نمای کلی میزبانی وردپرس DreamPress

نمای کلی میزبانی وردپرس DreamPress

ما دوست داریم جدیدترین و بهترین گزینه های میزبانی وردپرس موجود در وب را به اشتراک بگذاریم، به همین دلیل است که باید DreamPress را به شما معرفی کنیم. DreamPress میزبانی مدیریت شده وردپرس ارائه شده توسط DreamHost است که دارای ویژگی های عالی است که برای هر وبلاگ نویس یا کسب و کار کوچک مناسب است. روی دکمه کلیک کنید یا به خواندن ادامه دهید تا درباره DreamHost اطلاعات بیشتری کسب کنید. اوه، و در حال حاضر می توانید میزبانی اشتراکی DreamHost را فقط با 5.95 دلار در ماه (که 33 درصد تخفیف است!) با کد WPEXPLORER33 دریافت کنید.

میزبانی وب DreamHost

چرا DreamHost را انتخاب کنید

ما می دانیم که شرکت های میزبانی زیادی برای انتخاب وجود دارد، و پیدا کردن یک مورد مناسب برای شما می تواند بسیار سخت باشد. خب، ممکن است DreamHost درست باشد. DreamHost که در سال 1997 در یک اتاق خوابگاه کالج شروع شد، اکنون میزبان بیش از 1.5 میلیون وب سایت است. در سال‌های خدمت، آنها روی خدمات، امنیت، سرگرمی و انعطاف‌پذیری تمرکز کرده‌اند – و به وضوح برای آنها کار می‌کند.

گزینه های میزبانی وب

یکی از نکات کلیدی برای انتخاب میزبان مناسب برای شما، یافتن طرحی است که نیازهای شما را برآورده کند. شما برنامه‌ای می‌خواهید که ویژگی‌هایی را ارائه دهد که استفاده می‌کنید. اگر چیزی در مورد سرورها نمی دانید، احتمالا باید هاست اشتراکی یا مدیریت شده را دریافت کنید. اما اگر راه خود را در مورد سرور می‌دانید و می‌خواهید واقعاً به آن دست پیدا کنید، شاید می‌توانید از یک سرور مجازی یا سرور اختصاصی استفاده کنید. DreamHost برنامه های زیادی را برای پاسخگویی به انواع نیازهای میزبانی ارائه می دهد:

میزبان اشتراکی: برای وبلاگ‌ها، نمونه کارها، کسب‌وکارهای کوچک و سایر سایت‌های جدید عالی است
میزبان وردپرس مدیریت شده: به‌ویژه برای سایت‌هایی که در وردپرس اجرا می‌شوند
میزبان VPS مدیریت شده: به اندازه کافی قدرتمند برای مشاغل، فروشگاه ها، توسعه دهندگان و موارد دیگر
سرورهای اختصاصی: کاملاً مدیریت شده و آماده برای وب سایت های پر ترافیک

البته هر یک از این گزینه‌های میزبانی شامل سطوح خدمات متفاوتی است، بنابراین می‌توانید با افزایش نیازهای میزبانی خود، آن را افزایش دهید.

ویژگی های میزبانی وب

علاوه بر این، DreamHost ویژگی های عالی را به همه مشتریان خود ارائه می دهد. مهم نیست که کدام برنامه را انتخاب می کنید، برخی از ویژگی های میزبانی که مطمئناً از DreamHost لذت خواهید برد عبارتند از:

  • کنترل پنل: کنترل پنل DreamHost مرکز فرمان هاست شما است. شما می توانید حساب خود را مدیریت کنید، دامنه های خود را مشاهده کنید، کاربران را اضافه یا حذف کنید و حتی به نصب های خود با یک کلیک دسترسی داشته باشید. به علاوه هزاران پیوند سریع مفید دیگر برای نامه، VPS، سرورهای اختصاصی، صورت‌حساب، پشتیبانی و موارد دیگر وجود دارد.
  • 1-Click Installer: استاندارد با اکثر میزبان‌های وب، این فرآیند نصب وردپرس (یا پلتفرم دیگر) را آسان می‌کند. بدون ورود از طریق FTP. بدون فایل فشرده دانلود فقط کافیست روی دکمه کلیک کنید، چند دقیقه صبر کنید و آماده هستید.
  • تکنولوژی‌های پشتیبانی عالی: چه کسی پشتیبانی مفید نمی‌خواهد؟ وقتی روی وب‌سایت خود کار می‌کنید و با مشکلی مواجه می‌شوید، خوب است بدانید که افراد آگاه وجود دارند که می‌توانید برای کمک با آنها تماس بگیرید.
  • تولیدکننده وب‌سایت تلفن همراه: با پشتیبانی DudaMobile، این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که یک نسخه تلفن همراه از وب‌سایت خود ایجاد کنید (برخلاف استفاده ساده از یک الگوی وب‌سایت واکنش‌گرا).
  • ادغام Cafe Commerce: ایجاد یک فروشگاه آنلاین راهی عالی برای تولید مقداری پول نقد اضافی است، و در حالی که همیشه می‌توانید از افزونه‌هایی مانند WooCommerce یا Easy Digital Downloads استفاده کنید، DreamHost نیز به طور کامل از Cafe پشتیبانی می‌کند. تجارت – بنابراین گزینه های زیادی برای ساخت فروشگاه دارید.
  • اسکن‌های خودکار بدافزار: بدافزار بی‌نظیر نیست، و DreamHost اسکن‌های خودکار خود را اجرا می‌کند تا بدافزار را دور نگه دارد.
  • ادغام CloudFlare: داشتن یک CDN خوب می تواند به زمان بارگذاری صفحه خود را کاهش دهید برای بازدیدکنندگان در سراسر جهان، و Cloudflare یکی از بهترین هاست.
  • ضمانت 100% آپتایم: در دنیایی ایده آل وب سایت شما هرگز خراب نمی شود و DreamHost می خواهد تجربه میزبانی شما را تا حد امکان کامل کند. آنها ۱۰۰٪ گارانتی آپتایم دارند (اما البته، ممکن است سرور شما برای چند دقیقه برای تعمیر و نگهداری، به‌روزرسانی نرم‌افزار و غیره از کار بیفتد، اما اکثر میزبان‌ها از قبل به شما اطلاع می‌دهند).

میزبان وردپرس مدیریت شده در DreamPress

اگر قبلا نمی دانستید، ما وردپرس را دوست داریم. به همین دلیل است که ما نمی‌توانستیم صبر کنیم تا درباره DreamPress اطلاعات بیشتری کسب کنیم – طرح میزبانی وردپرس کاملاً مدیریت شده DreamHost (که در حال حاضر 20٪ تخفیف دارد و فقط 19.95 دلار در ماه است). دریم هاست در سال 2005 شریک وردپرس شد و از آن زمان تاکنون بیش از 75000 سایت وردپرس با آنها میزبانی شده است. در اینجا اوج چیزی است که در میزبانی قدرتمند DreamPress آنها گنجانده شده است:

  • نصب خودکار وردپرس: نصب با یک کلیک را فراموش کنید – با DreamPress WordPress قبلاً برای شما نصب شده است.
  • به‌روزرسانی‌های خودکار وردپرس: DreamPress همه چیز در مورد آسان کردن میزبانی وب‌سایت شما است، بنابراین آنها به‌روزرسانی‌های اصلی وردپرس را برای شما انجام خواهند داد. بنابراین اگر به تعطیلات می روید یا کارهایی دارید که باید انجام دهید نگران نباشید، DreamPress نسخه وردپرس شما را به روز نگه می دارد.
  • پیکربندی میزبانی بهینه شده: سرورها مشکل هستند و اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، واقعاً باید سعی کنید تنظیمات را به تنهایی تغییر دهید. آن را به حرفه ای ها بسپارید که هر سرور DreamPress را مخصوصاً برای وردپرس راه اندازی کرده اند.
  • WP-CLI نصب شده: برای کاربران پیشرفته تر، داشتن WP-CLI که قبلاً نصب شده است، استفاده از اعلان‌های خط فرمان سازگار با برنامه‌نویس را آسان می‌کند.
  • سرورهای VPS و MySQL مدیریت شده: بله – میزبانی مدیریت شده. همانطور که قبلاً گفتیم، اصلاً لازم نیست نگران سرورهای خود باشید. DreamHost همه چیز را برای شما انجام می دهد!
  • کنترل پنل مبتنی بر وب: این همان پنل کنترلی است که قبلاً ذکر شد، که در آن می‌توانید هر کاری را که در مورد برنامه میزبانی DreamPress انجام می‌شود مدیریت کنید.
  • پشتیبانی متخصص وردپرس: هنگام پرسیدن سوال، مهم است که از فرد مناسب بپرسید، و با تیم متخصصان وردپرس DreamHost می توانید هر سوالی را که ممکن است داشته باشید بپرسید و بدانید که پاسخ خوبی دریافت می کنید. .
  • سازگار با هر تم/افزونه: شما درست خوانده اید، هر طرح زمینه، هر افزونه. به معنای واقعی کلمه ترکیبات نامحدودی وجود دارد. بنابراین اگر یک تم یا افزونه عالی دارید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، با نصب آن در DreamPress مشکلی ندارید.
  • Varnish Caching: CloudFlare عالی است، اما Varnish caching حتی حافظه پنهان افزایش عملکرد بیشتری را به سایت شما اضافه می‌کند. این شتاب‌دهنده HTTP به سرورهای DreamPress کمک می‌کند تا سایت‌های شما را به صورت دوبل ارائه دهند!
  • پشتیبان گیری خودکار روزانه: پشتیبان گیری بخشی جدایی ناپذیر از هر WordPress Security، و از آنجایی که این یک عامل مهم است، DreamHost این ویژگی ها را در برنامه های DreamPress خود گنجانده است.
  • پشتیبان‌گیری اختیاری در DreamObjects Cloud: این یک ویژگی ممتاز است که می‌توانید با پرداخت هزینه آن را اضافه کنید – یک محیط ابری امن و مطمئن برای ذخیره آن پشتیبان‌گیری‌های روزانه.
  • ذخیره‌سازی/پهنای باند نامحدود: این مورد را قبلاً دیده‌اید (مطمئنم) و مانند بسیاری از میزبان‌ها و طرح میزبانی دیگر، DreamPress به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بیشتری استفاده کنید. همانطور که شما نیاز دارید. البته (اگر سایتی با ترافیک بالا راه اندازی می کنید، باید برنامه خود را افزایش دهید).
  • ایمیل‌های نامحدود: برخی از برنامه‌های میزبانی مدیریت‌شده شامل این موارد نمی‌شوند، اما خوشحالیم که DreamPress این کار را انجام داده است. اگر می‌خواهید وب‌سایت کسب‌وکار خود را در DreamPress راه‌اندازی کنید، لازم است که بتوانید حساب‌های ایمیل حرفه‌ای برای هر یک از کارمندان خود ایجاد کنید.

لیست بسیار خوبی از ویژگی ها درست است؟ DreamPress که بر روی سرورهای خصوصی مجازی مدیریت شده (VPS) DreamHost ساخته شده است، آماده خروج از جعبه است. سرورهای DreamPress از پیش پیکربندی شده اند تا از بهترین گزینه ها برای وردپرس استفاده کنند، بنابراین نیازی نیست خودتان تنظیمات سرور را سرهم کنید.

علاوه بر آن، آنها یک لایه کش کردن Varnish اضافه کرده اند (به علاوه Varnish HTTP Purge plugin) برای بهبود عملکرد سایت خود. و نگران نباشید – هر تم یا افزونه ای با DreamPress کار می کند (از جمله Total theme خود تور، بنابراین نحوه ظاهر و عملکرد سایت شما کاملاً به شما بستگی دارد. اکنون که ایده ای در مورد چیستی DreamPress دارید!

فقط چند فکر

DreamPress کارهای زیادی برای آن دارد، اما فقط چند ویژگی وجود دارد که من مرتباً از آنها استفاده می کنم و در حال حاضر در دسترس نیستند. اولین مورد پشتیبانی چند سایتی است. برای اکثر مردم یک معامله بزرگ نیست. اگر یک یا چند وبلاگ یا کسب‌وکار را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی می‌کنید، به سادگی باید یک طرح میزبانی جداگانه برای هر سایت خریداری کنید.

ویژگی دیگری که وجود ندارد، یک منطقه صحنه بندی است. من واقعاً امیدوارم این چیزی باشد که DreamHost در حال کار است. شخصاً متوجه شده‌ام که قسمت‌های مرحله‌بندی برای اهداف مختلفی مفید هستند، که یکی از مهم‌ترین آنها آزمایش به‌روزرسانی‌ها است (مخصوصاً برای قالب‌های وردپرس و وردپرس). اما برای اکثر کاربران (که مانند من شکاکان به‌روزرسانی نیستند)، احتمالاً منطقه صحنه‌سازی را چندان از دست نخواهید داد.

غیر از آن، DreamPress همه چیزهایی را که یک کاربر وردپرس ممکن است به آن نیاز داشته باشد در اختیار دارد – حتی کش داخلی. اوه، و برخلاف بسیاری از دیگر برنامه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس در بازار، DreamPress هیچ پلاگین وردپرس در لیست سیاه ندارد که به شما اجازه استفاده از آن را ندهند (حداقل نه که من بتوانم آن را پیدا کنم). برخی از میزبان‌های وب فهرستی از افزونه‌های غیرمجاز برای جلوگیری از عملکرد تکراری دارند. اما با DreamPress آنها تنظیمات خود را کاملاً تمیز نگه داشته اند، بنابراین اگر واقعاً می خواهید از BackWPup یا YARPP سپس آن را دنبال کنید.

در حال تکمیل

امیدواریم از نگاه درونی ما به DreamPress لذت برده باشید! به نظر می رسد این یک گزینه میزبانی وردپرس قوی است و DreamHost برخی از ویژگی های عالی را برای آسان کردن راه اندازی سایت وردپرس خود اضافه کرده است. اگر از DreamHost یا DreamPress استفاده کرده اید، نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم از کاربران واقعی بشنویم که میزبانی آنها چگونه کار می کند!

خروج از نسخه موبایل