در وردپرس 4.0 منتظر چه چیزی باشیم

در وردپرس 4.0 منتظر چه چیزی باشیم

بعد از گذشت نزدیک به 5 ماه از عرضه نسخه فعلی – وردپرس 3.9 – غول CMS قرار است با WordPress 4.0 فقط در چند هفته. این خبر، بدون هیچ استدلالی، تلاطم های زیادی را در جامعه وب ایجاد کرده است که پر از هیجان است. بتای 4 به تازگی منتشر شد و به ما نگاه دقیق تر و دقیق تری به ویژگی هایی که می توانیم انتظار داشته باشیم ارائه می دهد. تنها در ماه گذشته بیش از 250 تغییر و ترفند در CMS انجام شده است تا آن را برای انتشار کامل کند. بنابراین، آخرین قسط وردپرس چه چیزی را برای شما آماده کرده است؟ فراوان است!

پشتیبانی از چند زبان در هنگام نصب

در حالی که وردپرس در در نظر گرفتن مخاطبان غیر انگلیسی کوتاهی نکرده است، پشتیبانی چند زبانه در صفحه اول نصب WP وجود نداشت، چیزی که با آخرین نسخه جبران خواهد شد. در وردپرس 4.0 می‌توانید زبانی را برای نصب خود انتخاب کنید، قطعاً این ویژگی بسیار مورد احترام خواهد بود.

نوار ابزار ویرایشگر پست چسبنده

دیگر نیازی به پیمایش به بالا و پایین صفحه برای دیدن فایل‌ها در نوار ابزار ویرایشگر نیست. نوار ابزار در عوض چسبناک خواهد بود و مهم نیست که در کدام بخش از صفحه باشید، می‌توانید بدون وقفه آن را ببینید. این بدون شک یک ویژگی مفید است که وقتی روی محتوایی هستید که واقعا طولانی است بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و شما را مجبور می‌کند وقتی می‌خواهید در سرفصل‌ها، قالب‌بندی متن یا کدهای کوتاه از نوار ابزار چه چیزی اضافه کنید، تا آخر به بالا بروید.

پیش‌نمایش‌های ویدیوی بی‌درنگ

جاسازی ویدیوها در پست وردپرس کار تقریباً یکپارچه ای بوده است، اما هر زمان که لازم بود بررسی کنید که آیا آنها به درستی جاسازی شده اند، باید دکمه پیش نمایش را فشار داده و به برگه جدید بروید. با این حال، با وردپرس 4.0، پیش نمایش در زمان واقعی دیده می شود. البته، برای استفاده از این ویژگی باید از ویرایشگر بصری استفاده کنید.

قابلیت سفارشی سازی بیشتر هنگام نمایش ابزارک ها

ویجت ها توسط همه وب مسترهای وردپرس استفاده می شود. اما تقریباً همیشه مشکلات کمی در تراز بودن آنها وجود دارد، اما هیچ نگرانی وجود ندارد – این به طور موثر توسط وردپرس 4 برطرف شده است. ابزارک ها اکنون می توانند در یک گروه و در ناحیه ویجت های جداگانه قرار گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید و پنل سفارشی‌سازی تم، ناحیه ویجت را دقیقاً در مقابل شما فشار می‌دهد تا آن را ببینید و استفاده کنید. به این ترتیب، سفارشی‌سازی مناطق ویجت‌شده وب‌سایت شما می‌تواند به شیوه‌ای بسیار مؤثرتر انجام شود.

شما یک نمای شبکه ای از فایل های رسانه خواهید داشت

نمای فهرست فعلی فایل‌های رسانه‌ای در باطن وردپرس شما بسیار درهم و برهم و دلهره‌آور به نظر می‌رسد، و به همین دلیل است که نمای شبکه‌ای یکی از بزرگ‌ترین تغییرات پیش‌بینی‌شده است. همه فایل‌های رسانه‌ای از جمله عکس‌ها، انیمیشن‌ها و ویدیوها در یک طرح‌بندی شبکه‌ای قابل مشاهده خواهند بود که جذابیت بصری تمیزتری ایجاد می‌کند که برای مدیریت سایت بسیار راحت‌تر می‌تواند در آن پیمایش کند.

نمایش شبکه برای پلاگین های نصب شده نیز

ساختار Grid همچنین به برگه پلاگین های شما در سایت شما منشعب می شود و مشوق های مشابهی وجود دارد. هنگام جستجوی افزونه‌های جدید برای نصب، نمای شبکه‌ای به شما نگاهی اجمالی به رتبه‌بندی‌هایی می‌دهد که افزونه‌ها دریافت کرده‌اند (زیرا درست در زیر هر افزونه نمایش داده می‌شوند)، همراه با تعداد بارگیری‌ها، به‌روزرسانی lat و اینکه آیا با نسخه شما آزمایش شده است یا خیر. وردپرس هنوز این یک ویژگی عالی است که مطمئناً مدیریت افزونه‌های شما را بسیار مؤثرتر می‌کند.

به پایان رسید

بنابراین، وردپرس 4.0، در میان همه هیاهویی که پیرامون آن وجود دارد، کاملاً مورد استقبال جامعه در حال رشد وردپرس قرار گرفته است. اینها تنها برخی از ویژگی های جدید وردپرس هستند که قرار است ارائه شوند، اما ما می خواهیم بدانیم که نظر شما در مورد نسخه آینده چیست. برای چه ویژگی هایی در WordPress 4.0 هیجان زده هستید؟

خروج از نسخه موبایل