بهبود سئو با بک لینک، سرعت سایت و موارد دیگر

بهبود سئو با بک لینک، سرعت سایت و موارد دیگر

در این فصل به بک لینک ها، نحوه دریافت آنها، نحوه بهبود سرعت بارگذاری صفحه، پست مهمان و نحوه بهینه سازی اشتراک گذاری های اجتماعی می پردازیم. بنابراین بدون نیاز به معاشرت بیشتر، بیایید در مورد سئوی وردپرس بیشتر بحث کنیم.

پیوندهای ارگانیک بیشتری دریافت کنید

بک لینک ها کمی بحث برانگیز هستند. نه اینکه آیا آنها رتبه شما را بهبود می بخشند یا خیر، بلکه چگونه باید برای بدست آوردن آنها اقدام کنید. من در اینجا عمدتاً با بک لینک های ارگانیک سر و کار خواهم داشت، به این معنی که افراد از روی اراده آزاد خود به محتوای شما لینک می دهند. یک راه مطمئن برای بازگرداندن پیوندهای ارگانیک بیشتر به سایت خود، پرورش مخاطب است. این به هیچ وجه یک راه حل کوتاه مدت نیست. وقتی مردم نظر می دهند یا از طریق نامه برای شما سؤال می فرستند، مطمئن شوید که برای پاسخ های متفکرانه وقت بگذارید. (و سعی کنید این کار را فقط برای بک لینک/اشتراک گذاری انجام ندهید.)

چیزی که ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اگرچه نباید باشد، این است که ارائه فریادهای واقعی و پیوند دادن به مقالاتی که به نظر شما بسیار مفید یا جالب بود، در واقع می تواند راهی برای دریافت بک لینک باشد. “یکی بدهید که دریافت خواهید کرد.” به طور معمول، این کار با اینفلوئنسرهایی که آنقدر مخاطب ندارند بهتر جواب می‌دهد که همیشه با درخواست لطف، فریاد زدن، و دعوت‌ها برای مصاحبه و مواردی از این دست غرق می‌شوند.

در نهایت، ایجاد روابط با افرادی که در مورد موضوع مشابهی نیز می نویسند، (اما معمولاً رقیب مستقیم شما نیستند)، می تواند یک راه عالی برای نه تنها دریافت بک لینک باشد. منظور من از ایجاد روابط، این نیست که کسی را انتخاب کنید که وب سایتی با تعداد بازدید از صفحه برای برآورده کردن معیارهای شما داشته باشد و آنها را با ایمیل ها و توییت ها اسپم کنید. منظورم این است که کسی را بیابید که واقعاً در حال حفاری است، دیدگاه‌هایش را که از یادگیری بیشتر درباره آن لذت می‌برید، پیدا کنید، و راهی بی‌نظیر پیدا کنید که واقعاً بتوانید به او کمک کنید. اگر دیدید کتاب خاصی را ذکر کرده اند، توصیه کتابی را برای آنها ارسال کنید. (یا حتی می توانید کتاب را برای آنها بفرستید.)

محتوای طولانی تر بنویسید

یکی دیگر از مواردی که می تواند در کسب رتبه های بالاتر کمک کند، ایجاد محتوای طولانی تر است. گوگل نه تنها عملکرد جدیدی دارد که محتوای طولانی را برای برخی از جستجوها مشخص می کند، بلکه محتوای طولانی مدت نیز به طور کلی رتبه بهتری دارد. (متوسط ​​طول محتوا برای 10 نتیجه برتر در گوگل بیش از 2000 کلمه است.)

در حالی که اینترنت به دلیل توجه کوتاه و شیفتگی آن به گیف های گربه بدنام می شود، به نظر می رسد که پست های طولانی تر به طور قابل توجهی بک لینک بیشتری دریافت می کنند. اما فکر نکنید که این یک مجوز رایگان برای نوشتن 2500 کلمه پرکننده است. معنی آن این است که شاید باید با ترکیب ایده ها برای ایجاد محتوای طولانی تر آزمایش کنید. یا به موضوعی بپردازید که می‌ترسید نتوانید آن را در یک مقاله سریع بی‌حساب کنید. اساساً از عمیق شدن در یک موضوع نترسید.

سرعت سایت خود را بهبود بخشید

سرعت بارگذاری سریع‌تر نه تنها بر رتبه‌بندی شما تأثیر مثبت می‌گذارد، بلکه نرخ پرش شما را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان بیشتری را حفظ کنید، که می‌تواند به مرور زمان منجر به تعامل کاربر، اشتراک‌گذاری و حتی بک لینک بیشتر شود.

اگر می خواهید راهی رایگان برای افزایش سریع و آسان سرعت بارگذاری صفحه خود داشته باشید، یک افزونه کش را نصب کنید و آن را به روش صحیح پیکربندی کنید. شما همچنین می خواهید تصاویر خود را بهینه کنید. ممکن است بخواهید یک افزونه بهینه سازی تصویر. اما مهمترین مرحله در اینجا این است که فایل های تصویری خود را قبل از آپلود به صورت دستی فشرده کرده و اندازه مناسب وب سایت خود را در آن قرار دهید.

در مورد اسکرین‌شات‌ها، پیش‌فرض اغلب یک فایل PNG کاملاً پر داده است که می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از هر ویرایشگر تصویری به یک فایل JPEG بسیار قابل مدیریت‌تر فشرده کنید. حتی ام اس پینت. در حالی که اندازه توصیه شده برای تصاویر شما به سرعت میزبان شما و اینکه آیا از شبکه تحویل محتوا استفاده می کنید یا نه بستگی دارد، تلاش برای نگه داشتن فایل های تصویری در چند صد کیلوبایت یا کمتر معمولا ایده خوبی است. و سعی کنید فقط از افزونه هایی استفاده کنید که در واقع نتیجه شما را بهبود می بخشد.

ارسال مهمان: کیفیت بیش از کمیت

پست مهمان صرفاً به این معنی است که مقاله یا پست شما در وبلاگ یا وب سایت شخص دیگری منتشر شود. در حالی که مت کاتز در اوایل سال جاری تا آنجا پیش رفت که پست مهمان برای بک لینک ها را مرده اعلام کرد، نمونه های زیادی از وبلاگ هایی وجود دارد که اغلب به عنوان مهمان پست می کنند، که کوچکترین جریمه نشده اند. وب سایت هایی که برای بسیاری از کلمات کلیدی رقابتی رتبه بالایی دارند. بافر یک مثال است.

می‌خواهم بی‌طرفانه بروم و پیشنهاد کنم که پست مهمان برای افزایش تعداد بک لینک‌ها به وب‌سایت شما، همان چیزی است که بوده است و جریمه می‌شود. در حالی که نوشتن چند پست مهمان با کیفیت برای وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های مرتبط احتمالاً هیچ تأثیر نامطلوبی بر وب‌سایت شما نخواهد داشت. اگرچه، اگر می‌خواهید ایمن بازی کنید، همیشه می‌توانید بخواهید که هر پیوندی به سایت شما دنبال نشود.

یا اگر می‌خواهید آن را به طور کامل پخش کنید، 10000% می‌توانید به هیچ وجه پست مهمان را ارسال نکنید، اما این احتمالاً با هزینه شخصی شما خواهد بود. ارسال مهمان می تواند یک راه بسیار سریع برای ایجاد مخاطب باشد، و داشتن مخاطب فعال راه بسیار خوبی برای به دست آوردن اشتراک های بیشتر، بک لینک ها و البته رتبه بندی بهتر است. همچنین احتمالاً می خواهید از بسیاری از انجمن های وبلاگ نویس مهمان آنلاین دوری کنید، زیرا برخی از اعضا گزارش داده اند که در رتبه بندی جستجو توسط انجمن جریمه شده اند. اگر با این مفهوم کاملاً تازه کار هستید، این راهنمای وبلاگ نویسی مهمان را بخوانید.

از Google Authorship

استفاده کنید

این کار نه تنها باعث می‌شود که چهره و نام شما در کنار نتایج جستجوی شما در Google نشان داده شود، بلکه اگر فردی که جستجو می‌کند بخشی از شبکه G+ شما باشد، نتایج شما نیز در اولویت قرار خواهند گرفت. فرآیند نسبتا ساده است. شما از خود به عنوان مشارکت کننده در یک سایت خاص در صفحه G+ خود نام می برید و سپس پیوندی به صفحه G+ خود از محتوا اضافه می کنید تا حلقه کامل شود. درباره نحوه تنظیم نویسندگی Google در وردپرس بیشتر بخوانید.

