چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم

من و شما دوست من خوش شانس هستیم که در زمان و عصر طراحی وب واکنشگرا زندگی می کنیم. حتی بدون اینکه سخت نگاه کنید، می‌توانید گسترش گسترده – در بازار – برنامه‌های کاربردی وب را مشاهده کنید که با اندازه دستگاه‌های مختلف ما سازگار هستند.

یک برنامه وب مشابه در اندازه های مختلف صفحه نمایش کاملاً متفاوت به نظر می رسد، که راه را برای راه های جدید و پویا برای ارتباط با مشتری صرف نظر از دستگاه آنها هموار کرده است.

امروز، می‌توانید به کاربران خود تجربه‌ای عالی در سایت وردپرس خود بدهید، خواه آن‌ها آن را در تلفن هوشمند، تبلت، فبلت، دسک‌تاپ یا هر دستگاه دیگری که در اختیار دارند مشاهده کنند.

مدتی پیش، کارآفرینان آنلاین مجبور بودند با فشار دادن وب‌سایت‌های بزرگ در صفحه‌نمایش‌های کوچک دستگاه‌های تلفن همراه تلاش کنند. مشکل تقریباً حل شد زمانی که شخصی ایده ایجاد نسخه‌های سازگار با موبایل مجزا از سایت‌های دسکتاپ را مطرح کرد.

مدتی مشکلی نداشت تا زمانی که مشکلاتی بوجود آمد. اولاً، موتورهای جستجو نمی‌دانستند با محتوای تکراری چه کنند، و ثانیاً، وب‌مسترها تمایلی به ایجاد و مدیریت دو سایت جداگانه نداشتند. اگر این کافی نبود، نسخه‌های موبایل به اندازه همتایان دسکتاپ خود مؤثر نبودند. این یک معماست.

اما راه حل واقعی به شکل و نام طراحی وب واکنشگرا یا به طور خلاصه RWD بود. در زمان بهتری نمی توانست بیاید. کارآفرینان آنلاین بالاخره می‌توانند نفس راحتی بکشند، زیرا RWD کاربران تلفن همراه را مستقیماً در دستان مشتاق آنها تحویل می‌دهد.

اگرچه کامرون آدامز در سال 2004 طرح‌بندی وابسته به وضوح را نشان داد، تا می 2010 بود که اتان مارکوت اصطلاح “طراحی وب واکنش‌گرا” را ابداع کرد. به زودی پس از آن، طراحی وب واکنشگرا محبوبیت یافت.

به کنار درس تاریخ، چرا باید زحمت ایجاد یک سایت آماده برای موبایل را بدهید؟ مگر اینکه زیر یک سنگ زندگی کنید، کاملا واضح است. هر روز افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای مرور سایت شما استفاده می کنند.

مشتریان بالقوه محصولات را مستقیماً از دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌خرند، و اگر سایت شما خوب به نظر نمی‌رسد و عملکرد فوق‌العاده‌ای در نمایشگرهای کوچک‌تر ندارد، پول زیادی روی میز باقی می‌گذارید.

مت کاتز چند ماه پیش به چیز شگفت انگیزی اشاره کرد. او گفت جستجوی تلفن همراه ممکن است از جستجوی دسکتاپ پیشی بگیرد در سال 2015 و پس از آن. سپس Google ادامه داد و برچسب‌های “موبایل دوستانه” را به نتایج جستجوی تلفن همراه خود اضافه کرد، به این معنی که مشتریان بالقوه شما مدتها قبل از کلیک کردن، متوجه خواهند شد که سایت شما برای موبایل مناسب نیست.

این بدان معناست که اگر وب‌سایت شما با عرض ثابت یا سفت و سخت باشد، می‌توانید با نرخ تبدیل تلفن همراه بالا خداحافظی کنید. هیچ کس به خاطر تجربه کاربری ضعیف خود را درگیر نمی کند، به خصوص اگر رقیب شما وب سایتی داشته باشد که عالی به نظر می رسد و در دستگاه های تلفن همراه عملکرد فوق العاده خوبی دارد.

