. نمایش اثبات اجتماعی منفی

این واقعاً من را شگفت زده می کند، اما به دلایلی، وبلاگ نویسان به نصب مجموعه بزرگ دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در سراسر سایت خود (دکمه های متعدد برای فیس بوک، توییتر، پینترست و غیره) ادامه می دهند تا همه صفرها را نمایش دهند. مانند این:

این به شما چه می گوید؟ این یک نکته است: به شما می گوید که صفحه ای که می خوانید محبوبیت ندارد. و با ادامه این فکر، همچنین به شما می گوید که احتمالاً نباید وقت خود را برای خواندن آن تلف کنید. اشتباه نکنید، فکر می کنم دکمه های رسانه های اجتماعی عالی هستند. آنها ساده ترین راه را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می کنند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. اما اگر می‌خواهید به‌جای آسیب رساندن به تلاش‌هایتان از طریق اثبات اجتماعی منفی، به رشد وبلاگتان کمک کنند، باید از آنها به‌درستی استفاده کنید. دو راه حل:

  • از افزونه اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید که اصلاً اعداد را نشان نمی‌دهد (مانند این دکمه های اشتراک گذاری را اضافه کنید).
  • از افزونه اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید که اعداد را فقط زمانی نشان می‌دهد که به آستانه تعیین‌شده‌ای برسند (مانند جنگ اجتماعی).

6. استفاده از برچسب ها و دسته ها به صورت تصادفی

در اصل، مقوله‌ها و برچسب‌ها برای آسان‌تر کردن پیمایش در محتوای شما هستند. به عبارت دیگر، شما باید فقط از دسته‌ها و برچسب‌ها استفاده کنید تا به خوانندگان خود کمک کنید تا بفهمند یک پست معین درباره چیست. مقوله ها ماهیت بسیار کلی دارند. من در واقع شما را تشویق می کنم که فقط چند دسته برای وبلاگ خود ایجاد کنید و سپس پست های وبلاگ خود را به هر دسته اختصاص دهید. به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد آشپزی است، دسته بندی ها می توانند عبارتند از: صبحانه، ناهار، شام.

با برچسب‌ها، کار کمی پیچیده‌تر است. یکی از بهترین رویکردهای خواننده پسندی که من پیدا کردم این است که با آنها مانند فهرستی از موضوعاتی که پست شما در مورد آنها است رفتار کنید. به عنوان مثال، فرض کنید پستی با عنوان «10 روش برتر برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما» وجود دارد. عنوان به خودی خود چیز زیادی با توجه به محتوای واقعی نمی دهد. با این حال، اگر می بینید که با “فیس بوک، توییتر، بازاریابی ایمیلی، سئوی محلی” برچسب گذاری شده است، داستان کاملاً متفاوت است. شما بینش بسیار روشنی در مورد طیف موضوعاتی که در داخل منتظر هستند، دریافت می کنید.

نکات برچسب گذاری

در اینجا مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها وجود دارد که می‌توانید هر زمان که پست‌های خود را برچسب‌گذاری می‌کنید از آنها استفاده کنید:

  • پست خود را مرور کنید، موضوعات جداگانه ای را که در آن بحث می شود انتخاب کنید، از آنها به عنوان برچسب استفاده کنید.
  • به شرایط عمومی پایبند باشید. درست مانند مثال بالا («فیس بوک، توییتر، بازاریابی ایمیلی، سئوی محلی»).
  • برچسب ها را به عنوان یک ابزار سئو تلقی نکنید و از عبارات کلیدی چند کلمه ای (کلمات کلیدی) به عنوان برچسب استفاده نکنید.
  • یک تگ را با استفاده از چندین جایگزین تکرار نکنید که همگی معنی یکسانی دارند. مثال: «توصیه فیسبوک، نکات فیس بوک، ترفندهای فیس بوک».

