نحوه اجرای وردپرس برای آموزش اجلاس جهانی

نحوه اجرای وردپرس برای آموزش اجلاس جهانی

در حال حاضر یک رویداد مجازی جهانی به نام WP Summit در حال برگزاری است. این برنامه تا 25 مارس ادامه دارد و 28 متخصص وردپرس و کسب و کار آنلاین را گرد هم می آورد.

من این رویداد را ایجاد کردم، زیرا زمانی که در اوایل سال 2013 کارم را در کسب و کار آنلاین شروع کردم، نیاز به آن را احساس کردم. وبلاگ هایی درباره وردپرس وجود داشت، اما هیچ منبع جامعی وجود نداشت که اطلاعات مورد نیاز من را به صورت گام به گام ارائه کند. راهنما.

چیزی که من می‌خواستم این بود که تعدادی از بهترین متخصصان وردپرس را داشته باشم که در مورد چگونگی ساخت یک سایت وردپرس عالی (به هر معنی) راهنمایی‌های خود را به من بدهند، چگونه یک لیست ایجاد کنم و مخاطبان هیجان‌انگیز ایجاد کنم، و چگونه از یک سایت وردپرسی کسب درآمد کنم. . البته عضویت های پولی وجود داشت. اما تا آن زمان کسب‌وکار آنلاین من یک چالش فرعی بود، من همچنان به عنوان مشاور کسب‌وکار کار می‌کردم. بنابراین من نمی خواستم روی آن سرمایه گذاری کنم، فقط زمان.

در حال جستجو برای منبعی رایگان و جامع بودم که در فرآیند ساخت یک وب‌سایت وردپرس از ابتدا و گسترش آن به یک کسب‌وکار آنلاین سودآور کمک کند. و این دقیقاً همان چیزی است که من قصد ایجاد آن را داشتم.

مرحله برنامه ریزی مخفی اجلاس WP

چرا راز؟ زیرا تنها افراد بسیار کمی غیر از دوست و مربی من نوید معزز در مورد برنامه های من. حتی به دوست دخترم هم نگفتم.

ترکیب سخنرانان برای نشست WP باید باورنکردنی باشد تا استانداردهای خودم را برآورده کند. من دوست دارم از بهترین ها یاد بگیرم، فقط به این شکل است.

موضوعی که من می‌خواستم در WP Summit پوشش دهد باید از اصول وردپرس گرفته تا تکنیک‌های پیشرفته مانند تست تقسیم صفحات فرود یا محافظت از وردپرس شما در برابر هک شدن باشد.

من منبع جمع‌آوری را می‌خواستم که برای خودم تنگ شده بود. بنابراین فهرست موضوعاتی را که می‌خواستم با افراد مصاحبه کنم، نوشتم:

  • اصول وردپرس
  • میزبانی وب
  • استراتژی های کسب و کار آنلاین
  • ساختمان فهرست
  • طراحی وب سایت و تم های WP
  • امنیت وردپرس
  • SEO
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی تبدیل
  • قیف های فروش

من به هیچ وجه در آن زمینه ها متخصص نیستم، اما پس از تقریباً دو سال سر و کله زدن با تجارت آنلاین و وردپرس، به اندازه کافی می دانم که بتوانم با یک متخصص در مورد آنها مصاحبه کنم و سؤالات درست را بپرسم.

بنابراین، با دانستن اینکه می‌خواهم در مورد چه چیزی صحبت کنم، شروع به ارتباط با تأثیرگذاران و کارآفرینان واقعاً محبوب کردم. آنهایی که واقعاً محبوب هستند. این گزیده ای از ترکیبی است که با هم جمع کردم:

  • جیسون کوهن (موسس WP Engine)
  • رند فیشکین (موسس Moz)
  • تونی پرز (هم بنیانگذار Sucuri)
  • دن نوریس (از بنیانگذاران WP Curve< /a>)
  • اولی گاردنر (از بنیانگذاران Unbounce)
  • نوید معزز (میزبان اجلاس برندسازی)
  • و بسیاری دیگر

اسمش را بگذارید کمال گرایی، اسمش را بگذارید پشتکار. من می خواستم بلندگوهای سطح A را در WP Summit داشته باشم و آنها را دریافت کردم. البته همه سخنرانان در آن سطح نیستند، اما هر یک مهارت های خود را در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین بسیار موفق ثابت کرده است.

ابزارهای پشت اجلاس WP

WP Summit بر روی چند ابزار ستونی ساخته شده است که عملکرد وردپرس را تا سطح مورد نیاز گسترش می دهد. اول از همه موضوع. این The Ken by Artbees (در Themeforest است) است که به لطف ویژوال کامپوزر و گزینه های سفارشی سازی آسان برای رنگ ها، فونت ها و CSS/JS سفارشی بسیار انعطاف پذیر است. در اینجا لیستی از همه افزونه هایی که در وب سایت WP Summit نصب شده اند آمده است:

  • BackWPUp
  • ردیابی نقشه حرارتی CrazyEgg
  • دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی آسان
  • YoaST SEO and Analytics
  • مجموع حافظه پنهان W3
  • OptinMonster
  • بهینه ساز تصویر Kraken
  • تغییر مسیر
  • عضو لیست آرزوها
  • WPBakery Visual Composer

ترکیب این افزونه ها بسیار قدرتمند است. اجازه دهید فقط یک آمار در مورد نرخ تبدیل OptinMonster به اشتراک بگذارم. من آن را طوری پیکربندی کردم که مانند یک جعبه سرب عمل کند و با کلیک یک دکمه باز شود. این نرخ تبدیل آن است:

تقریباً 70٪ از بازدیدکنندگانی که روی دکمه ای که فرم انتخاب را باز می کند کلیک می کنند، در مصاحبه های رایگان مشترک می شوند. برای قرار دادن این 70٪ در زمینه، نمودار ترافیک از داشبورد Cyfe در اینجا آمده است:

می‌توانید ببینید که ترافیک واقعاً از زمان راه‌اندازی اجلاس سران در 16 مارس شروع شد. تا کنون تقریباً 4000 بازدیدکننده در وب‌سایت داریم که 1300 نفر از آنها به مشترک تبدیل شده‌اند. این نرخ تبدیل 32.5٪ است. خیلی خوبه اگه از من بپرسی البته نرخ تبدیل به شدت به کپی، فراخوانی برای اقدام، زمینه دکمه و غیره بستگی دارد – اما با آزمایش حدوداً من فکر می‌کنم 32.5٪ نتیجه خوبی است.

در افزونه‌ها می‌توانید CrazyEgg را نیز ببینید که من از آن برای نقشه‌های حرارتی و اسکرول نقشه‌ها استفاده می‌کنم. این‌ها دقیقاً به من نشان می‌دهند که افراد روی وب‌سایت من دقیقاً کجا کلیک می‌کنند، تا چه حد پیمایش می‌کنند و به کدام موضوعات بیشتر علاقه دارند.

همانطور که می بینید، بسیاری از افراد روی “طراحی و تم” کلیک کردند و در واقع آن مصاحبه ها محبت زیادی را از طرف شرکت کنندگان دریافت کرد. دانستن اینکه مخاطبان شما در وب سایت شما چگونه رفتار می کنند یک راه عالی برای تنظیم پیشنهاد شما است!

مصاحبه های رایگان و چشم انداز جهانی

اجلاس WP هدف من ایجاد چیزی است که در مقیاس جهانی تأثیرگذار باشد. قبل از شروع کار بر روی WP Summit، به عنوان طراح وب با شرکت هایی که عمدتاً در سنگاپور و ایالات متحده بودند کار می کردم.

کسب و کار من قبلاً جهانی‌تر از آن چیزی بود که 99٪ ساکنان شهر کوچکی که در آن زندگی می‌کنم تصور می‌کردند. این شهر Emden، آلمان است – اکثر مردمی که در اینجا زندگی می کنند، 2 سال از تکامل فن آوری آلمان عقب هستند، که دوباره 5 سال از آنچه در ایالات متحده یا آسیا اتفاق می افتد عقب است.

من برای ایجاد WP Summit کمی خودخواه بودم. می‌خواستم مردم زادگاهم را از خود دور کنم، وقتی به آنها می‌گفتم برای امرار معاش چه کار می‌کنم. می‌خواستم به آنها بگویم که یک رویداد مجازی جهانی ایجاد کردم که به کاربران وردپرس در سراسر جهان کمک کرد. ساکنان اینجا نمی دانند وردپرس چیست، اما من این ایده را دوست دارم 🙂

بنابراین، تصمیم گرفتم تمام مصاحبه ها را به مدت 48 ساعت پس از انتشار به صورت رایگان ارائه دهم. این بدان معناست که می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و یک ایمیل روزانه شامل پیوندی به آخرین مصاحبه ها دریافت خواهید کرد.

با ارائه مصاحبه ها به صورت رایگان، امیدوارم بتوانم افراد را از سراسر جهان جذب کنم. و پسر من به این هدف رسیدم. تا زمان نوشتن این مطلب، وب سایت از 102 کشور ترافیک دریافت می کند و بیش از 1000 مشترک از قبل به مصاحبه ها دسترسی رایگان دارند.

این قدرت وردپرس است. من فقط یک مرد معمولی هستم که مشتاق ایجاد مشاغل آنلاین و آموزش دیگران در مورد استفاده از وردپرس هستم. من خاص نیستم، اما می دانم چگونه از وردپرس استفاده کنم و اکنون همچنین یاد گرفتم که چگونه یک رویداد جهانی مانند WP Summit را برگزار کنم.

می دانید چه چیزی در این مورد عالی است؟ اگر من می توانم آن را انجام دهم، شما هم می توانید آن را انجام دهید. می دانم، این عبارت خیلی زیاد استفاده می شود. با این حال درست است. بهترین استفاده را از سایت وردپرسی خود به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را برای سایت خود ایجاد کنید، سرنخ های بیشتری به دست آورید (که منجر به فروش بیشتر می شود) و تأثیر بیشتری بر جهان داشته باشید.

به همین دلیل است که من وبلاگ‌هایی مانند WP Explorer را دوست دارم، زیرا آنها قبلاً در مقیاس وسیعی به این جنبش کمک می‌کنند WP Summit یک سهم دیگر است و امیدوارم در چند سال آینده همانطور که WP Explorer اکنون تأسیس شده است. اکنون بیرون بروید و یک سایت وردپرسی بسازید که شما را یک قدم به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند!

بلیت رایگان شما برای ورود به WP Summit در اینجا آمده است !

برای موفقیت شما، ژانویه

خروج از نسخه موبایل