با استفاده از آن به عنوان یک آغازگر، چگونه می‌توانید یک سایت سازگار با موبایل با استفاده از وردپرس ایجاد کنید؟

ایجاد یک وب سایت مناسب برای موبایل با استفاده از وردپرس

WordPress، به عنوان پلتفرم فرخنده ای که دارد، توسعه وب را نه تنها آسان تر، بلکه بسیار ساده کرده است. در عرض چند دقیقه، می‌توانید یک وب‌سایت 100% واکنش‌گرا ایجاد کنید که همه کاربران شما را هیجان زده کند. کاربران دستگاه تلفن همراه شما به اندازه کاربران دسکتاپ شما تجربه فوق العاده ای خواهند داشت، که فقط می تواند برای تجارت مبتنی بر وردپرس شما به معنای چیزهای عالی باشد.

به کنار، شما می توانید یک سایت وردپرس سازگار با موبایل به دو روش اصلی ایجاد کنید. شما می توانید:

  • یک قالب وردپرس پاسخگو بسازید/خرید
  • از افزونه های موبایل استفاده کنید

ما در مورد هر یک توضیح خواهیم داد و سپس نمونه هایی از تم های پاسخگو وردپرس و همچنین افزونه های نمایش تلفن همراه را فهرست می کنیم تا شما را یک قدم از درب عبور دهیم.

ساخت/خرید قالب وردپرس واکنشگرا

این ساده ترین و زیباترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل با استفاده از وردپرس است. از آنجایی که بازار پوسته وردپرس با تم‌های واکنش‌گرای عالی پر شده است، باید یکی را پیدا کنید که کاملاً با سلیقه و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد.

اگرچه برخی از توسعه دهندگان هستند که هنوز تم های وردپرس با عرض ثابت (یا سفت و سخت) را منتشر می کنند، اکثریت قریب به اتفاق تم هایی که پس از سال 2010 منتشر شدند تا حدی یا کاملاً پاسخگو هستند. البته، شما می‌خواهید از ابتدا یا هنگام طراحی مجدد سایت خود، یک قالب وردپرس کاملاً (100%) واکنش‌گرا داشته باشید.

در ابتدا درباره ویژگی‌هایی که نیاز دارید تصمیم بگیرید، و سپس مطمئن شوید که موضوع شما با عرض‌های درگاه دید متفاوت سازگار می‌شود، بدون اینکه ویژگی‌های گفته شده را بشکند. یک راه سریع برای تعیین اینکه آیا یک پوسته وردپرس پاسخگو است یا نه وجود دارد.

قبل از خرید قالب وردپرس انتخابی خود، معمولاً توسعه‌دهندگان به شما اجازه می‌دهند آن را با یک نسخه آزمایشی آزمایش کنید. هنگامی که نسخه نمایشی را بارگیری کردید، با کلیک بر روی دکمه کوچک کردن و کشیدن لبه‌ها، اندازه مرورگر خود را تغییر دهید و سپس رفتار طرح زمینه خود را مشاهده کنید.

آیا با کاهش عرض مرورگر خود، به خوبی از بین می رود یا نوار پیمایش در پایین مرورگر ظاهر می شود؟ اگر تم به خوبی تنزل پیدا کند، به جکپات رسیده اید. اگر نوار پیمایش در پایین مرورگر شما ظاهر شد، به روش دیگر اجرا کنید.

یک تم پاسخگو طراحی شده حرفه ای باید کمتر از 100 دلار در وب سایت های قابل اعتمادی مانند طرح‌های زمینه زیبا (اشتراک‌های سالانه ارائه می‌دهند)، و جنگل تم در میان دیگران. همچنین می‌توانید سایت‌های وردپرس ریسپانسیو خود را با استفاده از چارچوب‌های تم واکنش‌گرا مانند توسعه دهید. Genesis یا زیرخط‌ها، در میان دیگران.

بدون شک، اگر مقداری مولا برای پاشیدن دارید، یک توسعه‌دهنده وردپرس استخدام کنید تا از ابتدا یک تم پاسخگوی سفارشی برای شما ایجاد کند. حتی می‌توانید همه ویژگی‌هایی را که برای اجتناب از استفاده از افزونه‌ها نیاز دارید، کد سختی از آن‌ها بخواهید، که ممکن است برخی از آنها پاسخگو نباشند.

اما اگر شروع به کار کرده اید یا بودجه کمی دارید، در اینجا چند تم وردپرس مقرون به صرفه وجود دارد که به همان اندازه که زیبا هستند پاسخگو هستند.

Total – قالب وردپرس چند منظوره کشش و رها کردن پاسخگو

یک مورد پرطرفدار در Themeforest (با بیش از 9 هزار فروش) در زمان نگارش، توسط یک نویسنده نخبه و معتبر، تم وردپرس کل سهولت و سرگرمی را به طراحی وب می‌افزاید. این یک تم چند منظوره است، به این معنی که شما می توانید هر طرحی را که قابل تصور است بسازید، و 100٪ پاسخگو است تا اطمینان حاصل کنید که تمام طرح های باشکوه شما بر روی تمام صفحه های دستگاه قرار می گیرند.

با پشتیبانی عالی و تمام ویژگی‌هایی که همیشه می‌خواستید، از جمله Visual Composer برای پشتیبانی از ساخت صفحه جلویی، تم وردپرس Total به شما اجازه می‌دهد تا یک سایت وردپرس سازگار با موبایل مانند یک رئیس بسازید. حرف من را قبول نکنید، خودتان بروید دموهای زیبا را ببینید. و فقط با 58 دلار، قالب وردپرس Total یک گزینه مقرون به صرفه برای تقویت سایت وردپرس شما است.

Divi – قالب وردپرس چند منظوره پاسخگو

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 9

محبوب‌ترین طرح زمینه از Elegant Themes، Divi در یک کلاس برای خودش آیا کاملا واکنش گرا است؟ شرط میبندید که هست چند منظوره چطور؟ بیا لطفا یه سوال دیگه بپرس بعلاوه، بخشی از بسته تم Elegant Themes است، بنابراین اگر زمانی نظر خود را تغییر دادید، تم های دیگری در دسترس دارید.

و درست مانند مورد علاقه‌ترین تم ما، تم توتال وردپرس، می‌توانید طرح‌های نامحدودی را با استفاده از Divi بدون دست زدن به یک خط کد ایجاد کنید. این طرح زمینه شما را 69 دلار برمی گرداند، یا 89 دلار برای شما تمام فایل های فتوشاپ و افزونه های ممتاز را می خواهید.

طرح وردپرس فوق العاده – انعطاف پذیر و پاسخگو

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 10

Ultra جدیدترین موضوع Themify و آن است. یک عالی این قدرتمند و به زیبایی پاسخگو است (اوه، و رایگان برای مدت زمان بسیار بسیار محدود). انعطاف‌پذیرترین موضوع Themify، Ultra دارای گزینه‌های طرح‌بندی و صفحه‌سازی عالی است.

به‌علاوه، اگر به دنبال عضویت در باشگاه هستید کلوب

uDesign – قالب وردپرس پاسخگو

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 11

خیلی سریع، قدرتمند، زیبا و آماده موبایل است. uDesign پر از ویژگی‌هایی است که برای ساختن وب‌سایت‌های وردپرس بر اساس رویاهای خود نیاز دارید، از جمله ویژوال کامپوزر مهربان ، طراحی آماده SEO، پشتیبانی از WPML و WooCommerce.