توجه: برای آسان‌تر کردن کار با برچسب‌ها، به راحتی افزونه‌ای مانند برچسب خودکار پست. در حالی که این افزونه چند سالی است به روز نشده است (با مسئولیت خود استفاده کنید)، به نظر می رسد هنوز کار می کند. این به شما امکان می دهد لیست ثابتی از برچسب ها را تنظیم کنید و سپس هر پستی را که منتشر می کنید تجزیه و تحلیل می کند و برچسب ها را به طور خودکار اختصاص می دهد. این بسیار مفید است.

7. ناسازگار بودن با طول محتوا

فقط برای این کار، فرض کنید مشترک نیویورک تایمز هستید. اگر یک هفته روزنامه 20 صفحه، هفته بعد 200 صفحه و هفته بعد از آن 56 صفحه باشد، چه احساسی خواهید داشت؟ گیج کننده نیست؟ این دقیقاً همان چیزی است که خوانندگان شما وقتی با طول محتوای خود ناسازگار هستید

احساس می کنند

از طرف دیگر، اگر ثابت قدم باشید، خوانندگان شما همیشه می‌دانند که وقتی تیتر جدیدی را می‌بینند چه انتظاری دارند. و در این مورد، قابل پیش بینی بودن فقط به نفع شما عمل می کند. محدوده محتوای هدف را انتخاب کنید (ما برای 1500-2500 کلمه در WPExplorer عکس می گیریم) و به آن پایبند باشید.

8. تمرکز روی کسب درآمد خیلی زود

خب، وقتی می‌گویم “خیلی زود” منظورم در واقع این است که “امیدوارم درآمد تمام وقت خیلی زود به دست بیاورم.” راه‌اندازی برخی از کانال‌های کسب درآمد به خودی خود یک عادت خوب است. به این ترتیب، به خوانندگان خود اجازه می دهید بدانند که وبلاگ ممکن است در برخی مواقع به یک سرمایه گذاری انتفاعی تبدیل شود. بنابراین زمانی که بعداً روش‌های دیگر کسب درآمد را به کار می‌گیرید، کمتر با واکنش‌های منفی مواجه می‌شوید.

اما قسمتی که بسیاری از مردم اشتباه می‌کنند این است که وبلاگ‌های خود را با بخش AdSense در بالای بخش AdSense در بالای تبلیغات پولی منفجر می‌کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که محتوای واقعی حتی نقش اصلی را بازی نمی‌کند. من شما را تشویق می کنم که مسیر دیگری را انتخاب کنید. از کوچک شروع کنید. اگر می خواهید، یک بلوک AdSense کوچک در جایی در وبلاگ وردپرس خود راه اندازی کنید. می توانید این کار را با یک ابزارک متنی ساده انجام دهید – فقط کد AdSense خود را در آنجا قرار دهید. سپس شروع به قرار دادن پیوندهای وابسته در پست های خود کنید (فقط فراموش نکنید که افشای FTC را در صفحه خود قرار دهید). آن را به عنوان یک راه مطمئن برای کسب سود تلقی نکنید، بلکه به عنوان چیزی برای عادت دادن خوانندگان خود به نوعی کسب درآمد تلقی کنید. این همه است.

9. عدم توانایی خود برای مشاوره یا کار مستقیم مشتری

چیزی که ممکن است در حال حاضر به آن فکر کنید این است که چرا این مرد زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف پولی می کند. منظورم این است که آیا واقعاً برای رفاه وبلاگ شما اینقدر مهم است؟ خوب، همانطور که معلوم است، اینطور است.

اجازه دهید اینطور بیان کنم. من هرگز کسی را ندیده ام که وبلاگ خود را به دلیل یک مشکل فنی رها کرده باشد. اما من با ده‌ها نفر برخورد کردم که این کار را انجام دادند زیرا دیگر نمی‌توانستند در این وبلاگ سرمایه‌گذاری کنند و هیچ بازگشتی در افق وجود نداشت. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​پول مهم است. تبلیغات – که در نکته قبل ذکر شد – یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد با وبلاگ است. این نمونه بارز یک جریان درآمد غیرفعال است – چیزی که بدون هیچ کار فعالی از طرف شما پول در می آورد.

