روش های مختلف برای ادغام رسانه های اجتماعی با وردپرس

روش های مختلف برای ادغام رسانه های اجتماعی با وردپرس

وابستگی بیش از حد به موتورهای جستجو برای ترافیک هرگز ایده خوبی نیست – یک به روز رسانی الگوریتم به طور بالقوه می تواند سیل ترافیک را به قطر کاهش دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، بهره‌گیری از سایر منابع ترافیک، به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی، بخش مهمی از محافظت از موفقیت طولانی‌مدت وب‌سایت شما است: داشتن فالوور اجتماعی قوی و محتوای بسیار قابل اشتراک‌گذاری به شما این امکان را می‌دهد تا ترافیک خود را به سایت خود هدایت کنید. به عبارت دیگر، اگر وب سایت شما در افت SERP را تجربه کند، تأثیر فاجعه بار نخواهد بود.

اکنون، من حاضرم شرط ببندم که اکثر شما قبلاً دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در وب سایت خود نصب کرده اید، درست است؟ با این حال، این تنها راهی نیست که می توانید وب سایت خود را اجتماعی تر کنید. امروز می خواهم هفت افزونه رسانه اجتماعی وردپرس را به شما معرفی کنم. هر افزونه عملکرد کمی متفاوت به وب‌سایت شما اضافه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از رسانه‌های اجتماعی بیشترین بهره را ببرید.

پر رسانه‌های اجتماعی یک افزونه رایگان دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی است. این افزونه به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای شیک از دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را به وب‌سایت خود اضافه کنید — همچنین می‌توانید دکمه‌های دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی را اضافه کنید — که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد محتوای شما را با دوستان در کانال اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارند.< /p>

این افزونه از تمام شبکه های اجتماعی اصلی پشتیبانی می کند: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، reddit، Pinterest و tumblr. شما یک مجموعه تمیز و مدرن از دکمه ها را دریافت می کنید که می توانند قبل یا بعد از هر پست قرار گیرند. همچنین می توانید با استفاده از یک ویجت اختصاصی، دکمه های دنبال کردن را در هر نقطه از سایت خود قرار دهید.

با وجود تاکید زیاد بر سبک، این افزونه فوق‌العاده سبک است. Social Media Feather به هیچ وجه از جاوا اسکریپت استفاده نمی کند، به این معنی که بارگذاری آن بسیار سریع است! تعدادی برنامه افزودنی ممتاز در دسترس است، از جمله مجموعه نمادهای اضافی، و یک جلوه رنگ خاکستری جذاب.

افزونه وردپرس Social Share & Locker Pro Premium

Social Share & Locker Pro یک افزونه فوق‌العاده دو در یک ممتاز است که با قیمت 14 دلار در دسترس است از CodeCanyon. در ازای پول خود، هم دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی با ظاهری عالی و هم عملکرد قفسه اجتماعی را دریافت می کنید.

روش های مختلف برای ادغام رسانه های اجتماعی با وردپرس 10

مهم‌ترین 20 کانال رسانه‌های اجتماعی توسط این افزونه پشتیبانی می‌شوند و دکمه‌های اشتراک‌گذاری شما را می‌توان در هر نقطه‌ای از صفحه شما قرار داد – بالا، پایین، چپ یا راست. آنها را می توان در موقعیت مطلق ثابت کرد، یا شناور کرد تا همیشه روی صفحه نمایش داده شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از یک کد کوتاه ساده، دکمه‌های اشتراک‌گذاری را مستقیماً در محتوای خود قرار دهید.

دکمه‌ها سریع بارگیری می‌شوند و در ده پوسته مختلف وجود دارند. هر پوستی تمیز و شیک به نظر می رسد و امکان انتخاب بین نمایش لوگوی اجتماعی و نام کامل را دارد. همچنین می توانید انتخاب کنید که شمارنده ها در کنار دکمه های خود نمایش داده شوند.

بهترین چیز در مورد این افزونه، عملکرد اضافی قفل اجتماعی است. این به شما امکان می دهد محتوای ممتاز خود را قفل کنید، که بازدیدکننده تنها پس از اشتراک گذاری محتوا در توییتر یا فیس بوک می تواند آن را مشاهده کند.

NextScripts: افزونه وردپرس رایگان Auto-Poster شبکه اجتماعی

یک افزونه رایگان تاثیرگذار دیگر، پوستر خودکار شبکه اجتماعی دقیقاً همان چیزی که روی قلع می‌گوید: محتوای شما را به محض زدن “انتشار” به هر شبکه اجتماعی پیکربندی شده ارسال می‌کند.

همه ما می دانیم که پست کردن منظم مقالات خود در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای جذب ترافیک به وب سایت شما است و این افزونه با این کار در زمان شما صرفه جویی می کند: دیگر لازم نیست هر پست را به صورت دستی به هر شبکه اجتماعی اضافه کنید. کانالی که استفاده می کنید همچنین می‌توانید بیش از یک حساب برای هر شبکه اجتماعی اضافه کنید، و ادغام حساب‌های شخصی و تجاری را به طور همزمان آسان می‌کند.

این افزونه در حال حاضر از 27 شبکه اجتماعی مختلف پشتیبانی می کند – بدیهی است که همه شبکه های اجتماعی اصلی در آن لیست گنجانده شده اند. همچنین می‌توانید این افزونه را طوری پیکربندی کنید که برچسب‌ها/رده‌های مقاله را به عنوان هشتگ به پست‌های اجتماعی اضافه کند و پیدا کردن محتوای شما را آسان‌تر کند.

افزونه وردپرس Pinterest Automatic Pin Premium

اگر تصاویر یکی از ویژگی های مهم وب سایت شما هستند، بدون شک در حال حاضر در Pinterest فعال هستید. افزونه Pinterest Automatic Pin WordPress که با قیمت 15 دلار موجود است، می‌تواند سرعت و کارآمدی آپلود شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. تصاویر شما این افزونه به طور یکپارچه با حساب Pinterest شما همگام می شود، که سپس به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از تصاویر را به سرعت پین کنید. همچنین تابلوهایی را که دنبال می‌کنید واکشی می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند جایی را که می‌خواهید تصاویرتان پست شود انتخاب کنید.

هنگامی که پستی را تولید می‌کنید، پین خودکار به‌طور خودکار همه تصاویر را شناسایی می‌کند، که پس از انتشار پست مستقیماً در Pinterest پست می‌شوند – اگر پست خود را برای انتشار در تاریخ دیگری برنامه‌ریزی کنید، تصاویر شما فقط زمانی که پست پین می‌شوند پین می‌شوند. پخش زنده می شود همچنین می‌توانید تصاویری را که نمی‌خواهید پست کنید، انتخاب کنید. یک متاباکس جدید در سمت راست ویرایشگر متن خواهید دید که به شما امکان می‌دهد تابلویی را برای پین کردن تصاویر خود از یک لیست کشویی انتخاب کنید.

به‌علاوه این، می‌توانید به عقب برگردید و تصاویر پست‌های قبلاً منتشر شده را پین کنید. به سادگی با کلیک بر روی همه پست‌ها از داشبورد وردپرس خود، پست‌های موجود خود را مشاهده کنید، سپس گزینه جدید اقدام انبوه موجود را انتخاب کنید: پین کردن آنها. برای جلوگیری از هرگونه مشکلی در آپلود انبوه، این افزونه می‌تواند پین‌های شما را تکان دهد، به این معنی که در هر دقیقه فقط یک تصویر پین می‌شود.

افزونه وردپرس پرمیوم پاسخگوی SocialFans

SocialFans یک افزونه فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد دکمه‌های فالو اجتماعی خیره‌کننده بصری را به آن اضافه کنید. وب سایت شما، به شما امکان می دهد طرفداران، دنبال کنندگان و مشترکین خود را ایجاد کنید. این برنامه از بیش از 30 شبکه رسانه اجتماعی قابل توجه پشتیبانی می کند و می توان آن را با قیمت 16 دلار از CodeCanyon دانلود کرد. پوسته های مختلفی برای دکمه های شما وجود دارد که شامل رنگی، روشن، تیره و شفاف می شود. همچنین تعدادی انیمیشن انتقالی و انیمیشن کلیکی برای هر پوست موجود است.