اساسا، شما یک تم وردپرس منحصر به فرد دریافت می کنید که به شما امکان می دهد وب سایت های آماده برای موبایل بسازید بدون اینکه عرق کنید. اوه، گفتم که پشتیبانی عالی 24/7 و به روز رسانی نامحدود دریافت می کنید؟ uDesign برای سال‌ها یکی از اصلی‌ترین محصولات Themeforest بوده است و فقط ۵۸ دلار قیمت دارد.

دایرکتوری – قالب وردپرس پاسخگو

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 12

به دنبال  الهام‌بخش برای کسب‌وکار بعدی مبتنی بر وردپرس خود هستید؟ خوب، شما فقط ممکن است آن را پیدا کرده باشید. لازم نیست بیشتر از دایرکتوری نگاه کنید، یک راهنمای تمیز و حرفه ای و تم پاسخگو دست ساز غنی از ویژگی های Templatic.

دایرکتوری یک تم وردپرس مفید است که برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد فهرست‌ها، مرور یا هر نوع دایرکتوری دیگری را به اشتراک بگذارد مناسب است (از این رو نام آن است). و با تمام تم های ممتاز کودک که Templatic ایجاد کرده است، شروع به کار آسان است. و درست مانند تمام تم‌های اینجا، پشتیبانی و به‌روزرسانی‌ها گنجانده شده‌اند، به این معنی که بیشترین استفاده را از موضوع می‌برید.

خرده فروش – قالب وردپرس پاسخگو

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 13

با استفاده از خرده‌فروش، می‌توانید هر وب‌سایت وردپرس آماده برای موبایل را که فکرش را بکنید بسازید. از وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های شخصی، پورتال‌های شرکتی، نمونه کارها و حتی فروشگاه‌های آنلاین، The Retailer دارای ویژگی‌های کافی برای رسیدگی به هر چیزی است که به آن می‌پردازید.

100٪ پاسخگو است، با افزونه های ممتاز و پشتیبانی مشتری قابل اعتماد و همچنین راهنماهای ویدیویی ارائه می شود تا شما را در کمترین زمان راه اندازی و اجرا کنید.

که فهرست کوتاهی از برخی از تم های پاسخگو وردپرس موجود در سرتاسر وب وجود دارد. به هر ترتیب، و اگر به گزینه‌های بیشتری نیاز دارید، به راحتی از Themeforest دیدن کنید و «موضوعات وردپرس واکنش‌گرا» را جستجو کنید، و انتخاب‌های بیشتری نسبت به آنچه که نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، می‌توانید زمینه‌های ممتاز وردپرس یا تم های رایگان وردپرس برای برخی از تم های وردپرس واکنش گرا عالی. و اگر بودجه شما کم است، مضامین پاسخگو وردپرس رایگان در WordPress.org را بررسی کنید.

در حال حرکت…

ایجاد یک سایت وردپرس آماده برای موبایل با افزونه های موبایل

اگر قالب وردپرس ترجیحی شما پاسخگو نیست، یا نمی‌خواهید به دلایل شخصی قالب فعلی خود را با عرض ثابت کنار بگذارید، می‌توانید از افزونه‌های وردپرس با نمایشگر موبایل برای ارائه تجربیات سازگار با موبایل استفاده کنید. به کاربران تلفن همراه شما.

فرایند معمولاً ساده است. فقط پلاگین خود را نصب کنید، چند گزینه را پیکربندی کنید و کار شما تمام می شود. اکثر این افزونه‌ها دارای یک ویژگی ماشه هستند که به افزونه دستور می‌دهد یک تم موبایل را برای کاربران تلفن همراه نمایش دهد. طرح زمینه موبایل برای کاربران دسکتاپ راه اندازی نشده است.