اما روی دیگر سکه نیز وجود دارد. درآمد فعال به عبارت دیگر، ارائه تخصص و زمان خود در ازای پول. ایجاد نام تجاری و شهرت خود تا جایی که یک جریان دائمی از مشتریانی داشته باشید که التماس می کنند شما را استخدام کنند و زمان زیادی را صرف می کند. اما همانطور که می گویند، بهترین زمان برای کاشت درخت 20 سال پیش است، دومین زمان بهترین زمان امروز است. پس همین الان شروع کن یک صفحه «من را استخدام کنید» راه‌اندازی کنید – مشابه صفحه «درباره»، اما با هدف متقاعد کردن مشتری احتمالی در مورد اینکه چرا می‌خواهند شما را استخدام کنند.

نکات صفحه مرا استخدام کن

یک صفحه خوب “من را استخدام کنید” باید از این عناصر تشکیل شده باشد:

  • عنوان خوبی است که مردم را تشویق می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کنند
  • خدماتی که ارائه می دهید
  • اثبات اجتماعی (تعداد نظرات/اشتراک‌هایی که دریافت می‌کنید)
  • شاهدات
  • فرم تماس

10. نداشتن لیست ایمیل

“برای بسیاری از صاحبان سایت، بیش از 75٪ از بازدیدکنندگان احتمالاً حتی نگاه دیگری به سایت شما نخواهند داد.” –آدام کانل از جادوگر وبلاگ نویسی

در وب همین طور است. صرفاً در همه جا حواس پرتی بسیار زیاد است تا مردم بتوانند برای مدت طولانی در اطراف بمانند. با این حال، یکی از معدود راه های موثر برای بازگرداندن آنها، داشتن گزینه اشتراک ایمیل است. هنگامی که شخصی مشترک می شود، در لیست خبرنامه شما قرار می گیرد، در این مرحله می توانید هر بار که مقاله جدیدی را منتشر می کنید، از طریق ایمیل به او اطلاع دهید. به طور موثر درصدی از آن افراد را به سایت شما باز می گرداند.

خوشبختانه برای همه، این روزها، راه‌اندازی یک خبرنامه بسیار ساده است. ما درباره افزونه‌هایی برای رشد فهرست ایمیل شما نوشتیم و < چندی قبل یک href="https://www.wpexplorer.com/email-drip-campaigns-wordpress/" target="_blank" rel="noopener">کمپین‌های ایمیلی قطره‌ای. با خیال راحت این پست ها را مرور کنید تا نحوه کامل آن را دریافت کنید.

آیا چیز دیگری وجود دارد که باید در مورد آن نگران باشید؟

مطمئناً، چیزهای زیادی وجود دارد که از نقطه نظر فنی می تواند برای شما دردسر ایجاد کند. خوشبختانه، ما بسیاری از آنها را در پست های قبلی خود پوشش داده ایم، بنابراین به جای اینکه همه چیز را دوباره در اینجا فهرست کنم، فقط پیوندها را به شما می دهم:

اگرچه مشکلات زیادی وجود دارد، اما ناامید نشوید. فراموش نکنیم که وردپرس یک نرم‌افزار خارق‌العاده است و زمان زیادی طول می‌کشد تا در آن مهارت پیدا کنید. در حال حاضر، فقط با آشنایی با مواردی که در اینجا توضیح داده شده است شروع کنید و برای قسمت دوم آماده شوید. در آن، ما روش‌های کاملاً متفاوتی را برای به هم ریختن وبلاگ شما پوشش خواهیم داد.

کشنده ترین کدام است؟

بنابراین اکنون که فهرست کامل 10 مرحله را مرور کردیم، بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم و بزرگترین قاتل وبلاگ را از بین همه آنها انتخاب کنیم. نظرتون چیه؟ آیا این یکی از مشکلات فنی است؟ یا شاید شما بیشتر شبیه من هستید و فکر می کنید که پول درآوردن از وبلاگ برای مدت طولانی حتی کشنده تر است؟ در هر صورت، با خیال راحت در نظرات به اشتراک بگذارید، و مهمتر از آن، با خیال راحت این اشتباهات را در وبلاگ خود انجام ندهید.

خروج از نسخه موبایل