افزونه وردپرس بررسی محصولات WP

افزونه وردپرس بررسی محصولات WP

آیا به دنبال کسب درآمد کمی از طریق بررسی محصولات Android و پیوندهای وابسته هستید؟ شاید وبلاگ باغبانی شهری شما در حال منفجر شدن است و زمان آن رسیده است که بهترین محصولاتی را که برای تولید محصول خود در شهر استفاده کرده اید به نمایش بگذارید. چه قصد کسب درآمد از نظرات خود را داشته باشید یا نه، وردپرس جمع بندی خوبی از افزونه های بررسی محصول را برای شما ارائه می دهد. شامل رتبه بندی ستاره ها، دکمه های خرید، نظرات کاربران و موارد دیگر.

یکی از گزینه‌های برتر، افزونه WP Product Review است، بنابراین من یک بررسی افزونه WP Product Review (که لقمه‌ای است) جمع‌آوری کرده‌ام تا نشان دهم چگونه می‌توانید به سرعت نظرات خود را در مورد افزونه‌های وردپرس، پوشک، چوب بیس‌بال به نمایش بگذارید. ابزار باغبانی، کتاب یا هر چیزی که بیشتر دوست دارید.

دو نسخه از این افزونه وجود دارد – رایگان و پولی – بنابراین من می‌خواهم مزایای هر گزینه را بیان کنم و دقیقاً به شما نشان دهم که چگونه ویژگی‌های خاصی را برای نمایش نظرات محصول خود پیاده‌سازی کنید.

اکنون، اجازه دهید نگاهی به نسخه‌های رایگان و ممتاز افزونه بیندازیم و ویژگی‌هایی را که در هر کدام خواهید یافت!

افزونه بررسی محصول WP – نسخه رایگان

با فعال کردن افزونه WP Product Review در داشبورد وردپرس خود شروع کنید. این شرکت همچنین دارای اطلاعات تکمیلی و لینک دانلود فایل .zip است. پس از فعال شدن، به برگه بررسی محصول در سمت چپ داشبورد وردپرس خود بروید:

صفحه تنظیمات بررسی محصول WP

وقتی روی دکمه بازبینی محصول کلیک می‌کنید، به صفحه اصلی تنظیمات می‌روید، جایی که می‌توانید چندین تنظیمات پیش‌فرض را تغییر دهید. تنظیمات عمومی نسبتاً ساده است و به شما امکان می‌دهد اگر می‌خواهید بررسی محصول بعد یا قبل از محتوای شما نمایش داده شود، آن را تغییر دهید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید نظر خود را به صورت دستی قرار دهید.

همچنین یک منطقه برای فعال کردن نظرات در مورد نظرات شما وجود دارد، و یک گزینه کاملاً منحصربفرد برای در نظر گرفتن نظرات کاربران با رتبه بندی کلی محصول شما. برای مثال، اگر شخصی به رایانه‌ای که اخیراً بررسی کرده‌اید رتبه‌بندی کند، رتبه‌بندی کلی در نظر شما را تغییر می‌دهد.

عرض محتوا برای محدود کردن عرض ماژول بررسی شما طراحی شده است. اگر بررسی در سایت شما کمی بیش از حد است، می توانید این را تغییر دهید.

برگه رنگ‌های رتبه‌بندی به سادگی مشخص می‌کند چه سایه‌هایی از رنگ را می‌خواهید پس از رتبه‌بندی یک محصول نشان دهید. رنگ‌های پیش‌فرض بسیار استاندارد هستند، بنابراین احتمالاً نیازی به تغییر آن ندارید. همانطور که در زیر می بینید، رتبه های پایین تر رنگ های قرمز و نارنجی دریافت می کنند، در حالی که رتبه های بالاتر دارای رنگ های سبز و آبی هستند.

پیکربندی های رنگ متن نیز در قسمت تنظیمات گنجانده شده است، که یک ویژگی خوب است زیرا می توانید متن را با رنگ های مارک سایت خود مطابقت دهید.

این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد متن معایب و مزایا را تغییر دهید تا نظرات خود را کمی از سایر سایت‌ها متمایز کنید. عرض و رنگ کادر حاشیه مرور را متناسب با اندازه و مارک وب سایت خود تغییر دهید.

تنظیمی دیگر گزینه هایی را برای تغییر ظاهر دکمه های خرید فراهم می کند. این به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید که کدام رنگ‌ها و متن‌ها برای افزایش فروش وابسته در سایت شما کار می‌کنند.

پس از اصلاح تنظیمات پیش‌فرض، می‌توانید شروع به نوشتن و ایجاد نظرات محصول خود کنید!

درج یک بررسی محصول در یک پست

افزونه WP Product Review گنجاندن نظرات شما در پست‌ها را سریع و آسان می‌کند، زیرا ماژول پیکربندی درست زیر هر پستی که ایجاد می‌کنید قرار دارد. برای یافتن قسمت تنظیمات اضافی بررسی محصول به زیر ویرایشگر پست بروید. مشخص کنید که پست در واقع یک پست نقد است. این همه گزینه‌هایی را که برای تنظیم مرور نیاز دارید نشان می‌دهد.

با جزئیات محصول خود شروع کنید، نام را پر کنید، تصویری را آپلود کنید، و در صورت داشتن پیوند، پیوند وابسته را اضافه کنید. آنها گزینه ارزی ندارند، اما می توانید به سادگی ارز مورد نظر را در قسمت Product Price تایپ کنید.

منطقه تنظیمات گزینه‌های محصول کمی غیر توصیفی است، اما اساساً مکانی است که در آن تایپ می‌کنید در چه زمینه‌هایی قصد دارید به محصول رتبه‌بندی کنید و چه رتبه‌هایی را می‌خواهید به آنها بدهید.

فقط قسمت ها را پر کنید و برای هر یک رتبه بندی یا نمره انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که نمرات ترتیب را تعیین نمی کنند، بلکه به ترتیبی که آنها را وارد می کنید بستگی دارد. شما فقط پنج دسته رتبه بندی را با نسخه رایگان دریافت می کنید.

در مرحله بعد، مزایا و معایب محصول را وارد کنید تا به مردم نشان دهید که چرا باید یا نباید از طریق دکمه خرید کلیک کنند. در نسخه رایگان هر کدام 5 مزایا و معایب دریافت می کنید که به نظر من منطقی است.

هنگامی که بررسی خود را به پایان رساندید و هر محتوایی را که می‌خواهید در پست قرار دهید، پست وردپرس را پیش‌نمایش یا منتشر کنید تا بررسی خود را در صفحه اصلی مشاهده کنید. نمایشگر بررسی کاملاً شیک است و قیمت و نام را با حروف بزرگ نشان می دهد. طراحی مینیمالیستی برداشت تازه‌ای از پست‌های بازبینی است که از کنترل خارج می‌شوند.

متوجه خواهید شد که وقتی نمره‌های بیشتری به سیستم اضافه می‌کنید، فضای سفید زیادی در زیر قسمت مزایا و معایب اضافه می‌کند، که برای ارائه چندان عالی نیست.

اگر پیوندی به محصول اضافه کنید، دکمه خرید اکنون در پایین نمایش داده می‌شود و کاربران حتی می‌توانند برای رفتن به صفحه خرید روی تصویر محصول کلیک کنند.

بررسی محصول WP – نسخه حرفه ای

می‌توانید در داخل افزونه به نسخه Pro ارتقا دهید یا WP Product Review PRO  را مستقیماً از ThemeIsle دریافت کرده و در سایت وردپرس خود نصب کنید. قیمت کاملاً معقول است و اگر چندین سایت را مدیریت می کنید، فقط باید تا 49.95 دلار برای مجوز نامحدود بپردازید. حال، سوال این است: آیا نسخه Pro ویژگی های کافی برای سرمایه گذاری ارائه می دهد؟

برای خرید نسخه Pro، دکمه را در داشبورد وردپرس خود، درست بالای قسمت تنظیمات در افزونه WP Product Review پیدا کنید.

خوب است که آنها سه نوع مجوز ارائه می دهند، یکی برای وب سایت تک، دیگری برای 2-5 وب سایت، و یک گزینه نهایی برای سایت های نامحدود. بدیهی است که اگر فقط یک سایت دارید، باید گزینه اول را انتخاب کنید، اما اگر برنامه‌ای برای توسعه دارید، یا اگر سایت‌هایی برای مشتریان ایجاد می‌کنید، گزینه وب‌سایت نامحدود بهترین ارزش شماست.

بنابراین، هنگام پرداخت نسخه Pro چه چیزی دریافت می کنید؟

  • حداکثر 10 فیلد برای مزایا و معایب
  • حداکثر 10 گزینه درجه بندی
  • اگر تصویر محصول را آپلود نمی‌کنید، به‌طور خودکار از تصویر ویژه استفاده کنید
  • نماد رتبه بندی را تغییر دهید
  • از یک کد کوتاه برای قرار دادن نظر در هر کجای پست یا صفحه استفاده کنید
  • گزینه‌های درجه‌بندی پست‌های قبلی را از قبل بارگیری کنید

بنابراین، آیا نسخه Pro ارزشش را دارد؟ پاسخ بله است، اگر سایتی را راه‌اندازی می‌کنید که به طور منظم بررسی‌ها را کامل می‌کند، و می‌خواهید شروع به ارائه نظرات تمیز و کسب درآمد از آنها با پیوندهای وابسته کنید.

برای شروع، پیش بارگذاری شگفت انگیز است، بنابراین اگر دائماً رایانه ها را مرور می کنید، همیشه می توانید گزینه های درجه بندی را که در گذشته استفاده می کردید از قبل بارگذاری کنید. این باعث حفظ ثبات و کاهش زمان کار می شود.

درجه‌های درجه‌بندی اضافی و مزایا/مضرات به خوبی کار می‌کنند تا جزئیات بیشتری را برای خوانندگان شما ارائه دهند و به شما امکان می‌دهند از سایت‌های دیگر متمایز شوید.

گرفتن خودکار تصویر برجسته ممکن است کمی در زمان شما صرفه جویی کند، اما آنقدرها هم عالی نیست. با این حال، ویژگی اصلاح نماد رتبه‌بندی برای تغییر آیکون‌هایی که برای محصولات مختلف نشان داده می‌شوند ایده‌آل است. به عنوان مثال، به جای خط تیره‌های پیش‌فرض که نشان داده می‌شوند، می‌توانید از علائم دلار، قلب، ستاره، کنترل‌کننده‌های بازی ویدیویی و موارد دیگر استفاده کنید.

کدهای کوتاه همچنین به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در مورد نحوه نمایش مرور محصول می‌دهند، به‌جای اینکه فقط به موارد پیش‌فرض پایبند باشید.


بررسی محصول WP تقریباً هر کاری را که لازم دارید انجام می‌دهد، با نمادهای رتبه‌بندی قابل تنظیم، ادغام پست وردپرس و ارائه مینیمالیستی برای کمک به خوانندگان شما در درک اینکه آیا باید یک محصول را بخرند یا نه. من به خصوص از این واقعیت لذت می برم که می توانید نسخه رایگان را آزمایش کنید و سپس قیمت مناسبی برای ویژگی های اضافی بپردازید.

اگر سؤال یا بازخوردی در مورد افزونه WP Product دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. آیا قبلاً این افزونه را امتحان کرده اید؟

خروج از نسخه موبایل