چگونه نرخ پرش سایت وردپرس خود را بهبود بخشیم

چگونه نرخ پرش سایت وردپرس خود را بهبود بخشیم

نرخ پرش به تعداد دفعاتی که بازدیدکننده بدون کلیک بر روی پیوندها یا بازدید از صفحات دیگر سایت شما را ترک می کند، تعریف می شود. سایت‌هایی که نرخ پرش پایینی دارند به شما می‌گویند که یک سایت جالب است، پر از چیزهای عالی برای مشاهده/خواندن. سایت موفق می شود توجه کاربر را به خود جلب کند. یکی از بهترین نمونه ها 9GAG است. مردم چندین دقیقه را در آن سایت صرف خندیدن می کنند. در معیارهای اینترنتی، اگر یک بازدیدکننده بیش از 5 دقیقه را در یک سایت جدید صرف کند – واقعاً یک معامله بزرگ است.

411 در نرخ پرش

وب‌مسترها دائماً به دنبال بهبود نرخ پرش سایت خود هستند. اگر سایت خاصی را پیدا کنند که نرخ پرش پایینی دارد، بلافاصله سعی می‌کنند تکنیک‌های استفاده شده در آن را یاد بگیرند و پیاده‌سازی کنند. داشتن نرخ پرش بالا (حتی 100٪) همیشه چیز بدی نیست. مردم مشغول هستند. به محض اینکه آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، سایت شما را ترک خواهند کرد. این در وب سایت های یک صفحه ای یا صفحات فرود همه در یک بسیار رایج است. برای یک موتور جستجو، یک سایت چند صفحه ای (که تقریباً همه وبلاگ های وردپرس هستند) با نرخ پرش بالا یک سیگنال قرمز است.< /p>

این سایت محتوای مرتبطی ندارد، آن را از SERP پایین بیاورید”

به این معنی است که سایت شما جذاب یا جالب نیست. بدتر از همه اینکه محتوای مرتبطی ندارد. این مسئولیت مشترک کل تیم توسعه وب – مدیر وب سایت، طراحان و متصدیان محتوا – است که طعمه بازدیدکنندگان شما را بگذارند – به این امید که آنها طعمه آنها شوند و در نهایت به یک خواننده تبدیل شوند.

در نهایت، ما مشتریانی می خواهیم. نه فقط بازدیدکنندگان.

در این مقاله در مورد برخی از بهترین راه‌ها برای بهبود نرخ پرش سایت وردپرس شما صحبت خواهیم کرد. ما از چند افزونه و چند تکنیک اثبات شده استفاده خواهیم کرد که وبلاگ نویسان برتر برای بهبود نرخ پرش سایت خود استفاده می کنند.

چرا به نرخ پرش سایت خود توجه کنید؟

زیرا یکی از راه‌های اصلی برای اندازه‌گیری تعامل کاربر در سایت شما است. مدتی قبل در مورد چگونه بازدیدکنندگان خود را به خواننده تبدیل کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری این تغییر، بررسی نرخ پرش سایت شما است. Google توضیحات نرخ پرش و خواندن آن برای افرادی که می خواهند اصطلاحات فنی را یاد بگیرند خوب است. سایتی با نرخ پرش پایین موارد زیر را نشان می دهد:

  • درگیری بهتر کاربر: این به شما می گوید که بازدیدکنندگان شما به محتوای سایت شما علاقه مند هستند. آنها سایت شما را به اندازه کافی مهم می دانند که برای آن وقت صرف کنند. شما میخواهید به این نیاز دارید.
  • رتبه‌بندی بالاتر در سئو: نرخ پرش و سرعت سایت دو مورد از دویست عاملی هستند که گوگل برای رتبه‌بندی سایت شما در برابر یک کلمه کلیدی خاص استفاده می‌کند. نرخ پرش برای اندازه گیری کیفیت سایت شما استفاده می شود. سایتی با 10 صفحه می تواند رتبه بهتری نسبت به سایتی با 100 صفحه داشته باشد اگر سایت کوچکتر دارای کیفیت بهتری باشد. گوگل و همه موتورهای جستجو کیفیت می خواهند نه کمیت. بنابراین، نرخ پرش شما بهتر است – بالاتر از نردبان SERP بالا می روید.
  • تبدیل‌های بالاتر: بیایید صادق باشیم. ما می خواهیم محصولمان بفروشد. ما می‌خواهیم مردم به‌جای اینکه کورکورانه در خبرنامه‌های ما مشترک شوند و توییت‌های ما را بازتوییت کنند، واقعاً محصول ما را بخرند. چیز خوبی است، بدون شک. اما، در پایان روز، فروش بسیار بهتر از عدم فروش است. وقتی برای بهبود نرخ پرش سایت خود وقت و تلاش می کنید، با خوانندگان خود ارتباط برقرار می کنید. آنها به برند شما اعتماد می کنند و شما هویتی را در جامعه تخصصی خود ایجاد می کنید. این در نهایت شما خوانندگان را به مشتری تبدیل می کند.

10 دلیل اصلی برای نرخ پرش بالا و نحوه رفع آنها

بر اساس آنچه کارشناسان می گویند، من 10 عاملی را که مسئول نرخ پرش بالای سایت شما هستند فهرست کرده ام. سعی کنید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید.

  1. زمان بارگذاری صفحه بالا، یعنی وب سایت کند
  2. طراحی بهم ریخته با ناوبری ضعیف (نان خرده‌های نان از دست رفته)
  3. طراحی غیر پاسخگو
  4. فرم‌های انتخابی بازشوی مزاحم
  5. تبلیغات بسیار زیاد
  6. تبلیغات بی ربط
  7. پیوندهای شکسته – صفحه 404 یافت نشد و غیره
  8. خطاهای MySQL یا PHP در پست ها و صفحات
  9. عدم اثبات اجتماعی
  10. محتوای ضعیف

اکنون که از مشکلات آگاه شدید، بیایید راه حل های آنها را مورد بحث قرار دهیم.

سرعت سایت وردپرس خود را بهبود بخشید

بارها و بارها در مورد اهمیت آن صحبت کرده ایم. سایت شما باید سریع بارگذاری شود، ترجیحاً در عرض 3-4 ثانیه. امروزه مردم آنقدر رسانه مصرف می کنند که هر میلی ثانیه آن اهمیت دارد. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید سرعت سایت خود را بهبود بخشید:

    1. استفاده از WordPress caching مانند حافظه کل W3
    2. استفاده از یک شبکه تحویل محتوا مانند MaxCDN
  1. استفاده از یک سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس مانند معبد رسانه یا WPEngine
  2. بهینه سازی تصاویر با فشرده سازی آنها یا استفاده از فرمت صحیح

پس از اجرای تغییرات، می‌توانید سرعت سایت خود را با ابزارهایی مانند اندازه‌گیری کنید. Pingdom، GTmetrix و WebPageTest. GTmetrix دقیق ترین اطلاعات را در مورد عملکرد سایت شما ارائه می دهد.

طراحی سایت

از یک تم وردپرس تمیز، پاسخگو و بدون مزاحمت استفاده کنید. موضوعی که برای سایت خود استفاده می کنید باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. آنها نباید بیش از 3 ثانیه آن را جستجو کنند.

  • مطمئن شوید که با احتیاط از نوار کناری اصلی، نوار منوی اصلی و پانویس استفاده می‌کنید. چشم‌های مردم به آن‌ها عادت کرده‌اند و بیایید همین‌طور ادامه دهیم.
  • اگر وبلاگ شما بر مقالات و شعر متمرکز است، عاقلانه است که از موضوعی با تمرکز قوی بر تایپوگرافی استفاده کنید. برای نمونه ای عالی از طراحی مینیمال، Sparring Mind Gregory را بررسی کنید.
  • از تصاویر مرتبط استفاده کنید. آنها ارزش هزار کلمه را دارند می‌توانید تصاویر استوک رایگان عالی را از بیابید این منابع.
  • از افزونه پست های مرتبط مانند YAARP یا nRelate.
  • ناگفته نماند که سایت شما باید پاسخگو باشد. این یک سنی است که برای اولین بار از موبایل استفاده می‌شود، و هیچ بهانه‌ای برای آن وجود ندارد.

تبلیغات

حذف کامل تبلیغات از سایت شما احمقانه است. این یکی از منابع اصلی درآمد است! پس چیکار میکنی؟ اطمینان حاصل کنید که تبلیغات مرتبط هستند. تبلیغات بی ربط بیشتر از سود باعث ضرر می شود. اگر از گوگل ادوردز استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران باشید زیرا گوگل بخش زیادی از تحقیق و توسعه خود را صرف ارائه تبلیغات بهتر می‌کند. و آنها واقعاً در آن خوب هستند. اما اگر از تبلیغات بنری خودگردان استفاده می کنید، مطمئن شوید که محصول/سایتی که به آن لینک می دهید واقعا مفید است. فقط در صورتی به چیزی پیوند دهید که آن را توصیه کنید. یک گزینه در میان وبلاگ نویسان BuySellAds است. این یک پلت فرم عالی برای شبکه های تبلیغاتی خاص است.

پنجره

دلیلی وجود دارد که چرا فناوری قصد خروج تا این حد محبوب شده است. اسکریپت منتظر می ماند تا استفاده از آن خارج شود – در ثانیه ای که ماوس را به سمت دکمه ضربدر حرکت می دهد، پنجره بازشو ظاهر می شود. از این رو اصطلاح قصد خروج. OptinMonster یکی از بهترین افزونه‌های انتخابی وردپرس است که بر فناوری قصد خروج مسلط است. سایت‌های معروف مانند Social Media Examiner و Search Engine Journal از OptinMonster استفاده می‌کنند.

با این حال، سایت‌های زیادی وجود دارند که هنوز از این فناوری خروجی استفاده نمی‌کنند. به‌عنوان یک خواننده، وقتی می‌خواهم چیزی بخوانم و هر چند دقیقه یک بازشو روی صفحه نمایش من ظاهر می‌شود، واقعاً من را آزار می‌دهد. با این حال، این نظر شخصی من است و ممکن است با آنچه شما فکر می کنید متفاوت باشد. 🙂 این چیزی است که ممکن است قبلاً بدانید.

اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد، افراد به طور خودکار سایت شما را دنبال می کنند و/یا مشترک می شوند.

پیوندهای شکسته و خطاهای نرم افزار

هنگامی که سایت شما قدیمی می شود، پیوندهای زیادی ایجاد می کنید – داخلی و خارجی. همچنین می توانید هر چند وقت یکبار ساختار سایت را برای تجربه کاربری بهتر اصلاح کنید. در این فرآیند، بسیار طبیعی است که با پیوندهای شکسته روبرو شوید. مشکل اینجاست – لینک های شکسته ضربه جدی به ساختار سایت و امتیاز سئوی شما وارد می کنند. نگران نباش از افزونه ای مانند جستگر پیوند شکسته استفاده کنید برای تجزیه و تحلیل همه پیوندهای موجود در سایت خود و رفع آنهایی که از بین رفته اند.

خطاهای نرم افزاری ناشی از پیکربندی ضعیف اسکریپت های PHP، بارگذاری بیش از حد سرور، تداخل پلاگین به پلاگین یا تداخل افزونه به موضوع است. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد آن‌ها شود، و راه‌حل‌های هر یک از آن‌ها نیازمند دانش فنی دقیق هستند. بهترین راه حل این است که از افزونه ها/تم های متناقض استفاده نکنید. با این حال، اگر مشکل از وب سرور است، با پشتیبانی تماس بگیرید. اگر بودجه شما می تواند آن را پشتیبانی کند، به یک سرویس میزبانی مدیریت شده وردپرس مانند WPEngine.

اثبات اجتماعی

اثبات اجتماعی به سادگی به معنای محبوبیت محتوای شماست. چند نفر آن پست خاص را به اشتراک گذاشته اند؟ اینها مواردی است که باید در نظر بگیرید. اگر سایت جدیدی دارید، نزدیک به صفر خواهد بود. نگران نباش مطمئن شوید که ایستااشتراک گذاری نمایش داده نمی شود. فقط دکمه های اشتراک گذاری این کار را انجام می دهند. نکته بهتر –

همانطور که با ایجاد آن انجام دادید، دو برابر زمان خود را برای تبلیغ محتوای خود صرف کنید.

محتوا پادشاه است

آخرین اما نه کم اهمیت ترین – مطمئن شوید که محتوای شما درجه یک است. زمانی را صرف مطالعه، تحقیق و به روز رسانی محتوای خود کنید تا به یک معیار برای آن موضوع خاص تبدیل شود. فرض کنید در حال نوشتن موضوعی با عنوان «بهترین کتاب‌های روان‌شناسی اجتماعی» هستید. به سادگی نوشتن 10 نام آن را قطع نمی کند. شامل رتبه بندی، خیر. از بررسی ها، فروش و پیشینه نویسنده و بررسی شخصی شما. چه چیزی در آن کتاب خوب است؟ چه چیزهایی در کتاب کم است؟ در نهایت، پست شما باید آنقدر خوب باشد که خواننده برود:

«اوه! این پست هر چیزی که من دنبالش هستم را دارد. بهتر است آن را نشانک گذاری کنید!»

مقاله گرگوری را ببینید 50 کتاب های روانشناسی اجتماعی که باید حتما بخوانید. آیا می توانید برخی از بهبودها را برای این مقاله پیشنهاد کنید؟

نتیجه گیری

امروز ما برخی از بهترین راه‌ها را برای بهبود نرخ پرش، و در نتیجه بهبود تعامل کاربر، توضیح داده‌ایم. اگر نکته‌ای برای ما دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید – ما همیشه مشتاق شنیدن نظرات خوانندگان خود هستیم.

خروج از نسخه موبایل