افزونه‌های موبایل زیر به شما کمک می‌کنند تا به راحتی و به سرعت یک سایت وردپرس آماده برای موبایل ایجاد کنید:

افزونه وردپرس رایگان WPtouch Mobile

چگونه با استفاده از وردپرس یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنیم 14

این احتمالاً محبوب‌ترین افزونه موبایل برای وردپرس است، با بیش از 400 هزار نصب فعال. تنها با چند کلیک، می‌توانید از WPtouch برای فعال کردن یک تم موبایل ساده و زیبا برای بازدیدکنندگان تلفن همراه وب‌سایت وردپرس خود استفاده کنید. “

WPtouch دارای یک پنل مدیریت بصری است که به شما امکان می‌دهد نحوه ظاهر سایت خود را در دستگاه‌های تلفن همراه سفارشی کنید. این فرآیند بسیار ساده است، و هرگز یک خط کد را لمس نخواهید کرد.

بازدیدکنندگان شما همچنین می توانند با یک کلیک بین نسخه های موبایل و دسکتاپ یکی را انتخاب کنند. توسعه دهندگان، BraveNewCode، Inc. و Dave Storey در میان دیگران، یک نسخه حرفه ای را نیز ارائه می دهند که با تم ها و ویژگی های پیشرفته عرضه می شود. این افزونه دارای امتیاز بالاتر از میانگین 3.7/5.0 است.

افزونه وردپرس رایگان WP Mobile Detector

آیا به دنبال بسیج کردن وب سایت وردپرس خود به روش آسان هستید؟ اگر کاملاً بله است، WP Mobile Detector پاسخ شماست. به لطف نبوغی که در ساخت این افزونه به کار رفته است، WP Mobile Detector می‌تواند به‌طور خودکار یک تم تلفن همراه سازگار را بارگیری کند، در صورتی که تشخیص دهد بازدیدکننده در تلفن هوشمند یا تلفن همراه معمولی است.

ویژگی‌های ویژه شامل تشخیص بیش از 5000 دستگاه تلفن همراه، تغییر اندازه تصویر، آمار موبایل و محتوای قالب‌بندی خودکار است. علاوه بر این، نصب، سفارشی سازی و استفاده از افزونه آسان است. این دارای هفت تم موبایل است و می توانید با استفاده از ویرایشگر تم تعاملی موبایل، تم سفارشی خود را بسازید. حتی می توانید لوگوی خود را آپلود کنید و تبلیغات موبایلی را اضافه کنید!

گزینه‌ها با WP Mobile Detector تقریباً نامحدود هستند. این افزونه دارای امتیاز 3.7/5.0 است و دارای نسخه حرفه ای است که دارای قابلیت های پیشرفته است.

افزونه وردپرس رایگان بسته موبایل وردپرس

WordPress Mobile Pack با دادن این فرصت به شما این امکان را می دهد که کل سایت وردپرس خود را در یک برنامه تلفن همراه چند پلتفرمی فشرده کنید، یک قدم فراتر از پاسخگویی است.

این افزونه در Windows Phone 8، iPhones، Android Phones و Firefox OS پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، با تمام مرورگرهای اصلی سازگار است. از یک داشبورد با کاربری آسان، می‌توانید ظاهر برنامه را سفارشی کنید، پست‌ها، صفحات و نظرات را در دسته‌ها سازماندهی کنید و همچنین استفاده از تلفن همراه را از طریق Google Analytics دنبال کنید.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به پشتیبانی از فبلت‌ها و تبلت‌ها، منابع محتوای نامحدود، برنامه‌های کاربردی نامحدود، حالت آفلاین، کسب درآمد و حالت تمام صفحه از جمله موارد دیگر اشاره کرد. همانطور که بود، WordPress Mobile Pack به طرز شگفت انگیزی پاسخگو است.


تا این مرحله، شما باید بتوانید با استفاده از وردپرس، یک سایت آماده برای موبایل ایجاد کنید. بهترین و بهترین گزینه، البته، استفاده از قالب وردپرس واکنش گرا از word go است. اگر این گزینه برای شما نیست، همیشه می‌توانید روی افزونه‌های موبایل حساب کنید.

من هر روز با یک قالب وردپرس پاسخگو خواهم رفت. تو چطور؟ گذشته از این، از چه نکاتی برای آماده کردن سایت وردپرس خود برای دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنید؟ با ما به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل