راهنمای تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس

راهنمای تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس

حرفه‌ای‌ها بیشترین درآمد را دارند، بیشترین تأثیر را دارند و به طور کلی از آن خوب هستند. آنها همچنین در مواجهه با چالش ها به خوبی رفتار می کنند زیرا ماهر هستند و در نتیجه به توانایی های خود اطمینان بیشتری دارند. آنها کرم د لا کرم هستند و همه (بخوانید مشتریان) خواهان بخشی از عالی بودن آنها هستند. حرفه‌ای‌ها این کار را بزرگ انجام می‌دهند و در نتیجه مورد حسادت میلیون‌ها نفری هستند که این کار را انجام نمی‌دهند. با وجود این همه چیزهای خوب آماده برای گرفتن، چرا کسی نمی‌خواهد در حوزه تخصص خود به فرد مورد علاقه خود تبدیل شود؟

وردپرس راه های زیادی را برای جامعه در حال رشد خود باز کرده است. با دموکراتیک کردن انتشار وب، این پلتفرم به شما این شانس را می‌دهد که به یک حرفه‌ای قابل احترام تبدیل شوید، چه نویسنده (یا وبلاگ‌نویس)، مشاور، نماینده پشتیبانی، طراح یا توسعه‌دهنده باشید.

به شرطی که برای تلاش و یادگیری آماده باشید، تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس قابل دستیابی است و به احتمال زیاد به y-e-e-e-ars تمرین و تکرار آن طور که خیلی ها فکر می کنید نیازی نیست. خوب، ما نمی‌توانیم جایگاه تمرین و تکرار را در فشرده‌سازی یا تثبیت دانش کسب‌شده فراموش کنیم، اما اگر ذهن خود را روی آن متمرکز کنید، تبدیل شدن به یک حرفه‌ای محترم وردپرس آنقدر طول نخواهد کشید.

لازم نیست شما هم آلبرت انیشتین باشید. اگر می توانید این راهنما را درک کنید و جرقه ای از اشتیاق به وردپرس داشته باشید، خوب هستید که بروید. تمجیدهای تحصیلی و این چیزها را برای یک دقیقه فراموش کنید. همه اینها و موارد دیگر را در پست امروز کشف خواهیم کرد. تا آخر لذت ببرید و بیایید از شما یک وردپرس حرفه ای محترم بسازیم! مقدمه طولانی نه؟ خوب، هر چند وقت یکبار انحراف از هنجار مجاز است، چیزی که ممکن است بخواهید هنگام تلاش برای تبدیل شدن به یک متخصص برتر وردپرس، به خاطر بسپارید.

اول، یک درس تاریخ مختصر…

…این نشان می‌دهد که برای کسب امتیازات و تبدیل شدن به یک متخصص وردپرس به سال‌ها نیاز ندارید. من سال‌ها پیش با وردپرس آشنا شدم و عاشق آن شدم، اگر می‌توانستید سال‌ها پیش با 2008 تماس بگیرید :). بعدازظهر روشن و شفاف بود زیرا پرتوهای خورشید آسمان صاف نایروبی را درنوردید. او (وردپرس) زیبا بود و حتی در آن زمان گزینه های به ظاهر نامحدودی داشت.

من آن را امتحان کردم (زیرا “او” در این زمینه هتک آمیز به نظر می رسد) در یک دامنه فرعی wordpress.com و بلافاصله پس از نصب یک موضوع و انتشار اولین پستم، گیر کردم. هرگز. من رویاهای ناشناخته ای از توسعه و انتشار وب داشتم و نمی توانستم وردپرس را در زمان بهتری پیدا کنم. آه، دلتنگی.

شش (6) سال به جلو…

وردپرس به تعدادی از سایت‌های وردپرسی من که خود میزبانی می‌شوند، از جمله تعدادی از آنها که در زیر دامنه‌ها زندگی می‌کنند، قدرت می‌دهد. علاوه بر این، من وردپرس را به صورت محلی (روی رایانه شخصی خود) نصب کردم تا بتوانم هر زمان با آن بازی کنم. من با تم های وردپرس، افزونه ها، افزونه ها و چند چیز دیگر سر و کله می زنم و چیزهایی را که یاد می گیرم به اشتراک می گذارم. مهم نیست که من چه می گویم یا چقدر اعتراض می کنم، چند نفر خوب هستند که همچنان اصرار دارند که من را یک متخصص وردپرس خطاب کنند. من همیشه فکر می کنم آنها خیلی مهربان هستند زیرا من فقط یک کار در حال پیشرفت هستم.