بهینه سازی برای اشتراک گذاری های اجتماعی

اشتراک‌های اجتماعی نقش بزرگ‌تر و بزرگ‌تری را در مورد رتبه‌بندی جستجو بازی می‌کنند، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که تا جایی که می‌توانید تعداد بیشتری را به دست می‌آورید. اگر قبلاً یکی را ندارید، یک افزونه دریافت کنید. اما زیاده روی نکنید. شما به سه مجموعه دکمه اجتماعی در یک صفحه نیاز ندارید. این فقط باعث می‌شود که اشتراک‌گذاری کمتر جذاب به نظر برسد، زیرا بازدیدکننده احساس می‌کند که شما در حال تلاش برای ایجاد مشکل هستید. مثل اینکه کمی بیش از حد تلاش می کنید.

باز هم، به نظر می رسد که محتوای طولانی تر بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. شاید به این دلیل است که احساس تلاش اضافی وجود دارد، یا شاید به این دلیل است که محتوای طولانی‌تر به‌طور متوسط، ارزش اشتراک‌گذاری بیشتری نسبت به محتوای کوتاه‌تر دارد. به سادگی، زیرا افرادی که محتوای ارزشمند می نویسند، به طور متوسط ​​تمایل دارند پست های طولانی تری بنویسند. چه کسی می داند.

اما این بدان معنا نیست که طولانی تر همیشه بهتر است. همه چیز به موضوع شما و مخاطبان شما بستگی دارد. برای مثال، ست گودین، در پست‌های خرد و الهام‌بخش خود به‌اندازه خرده‌ای به اشتراک می‌گذارد. اما اگر به موضوعات فنی می پردازید، راهنماهای طولانی ممکن است بسیار مناسب تر باشند.

اگر upworthy چیزی به ما یاد داده است (غیر از اینکه «شکاف کنجکاوی» تعداد زیادی کلیک می‌کند)، این است که باید تیترهای خود را آزمایش کنیم تا ببینیم چه چیزی بهتر کار می‌کند. خوشبختانه می‌توانید به راحتی سرفصل‌های آزمایشی را با افزونه رایگان Title Experiments. و دوباره، ایجاد ارتباط با اینفلوئنسرها یک راه مطمئن برای افزایش دسترسی اجتماعی شما است. به هر حال، یک توییت می تواند شما را در معرض صدها، اگر نه هزاران خواننده بالقوه قرار دهد که به نوبه خود ممکن است محتوای شما را نیز به اشتراک بگذارند.

در حالی که بسیاری از مردم به تشویق افراد برای به اشتراک گذاری در انتهای پست های خود به روشی مستقیم راضی هستند، برخی از وبلاگ نویسان با تجربه تر توصیه می کنند که از احساسات قدرتمند استفاده کنید تا افراد را تشویق کنید تا در پایان کار خود اقدام کنند. نوشته ها. با ایجاد انگیزه در افراد برای اقدام در مورد اطلاعاتی که به آنها داده‌اید، می‌توانید به‌طور غیرمستقیم آنها را تحت تأثیر قرار دهید تا کاری را که بیشتر می‌خواهید انجام دهند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

اگر تا اینجا پیش رفتید، می‌خواهم به شما تبریک بگویم که توانستید به پایان یک سری پست (4100 کلمه و تعداد زیاد) برسید. اما خواندن این راهنما کافی نیست. شما باید در واقع پیگیری کنید. قدم به قدم، خط به خط، کلمه به کلمه. دنیای سئو برای بسیاری از ما آنقدر پیچیده بود که قبل از ظهور وردپرس حتی رویای مداخله در آن را هم نمی دیدیم. و هنوز می تواند یک سفر طولانی باشد تا اینکه احساس کنید دقیقاً می دانید چه کاری باید انجام دهید. اما با استفاده از این راهنما، باید به اندازه کافی در مورد چیزها دست و پنجه نرم کنید تا بتوانید توصیه های کارشناسان سئو واقعی را رمزگشایی و پیاده سازی کنید، و همچنین در حین پیشبرد خودتان یاد بگیرید.

اگر تمایل به یادگیری دارید، و صبر و پشتکار برای پایدار ماندن دارید، می‌توانید بر هیولایی که سئو است تسلط داشته باشید و از پاداش‌هایی که همراه با آن دستاورد است بهره ببرید.

خروج از نسخه موبایل