45 وبلاگ شگفت انگیز وردپرس که باید دنبال کنید

45 وبلاگ شگفت انگیز وردپرس که باید دنبال کنید

می‌خواهید از وبلاگ‌های برتر وردپرس یاد بگیرید؟ به عنوان یک علاقه مند به وردپرس، همیشه می خواهید از آخرین اتفاقات دنیای وردپرس و تا حدودی توسعه وب مطلع باشید. شما می خواهید بدانید که چه کسانی وردپرس در هر لحظه باید چه می گویند. شما می خواهید جلوتر از منحنی بمانید. اخبار وردپرس، آخرین تکنیک‌ها، هک‌ها، تم‌ها، افزونه‌ها و موارد دیگر را دنبال کنید. و چه راهی بهتر از خواندن وبلاگ های وردپرس برای مطلع و به روز ماندن؟

در سرویس امروز، بیش از 45 وبلاگ نویس وردپرس عالی را که باید بشناسید به شما معرفی می کنیم. و قطعاً باید نگاهی به حساب‌های توییتر آن‌ها بیندازید، پس ادامه دهید و دکمه فالو را بزنید. برای تفریح ​​آماده شوید.

1. WPExplorer

از وبلاگ WPExplorer دیدن کنید    @WPExplorer

را دنبال کنید

من ممکن است در اینجا کمی تعصب داشته باشم، اما واقعیت همچنان یک واقعیت است. WPExplorer بدون شک یکی از بهترین وبلاگ های وردپرس موجود است. منظورم این است که چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در اینجا در WPExplorer یاد بگیرید.

نمی‌دانید در منو چه چیزی وجود دارد؟ از آموزش‌های دقیق، بررسی تم و افزونه‌ها تا نکات و راهنماهای عالی، WPExplorer یکی از منابعی است که می‌خواهید در همین لحظه نشانه‌گذاری کنید. در بین پست‌های عالی، ما هدایا و معاملات انحصاری را نیز منتشر می‌کنیم که می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند 🙂

2. تم های زیبا

از وبلاگ تم های زیبا دیدن کنید    < a class="theme-button blue" href="https://twitter.com/elegantthemes" target="_blank" rel="noopener">@elegantthemes را دنبال کنید

وبلاگ Elegant Themes نکات، آموزش ها و به روز رسانی های شگفت انگیز وردپرس را در مورد تم ها و افزونه های جدید وردپرس ارائه می دهد. این وبلاگ دارای وبلاگ نویسان محترم وردپرس مانند کوین مولدون، برندا بارون و ژاکلین توماس در میان دیگران است.

3. کریس لما

از وبلاگ کریس لما دیدن کنید    @chrislema را دنبال کنید

مگر اینکه اخیراً شروع به استفاده از وردپرس کرده باشید، حتماً یک یا دو چیز در مورد کریس لما شنیده اید – یک وبلاگ نویس سطح بالای وردپرس که برای مشاوره به افرادی مانند WooThemes، iThemes، Reaktiv، WP101 و غیره دعوت شده است. او درباره تجارت الکترونیک، مشاغل آزاد، عضویت، آموزش الکترونیکی و ارائه در میان سایر موضوعات مرتبط با وردپرس وبلاگ می نویسد.

4. راه اندازی WP

از WPSETUP بازدید کنید     @wp_setup

را دنبال کنید

به دنبال راهنماهای نصب وردپرس هستید؟ انتخاب یک طرح میزبانی؟ یا چیز دیگری؟ WP Setup چندین مقاله عالی دارد که طیف وسیعی از موضوعات را در بر می گیرد که برای هر کاربر جدید وردپرس برای راه اندازی سایت خود مفید است.

5. WPLift

از وبلاگ wlift دیدن کنید    @wplift را دنبال کنید

WPLift دارای راهنماهای وردپرس، آموزش‌ها و نکات برخی از بهترین وبلاگ‌نویسان وردپرس است. بعلاوه، آنها چند پیشنهاد عالی برای راه اندازی دارند. این به علاوه تمرکز بر کاربران سطح ابتدایی، WPLift را به وبلاگی عالی برای دنبال کردن دانش وردپرس تبدیل می‌کند.

6. WinningWP

بازدید از WinningWP    @WinningWP را دنبال کنید

WinningWP توسط برین ویلسون مدیریت می شود و یک منبع عالی برای وردپرس است. درباره تم های جدید وردپرس بیاموزید، بررسی برخی از افزونه ها را بررسی کنید و مهارت های جدید را با آموزش های مفید بیاموزید.

7. میخانه WP

از wptavern دیدن کنید    @wptavern را دنبال کنید

WP Tavern که در سال 2009 توسط جف چندلر تأسیس شد، آخرین اخبار وردپرس، هک‌ها، تم و اعلامیه‌های افزونه را در میان سایر موارد منتشر می‌کند. این وبلاگ توسط جف چندلر و سارا گودینگ مدیریت می شود. وبلاگ به طور مرتب با آخرین اخبار وردپرس به روز می شود.

8. WPEka

از وبلاگ WPEka دیدن کنید    @wpekadotcom

را دنبال کنید

نمی‌دانم چگونه این نام را پیدا کردند، اما مطمئناً پس از مدتی این نام در شما رشد می‌کند. اما این نام دلیل نیست WPEka به این لیست راه یافت. این وبلاگ چندین بار در هفته پست های نظری عالی، بررسی تم ها و افزونه ها، و آموزش های عمیق را منتشر می کند.

9. WPKube

از WPKube دیدن کنید    @wpkube را دنبال کنید

Devesh Sharma WPKube را در ژوئن 2014 تأسیس کرد تا «…موضوعات با کیفیت وردپرس، افزونه‌ها، آموزش‌ها، اخبار و تغییرات را ارائه دهد…» Dev، یک وب‌مستر موفق، کار بسیار خوبی با WPKube انجام داده است. او هر دو روز یک پست جدید منتشر می کند. WPKube دارای وبلاگ نویسان مشهور وردپرس مانند جو، اشلی و سوراو کوندو در میان دیگران است.

10. وبلاگ WPMU DEV

از وبلاگ wpmudev دیدن کنید    @wpmudev

را دنبال کنید

WPMU DEV با طراحی تازه، بیش از 360 هزار عضو، و بخش وبلاگی که برخی از بهترین آموزش‌ها، نکات و توصیه‌های وردپرس را در وب ارائه می‌کند، منبع وردپرس برای بسیاری از کاربران – با تجربه یا غیرمجاز- است. موضوعات پوشش داده شده در وبلاگ حول محور WordPress، WordPress Multisite، BuddyPress و موارد دیگر از انجمن وردپرس می چرخد.

11. BobWP

از وبلاگ و پادکست bobWP دیدن کنید    @bobWP را دنبال کنید

چه یک کاربر مبتدی یا پیشرفته وردپرس باشید، همیشه می توانید چیزی از باب دان یاد بگیرید. او به نوعی کار بزرگی است، بنابراین بهتر است وقتی روی صحنه می‌رود به او توجه کنید. همچنین می‌توانید پادکست او را برای بهتر شدن بیشتر وردپرس دنبال کنید.

12. وبلاگ مدیریت WP

از وبلاگ managerwp دیدن کنید    @managewp را دنبال کنید

ManageWP به شما امکان می دهد چندین سایت وردپرس را از یک داشبورد مدیریت کنید و در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنید. من سعی نمی کنم پای شما را بکشم، این واقعا راحت است، به خصوص اگر برای مدیریت سایت های خود تلاش می کنید. وبلاگ ManageWP با حضور نویسندگان و توسعه دهندگان سطح بالا مانند Vladimir Prelovac، Charnita Fance و Brenda Barron در میان دیگران، آموزش ها، نکات، نظرات، نظرات، اخبار، توصیه های تجاری، تم ها و افزونه ها را در میان دیگران به اشتراک می گذارد.

13. WP Mayor

از wpmayor دیدن کنید    @wpmayor را دنبال کنید

اگر به دنبال داغ‌ترین و جدیدترین اخبار، مقالات، هک‌ها و بررسی افزونه‌ها برای وردپرس هستید، می‌خواهید WP Mayor را به لیست خواندن خود اضافه کنید. مثل همین الان WP Mayor توسط آقا و خانم ژان گالیا با کمک مارک زهرا که از قضا پسر عموی گالیا است، نگهداری می‌شود. این کسب و کار خانوادگی دارای چند مشارکت کننده از همه اقشار است که به محتوا حسی جهانی (چند فرهنگی) می دهد.

14. WPBeginner

از wpbeginner بازدید کنید    @wpbeginner

را دنبال کنید

با بیش از 130 هزار کاربر وردپرس، WPBeginner منبع نهایی برای مبتدیان وردپرس است. با این حال، اشتباه نکنید، شما هنوز هم می توانید در WPBeginner چیزهای زیادی یاد بگیرید، حتی به عنوان یک کاربر باتجربه وردپرس. به هر حال، یادگیری در طول زندگی هرگز متوقف نمی شود.

15. SitePoint

از سایت پوینت برای وردپرس دیدن کنید    @sitepointdotcom را دنبال کنید

از سال 1999، SitePoint الهام بخش طراحان بی‌شماری برای ساخت وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی وب با کیفیت بالا بوده است. جدا از انتشار هر هفته آموزش ها و نکات وردپرس، کتاب ها و دوره های فوق العاده ای را ارائه می دهند که حول محور HTML، CSS و جاوا اسکریپت می چرخد. محتوای وبلاگ آنها توسط تیم عظیمی از نویسندگان و توسعه دهندگان ایجاد شده است.

16. CodeinWP

از وبلاگ COdeinWP دیدن کنید    @codeinwp

را دنبال کنید

با بازی افرادی مانند دانیل پاتاکی، تام اوور (قسم می‌خورم که او به من رشوه نداده است)، آدلینا توکا و کارول کی به عنوان خودش، وبلاگ CodeinWP مجموعه‌ای مدیریت‌شده از بهترین آموزش‌های وردپرس است. ترفندها و نکات پست‌های CodeinWP واقعاً عالی هستند، نمی‌خواهید هیچ کدام را از دست بدهید!

17. WP Superstars

WP Superstars بیشتر یک سایت بررسی است تا یک وبلاگ. صرف نظر از این، آنها آموزش ها و پست های عالی وردپرس را ارائه می دهند که به طور یکسان برای مبتدیان و حرفه ای ها مفید است. بنابراین، شما نه تنها نظرات شگفت انگیزی از محصولات وردپرس مورد علاقه خود دریافت می کنید (مانند تم ها، افزونه ها، میزبانی و غیره)، بلکه همچنین پست های کاملاً تحقیق شده ای را دریافت می کنید تا همه چیزهایی را که می توانید در مورد وردپرس بیاموزید.

18. ThemeShaper

از ThemeShaper دیدن کنید    @ThemeShaper را دنبال کنید

چه کسی پشت وبلاگ وردپرس ThemeShaper است که برای مقاومت در برابر آن بسیار عالی است؟ ایان استوارت، کارولین مور، دانیل رابرت و دوازده (12) دیگر از علاقه مندان به وردپرس که به تم های وردپرس اهمیت زیادی می دهند. بخش وبلاگ یک آرشیو عظیم از اخبار وردپرس، نکات، الهامات، ترفندها، هک ها، قطعات و آموزش های عمیق است.

19. گشتاور

از مجله tOrgue دیدن کنید    @TheTorquemag

را دنبال کنید

توسط افراد پشت WPEngine، میزبانی مدیریت شده وردپرس برگزیده برای بسیاری، Torque همه چیز درباره اخبار وردپرس، به روز رسانی ها و آخرین اتفاقات در دنیای وردپرس است. به غیر از اخبار، آنها دارای دسته بندی های تجاری، اجتماعی و توسعه هستند که وبلاگ را غنی تر می کند. محتوا توسط کارشناسانی مانند Shaun Quarton، John Stewart و Josh Pollock در میان دیگران ایجاد می‌شود.

20. Tuts+

از tUts+ برای وردپرس دیدن کنید    < a class="theme-button blue" href="https://twitter.com/tutsplus" target="_blank" rel="noopener">@TutsPlus را دنبال کنید

ما نمی‌توانیم پستی در مورد بهترین وبلاگ‌های وردپرس برای دنبال کردن منتشر کنیم و از Tuts+، منبعی بی‌نظیر و مناسب برای وردپرس‌سازان مبتدی و حرفه‌ای، استفاده نکنیم. اگر از من لذت می برید، قبلاً بارهای بی شماری در Tuts+ یک زوج به دنبال الهام بوده ام و هر بار ناامید نشدم.

21. Cats Who Code

Visit Cats Who Code    @catswhocode را دنبال کنید

Cats Who Code با بیش از 17 هزار دنبال کننده، توسط ژان، یک وبلاگ نویس 30 ساله مستقر در بلژیک، سرپرستی می شود. این یک آرشیو عظیم از نکات عالی وردپرس، هک ها و آموزش های کدنویسی وردپرس است. کارهای ژان در وبلاگ‌های معروفی مانند Smashing Magazine، WPHacks و Pro Blog Design به نمایش گذاشته شده است.

22. WP Arena

بازدید از WP Arena    @wparena را دنبال کنید

WP Arena یک وبلاگ مفید است که در بررسی ها، مقایسه ها و مجموعه ها تخصص دارد. آنها همچنین برخی از راهنماهای عالی برای افزونه های محبوب وردپرس و نکات آسانی را ارائه می دهند که برای هر کاربر وردپرس مفید است (مانند نحوه سفارشی کردن وبلاگ خود برای مطابقت با نام تجاری خود).

23. عنصر

از وبلاگ Elementor دیدن کنید    @elemntor را دنبال کنید

مطمئناً نام Elementor را شنیده اید – این بهترین افزونه رایگان صفحه ساز برای وردپرس است. اما آیا می دانستید که آنها یک وبلاگ هم دارند؟ خوب آن‌ها این کار را می‌کنند و این مملو از نکات عالی در مورد چگونگی ساخت یک وب‌سایت بهتر با کمک Elementor، علاوه بر الهام‌بخشی و جمع‌بندی طراحی وب، مصاحبه‌های فریلنسر و موارد دیگر است.

24. 1stWebDesigner

از 1stWebDesigner دیدن کنید    @1stwebdesigner را دنبال کنید

1stWebDesigner یکی از اولین وبلاگ‌های وردپرس (بدون جناس) بود که الهام بخش بنیانگذاران ما برای راه‌اندازی WPExplorer بود، بنابراین طبیعتاً آنها باید در این لیست قرار می‌گرفتند. صدها پست مفید با نکات طراحی وب، برگه های تقلب، منابع رایگان (تم ها، ابزارهای فتوشاپ، و غیره)، بهترین لیست ها و موارد دیگر، خواندن آن برای هر طراح وب – نه فقط کاربران وردپرس، ضروری است.

25. Woorkup

از Woorkup دیدن کنید    @mywoorkup را دنبال کنید

توسط برایان جکسون (یک مربی جدی وردپرس و سئو) اجرا می شود، Woorkup قطعا یک منبع وردپرس قوی است. اگر در مورد یک افزونه مطمئن نیستید، یا به دنبال الهام گرفتن هستید، وبلاگ برایان را بخوانید. او همچنین بر اساس تجربیات شخصی خود، نکات فریلنسر را برای راه اندازی یک کسب و کار به اشتراک می گذارد و جعبه ابزاری از محصولات توصیه شده برای کمک به شما در شروع کار دارد.

26. WPShout

از WPShout بازدید کنید    @WPShout را دنبال کنید

WPShout توسط Fred Meyer و David Hayes اجرا می‌شود، و آن‌هایی که به طور مداوم محتوای عالی مانند آموزش‌های هفتگی، توصیه‌های منابع، نکات توسعه، راهنماهای امنیتی و موارد دیگر را منتشر می‌کنند. آنها را در توییتر دنبال کنید تا به‌روزرسانی‌های منظم در مورد آنچه که هر هفته به آن می‌پردازند.

27. Kinsta

از وبلاگ Kinsta بازدید کنید    @kinsta را دنبال کنید

مردم از میزبانی سریع، قابل اعتماد و امن وردپرس Kinsta خوشحال می شوند. چرا؟ زیرا آنها واقعاً چیزهای خود را می دانند! و برای شما خوش شانس است، آنها این دانش را به طور منظم از طریق وبلاگ خود به اشتراک می گذارند. برای آشنایی با افزونه ها، امنیت، نکات تجاری، وبلاگ نویسی و موارد دیگر، از وبلاگ آنها دیدن کنید.

28. Colorlib

از Colorlib دیدن کنید    @colorlib

را دنبال کنید

اگر تا به حال یک وردپرس خاص را جستجو کرده باشید، مانند “بهترین تم های خلاقانه وردپرس” یا “بهترین تم های وردپرس برای مشاغل کوچک”، احتمالاً قبلاً یک لیست Colorlib را دیده اید. اما این تمام چیزی نیست که وبلاگ آنها ارائه می دهد. Colorlib همچنین راهنماهای پلاگین، نکات طراحی و حتی برخی از تم های رایگان را ارائه می دهد که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

29. Narrowem

از Narrowem بازدید کنید    @narrowthem را دنبال کنید

Narrowem به‌خاطر طرح زمینه عمیق و بررسی‌ها و راهنمای افزونه‌ها شناخته شده است. اگر می‌خواهید بین تم‌ها (یا افزونه‌ها) تصمیم بگیرید، باید به وبلاگ آنها سر بزنید تا ببینید آیا می‌توانید ویژگی‌ها و عملکردها را با هم مقایسه کنید. یا نگاهی به مطالعات موردی آنها بیندازید تا از نمونه‌های واقعی طراحی وب بیاموزید.

30. Cloudways

از وبلاگ Cloudways دیدن کنید    @Cloudways را دنبال کنید

Cloudways یک گزینه میزبانی ابر مدیریت شده عالی است، اما آنها همچنین یک وبلاگ عالی برای دنبال کردن هستند. در حالی که لزوماً فقط بر روی وردپرس تمرکز نمی‌کنند، آن‌ها بررسی تم، راهنماهای راه‌اندازی وب‌سایت و هزاران نکته تجاری (برای GDPR، طراحی، تجارت الکترونیک و غیره) را ارائه می‌کنند که می‌خواهید به فهرست خواندن خود اضافه کنید.

31. Yoast SEO

از Yoast SEO بازدید کنید    yoast@ را دنبال کنید

ما نمی‌توانستیم Yoast SEO را از فهرست خود حذف کنیم، زیرا آنها واقعاً در زمینه بهینه‌سازی موتور جستجو بهترین هستند. وبلاگ آنها را برای به روز بودن استراتژی های سئو وردپرس، نکات سئو در سایت، راهنماهای رسانه های اجتماعی و به روز رسانی افزونه ها دنبال کنید (زیرا اگر از افزونه SEO آنها استفاده نمی کنید، باید استفاده کنید).

32. کری دیلز

از وبلاگ کری دیلز دیدن کنید    @cdils را دنبال کنید

کری دیلز یک متخصص وردپرس است و خواندن پست‌های او لذت‌بخش است. شما تقریباً مطمئن هستید که چیزی را یاد خواهید گرفت – چه در مورد WordPress، Genesis، WooCommerce یا چیز دیگری باشد. فراموش نکنید که توییتر او را نیز دنبال کنید – او به طور منظم توییت می کند و بسته به روزی که کاملاً خنده دار هستند.

33. Envato

از وبلاگ Envato دیدن کنید    @envato را دنبال کنید

وقتی به Envato فکر می‌کنید، احتمالاً فوراً به مضامین، افزونه‌ها، تصاویر و غیره فکر می‌کنید. اما Envato واقعاً وبلاگ خود را در سال گذشته افزایش داده است. با اشتراک گذاری نکات و خلاصه برای تقریباً هر بخش، وبلاگ آنها یک منبع عالی برای مترجمان آزاد است که بر روی آگهی کار مشتری کار می کنند و همچنین افرادی که DIY به دنبال کمی کمک یا الهام هستند.

34. معبد رسانه

از وبلاگ معبد رسانه بازدید کنید    @mediatemple را دنبال کنید

Media Temple یک میزبان عالی دیگر با وبلاگی به همان اندازه دیدنی است. هر از چندگاهی وارد شوید تا در مورد موضوعات مختلف از نورافکن مشتری، نکات بهینه‌سازی میزبانی، ویرایشگرهای تصویر، آموزش‌های وردپرس و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

35. Anariel Design

از طراحی Anariel دیدن کنید    @Ana_Segota

را دنبال کنید

Anariel Design توسط توسعه دهنده شگفت انگیز Ana Segota اداره می شود. وبلاگ او را دنبال کنید تا مصاحبه‌های یک به یک وردپرس را بخوانید، راهنماهای مفید (و راهنماهای ویدیویی) را دنبال کنید، نکات جدید SEO و موارد دیگر را بیاموزید. او همچنین چند تم ممتاز زیبا را ارائه می‌کند که نمی‌خواهید از دست بدهید.

36. MonsterPost

از MONSTERPOST دیدن کنید    @templatemonster را دنبال کنید

TemplateMonster یک بازار بزرگ با هزاران تم و قالب شگفت انگیز برای انتخاب است، و وبلاگ MonsterPost آنها هزاران مقاله مفید را ارائه می دهد (به علاوه کتاب های الکترونیکی و تم های رایگان برای راه اندازی). مهارت های طراحی خود را تقویت کنید، درباره بهینه سازی آسان محتوای وب سایت بیاموزید، بهترین هاست ما را برای شما تعیین کنید و موارد دیگر.

37. WordPress.org

از اخبار وردپرس دیدن کنید    WordPress@ را دنبال کنید

البته ما مجبور شدیم وبلاگ خبری وردپرس را در این لیست قرار دهیم. در مورد به روز رسانی های هسته وردپرس، بهبود ویژگی ها، رویدادهای انجمن و یادداشت های توسعه دهندگان به روز باشید.

38. WPBlog

از WPBlog دیدن کنید    @wpblogdottcom

را دنبال کنید

WPBlog وبلاگ دیگری در سراسر وردپرس است که می توانید اطلاعاتی در مورد روندهای وردپرس دریافت کنید یا قبل از خرید در مورد محصول تحقیق کنید. صفحه اصلی نکات، آموزش‌ها و بررسی‌ها برای وردپرس، سایت خوبی برای افزودن به لیست خواندن شما است.

39. جوجه WP

دنبال کردن kimdoyal

کیم دویل یک وردپرس طرفدار است که دانش زیادی را در وبلاگ WP Chick خود به اشتراک می گذارد (اگرچه او همچنین پادکست دارد که قطعاً باید آن را پرداخت کنید). او نکات بسیار خوبی در مورد نحوه اجرای بهتر وبلاگ یا تجارت مبتنی بر وردپرس خود به اشتراک می گذارد.

40. وبلاگ Rich Tabor

به وبلاگ ریچ Tabor مراجعه کنید <یک کلاس = "موضوع-button blue" href = "https://twitter.com/richard_tabor" target = "_ blank" rel = "noopener"> دنبال کردن richard_tabor

Rich یک توسعه دهنده ستاره ای وردپرس است (شاید شما کارهای او را در thembeans ) مشاهده کنید. او همچنین یک وبلاگ شخصی را اداره می کند. این مکان بسیار خوبی برای یافتن تن راهنماهای گوتنبرگ ، برجسته WordCamp و نکات وردپرس است.

41. Wleaders

بازدید از wpleaders دنبال کنید thewleaders

Wleaders یک مرکز خود توصیف شده از اطلاعات وردپرس است و ما باید موافقت کنیم. Wleaders که توسط Istiak Rayhan ایجاد شده است ، مطمئناً یکی دیگر از منابع عالی مجموعه های وردپرس برای افزودن به نشانک های شما است. هرچه به دنبال آن هستید – چه کلیک برای توییت پلاگین ، مضامین سازگار با گوتنبرگ یا حتی تأثیرگذار برای دنبال کردن است.

42. wpbuffs

به وبلاگ wpbuffs مراجعه کنید دنبال کنید thewpbuffs

احتمالاً قبلاً از WPBuffs شنیده اید. آنها با انواع سفارشی سازی وردپرس ، امنیت ، به روزرسانی ها و موارد دیگر کمک تقاضا ارائه می دهند. اما شاید شما نمی دانید که آنها همچنین یک تن از منابع مفید مانند وبینارها ، راهنماها ، بررسی ها و گردآورده ها در وبلاگ خود دارند!

43. Collectiveray

به مجموعه ری دنبال کردن collectiveray

به دنبال نکات وردپرس ، به علاوه کمی جوملا در کنار؟ برای خواندن وبلاگ دیوید آتارد در Collectiveray بروید. پس از بیش از 12 سال در طراحی وب ، اینجاست که او دانش خود را با سایر صاحبان وب سایت به اشتراک می گذارد. Collectiveray متخصص در راهنماها ، بررسی های میزبانی و نکات طراحی وب برای وردپرس و موارد دیگر است.

44. WebCreate.me

به webcreate.me دنبال webcreateme

با استفاده از مشاغل کوچک ، webcreate.me یک منبع خارق العاده برای نگه داشتن وب سایت وردپرس است. نکاتی را برای نوشتن کپی ، اشتراک اجتماعی ، برنامه ریزی ، بازاریابی ایمیل و موارد دیگر دریافت کنید. آیا به دنبال یک وب سایت سفارشی وردپرس هستید؟ یا مشاوره سئو؟ آنها این کار را نیز انجام می دهند-تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به یک نقل قول برسید.

45. wpfame

بازدید از wpfame دنبال کنید wpfame

WP شهرت توسط syed sazzadul bari یک انتشارات مبتنی بر وردپرس است که اطلاعات مفیدی را به اشتراک می گذارد درباره وردپرس ، از جمله آموزش WP ، اخبار WP ، بررسی WP ، نکات و ترفندهای WP به منظور ارائه ارزش برای کاربران وردپرس. این که آیا شما یک کاربر تازه کار برای کاربر پیشرفته وردپرس هستید ، همیشه چیزی وجود دارد که می توانید از WPFAME یاد بگیرید.

46. ma.tt

به ma.tt دنبال کردن photomatt

آخرین مورد اما مطمئناً حداقل ممکن است بخواهید به وبلاگ شخصی مت مولنوگ مراجعه کنید. او اغلب بینش در مورد وردپرس ، سرمقاله های مرتبط با تجارت ، مصاحبه ها ، اخبار خودرویی و گاهی اوقات به وردارهای مختلف یا ملاقات ها نگاه می کند.

به شما…

وردپرس هر روز به رشد خود ادامه می دهد. توسعه دهندگان همچنان به ارتکاب کد و افزودن ویژگی های جدید این سکو فراتر از بازپرداخت تخیل ادامه می دهند. اکنون بیش از هر زمان دیگری قدرتمند است ، و ما فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که این روند بالا برود. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ های مورد علاقه خود یا شخصاً در بالای همه تغییرات ، اخبار و به روزرسانی های وردپرس باقی بمانید NOOPENER “> مشارکت در پروژه .

با این لیست کاملاً ساخته شده از وبلاگ های وردپرس ، باید گزینه های زیادی را در اختیار داشته باشید. بدیهی است ، بسیاری از وبلاگ های وردپرس دیگر در آنجا وجود دارد ، بنابراین اگر مورد علاقه شما را از دست دادیم ، حتماً آن را در نظرات ذکر کنید تا لیست را ادامه دهید. به غیر از این ، افکار خود را به ما اطلاع دهید و سال 2018 شما چگونه پیش می رود. ciao!

خروج از نسخه موبایل