نحوه ردیابی معیارهای اجتماعی برای سایت های وردپرس

نحوه ردیابی معیارهای اجتماعی برای سایت های وردپرس

آخرین باری که نحوه اشتراک گذاری پست ها و صفحات شما توسط کاربران را در حساب های رسانه های اجتماعی خود بررسی کردید چه زمانی بود؟ ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد که نگران این باشید که چند نفر آخرین پست وبلاگ شما را توییت کرده اند. اما چنین شمارش‌ها و روندهایی به شما بینشی می‌دهد که سایت شما چقدر محبوب است و کدام صفحات یا پست‌ها کار می‌کنند. خوشبختانه، اضافه کردن و ردیابی معیارهای اجتماعی برای سایت وردپرس شما آسان است.

از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی اندازه‌گیری قوی برای اعتبار و قدرت موتور جستجو هستند، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توانید معیارهای اجتماعی خود را برای سایت وردپرس خود ردیابی کنید. اولین بخش از ردیابی معیارهای اجتماعی شما، گردآوری تمام نمودارها و آمارهایی است که با صفحات رسانه های اجتماعی شما مرتبط هستند.

در حالت ایده‌آل شما به معیارهای اجتماعی مهم برای وردپرس مانند:

دسترسی خواهید داشت

  • دسترسی: برداشت‌های کلی، اشاره‌ها یا سایر منابع قابل مشاهده پست‌های شما (با یا بدون تعامل)
  • تعامل: لایک‌ها، نظرات، ریتوییت‌ها و هرگونه تعامل دیگری که مخاطب شما با محتوای شما دارد
  • تبدیل ها: چند کلیک روی پست های اجتماعی شما منجر به تکمیل یک هدف می شود (فروش فروشگاه، اشتراک در خبرنامه و غیره)
  • اشتراک صدا: این به نحوه مقایسه شما با رقبا و تأثیری که دارید
  • می‌پردازد.

اما اینها فقط چند مورد بزرگ هستند – تعداد زیادی معیار دیگر برای ردیابی وجود دارد مانند رشد مخاطب، بازگشت سرمایه، کانال‌ها، زمان پاسخ‌دهی، کلمات کلیدی و موارد دیگر بسته به اهداف شما و نوع داده‌ای که به دنبال آن هستید. خوشبختانه تعدادی سرویس قابل اعتماد وجود دارد که می توانید از آنها برای خودکارسازی این فرآیند برای شما استفاده کنید.

توجه: قیمت‌های فهرست‌شده از ۱ مارس ۲۰۲۳، زمان به‌روزرسانی این پست هستند.

1. Sprout Social

Sprout Social Analytics

Sprout Social خود را به‌عنوان راهی برای دسترسی و تعامل با مخاطبان خود با مدیریت جامع و گزارش‌دهی داخلی تبلیغ می‌کند. و ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم. این سرویس ممتاز هزاران ویژگی عالی برای نظارت بر معیارهای اجتماعی برای سایت وردپرس شما با تلاش بسیار کمی از جانب شما ارائه می دهد. با Social Sprout می‌توانید برای برنامه‌ریزی زمان‌بندی انتشار، پیگیری و نظارت بر تعامل پست، پیگیری با تجزیه و تحلیل و حتی فعال کردن ویژگی‌های گوش دادن برای مشاهده اطلاعات دقیق مخاطبان (سن، جنسیت، دستگاه و موارد دیگر) به حساب‌های رسانه اجتماعی خود متصل شوید.

گزارش‌های داخلی رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری و تفسیر داده‌ها، پیگیری اهداف و بهینه‌سازی استراتژی رسانه‌های اجتماعی را آسان می‌کند. Sprout Social همچنین گزارش های تخصصی برای حساب های اجتماعی گروه بندی شده، پیام های برچسب گذاری شده، رقبا، تبلیغات پولی و تیم ها/وظایف ارائه می دهد. حتی یک گزارش ساز قابل تنظیم، بیش از 150 معیار، فیلتر پیشرفته و گزینه های مقایسه برای شما وجود دارد تا از داده های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید.

پلتفرم‌های سازگار: Facebook، Twitter، Instagram، Pinterest، LinkedIn
قیمت: ۲۴۹ دلار برای هر کاربر در ماه با حداکثر ۵ نمایه اجتماعی

2. HootSuite

HootSuite Analytics

بعدی در لیست ما، پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی Hootsuite است. با گزینه‌هایی برای زمان‌بندی پست‌ها، مدیریت محتوا، نظارت بر عملکرد، تجزیه و تحلیل و حتی مدیریت تیم، ابزار عالی دیگری است که می‌توانید معیارهای اجتماعی خود را در نظر بگیرید. Hootsuite حتی یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می دهد که آن را به یک گزینه عالی تبدیل می کند اگر فقط می خواهید برای اولین بار نظارت بر معیارهای خود را امتحان کنید.

پس Hootsuite شامل چه مواردی است؟ پس از اتصال به حساب‌های خود، می‌توانید گزارش‌های پست‌ها، تعامل، عملکرد، بازه‌های زمانی و موارد دیگر را مشاهده کنید. با بیش از 200 معیار برای انتخاب، می‌توانید گزارش‌های خود را مطابق با نیازهایتان سفارشی کنید و بهینه‌سازی استراتژی خود را حتی آسان‌تر می‌کند. Hootsuite همچنین با سایر ابزارهای سنجش اجتماعی مانند Brandwatch، Unmtric، Weibo و سایر ابزارها برای تجزیه و تحلیل ROI بیشتر ادغام می شود.

پلتفرم‌های سازگار: Facebook، Twitter، Instagram، YouTube، Pinterest، LinkedIn
قیمت: 99 دلار در ماه برای یک کاربر با حداکثر 10 حساب اجتماعی< /p>

3. SEMRush

ابزار رسانه اجتماعی SEMRush

SEMrush چندین ویژگی را برای بهینه سازی وب سایت شما برای سئو شامل ممیزی، ردیابی موقعیت، هوش رقابتی، بک لینک ها، تجزیه و تحلیل و حتی یک ابزار رسانه های اجتماعی شامل می شود. در حالی که جنبه SEO بسیار مفید است، اگر به دنبال یک سرویس هستید که هر دو جنبه را مدیریت کند، معیارهای اجتماعی اضافه شده SEMrush را جذاب‌تر می‌کند.

با ابزار رسانه اجتماعی SEMrush می توانید حساب خود را به فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین خود پیوند دهید تا پست های خود را برنامه ریزی کنید، تبلیغات ایجاد کنید، پست ها را تقویت کنید و رقبای خود را ردیابی کنید. بعلاوه، می‌توانید گزارش‌های بصری را ببینید که بینشی در مورد پست‌هایی که پیدا می‌شوند، زمانی که مخاطبان شما را درگیر می‌کنند، ایجاد تبدیل می‌کنند و موارد دیگر را می‌دهد. به علاوه، همانطور که گفته شد، SEMrush مجموعه کاملی از ویژگی‌های بهینه‌سازی SEO را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها در ارتباط با معیارهای اجتماعی برای تکمیل استراتژی‌های بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید.

پلتفرم‌های سازگار: اطلاعات آماری فقط برای فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین در دسترس است (سایر ویژگی‌ها نیز با Twitter، YouTube، Pinterest سازگار هستند)
قیمت: 119.95 دلار در ماه برای یک طرح حرفه ای، که امکان نظارت بر حداکثر 50 پروفایل اجتماعی را فراهم می کند

گزارش‌های خود را بررسی کنید

اکنون زمان آن است که ببینیم عملکرد شما چگونه است. از معیارهای اجتماعی خود استفاده کنید تا ببینید کدام پست ها محبوب ترین هستند. توجه داشته باشید که کدام پلتفرم های رسانه های اجتماعی (فیس بوک، توییتر، پینترست و غیره) بیشترین اشتراک گذاری آن پست را تشکیل می دهند. این به شما کمک می کند تا رمزگشایی محتوا محبوب ترین است. سپس می‌توانید پست‌های آینده را بر اساس آنچه که مخاطبان شما بیشتر از آن لذت می‌برند و به اشتراک می‌گذارند، فرموله کنید، و می‌دانید که کدام پلتفرم اجتماعی برای وب‌سایت شما مفیدتر است.

در مورد DIY چطور؟

البته شما می توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید. ردیابی پست‌ها، نظرات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، لایک کردن، اشتراک‌گذاری مجدد، دنبال‌کنندگان و موارد دیگر کاملاً امکان‌پذیر است. در واقع، بازرس رسانه های اجتماعی< /a> یک راهنمای 10 مرحله ای عالی دارد که چگونه می توانید صفحه گسترده خود را برای ردیابی تمام معیارهای مهم ایجاد کنید. اما این کار فشرده و زمان بر است. به همین دلیل است که استفاده از یکی از ابزارهای ذکر شده در بالا، چیزی است که اگر در مورد رعایت معیارهای اجتماعی خود جدی هستید، توصیه می کنیم.


معیارهای رسانه های اجتماعی به اندازه مدیریت آمار کلی سایت در چیزی مانند Google Analytics پیچیده نیستند. اما از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی نقش بزرگی در اعتبار و رتبه‌بندی موتورهای جستجو دارند، عاقلانه است که یک ابزار اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی را در زرادخانه خود نگه دارید.

هر یک از خدمات ذکر شده معیارهای اجتماعی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای بهبود استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، اما بسته به نیاز (یا بودجه) خود ممکن است یکی را بر دیگری انتخاب کنید. Sprout Social در مورد تجزیه و تحلیل و گزارش‌دهی (به خصوص اگر به طرح حرفه‌ای آن‌ها 150 دلار در ماه ارتقا دهید) بیشترین ارائه را ارائه می‌دهد. اما اگر بودجه شما محدود است، Hootsuite با قیمت مقرون به صرفه و امکانات فراوان ترجیح داده می شود. یا در عوض، اگر می‌خواهید سئو و شبکه اجتماعی خود را با این سرویس کنترل کنید، ممکن است SEMrush مناسب‌تر باشد.

اگر در مورد نحوه ردیابی معیارهای رسانه های اجتماعی برای سایت وردپرس خود سؤالی دارید، یک خط در بخش نظرات زیر رها کنید. آیا از ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی دیگری برای پیگیری عملکرد خود در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر استفاده کرده اید؟ من دوست دارم در مورد آنها بشنوم!

خروج از نسخه موبایل