با پاول آشنا شوید: نسخه 4.2 وردپرس

با پاول آشنا شوید: نسخه 4.2 وردپرس

آوریل ماه مورد علاقه من به دلایل زیادی است – آب و هوای خوب (حداقل اینجا در گوشه جنوب غربی ایالات متحده)، آب نبات عید پاک، و موارد دیگر. اما اکنون دلیل دیگری برای دوست داشتن آوریل وجود دارد – نسخه جدید وردپرس. پاول به تازگی حذف شد و برای دانلود در دسترس است، بنابراین بیایید به آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید نگاهی بیندازیم!

ویژگی های جدید وردپرس 4.2

به‌روزرسانی‌های سرگرم‌کننده زیادی در نسخه 4.2 وجود دارد، اما هیچ چیز خیلی پیشگامانه نیست. پس بیایید حفاری کنیم! شروع با مهمترین ویژگی ها (البته):

utf8mb4 رمزگذاری کاراکتر

به راهی برای بیان احساس خود نیاز دارید؟ یا احساسات واقعی را در یک پست نشان دهید؟ خوب حدس بزنید، اکنون می توانید از ایموجی های مورد علاقه خود در وردپرس استفاده کنید! البته کاربردهای عملی بیشتری برای به‌روزرسانی رمزگذاری وجود دارد، مانند پشتیبانی بومی برای زبان‌های کاراکتر هان مانند ژاپنی، چینی و کره‌ای و همچنین نویسه‌های فانتزی که ممکن است برای ریاضیات پیچیده، ساخت موسیقی یا رونویسی هیروگلیف استفاده کنید (اما بیایید صادق باشیم – شما بیشتر درباره شکلک‌ها هیجان‌زده هستید، اینطور نیست؟).

این را فشار دهید

در صورتی که از قبل نمی‌دانید، این را فشار دهید این ساخته خود وردپرس است که به شما امکان می‌دهد با نقل قول از متن، تصاویر و ویدیوها از هر کجای وب، پست‌هایی را در لحظه ایجاد کنید. فقط بوک مارکلت را به مرورگر دسکتاپ یا موبایل خود اضافه کنید. اوه، اما یک نکته برای همه کاربران فایرفاکس – حتماً این صفحه را در کدکس فشار دهید برای اینکه بوکمارکت در مرورگر شما کار کند، زیرا با برخی از افزونه های امنیتی فایرفاکس خوب بازی نمی کند.

گسترش مشتری

Customizer Theme WordPress تغییر ظاهر سایت را برای کاربران آسان‌تر از همیشه کرده است، و اکنون Customizer برای انتخاب تم گسترش یافته است. برای بسیاری از کاربران، این کار باعث می‌شود تا قبل از متعهد شدن به موضوع جدید، آن را سریع‌تر مشاهده کنند. بعلاوه اینکه بخش اعظم گزینه های سایت خود را در یک مکان (مخصوصاً برای تازه کارها) در اختیار داشته باشید، بسیار خوب است.

به‌روزرسانی‌های افزونه بهبود یافته

به‌روزرسانی‌ها معمولاً زمان زیادی نمی‌برند، اما برای کسانی از شما که می‌خواهید هر کدام را انجام دهید. دومین. شمردن. سپس از به‌روزرسانی‌های جدید افزونه مستقیماً از صفحه افزونه‌ها قدردانی خواهید کرد. نیازی به بازخوانی نیست.

جاسازی های بیشتر

وردپرس مدت زیادی است که از جاسازی‌ها برای توییتر و یوتیوب پشتیبانی می‌کند، اما اکنون می‌توانید پست‌های Tumblr و کمپین‌های Kickstarter را نیز اضافه کنید. اضافه کردن Kickstarter به نظر من یک ایده فوق العاده است، زیرا این روزها بسیاری از کسب و کارهای کوچک از طریق سرمایه گذاری جمعی پول راه اندازی پیدا می کنند – و همان کسب و کارهای کوچک احتمالاً از وردپرس برای وب سایت های خود استفاده می کنند!

سایر ویژگی های سرگرم کننده

ترفندهای زیادی در وردپرس وجود داشت، از جمله دسترسی به جاوا اسکریپت، تقسیم اصطلاحات مشترک، سفارش پیچیده و سایر ویژگی‌هایی که توسعه‌دهندگان وردپرس بیشتر از یک کاربر معمولی وردپرس قدردانی می‌کنند (اما اگر کنجکاو هستید، فهرست کامل به‌روزرسانی‌های پشت صحنه را می‌توانید در کدکس پیدا کنید. WordPress 4.2 را بررسی کنید و خودتان ببینید.

افکار شما؟

پس نظر شما در مورد نسخه جدید چیست؟ آیا ویژگی‌هایی وجود دارد که در مورد آن هیجان‌زده هستید – یا شاید ویژگی‌هایی که علاقه ندارید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل