6 راه برای ایجاد و رشد لیست ایمیل خود با وردپرس

6 راه برای ایجاد و رشد لیست ایمیل خود با وردپرس

فهرست ایمیل فقط راهی برای به‌روز نگه‌داشتن مخاطبان شما نیست، بلکه می‌تواند ابزاری ارزشمند برای تجارت باشد. مطمئناً این یک راه خوب برای ترغیب مردم به بازگشت بیشتر است. اما شما همچنین می توانید به آرامی و به طور پیوسته با ارائه ارزش رایگان، اعتماد مصرف کننده را ایجاد کنید. سپس می توانید این را به فروش یا مشتری در ادامه راه تبدیل کنید. بهترین بخش این است که می توانید تقریباً کل فرآیند را خودکار کنید. شما فقط باید رشد کنید و یک لیست ایمیل بسازید.

اگر قبلاً ارائه‌دهنده بازاریابی ایمیلی ندارید، ممکن است بخواهید نگاهی به MailChimp، SendinBlue یا MailPoet بیندازید – که همگی برنامه‌های رایگان را برای لیست‌های کوچک‌تر ارائه می‌دهند. اگرچه ما شخصاً از MailChimp استفاده می کنیم، بنابراین آنها را برای ایجاد لیست های پستی وردپرس توصیه می کنیم.

اما ارائه‌دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید، در اینجا چند روش برای رشد لیست ایمیل خود با وردپرس وجود دارد.

مطمئناً، کپی-پیست کردن کد فرم، یا نصب یک افزونه آسان است، بنابراین می‌توانید به سرعت ادامه دهید، بنشینید، استراحت کنید و رشد فهرست خود را تماشا کنید… درست است؟ خوب، نه دقیقا. اگر این کار را می کردید، احتمالاً نرخ تبدیل وحشتناکی خواهید داشت. تقریباً هیچ یک از بازدیدکنندگان شما ثبت نام نمی کنند.

اول از همه، باید در یک نسخه کوتاه کار کنید تا بگویید چرا ثبت نام ایده خوبی است. (شما همیشه می‌توانید از فرم‌های ثبت‌نامی که در گذشته باعث شده است ایمیل خود را در اختیار دیگران قرار دهید، تقلید کنید، اما مطمئن شوید که با صدای بقیه سایت شما همخوانی دارد.)

یک استراتژی متداول که همه چیز را فراتر می‌برد، اضافه کردن مقداری چیزی برای شیرین کردن قابلمه است. یک کتاب الکترونیکی، یک کتاب کار، یک دوره آموزشی ویدیویی، یا حتی یک نسخه آزمایشی رایگان از یک محصول. هنگامی که برای کمک به ایجاد یک لیست استفاده می شود، این موارد اغلب به طور گسترده به عنوان آهنربای سرب شناخته می شوند. چیزی که افراد بیشتری را تشویق می کند تا ایمیل های خود را ترک کنند.

هزاران وبلاگ نویس و بازاریاب به این استراتژی سوگند یاد می کنند، همانطور که احتمالاً متوجه شده اید اگر در طول سال ها به تعداد کمی (یا تعداد زیادی) وبلاگ مراجعه کرده باشید. با این حال، برخی از افراد به ارائه خبرنامه خود به عنوان تنها دلیل ثبت‌نام می‌پردازند، تا فقط ایمیل‌های افرادی را جمع‌آوری کنند که واقعاً علاقه‌مند به ماندن و خواندن چند خبرنامه در آینده هستند

2. یک فرم ثبت نام بعد از پست ها اضافه کنید

البته می‌توانید پس از هر پستی که می‌نویسید، کد فرم را به صورت دستی جای‌گذاری کنید، یا می‌توانید از یک افزونه ساده برای طراحی آسان و قرار دادن فرم‌های زیبا در زیر پست‌ها و صفحات خود استفاده کنید.

یک گزینه عالی WPForms است – که یکپارچه می شود یکپارچه با MailChimp، AWeber، Campaign Monitor، GetResponse، Constant Contact، Drip و Zapier. فقط نصب کنید، فرم خبرنامه سفارشی خود را ایجاد کنید، سپس در صفحات قرار دهید. باز هم این مهم است که کمی برای ساختن کپی که با صدا و شخصیت وب سایت شما مطابقت دارد کار کنید.

اگر از MailChimp استفاده می کنید، آنها در واقع یک تولید کننده اسلاید دارند که می توانید از آن برای ایجاد یک صفحه استفاده کنید، و سپس به سادگی کد را در قسمت

header.php خود قرار دهید. موضوع انتخاب شده برای استفاده از آن در وب سایت خود (شما می توانید از افزونه ای مانند Header & Footer برای اضافه کردن این کد در صورت احساس استفاده کنید. ویرایش مستقیم فایل های موضوعی ناراحت کننده است.)

اگر نه، افزونه‌های عالی وردپرس دیگری (با قابلیت‌های بیشتر و مضامین از پیش طراحی‌شده) وجود دارند که برای کارهایی مانند Bloom توسط طرح‌های زیبا. یا می‌توانید از یک نرم‌افزار تولید سرنخ با ویژگی‌های کامل و مستقل استفاده کنید که مانند MailOptin، OptinMonster یا Optimonk.

MailOptin و OptinMonster هر دو گزینه های پولی هستند، اما عملکردهای زیادی را ارائه می دهند. این شامل تست a/b، تجزیه و تحلیل به راحتی قابل هضم، و سازنده فرم optin آسان است. هر دو ارزش سرمایه گذاری را دارند. Bloom نیز پرداخت می شود، اما به نظر من انعطاف پذیری مشابهی را ارائه نمی دهد. سازنده لیست Sumo برای همیشه رایگان است، فقط باید در Sumo ثبت نام کنید. این رایگان است و شما به بسیاری از ابزارهای بازاریابی دیگر نیز دسترسی دارید (نمونه ای عالی از آهنربای سرب در محل کار).

4. صفحه اصلی خود را به یک صفحه فرود اختصاصی تبدیل کنید

بسیاری از وبلاگ نویسان بزرگتر و صاحبان مشاغل کوچک می دانند که جمع آوری ایمیل ها بخش مهمی از تجارت آنهاست که صفحات اصلی خود را به جمع آوری سرنخ ها اختصاص می دهند. گاهی اوقات این به معنای ایجاد یک صفحه فرود کامل با یک گزینه خروج بسیار محتاطانه مانند “ادامه به وبلاگ من است. ” در مواقع دیگر، منطقه بالای تاشو، ناحیه قابل مشاهده ای که ابتدا در مرورگر بارگذاری می شود، بر روی جمع آوری ایمیل ها متمرکز می شوند و صفحه اصلی را به نوعی صفحه نیمه فرود تبدیل می کنند.

اگر گزینه اول را انتخاب کنید، می‌توانید از یک سازنده صفحه فرود مانند Thrive استفاده کنید. Architect برای ایجاد صفحه فرود، و سپس به سادگی آن را به عنوان صفحه فهرست سایت خود تنظیم کنید. ایجاد رویکرد دوم با صفحه نیمه فرود ممکن است دشوار به نظر برسد، اما نه تنها تم هایی کاملاً به این رویکرد اختصاص داده شده است، بلکه می توانید به راحتی یک صفحه کاربردی زیبا با صفحه ساز یا موضوعی مانند Total ایجاد کنید.

مشکل روش‌هایی که تاکنون ذکر کردم این است که همه آنها به عاملی متکی هستند که بهبود آن در کوتاه‌مدت بسیار سخت‌تر است، ترافیک. اگر افراد زیادی از سایت شما بازدید نمی کنند، طبیعتاً افراد زیادی برای خبرنامه یا دوره شما ثبت نام نخواهید کرد. حتی اگر هنوز سایت خود را به طور کامل راه اندازی نکرده اید، می توانید با استفاده از افزونه ای که به زودی عرضه می شود، این کار را انجام دهید. به همین دلیل است که روش‌های بعدی هم بر ترافیک و هم بر مشترکین ایمیل تمرکز دارند.

5. ارسال یک پست مهمان برای قیف کردن ترافیک به صفحه فرود

پست مهمان صرفاً پستی است که می نویسید و در وبلاگ یا وب سایت شخص دیگری منتشر می کنید. اگر قبلاً با سایر وبلاگ‌نویسان/صاحبان کسب‌وکار در جایگاه خود رابطه برقرار کرده‌اید، می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و ایده‌هایی را که فکر می‌کنید برای مخاطبانشان خوب است مطرح کنید (اگر نه، با افراد در فضای خود رابطه برقرار کنید).

به خاطر داشته باشیدپیگیری کنید. این چیزی است که در گذشته چند بار مرا درگیر کرده است، یک ایمیل ساده پیگیری حدود یک هفته پس از اولین ایمیل است. آن را مودبانه و ساده نگه دارید، سریع پیشنهاد خود را خلاصه کنید.

همچنین، اگرچه ممکن است صرفاً به دلیل حجم، در کوتاه‌مدت کار کند، من توصیه می‌کنم از رویکرد «هرزنامه و دعا» خودداری کنید، که در آن شما به سادگی به تعداد زیادی از افراد براساس یک الگو ایمیل می‌زنید، زیرا می‌تواند پل‌هایی را که در آن‌ها قرار دارید را بسوزاند. در غیر این صورت می توانست یک رابطه عالی ایجاد کند.

برای نتایج بهینه، وبلاگ‌هایی را انتخاب کنید که مستقیماً یا غیرمستقیم (مثلاً یک پست مهمان در مورد تمرینات سریع کارآمد در یک وبلاگ تغذیه سالم) مرتبط با موضوع(هایی) که در سایت خود به آن می پردازید هستند. سپس، برای تحقیق در مورد اینکه چه نوع محتوایی بیشترین طنین انداز را در بین مخاطبان دارد، تلاش کنید. این از وبلاگی به وبلاگ دیگر متفاوت است. برخی از مکان‌ها مخاطبانی دوستدار فهرست دارند، برخی دیگر عاشق داستان‌های شخصی عمیق آزمایش، خطا و در نهایت موفقیت هستند.

سپس می‌توانید انتخاب کنید که یا آنها را به صفحه فرود معمولی بفرستید، یا شاید حتی مایل بیشتری را طی کنید و آنها را به صفحه فرودی بفرستید که 100٪ برای مخاطبان این پست مهمان خاص طراحی شده است. به زبان آنها نوشته شده است، و شاید یک معامله یا پیشنهاد انحصاری همراه با “مغناطیس سرب” معمولی به آنها بدهد.

نکته جایزه

نکته مهم در مورد این استراتژی این است که قابل تکرار است. شما حتی می توانید بیش از یک بار در همان سایت پست مهمان ارسال کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، یا واقعاً زمان و تلاش خود را صرف ایجاد قطعه ای می کنید که ارزش به خاطر سپردن (و به اشتراک گذاشتن) داشته باشد، همچنین به بهبود رابطه شما با شخصی که به شما اجازه می دهد صحنه او را قرض بگیرید، کمک می کند.

6. شریک با کسی (AKA a Joint Venture)

اگر با ترافیک مشکل دارید، اما در حال حاضر یک کتاب الکترونیکی/دوره/محصولی با کیفیت دارید که به آن اعتقاد دارید، می‌توانید سعی کنید از افراد دیگر کمک بگیرید. می توانید به وبلاگ نویسان معاملات انحصاری را به مخاطبان خود ارائه دهید، برای مثال فرصتی برای دریافت رایگان کتاب/دوره آموزشی شما.

اگر محتوای شما کیفیت بالایی دارد و قبلاً با چند تأثیرگذار در فضای خود رابطه برقرار کرده اید، این کار می تواند بسیار ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. باز هم توصیه می کنم از رویکرد “هرزنامه و دعا” خودداری کنید. و پیگیری را فراموش نکنید.

نتیجه گیری نکات ما برای رشد فهرست ایمیل شما

در حالی که اولین گام برای ایجاد مخاطب و تبدیل اعضای آن مخاطب به مشتری، البته ترافیک است، در وهله اول جذب بازدیدکنندگان است، مرحله دوم اطمینان از بازگشت آنهاست. اگر آنها برنگردند، فقط یک فرد تصادفی هستند که یک بار به سایت شما وارد شده است.

اما وقتی افراد به خبرنامه شما بپیوندند، به آرامی شما و آنچه را که در مورد آن هستید می شناسند. یا اگر از قبل ترافیک ورودی دارید، از یکی از روش های 1-4 یا ترکیب آن استفاده کنید. با این حال، اگر هنوز در تلاش هستید تا افراد را به بازدید از سایت خود بکشانید، روی 5-6 کار کنید.

آیا یک خبرنامه، یک دوره ایمیل یا هر شکل دیگری از لیست ایمیل را اجرا می کنید؟ ما دوست داریم برخی از نکات شما را بشنویم (و مطمئن هستم که سایر خوانندگان ما نیز این کار را خواهند کرد). چگونه در ابتدا لیست ایمیل خود را رشد دادید، یا چگونه افراد را مشترک نگه می دارید؟

خروج از نسخه موبایل