پست های قدیمی شما که با Revive Old Post Pro تبلیغ می شوند

پست های قدیمی شما که با Revive Old Post Pro تبلیغ می شوند

Revive Old Post که قبلا به عنوان Tweet Old Post شناخته می شد، افزونه ای است که شبیه هیچ افزونه ای نیست. این دو مشکل جالب را حل می کند که تقریباً هر شخصی که در وردپرس کار می کند در مقطعی با آن مواجه می شود.

اول، به سرعت متوجه می‌شوید که پست‌های قدیمی شما – پست‌هایی که در نهایت صفحه اصلی شما را ترک می‌کنند و در بایگانی‌های شما قرار می‌گیرند – دیگر نور روز را نمی‌بینند. مطمئناً، ممکن است مقداری ترافیک جستجوی ارگانیک دریافت کنید، اما همیشه آنقدر قابل اعتماد نیست، حتی اگر برخی از آن پست‌های قدیمی ممکن است بهترین پست‌هایی باشند که تاکنون نوشته‌اید.

مشکل دوم همه چیز در مورد رسانه های اجتماعی است. وقتی شروع به ارسال پست در توییتر و فیس بوک کردم، متوجه یک نگرانی اصلی شدم: مدیریت یک برنامه قانونی رسانه های اجتماعی همیشه طول می کشد. حتی اگر طراحی تصاویر و اشتراک‌گذاری پیوندها یا نکات جالب در صفحات اجتماعی خود را سرگرم‌کننده می‌دانید، مانند جاروبرقی Dyson بهره‌وری شما را کاهش می‌دهد.

و این یک مشکل بزرگ است، زیرا همه اکنون در رسانه‌های اجتماعی هستند، و اگر به طور مداوم محتوای مرتبط را که ممکن است برای مشتریانتان جذاب باشد به اشتراک نگذارید، پتانسیل رشد عظیمی را از دست می‌دهید. .

به طور خلاصه، Revive Old Post پست‌های قدیمی و چندین سیستم اجتماعی شما را در هماهنگی زیبایی گرد هم می‌آورد. به پست‌ها و توییت‌های قدیمی‌تان دسترسی پیدا می‌کند یا آنها را به‌صورت تصادفی در فیس‌بوک، توییتر یا لینکدین به اشتراک می‌گذارد، و باعث می‌شود نیازی به هدر دادن وقت گرانبهایتان نباشید. این افزونه فقط پست‌های شما را می‌گرفت و آنها را توییت می‌کرد، اما از آن زمان با سایر سایت‌های اجتماعی ادغام شده‌اند و نیاز به تغییر نام دارند.

فرآیند راه اندازی پست قدیمی Revive

برای شروع همه چیز، بسیار ساده است. کافی است به قسمت پشتی وب سایت وردپرس خود بروید، به برگه افزونه ها در سمت چپ داشبورد خود بروید و افزونه Revive Old Post را جستجو کنید. برای ادامه روی دکمه Install کلیک کرده و آن را فعال کنید.

برگه تنظیمات Revive Old Post دوباره در سمت چپ داشبورد شما ظاهر می‌شود و به آن Revive Old Post می‌گویند – به اندازه کافی ساده. برای شروع راه اندازی سیستم اشتراک گذاری خودکار خود، روی تب اصلی کلیک کنید. در تب Accounts می توانید سه حساب اجتماعی مختلف را به هم متصل کنید. به سادگی روی دکمه های توییتر، فیس بوک یا لینکدین کلیک کنید تا اعتبارنامه خود را برای اتصال وارد کنید.

این تقریباً به آسانی ممکن است. آنها چند آگهی و پیوندهای وابسته را در قسمت اصلی داشبورد شامل می‌شوند، اما در کنار هم قرار دارند، بنابراین واقعاً آزاردهنده نیست. همچنین لازم نیست هر سه حساب را انتخاب کنید. اگر فقط یک حساب توییتر دارید، روی دکمه کلیک کنید و در عرض چند ثانیه وارد شوید.

متوجه خواهید شد که تمام تنظیماتی که می توانید تغییر دهید به خوبی در برگه های کوچک بالای صفحه سازماندهی شده اند. این افزونه در واقع ویژگی های زیادی ندارد، بنابراین حفظ خونسردی و تنظیم سریع آن نسبتاً آسان است. شایان ذکر است که این افزونه هیچ ویژگی غیر ضروری ندارد، بنابراین هیچ درهم و برهمی پیدا نخواهید کرد.

وقتی به صفحه تنظیمات عمومی می‌روید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را تغییر دهید، مانند اینکه چند ساعت بین هر اشتراک‌گذاری خودکار منتظر بمانید. این تنظیم اولیه برای تغییر است زیرا ممکن است بخواهید یک پست یک بار در روز، چندین بار در روز یا حتی فقط یک بار در هفته منتشر شود.

چندین ویژگی دیگر برای ویرایش در این مرحله در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید مواردی مانند سنی که می‌خواهید به بایگانی پست خود دسترسی پیدا کنید و تعداد پست‌هایی که باید با هر دور به اشتراک بگذارید را تغییر دهید.

من از تنظیم حداقل سن لذت می برم، زیرا اگر از قبل جدیدترین پست های خود را به صورت خودکار یا دستی به اشتراک می گذارید، نمی خواهید این سیستم دوباره آنها را ارسال کند. همچنین می‌توانید میزان ترافیکی که افزونه برای شما از طریق Google Analytics به دست آورده را پیگیری کنید و برخی از انواع پست‌های خاصی را که نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید حذف کنید.

برای مثال، من شخصاً هرگز نمی‌خواهم یکی از صفحات وب یا فاکتورهایم را توییت کنم، بنابراین آنها را از صف حذف می‌کنم.

قالب‌بندی پست‌های شما

با حرکت به برگه فرمت پست، می‌توانید چند گزینه تنظیم برای گنجاندن متن پیش‌فرض در هر پستی که منتشر می‌شود، مشاهده کنید. من عاشق این منطقه هستم، زیرا در مراحل اولیه این افزونه نمی‌توانستید هشتگ یا نام کاربری را در توییت‌ها وارد کنید.

تنظیم کوچک خوبی نیز برای استفاده از کوتاه‌کننده URL وجود دارد تا توییت‌ها خیلی طولانی نمایش داده نشوند. تنظیمات دیگر عبارتند از: سفارشی‌سازی طول پست، اضافه کردن متن اضافی، و جایی که می‌خواهید پیوند هنگام انتشار پست نشان داده شود.

اگر می‌خواهید آن‌ها را نیز تغییر دهید، می‌توانید به صفحات Facebook و LinkedIn بروید. این برگه ها تقریباً شبیه صفحه توئیتر هستند.

زمان‌بندی سفارشی و سایر ویژگی‌های حرفه‌ای

وقتی به برگه زمان‌بندی سفارشی بروید، به سرعت متوجه می‌شوید که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی بپردازید. این یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده موجود در نسخه پرمیوم. زمان‌بندی سفارشی به شما امکان می‌دهد فواصل ساعتی خاصی را تنظیم کنید و حتی تعداد پست‌هایی را که می‌خواهید در طول هفته ارسال کنید، تغییر دهید. برای مثال، ممکن است بخواهید دو پست در روز دوشنبه ارسال شود و فقط یک پست در روز یکشنبه ارسال شود.

در اینجا چه چیز دیگری با نسخه Pro دریافت می‌کنید:

  • قالب‌بندی پست LinkedIn
  • پست کردن به فیس بوک و توییتر با تصاویر
  • انتخاب انواع پست هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید

من صادقانه بگویم که من هرگز نمی‌خواهم از این افزونه استفاده کنم مگر اینکه بتوانم همه چیز را به جز پست‌های وبلاگم حذف کنم، بنابراین گزینه $75 Pro برای من ضروری است.

اگر واقعاً می‌خواهید برنامه‌های اجتماعی خود را خودکار کنید، این یکی از بهترین راه‌ها برای انجام آن است. بنابراین، من می‌گویم هزینه ۷۵ دلاری یکباره ارزش آن را دارد. فقط مطمئن شوید که در آینده از این افزونه استفاده می کنید. به یاد داشته باشید، شما به سادگی سایت های اجتماعی خود را خودکار نمی کنید. همچنین یک فرصت منحصر به فرد برای دسترسی به بایگانی‌های خود و مرتبط کردن دوباره پست‌های وبلاگ قدیمی خود دارید.

وقتی همه چیز آماده شد، می‌توانید روی دکمه شروع اشتراک‌گذاری در پایین کلیک کنید. این افزونه همچنین دارای دکمه مشاهده پست نمونه است، که برای دیدن اینکه پست‌ها قبل از انجام به چه شکلی هستند، عالی است.

به استثنای پست هایی که هرگز نمی خواهید ارسال کنید

حتی پس از حذف گروه‌های پست عمومی مانند صفحات و فاکتورها، ممکن است موارد خاصی را پیدا کنید که هرگز نباید ارسال شوند. اگر به برگه Exclude Posts در سمت چپ داشبورد خود بروید، می‌توانید پست‌هایی را انتخاب کنید که هرگز نباید از طریق سیستم ارسال شوند.


Revive Old Post یکی از بهترین افزونه‌ها برای اشتراک‌گذاری اجتماعی است، و شما امتیاز اضافه‌تری را از دادن CPR به پست‌های قدیمی که فکر می‌کردید مرده هستند، دریافت می‌کنید. 75 دلار تغییر بزرگی نیست، اما در دراز مدت، اگر می‌خواهید پست‌های قدیمی‌تان از طریق رسانه‌های اجتماعی در معرض دید قرار گیرند و ما به آن‌ها امتیاز 5.0 می‌دهیم، در درازمدت منطقی است که پول نقد کنید، زیرا واقعاً یکی از بهترین افزونه‌های اجتماعی موجود است. .

اگر در مورد افزونه Revive Old Post سؤالی دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

خروج از نسخه موبایل