شش (6) سال و هنوز کار در حال انجام است؟ چه چیزی به ما نمی گویید؟ خب… من در دوازده (12) ماه گذشته بیشتر از پنج سال گذشته خود را با وردپرس درگیر کرده ام. بین من و شما، فکر می‌کنم درگیری من با وردپرس در یک سال گذشته دقیقاً همان چیزی است که مردم در سراسر خیابان‌های نایروبی و فراتر از آن شعار «کارشناس وردپرس» را به افتخار من سر می‌دهند. بدیهی است که من فقط با شعار شوخی می کنم، اما شما باید پوزخند را روی صورت من ببینید که دوست دارم این اتفاق بیفتد 🙂

بیهودگی ظاهری در بیانیه فوق تکان دهنده است، اما درسی که باید بیاموزید این است که می توانید امتیازات خود را کسب کنید و در کمتر از دو (2) سال به محبوب ترین وضعیت WordPress PRO ارتقا پیدا کنید. تمرین من را از مبتدی کامل به «هی، تو به من بگو، تو کارشناس وردپرس هستی» طی حدود پانزده (15) ماه رسید. من هنوز در آن هستم.

هنگامی که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس سفر می کنید، به یاد داشته باشید که وردپرس توسط یک فلسفه هدایت می شود، یا بهتر است بگوییم روح همکاری و نه رقابت. این ممکن است متناقض به نظر برسد اگر بخواهید یک حرفه‌ای معتبر وردپرس شوید تا بازار کار را تغییر دهید. خوب، رقابت در هر جنبه ای از زندگی همیشه وجود خواهد داشت – به جایی نمی رسد. منظور من این است که دقیقاً صفر (0) استخوان در بدن شما می شکند تا به جامعه وردپرس برگردانده شود. فقط به دنبال غنی سازی خود در امتداد مماس پولی نباشید، خمیر در نهایت خواهد آمد. برای کمک به سایر کاربران وردپرس ابتدا به یک متخصص محترم وردپرس تبدیل شوید. چت چیت کافی است، بیایید ببینیم چگونه می توانید یک حرفه ای محترم وردپرس شوید!

چگونه یک حرفه ای محترم وردپرس شویم

نمی توانید صبر کنید تا حرفه ای وردپرس شوید؟ این بخش به شما اختصاص دارد. من فهرست بزرگی از بهترین نکاتی را که می‌توانم برای کمک به شما در پرش از مبتدی به حرفه‌ای پیدا کنم، گردآوری کرده‌ام.

یک کاربر مشتاق وردپرس شوید

ندیدی که آمد، نه؟ چگونه می‌توانید در چیزی که هرگز استفاده نکرده‌اید، حرفه‌ای شوید؟ آیا می دانید چقدر می توانید در مورد یک محصول که آن را امتحان کنید یاد بگیرید؟ متاسفم که حباب شما را ترکاند، اما فقط با خواندن نمی توانید یک حرفه ای وردپرس (یکی قابل احترام) شوید. شما باید درگیر باشید – باید از پلتفرم استفاده کنید و امکانات گسترده آن را کشف کنید.

ساده‌ترین راه برای تسلط بر وردپرس این است که مستقیماً در آن شیرجه بزنید. وردپرس را نصب کنید و برای یادگیری نحوه عملکرد پلتفرم وقت بگذارید. چند تم و افزونه وردپرس را تست کنید و ادامه دهید.

یک وبلاگ (بر روی هر چیزی واقعاً) اجرا کنید و وردپرس را از دیدگاه یک کاربر تجربه کنید. استفاده از آن بسیار آسان است، وردپرس، تعجب خواهید کرد که چقدر سریع طناب ها را یاد می گیرید. خواه نوشتن، طراحی، توسعه یا کمک به دیگران باشد، راهی برای استفاده از وردپرس بیابید. هنگامی که بتوانید به فرد بعدی کمک کنید تا وردپرس را دور بزند، وقت آن است که تلاش خود را روی یک تخصص متمرکز کنید.

تخصص

مهم نیست چه کار می کنید یا برای چه کسی دعا می کنید، هرگز نمی توانید در همه چیز بهترین باشید. از نظر بشری غیرممکن است که «همه معاملات را جک کنید». این یک گزینه پرسود دیگر برای شما باقی می گذارد: تخصص. اگر در نوشتن مهارت دارید اما نمی توانید برای نجات جان خود کدنویسی کنید، به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای وردپرس بسیار خوب خواهید بود. بسیاری از وبلاگ نویسان حرفه ای (به عنوان مثال تام اوور) در زمینه وبلاگ نویسی و وردپرس فعالیت هایی ایجاد کرده اند. آیا تام یک حرفه ای قابل احترام در وردپرس است؟ شرط میبندید او هست بخش بزرگی از کار وبلاگ نویسی من از پروژه های مرتبط با وردپرس تشکیل شده است. آیا من آن را دوست دارم؟ شما شرط می بندم که انجام دهم. برای حمایت فوق العاده ای جی کلارک، کیلا و همه شما فریاد بزنید.

اگر یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند هستید، می‌توانید از قالب وردپرس استفاده کنید، که شامل توسعه همه چیز بین قالب‌ها و قالب‌ها می‌شود. اگر اهل کدنویسی هستید، می‌توانید بک‌اند را توسعه دهید، به تم‌ها و افزونه‌ها بپردازید و زیر سرپوش وردپرس نگاه کنید. امتحان کردن بسیاری از تخصص‌ها به‌طور هم‌زمان هدایت نادرست است، و فقط به معنای تسلط بر هیچ‌کدام است که منجر به ناامیدی می‌شود. این بدان معنا نیست که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس باید علایق خود را فراموش کنید. خیر. همیشه می توانید ابتدا به یک تخصص تسلط داشته باشید و به سراغ تخصص بعدی بروید.

من گرین هورن هستم، مهارت‌های طراحی/توسعه را ندارم و نمی‌توانم با مهارت‌های وبلاگ‌نویسی که وجود ندارد، کسب‌وکاری راه‌اندازی کنم؟ آیا این بدان معناست که من محکوم به فنا هستم؟ آیا امیدی وجود دارد که بتوانم یک حرفه ای محترم وردپرس شوم؟ پاسخ به سوال خودشکسته بالا یک بله قاطع است! بدیهی است که اگر می خواهید یک حرفه ای در زمینه طراحی/توسعه برای وردپرس ایجاد کنید، باید زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP را یاد بگیرید. همچنین می خواهید چند چیز در مورد پایگاه داده MySQL یاد بگیرید. برای ایجاد حرفه ای به عنوان یک وبلاگ نویس برتر وردپرس، باید هنر وبلاگ نویسی و سئو را در کنار سایر موضوعات بازاریابی آنلاین بیاموزید. از این گذشته، هیچ کس با آگاهی به دنیا نمی آید. همه ما در این راه زندگی می کنیم و یاد می گیریم. در مجموع، شما باید تخصص داشته باشید زیرا:

  • با تمرکز تلاش خود بر روی یک تخصص واحد، سریعتر به یک حرفه ای محترم وردپرس تبدیل خواهید شد
  • مهارت‌های آموخته شده را در مغز شما به سختی اجرا می‌کند
  • جک بودن در همه تجارت‌ها از نظر بهره‌وری پایین‌تر و موجودی بانکی نازک‌تر، ضرر بیشتری به همراه خواهد داشت.
  • می‌توانید یک توسعه‌دهنده برتر وردپرس شوید و همچنان درباره چیزهایی که یاد می‌گیرید وبلاگ بنویسید
  • شما می توانید یک وبلاگ نویس برتر وردپرس شوید و همچنان در انجمن های پشتیبانی به دیگران کمک کنید
  • و غیره و غیره

در یک تخصص و مهتاب در تخصص های دیگر هر طور که می خواهید، بهترین باشید. من از مشتریانی داشتم که در مورد توسعه وردپرس از طریق سایت نمونه کار وبلاگ نویسی من با من تماس گرفتند. من می توانستم کمکی بکنم اما مهارت های توسعه وردپرس من در آن زمان هنوز در مراحل اولیه بود. هنگام تخصص، علایق خود را دنبال کنید زیرا قطعاً نمی خواهید در شغلی که دوست ندارید گیر بیفتید، به ویژه با ارائه فرصت های رضایت بخش وردپرس. تخصص به شما کمک می کند تا مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید که ما را به نقطه بعدی هدایت می کند.

مدیریت زمان

چه 9 تا 5 را نگه دارید و چه به صورت مستقل، باید زمان خود را محکم در دست داشته باشید. این یک منبع کمیاب است و هر چه بهتر آن را مدیریت کنید، به عنوان یک حرفه ای بهره وری بیشتری خواهید داشت. متخصصان برتر وردپرس (و دیگر متخصصان محترم در کل) مسئولیت زمان خود را بر عهده دارند. زمان پول است، ضرب المثل روزمره است، و اگر ثانیه های زندگی خود را تلف کنید، باید به بانک دستور دهید خانه شما را دوباره تصرف کند.

تبدیل شدن به یک حرفه ای قابل احترام در وردپرس مستلزم یادگیری است، و یادگیری زمان می برد، و زمان آن است که باید در برنامه خود ایجاد کنید. هنگامی که راه راه خود را به دست آوردید، مشتریان رنگ های جدید شما را دوست خواهند داشت، به این معنی که بشقاب شما تقریباً همیشه پر خواهد بود. اگر زمان از شما دور شود، از انتظارات مشتریان خود کوتاه خواهید آمد. این برای اعتبار شما و همچنین موجودی بانکی شما مضر است. مشتریان مناسب را انتخاب کنید (کسانی که به وقت شما احترام می گذارند) و زمان خود را در طول زندگی خود برنامه ریزی کنید و خوب خواهید بود.

همچنین باید زمانی را برای استراحت و استراحت اختصاص دهید. همه کار و هیچ بازی باعث می شود جک یک پسر کسل کننده باشد. اکنون نمی خواهید یک حرفه ای وردپرس کسل کننده باشید، اینطور نیست؟ زمانی را برای ورزش، تعهدات خانوادگی و تأمل در خود ایجاد کنید.

سخت کار کنید، سخت بازی کنید. – Wiz K.

خودت را آموزش بده

خواندن این راهنما باعث دلگرمی شما می شود زیرا به این معنی است که تا آنجا که به یک حرفه ای محترم وردپرس تبدیل شوید، در مسیر درستی حرکت می کنید. گذشته از این، آموزش خود روشی مرسوم برای کسب مهارت های حرفه ای است. به مهارت های کدنویسی، وبلاگ نویسی یا حتی مهارت های ارتباطی خود اطمینان ندارید؟  زمان یادگیری است. شما حتی نیازی به ترک خانه خود ندارید، می توانید هر آنچه را که می خواهید در مورد وردپرس به صورت آنلاین بیاموزید. جستجو در Google مکان خوبی برای شروع است، اما در اینجا چند منبع برای شروع شما وجود دارد:

به دیگران آموزش دهید

آیا می توانید آنچه را که در مورد فلسفه هدایت وردپرس گفتیم به خاطر بیاورید؟ به دیگران کمک کن. آموزش دیگران همچنان کمک کننده است. در عین حال، بهترین راه برای یادگیری چیزی، آموزش دادن به دیگران است. به عبارت دیگر، وقتی آنچه را که یاد می گیرید به دیگران می آموزید:

  • مهارت های خود را تقویت کنید
  • مهارت های بیشتری را از طریق تعامل به دست آورید
  • مشتریان بیشتری دریافت کنید
  • در اصل به انجمن وردپرس کمک می‌کنند
  • ایجاد نفوذ
  • به طور خودکار عنوان کارشناس وردپرس را کسب کنید

یک وبلاگ راه اندازی کنید و آنچه در مورد وردپرس می آموزید با جهان به اشتراک بگذارید. جان یا جین دو در جایی در جهان وبلاگ شما را پیدا خواهند کرد، و اگر راهنمایی های شما خوب باشد، در راه تبدیل شدن به یک ستاره وردپرس خواهید بود. هاها به شما نگاه کنید، فکر می کنید همه چیز خیلی آسان است :).

نکات، روش‌ها و آموزش‌ها را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و در انجمن‌های پشتیبانی همکاری کنید. اصولاً، هرچه به افراد بیشتری کمک کنید، به عنوان یک حرفه ای وردپرس اعتبار بیشتری خواهید داشت. آموزش دهید و به دیگران کمک کنید. به آن پرداخت به جلو گفته می شود و موثر است. به هر حال، شما حتی می توانید از انجمن های پشتیبانی شغل بگیرید، بنابراین بله، به آموزش و کمک به سایر کاربران ادامه دهید. قدرت بیشتر برای تو!

با سایر حرفه ای های وردپرس ارتباط برقرار کنید

در حالی که می‌توانید بدون درگیر کردن خود با جامعه وردپرس، یک کسب‌وکار سودآور با وردپرس ایجاد کنید، از ایجاد روابط متقابل رضایت‌بخش با سایر متخصصان وردپرس، چیزهای زیادی می‌توانید به دست آورید. برای مثال، می‌توانید حلقه‌های اجتماعی و دانش خود را گسترش دهید، یک تیم (یا شبکه) متشکل از متخصصان همفکر و ماهر بسازید، چیزهای جدیدی را در دیدارهای وردپرس، کمک کنید افراد بیشتری در جامعه خود را در معرض وردپرس قرار دهید و غیره .

جلسات وردپرس در سرتاسر جهان در تاریخ های مختلف سازماندهی می شود. هزینه شرکت معمولاً پایین است و درصد زیادی از پول بلیط صرف لوازم و نوشیدنی ها می شود. زمان‌بندی مرکزی WordCamp را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی ممکن است در نزدیکی شما اتفاق می افتد در جلسات محلی شرکت کنید و اگر هیچ کدام وجود نداشت، با خیال راحت با دیگر علاقه مندان به وردپرس در جامعه خود دست به دست شوید و دنیای وردپرس را از خانه تکان دهید.

اگر خجالتی هستید یا تماشای آخرین قسمت از Games of Thrones را به شرکت در یک رویداد شبکه ای ترجیح می دهید، می توانید از قدرت شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و لینکدین استفاده کنید. برای ذکر چند مورد مزایای شبکه، چه آنلاین و چه آفلاین، کاملاً آشکار است و می تواند سوخت مورد نیاز برای دستیابی به اهداف حرفه ای خود را در اختیار شما قرار دهد.

بالاخره، هیچ انسانی جزیره نیست. همه ما به یک سیستم پشتیبانی نیاز داریم و اگر شما یک حرفه ای محترم وردپرس هستید و نیازهایی دارید که ممکن است شما را مجبور کند از منطقه راحتی خود خارج شوید. به‌عنوان یک حرفه‌ای، به شبکه (یا شبکه‌هایی) متشکل از متخصصان دیگر نیاز دارید تا در پروژه‌ها همکاری کنند، ایده‌ها را ایده‌پردازی کنند و عموماً حمایت حرفه‌ای و اخلاقی ارائه دهند.

نقاط ضعف خود را شناسایی و جبران کنید…

…با تقویت نقاط قوت خود. ترس و ضعف مانع از همه نوع پیشرفت می شود، خواه حرفه ای، شخصی و یا غیره. ضعف‌های شما هم به‌عنوان یک فرد و هم به‌عنوان یک حرفه‌ای، به احتمال زیاد انتقال شما را به یک حرفه‌ای وردپرس کامل به تاخیر می‌اندازد. نقطه ضعف شما می تواند هر چیزی باشد. شاید شما یک فرد اولیه نباشید (یا فقط به دلیل اینکه دوست دارید چیزها را سنتی نگه دارید، روندهای نوظهور را قبول نمی کنید). شاید با کار کردن با تیم‌ها، وضعیت بدی داشته باشید. شاید این، شاید آن – فقط نقاط ضعف حرفه ای خود را شناسایی کنید و آنها را برطرف کنید.

چطور؟ با تقویت نقاط قوت خود، از نقاط ضعف خود این شانس را می گیرید که شما را پایین بیاورند. به عنوان مثال، اگر نمی‌توانید با یک تیم کار کنید، زیرا برای نقش‌های مدیریتی مناسب‌تر هستید، باید به جای تلاش برای جا افتادن، رهبری تیم خود را در نظر بگیرید. اگر نمی‌توانید قبل از ساعت 11 صبح از رختخواب بیرون بیایید، جلسات مهم را بعد از ظهر برنامه ریزی کنید. . آیا شما یک جغد شب هستید؟ من نمی گویم این یک ضعف است. فقط می‌خواهم بفهمی که فقط تو می‌توانی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسی. نقاط ضعف را شناسایی کنید و نقاط قوت خود را تقویت کنید. به کارت برس. غیره و غیره.

ترس. چگونه بر ترس غلبه می کنید و به حرفه ای محترم وردپرس تبدیل می شوید که قرار بود باشید؟ شما احساس ترس می کنید اما به هر حال اقدام کنید. شما می توانید انتخاب کنید که ایمن بازی کنید و متوسط ​​بمانید یا از منطقه راحتی خود خارج شوید و آنچه را که لیاقتش را دارید بردارید. ترس واقعی نیست، همه چیز در سر شماست. از این می ترسید که نتوانید از عهده مسئولیت های افزایش یافته یک متخصص برتر وردپرس برآیید؟ این همان ترس است. هنوز به مهارت های خود اطمینان ندارید؟ این یک نقطه ضعف است.

تمرین کنید (و کمی بیشتر تمرین کنید)

تمرین کامل می‌کند، تمرین دائمی می‌کند. هر چه بیشتر چیزی را تمرین کنید، در آن بهتر می شوید. این روشی است که مغز (و بدن) ما به طور طبیعی برای کار کردن سیم کشی شده است. به عنوان مثال بدنسازان را در نظر بگیرید. بدنسازان حرفه ای به آن ادامه می دهند. آنها به طور منظم تمرین می کنند و در نتیجه عضلات دوسر، شکم و همه چیز عالی دارند. کسانی که در مورد بدنسازی جدی نیستند، پس از مدتی به باشگاه برنمی‌گردند، یا ممکن است فقط زمانی تمرین کنند که «در خلق و خوی» باشند. در نتیجه، آنها به نتیجه ای که توسط افراد حرفه ای به دست می آید، نمی رسند. کسانی که در مورد ساختن توده عضلانی جدی بودند، اما بعداً به دلایلی از تمرین صرف نظر کردند، توده عضلانی خود را از دست دادند (آتروفی) یا پژمرده شدند.

به طور مشابه، شما می خواهید به تمرین ادامه دهید. آیا شما یک طراح وردپرس هستید؟ طراحی و طراحی بیشتر. Netwrok (همانطور که قبلاً ذکر کردیم) با طراحان دیگر در Dribbble. آیا شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید، تمرین و تکرار کلید تقویت مهارت های شماست.  برخی از تم های رایگان یا Github را بررسی کنید مخازن برای یادگیری از روی کدگذارها. یک وبلاگ نویس وردپرس؟ همین امر صدق می کند – به وبلاگ نویسی ادامه دهید و به آن ادامه دهید – تمرین شما را بهتر می کند.

یک حرفه ای محترم وردپرس این تجربه را دارد که از طریق ساعت ها و ساعت ها تمرین به دست می آید. یکی دو سال پیش، جایی خواندم که حدود 10000 ساعت تمرین برای تسلط بر یک حرفه نیاز است. من نمی‌دانم این درست است یا خالص، اما شما متوجه موضوع شدید.

فداکاری و استقامت راه طولانی را طی می کند

شروع از پایین، زمانی که آن را در آهنگی قرار می دهید، آسان و سرگرم کننده به نظر می رسد، Drake، اما متأسفانه، معمولاً اینطور نیست. شروع از پایین در واقع شروع از پایین است، از همان پایین، و این یک کار سربالایی شیب دار است که بسیاری برای آن آماده نیستند. جهش از کسب درآمد 20 دلاری به 200 دلار در ساعت به کمی برنامه ریزی، فداکاری و استقامت نیاز دارد.

شما باید درک کنید که در این راه چالش هایی وجود دارد و روزهایی که به نظر می رسد هرگز پایان نخواهند یافت. ممکن است با مشتریانی ملاقات کنید که باعث می شوند روش ها و حتی سلامت عقل خود را زیر سوال ببرید. این روش دنیاست، متاسفم. در عین حال، هیچ چیز ارزش داشتن (یا در مورد ما تبدیل شدن) به آسانی به دست نمی آید. باید برایش عرق کنی. شما باید سخت کار کنید (یا هوشمندانه، یک چیز مشابه) و پشتکار داشته باشید. شما باید خود را به طور کامل وقف مسیر انتخابی خود کنید و هرگز متوقف نشوید، حتی با تغییر مسیر. تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس نیازمند زمان و تلاش است. همچنین ممکن است لازم باشد در این فرآیند پول (در خود) سرمایه گذاری کنید. همه این چیزها به معنای فداکاری در یک راه است و به استقامت نیاز دارد.

شخصی عالی شوید

اگر قبلاً چنین شخصیتی ندارید، شخصیتی خوشایند را اتخاذ کنید. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک حرفه ای قابل احترام در وردپرس هستید، داشتن یک رفتار دلپذیر به شما کمک می کند. ممکن است فکر کنید چرا؟ در نهایت، می‌خواهید مشتریان شما را برای تمام تلاش و زمانی که برای ایجاد مهارت‌های حرفه‌ای خود صرف می‌کنید، استخدام کنند.

در حالی که مهارت‌های حرفه‌ای شما ممکن است در مورد توانایی‌های شما صحبت کند، اگر شخصیت شما بد باشد، مشتری فوراً شما را رها می‌کند. مردم می خواهند با افرادی کار کنند که از بودن در کنارشان لذت می برند. اگر منفی بودن شما دو سیاره دورتر احساس شود، هرگز به حرفه ای محترم وردپرس تبدیل نخواهید شد. بنابراین، چگونه می توانید عالی شوید؟

  • ارتباط رسان عالی شوید – مهارت های ارتباطی خود را با تاکید زیاد بر مهارت های گوش دادن توسعه دهید
  • به موقع به ایمیل پاسخ دهید
  • در معاملات خود صداقت را القا کنید – کلاهبردار نباشید
  • دوستانه اما قاطع باشید
  • مفید باشید
  • تمایل به ارائه راه حل ها را به جای ایجاد مشکل نشان دهید
  • نگرش مثبتی را از طریق افکار مثبت و احاطه کردن خود با تأثیر مثبت ایجاد کنید

نیازهای مشتری خود را بشناسید

تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس یک مقصد نیست، بلکه سفری است که تا زمانی که وردپرس به رشد خود ادامه می دهد، هرگز پایان نخواهد یافت (وردپرس 4.0 “بنی” در اوایل این ماه منتشر شد و ویژگی های جدید وردپرس را برای یادگیری در مورد آن در اختیار شما قرار می دهد. ).

در حالی که بهبود مهارت‌ها و مشارکت شما در جامعه مشتریان را برای شما به ارمغان می‌آورد، مهم است که یاد بگیرید چگونه مشتریان را حفظ کنید. چگونه مشتریان خود را حفظ می کنید؟ شما نیازهای آنها را درک می کنید. سپس شما به این نیازها فراتر از انتظارات مشتری پاسخ می دهید. سپس شصت (60) روز دیگر این کار را انجام می دهید. مشتری خوشحال خواهد شد و با دانستن اینکه یک حرفه ای در تیم خود دارد به رختخواب می رود.

به آنچه از رابطه می‌برید نگاه نکنید (گفتنش آسان‌تر از انجام دادن). فقط روی ارائه ارزشی فراتر از انتظارات مشتری خود تمرکز کنید. آیا می خواهید مردم باور کنند که شما به عنوان یک حرفه ای وردپرس ارزش این کار را دارید؟ ادعا نکنید، توانایی خود را ثابت کنید. برآورده کردن نیازها و فراتر از انتظارات راز است.

هزینه های بالاتر را شارژ کنید

این را باور نمی‌کنید، اما آیا می‌دانستید که درک یک فرد واقعاً می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها تأثیر بگذارد؟ متخصصان محترم وردپرس هزینه های زیادی برای خدمات خود دریافت می کنند. نرخ هایی که اکثریت فریلنسرها آن را گزاف می دانند. آنها حتی پس از افزایش نرخ های خود همچنان مشتریان بزرگ را جذب می کنند. مشتری که “به اندازه کافی” برای پرداخت به شما ندارد ممکن است ده برابر بیشتر برای بهترین حرفه ای وردپرس همسایه هزینه کند. اینجا چه خبر است؟ چرا وقتی نرخ‌های رقابتی شگفت‌انگیز خود را نقل می‌کنید، مشتریان فرار می‌کنند؟ ادراک.

به لطف درک، چیزی که قیمت بالایی دارد ارزش بالاتری نسبت به جایگزین‌های ارزان‌تر آن دارد. همانطور که مهارت های خود را ایجاد می کنید، بدون شک می خواهید نرخ هایی را متناسب با توانایی های خود دریافت کنید. هرگز کم شارژ نکنید و بیش از حد شارژ نکنید. به توانایی های خود اطمینان داشته باشید، ارزش خود را بدانید و هزینه خود را بپرسید. فقط به یاد داشته باشید، نرخ های بسیار با تخفیف ممکن است در واقع مشتری را به سمت دیگری فراری دهد. حرفه ای ها ارزان بازی نمی کنند.

همه چیز درباره شاد بودن است

اگر از کاری که انجام می‌دهید خوشحال هستید، رسیدن به موقعیت حرفه‌ای فقط یک مسئله زمان خواهد بود.

خوشا به حال کسی که وظیفه خود را با قدردانی با جدیت انجام دهد، زیرا از عرق او پاداش کار بیرون خواهد آمد تا فرزندان فرزندانش از آن لذت ببرند. – ماکسیم قدیمی

اگر از تخصص انتخابی خود راضی هستید، از طریق کارتان نشان داده خواهد شد. چیزی به نام اشتیاق نقش بزرگی در این امر ایفا می کند. نه یک کلمه بیشتر.

آتش را روشن نگه دارید

همه ما متفاوت خلق شده‌ایم (یا تکامل یافته‌ایم). به هر یک از ما توانایی های متفاوتی داده شده است. شاید شما سریعتر از جان دو یادگیرنده باشید. ممکن است یک سال طول بکشد تا نتایج را ببینید، اما جان دو ممکن است به دو یا حتی سه سال زمان نیاز داشته باشد تا نتایج یکسانی را دریافت کند. همه ما متفاوت هستیم. نکته این است که هرگز یادگیری را متوقف نکنید، مهم نیست که چقدر «حرفه ای» هستید. یادگیری هرگز متوقف نمی شود. دوره.

باشه، پس بیایید خلاصه کنیم. در اینجا نکات ما برای تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس آمده است:

  • یک کاربر مشتاق وردپرس شوید
  • تخصص
  • خودت را آموزش بده
  • آموزش و کمک به دیگران
  • با سایر حرفه ای ها ارتباط برقرار کنید
  • نقاط ضعف خود را شناسایی و جبران کنید
  • بیشتر تمرین و تمرین کنید
  • فداکاری و استقامت تا حد زیادی کمک می کند
  • عالی شوید
  • نیازهای مشتری خود را بشناسید و از انتظارات خود فراتر بروید
  • نرخ‌های بالاتر را شارژ کنید
  • آتش را روشن نگه دارید

منابع بیشتر برای تبدیل شدن به یک متخصص محترم وردپرس

ما واقعاً می‌خواهیم شما به متخصص وردپرس تبدیل شوید، زیرا این تصور را داریم که دنیا با حرفه‌ای‌های بیشتر جای بهتری خواهد بود. برای کمک به آن، منابع اضافی زیر را برای لذت شما جمع آوری کردیم:

به شما…

“جاده طولانی است، مسیر شیب دار است و خارها در اطراف …”، اما تبدیل شدن به یک حرفه ای محترم وردپرس یک شاهکار دست یافتنی است. آیا فکر می کنید ما چیز مهمی را کنار گذاشتیم؟ لطفاً در کادر نظر زیر به اشتراک بگذارید!

PS: برای شما در تمام تلاش‌هایتان آرزوی موفقیت داریم 🙂

خروج از نسخه موبایل