دکمه ها پاسخگو هستند و با هر ناحیه ویجت مطابقت دارند. می‌توانید بین نمایش دکمه‌ها به‌صورت فهرست، یا در یک چیدمان معمایی جذاب، در هم قفل شده، یکی را انتخاب کنید. هر دو عالی به نظر می رسند. این افزونه همچنین گزینه ای برای نمایش یک شمارنده برای فالوورهای اجتماعی شما ارائه می دهد که بسته به ترجیح شما، ارقام همیشگی یا تعداد دنبال کنندگان را در یک بازه زمانی مشخص نشان می دهد.

اگرچه از نظر فنی یک افزونه نیست، اما ادغام ویجت توییتر راهی عالی برای افزودن یک عنصر اجتماعی متفاوت به وب سایت شما است. ویجت توییتر به شما امکان می دهد یک فید زنده توییتر را به نوار کناری وب سایت خود اضافه کنید. شما می توانید انتخاب کنید که پست ها و مکالمات خود را نمایش دهید یا هر پستی را که دارای یک هشتگ مشخص است (ترجیحاً هشتگ اختصاصی خودتان) نمایش دهید. این برای نشان دادن نحوه تعامل شما با طرفداران خود به بازدیدکنندگان، یا انتقال آنچه که دنیای رسانه های اجتماعی در مورد وب سایت شما فکر می کند بسیار عالی است – اگر بازخورد مثبت باشد، این یک اثبات اجتماعی واقعا عالی است! بازدیدکنندگان می‌توانند با کلیک کردن روی پیوند موجود در ویجت، راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند.

افزودن ویجت بسیار سریع است: به سادگی به تنظیمات حساب توییتر خود بروید و ویجت را انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید با تنظیمات و تعدادی از گزینه‌های سفارشی‌سازی، قبل از ایجاد کدی برای چسباندن در ویجت HTML در سایت وردپرس خود، بازی کنید.

افزونه رایگان وردپرس CoSchedule

CoSchedule در اصل یک تقویم سرمقاله همه‌جانبه است، اما با برخی رسانه‌های اجتماعی چشمگیر نیز همراه است. کارکرد. قیمت این سرویس 10 دلار در ماه است، اما می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه دریافت کنید.

CoSchedule به شما امکان می دهد هر تعداد حساب رسانه های اجتماعی را در تمام شبکه های اصلی همگام سازی کنید. سپس به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را از یک متاباکس که مستقیماً در زیر ویرایشگر متن وردپرس قرار دارد ایجاد و زمان‌بندی کنید – این بدان معناست که می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را هنگامی که در حال وبلاگ‌نویسی هستید بنویسید. شما می توانید زمان بندی پست های خود را نسبت به زمانی که پست شما منتشر می شود، به عنوان مثال دو، چهار و شش ساعت پس از انتشار پست، زمان بندی کنید. اگر تاریخ انتشار خود را تغییر دهید، پست های اجتماعی مرتبط به طور خودکار با آن جابه جا می شوند.

این افزونه همچنین یک تقویم قابل توجه کشیدن و رها کردن ایجاد می کند که تمام محتوای برنامه ریزی شده و پست های اجتماعی برنامه ریزی شده شما را نشان می دهد. این به شما امکان می‌دهد تا تمام جنبه‌های برنامه وبلاگ خود را تجسم کنید، و به شما امکان می‌دهد ببینید چه روزهایی از نظر محتوا کم است، و این می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه انتشار و اجتماعی منسجم‌تری ایجاد کنید.


با افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی، تعداد افزونه های وردپرس اجتماعی نیز افزایش می یابد. این می‌تواند یافتن یک افزونه مناسب برای وب‌سایت شما با همه افزونه‌های مختلف را بسیار دشوار کند.

این مقاله قصد دارد شما را با تعدادی از پلاگین های مختلف رسانه های اجتماعی – که هر کدام عملکرد متفاوتی را ارائه می دهند – آشنا کند تا به شما کمک کند از کانال های رسانه های اجتماعی بیشترین بهره را ببرید. همچنین می‌توانید پست ما را در 20 مورد از بهترین افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی برای WordPress بررسی کنید تا موارد بیشتری را مشاهده کنید. گزینه های رایگان و ممتاز برای افزودن پیوندهای اجتماعی به سایت شما.  اگر افزونه رسانه های اجتماعی فوق العاده ای را می شناسید که در این لیست گنجانده نشده است، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل