چگونه ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید

چگونه ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید

اگر به نظر مبهمی آشنا به نظر می رسد، به من اطلاع دهید. شما با یک آرزو شروع کردید – تکه ای از ایده ای که شما را در شب بیدار نگه می داشت. پس از به هم ریختن مغزتان، تصمیم گرفتید این ایده را در یک طرح بریزید، شاید بعد از خواندن متن انگیزشی مانند Think and Grow Rich نوشته ناپلئون هیل.

با برنامه ای که در دست داشتید، پیش رفتید و تلاش کردید رویا را به واقعیت تبدیل کنید. سر کار رفتید، میزبانی وب، نام دامنه، یک تم عالی وردپرس خریدید و اولین سایت وردپرس خود را راه‌اندازی کردید.

شما می‌خواستید آن را بسازید، می‌توانید آن را در دل خود احساس کنید. چشمانت سبز بود شما می توانید در نهایت یک قتل انجام دهید و رویاهای خود را زندگی کنید. اما این طرح تا حدودی ناقص بود، زیرا تولید ترافیک را در نظر نمی گرفت، تنها شیری که امروز راه موفقیت شما را مسدود کرده است.

وقتی حماقت خود را کشف کردید تقریباً وحشت زده شدید، اما همچنان به آن ادامه دادید و به تحقیق و تجهیز خود با اطلاعات جدید در مورد تولید ترافیک ادامه دادید. با این حال، اعداد فقط وجود نداشتند. شما مدام فکر می‌کردید که چه اتفاقی به نام بابانوئل افتاده است که «آن را بساز و آنها خواهند آمد». چه اشتباهی ممکن است انجام داده باشید؟

شما شروع به شک کردید که آیا می‌توانید وبلاگ جوان خود را به یک وب‌سایت موفق بدون عنصر اصلی که ترافیک وب است تبدیل کنید. شما به سرعت متوجه می شوید که این غیرممکن است، و این خط فکری را کنار بگذارید.

با این حال، شما اهل ترک نیستید، بنابراین نمی‌توانید تصور کنید که ابزار را زمین بگذارید و مغازه را ببندید. شاید شما هیچ گزینه دیگری نداشتید، بنابراین بسته شدن واقعاً یک گزینه نبود. خوب، اگر این به نظر شما نمی رسد اصلا نگران نباشید، زیرا بیشتر آن داستان خود من است.

شاید شما فقط به این دلیل اینجا هستید که می خواهید چند چیز را در مورد نحوه هدایت ترافیک بیشتر به سایت وردپرس خود بیاموزید. شاید شما اینجا هستید زیرا تعداد کمی از بازدیدهایی که دریافت می کنید باعث کاهش آن نمی شود. شما بیشتر می خواهید، و اکنون آن را می خواهید. شاید – درست مثل شما – با یک برنامه معیوب شروع کردید، و چند ماه بعد – خودتان را اینجا پیدا کردید. شاید، شما حتی شروع نکرده اید. می‌توانید در عرض چند دقیقه نحوه راه‌اندازی یک وبلاگ را بیاموزید.

به هر دلیلی که اینجا هستید، امروز روز شانس شماست زیرا تقریبا همه چیزهایی را که برای جذب ترافیک بیشتر به سایت/وبلاگ مبتنی بر وردپرس خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. در پایان این پست، چند ابزار را به اشتراک می گذاریم که می توانید از آنها برای ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت خود استفاده کنید، بنابراین مراقب آن نیز باشید.

تا آخر لذت ببرید و فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید! ما همیشه از نظرات شما قدردانی می کنیم 🙂 بدون اتلاف یک ثانیه دیگر روی چیزهای بی اهمیت، بیایید این کار را تمام کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو

SEO نحوه ورود من به دنیای دیجیتال مارکتینگ است. مدت ها قبل از اینکه وردپرس را کشف کنم، یک نویسنده سئو بودم. این بدان معناست که باید چیزهای زیادی در مورد هنر فریب دادن موتورهای جستجو برای یافتن محتوا یاد می‌گرفتم.

همه آموخته‌ها بعداً وقتی برای خودم وارد تجارت شدم نتیجه داد. با استفاده از تکنیک‌های سئوی که آموخته بودم، محتوایی تولید کردم که در گوگل رتبه بالایی داشت و به نوبه خود ترافیک زیادی برای وبلاگ وردپرس خود کسب کردم.

و برای مدت طولانی، گوگل حتی پس از اینکه وبلاگ نویسی مهمان را کشف کردم، شماره من و منبع ترافیک من باقی مانده است و دفعات ارسال در وبلاگ خودم را کاهش داد. این به این نتیجه رسید که سئو بهترین راه برای جذب ترافیک وب است. کار آسانی است، اگرچه زمان می‌برد، و هر کسی با دانش و اشتیاق کمی می‌تواند آن را هک کند.

چگونه؟

در ابتدا، به خاطر مبتدیان مطلق، ذکر این نکته ضروری است که سئو شامل بهینه سازی محتوای شما (و همچنین کل سایت شما) است تا به راحتی در موتورهای جستجو مانند Google قابل کشف باشد. این همه چیز است.

هدف این است که در ده (10) موقعیت اول در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید. البته بهترین کار این است که اول باشید.

ثانیاً، سئو به دو دسته تقسیم می‌شود: سئو داخلی و خارج از صفحه. اولی شامل هر فعالیت SEO است که در سایت خود انجام می دهید و دومی شامل فعالیت های SEO است که شامل وب سایت های شخص ثالث می شود، از این رو اصطلاحات on-page و off-page .

برای جذب ترافیک بیشتر به سایت وردپرس خود، باید به طور کامل به سئو نزدیک شوید. شما باید در سئو داخلی و خارج از صفحه شرکت کنید. اما، از نظر فنی چه کاری باید انجام دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق دقیق کلمات کلیدی اساس سئو عالی است. هنگامی که کاربران مشکلی فوری دارند (آن را نیاز بنامید)، به امید دستیابی به راه حل به موتور جستجوی مورد علاقه خود می روند.

آنها کلمات یا عبارات را در موتورهای جستجو وارد می کنند، Enter را فشار دهید و اگر محتوای شما با این عبارات بهینه شده باشد، به شما اولویت داده می شود. منظور من این است که اگر کار خود را واقعاً خوب انجام داده باشید، گوگل و سایر موتورهای جستجو ابتدا محتوای شما را نمایش می‌دهند و برای شما ترافیک ایجاد می‌کنند.

اگر انتقادی به آن نگاه کنید، بلافاصله متوجه می شوید که باید کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی را که مردم برای یافتن کسب و کار و همچنین محصولات شما استفاده می کنند، بدانید. این جایی است که تحقیقات کلمات کلیدی وارد می شود.

هنگامی که این کلمات/عبارات کلیدی را تعیین کردید، می توانید آنها را به محتوای خود اضافه کنید تا شانس خود را برای اولین بار در موتورهای جستجو ظاهر شوید. اگر کارت‌هایتان را درست بازی کنید (که فقط به این معناست که این دستورالعمل‌های SEO را دنبال کنید)، همیشه امتیاز خواهید گرفت. موقعیت های برتر در SERP ها قرار بگیرید و ترافیک بیشتری برای خود کسب کنید.

اگر به آن ادامه دهید – انتشار محتوای وبلاگ آماده سئو به طور مداوم و اجرای سایر تکنیک‌های پیشنهادی SEO – برای روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده همچنان از رتبه‌بندی برتر و ترافیک بیشتر لذت خواهید برد. به عنوان مثال، من هنوز به لطف پستی که دو سال پیش منتشر کردم، رتبه خوبی برای عبارت “آخرین تکنیک ها و روندهای سئو” دارم. چه پلاگین بی شرمی. هاها.

اما چگونه می توان با این حیوان به نام تحقیق کلمات کلیدی مقابله کرد؟ از کجا شروع می کنید؟ می‌توانید سفر خود را با ابزاری مانند برنامه‌ریز کلید واژه Google AdWords آغاز کنید. با در نظر گرفتن یک کلمه کلیدی اصلی، می‌توانید برای تعیین حجم جستجو و ایجاد ایده‌های بیشتر برای کلمات کلیدی، از Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید.

ایده‌های وبلاگ می‌توانند به شما کمک کنند و همچنین تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید، بنابراین پاداش‌های زیادی خواهید داشت. ابزارهای دیگر عبارتند از Google Webmaster Tools، ابزار کلمه کلیدی Bing، WordTracker و SEMRush در میان دیگران.

با استفاده از کلمات کلیدی خود، آماده ایجاد محتوای عالی هستید که در موتورهای جستجو نمایش داده می شود. تراکم کلمه کلیدی ایده آل برای هدف 2.5٪ است، به این معنی که اگر پست وبلاگ شما 1000 کلمه باشد، کلمه کلیدی شما باید حدود 25 بار به طور طبیعی ظاهر شود. از 4.0% فراتر نروید، زیرا Google فکر می‌کند شما فقط در حال ارسال هرزنامه هستید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که کلمه کلیدی خود را ترجیحا در ابتدا به عنوان صفحه خود اضافه کرده اید. کلمات کلیدی در عنوان های فرعی شما نیز به حساب می آیند، بنابراین آن را نیز فراموش نکنید. کلمات کلیدی خود را نیز به URL های خود اضافه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آنها را انتخاب کنند. این پایان کار نیست. چند کلمه کلیدی را در نام فایل تصویری خود قرار دهید، و ویژگی ALT را درج کنید، و در صورت امکان، کلمه کلیدی خود را نیز در ALT قرار دهید.

هر پست یا صفحه ای که منتشر می کنید باید دارای عنوان، برچسب و توضیحات متا باشد زیرا موتورهای جستجو از این اطلاعات برای رتبه بندی محتوای شما استفاده می کنند. حتی اگر قبلاً یک پست وردپرس ایجاد نکرده‌اید، افزودن سرفصل‌ها (h1، h2،h3…h6) نباید چالش برانگیز باشد – همه آنها در ویرایشگر بصری هستند.

افزودن عناوین و توضیحات متا (که در مجموع داده‌های متا نامیده می‌شوند) از طرف دیگر دقیقاً آسان نیست. اما نگران نباشید، می توانید به راحتی پست و صفحات وردپرس خود را با استفاده از افزونه های سئو وردپرس مانند WordPress SEO by Yoast و < بهینه سازی کنید. a href="https://wordpress.org/plugins/all-in-one-seo-pack/">همه در یک بسته SEO.

با پیمایش به تنظیمات -> خواندن در قسمت مدیریت وردپرس خود، و خارج از فهرست‌بندی این سایت توسط موتورهای جستجو، مطمئن شوید که وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است. در غیر این صورت، تمام تلاش‌های شما برای سئو انجام می‌شود. بیهوده باشد.

من آن را کنار می گذارم زیرا قبلاً این و سایر تکنیک های سئو را در SEO وردپرس. اگر می خواهید با استفاده از SEO ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید، لطفاً آن پست را بررسی کنید. در حال حرکت…

استراتژی اتصال شما

می بینید که چگونه به پست دیگر خود در بخش بالا پیوند داده ام؟ این چیزی است که ما به آن پیوند متقابل می گوییم. اما چگونه این باعث افزایش ترافیک شما می شود؟ مکانیک ساده است با پیوند دادن به پست‌های دیگر خود، به خوانندگان خود این فرصت را می‌دهید که محتوای بیشتری را پیدا کنند.

اگر آنها فقط پست ورودی شما را بخوانند (مانند این پست) و ترک کنند، نرخ پرش بالاتری را ثبت می کنید و امتیاز SEO و در نتیجه ترافیک وب را از دست می دهید. شما حق دارید که استدلال کنید که موتورهای جستجو پیوندهای داخلی طبیعی را دوست دارند.

در عین حال، با پیوند دادن به پست‌های دیگر خود، شانس کشف، خواندن و اشتراک‌گذاری بیشتر محتوای خود را افزایش می‌دهید. وقتی کاربران محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، ترافیک بیشتری جذب می‌کنید و اگر این موضوع مدام تکرار شود، ترافیک شما فقط افزایش می‌یابد.

می توانید به پست های دیگر خود در محتوای خود پیوند دهید (مانند چند لحظه پیش) یا از افزونه های پست مرتبط مانند Zemanta یا هر یک از این افزونه‌های مربوط به پست‌ها. این افزونه‌ها یک بخش «پست‌های مرتبط» در انتهای پست شما (یا در نوار کناری) ایجاد می‌کنند که تعامل، بازدید از صفحه و در نهایت ترافیک را افزایش می‌دهد.

بازاریابی ایمیل

نیل پاتل، او از QuickSprout فاش کرد که یکی از بزرگترین منبع ترافیک لیست ایمیل است. و وقتی وارد جزئیات شدیم، دلیل آن را خواهید فهمید.

در ابتدا، او یک لیست ایمیل بزرگ دارد که در طول سالها ساخته است. ثانیاً، به نظر نمی‌رسد او مشکلی در جمع‌آوری ایمیل‌ها داشته باشد، زیرا، یکی، او یک رهبر فکری است، و دوم، او ابزارهایی را در اختیار دارد که باعث می‌شود ایمیل برداشت (به دلیل نداشتن کلمه بهتر) ) یک نسیم. ثالثاً، او محتوای فوق‌العاده‌ای را در خبرنامه‌های ایمیل خود به اشتراک می‌گذارد، و من این را می‌دانم زیرا یکی از مشترکان او هستم.

کلیک کردن روی پیوندها در ایمیل‌ها و پایان دادن به QuickSprout نیازی نیست، جایی که به لطف پیوندهای درونی، در نهایت به عمق سایت می‌روید و حتی در Crazy Egg، یکی از شرکت‌های دیگر او ثبت‌نام می‌کنید. . با این حال، او همه آن را بدون زحمت جلوه می دهد و نتایج؟ ترافیک بیشتر به همه وب سایت های او، نه فقط QuickSprout. بیشتر آن ترافیک تکراری است، و می دانید چه می گویند. ترافیک تکراری جایی است که پول واقعی است.

اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید، می خواهید برگی از کتاب نیل پاتل را قرض بگیرید. از سبک او تقلید کنید و باید بتوانید بازاریابی ایمیلی را مانند حرفه ای ها هک کنید. این بدان معناست که ابتدا باید سعی کنید یک وبلاگ عالی بسازید.

سپس شما باید افرادی را تشویق کنید که در خبرنامه شما ثبت نام کنند. به آنها راهنماهای رایگان، کتابهای الکترونیکی، عضویت رایگان ارائه دهید – هر آنچه برای پر کردن لیست ایمیل شما لازم است. در اینجا متوقف نشوید، محتوای عالی را به طور مداوم از طریق ایمیل به آنها بدهید و از وبلاگ خود غافل نشوید. با گذشت زمان، لیست ایمیل شما منبع خوبی برای ترافیک، ارجاعات و مولا خواهد بود.

با داشتن ابزارها و شرکای مناسب، بازاریابی ایمیلی آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌شود. و وردپرس پلتفرم مهربانی است که وجود دارد، چند افزونه برای تقویت تلاش‌های بازاریابی ایمیلی شما وجود دارد. چند نمونه خوب عبارتند از افزونه MailPoet یا افزونه Mailster.

خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث عبارتند از AWeber، Beehiiv ، تماس دائم و میمی دیوانه در میان دیگران. همه این خدمات به خوبی با وردپرس ادغام می شوند و به شما امکان می دهند روی موارد مهم تمرکز کنید – تولید محتوای عالی و کسب درآمد.

اگر بازاریابی ایمیلی شبیه فنجان چای شما نیست، حداقل اشتراک از طریق فید و ایمیل را فعال کنید. شما مجبور نیستید که در این فرآیند عرق کنید. پس از همه، چند افزونه های فید وردپرس بسیار خوبی برای کمک به این امر وجود دارد.

اینترنت خانه تعداد زیادی از سایت های شبکه های اجتماعی است و هر روز تعداد بیشتری از آنها متولد می شوند. این سایت های شبکه های اجتماعی حجم عظیمی از ترافیک را جذب می کنند، ترافیکی که می توانید بخشی از آن را داشته باشید. برای گرفتن آماده است، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتان خود را بدون جناس در ظرف کوکی فرو کنید.

چطور؟ می‌توانید با ایجاد حساب‌های شخصی و نام تجاری در چند شبکه اجتماعی از جمله فیس‌بوک، توییتر، +Google، لینکدین، Reddit و StumbleUpon شروع کنید.

هدف شما این است که همه پست ها و صفحات خود را در این پلتفرم ها به اشتراک بگذارید. اگر بتوانید چند نفر را پیدا کنید که مایل به حمایت از هدف شما در این سایت ها هستند، نیمی از نبرد را برده اید. اگر نیاز به فشار دارید، ویکی‌پدیا فهرست مناسبی از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را در اینجا ارائه می‌کند.

همانطور که به سمت سایت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌روید، تلاش‌های شما باید بر اساس یک قانون کلی هدایت شود. سعی کنید همیشه ارزش واقعی را به جای مثلاً ارسال هرزنامه از مردم، ارائه دهید. هیچ کس آن مرد را دوست ندارد، یا همانطور که رند فیشکین می گوید:

صرفاً ارسال هرزنامه یا ترک پیوند شما را خیلی دور نمی کند و حتی می تواند باعث واکنش شدید شود. در عوض، طناب ها را بیاموزید، به طور واقعی درگیر شوید و خواهید دید که طرفداران، پیوندها و ترافیک می توانند ایجاد شوند.

به غیر از این، وردپرس همراه با افزونه Jetpack عالی همراه با یک ماژول عمومی است. پس از فعال شدن، Publicize به طور خودکار پست های شما را با خوانندگان شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

در حالی که این چیز خوبی است، فعال کردن همه ویژگی‌های Jetpack باعث کاهش قابل توجه سرعت صفحه شما می‌شود که منجر به نرخ پرش بالاتر، تجربه کاربری ضعیف‌تر (UX) و در نهایت ترافیک کمتر می‌شود. احتیاط کنید و فقط ویژگی های مورد نیاز خود را فعال کنید.

با این حال، عمومی کردن و به اشتراک گذاری پست های خود در سایت های شبکه های اجتماعی کافی نیست. شما باید یک قدم فراتر بروید و اشتراک گذاری محتوای خود را برای خوانندگان بسیار آسان کنید. آیا تا به حال به وبلاگ وردپرسی با محتوای بسیار عالی و بدون دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی رفته اید که مجبور شوید پیوند را برای اشتراک گذاری با دنبال کنندگان خود کپی کنید؟

من دارم، و این ناامیدکننده است – باید پیوند را کپی و جایگذاری کنم، در حالی که وبلاگ نویس مورد نظر می توانست یک افزونه رسانه اجتماعی را نصب کرده باشد. تعداد زیادی از آنها وجود دارد، افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی، هم رایگان و هم ممتاز که هیچ ناشر وردپرس نباید وب سایتی را بدون دکمه های اشتراک گذاری اجرا کند.

WordPress با دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی خود به نام اشتراک گذاری Jetpack ارائه می شود، بنابراین هیچ بهانه ای ندارید. با این حال، اگر می‌خواهید بازی اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی خود را به سطح بالاتری ببرید، راحت باشید افزونه های رسانه های اجتماعی موجود است.

اگر محتوای عالی بنویسید، و یکی از سفیران برند شما آن را در رسانه های اجتماعی انتخاب کند، و سپس دیگری و دیگری، پست شما ویروسی می شود و ترافیک زیادی را به ارمغان می آورد. قدرت رسانه های اجتماعی چنین است. سهم خود را انجام دهید؛ محتوای عالی ایجاد کنید و اشتراک گذاری آن را آسان کنید.

سرعت سایت خود را بهبود بخشید

اگر نتوانید بازدیدکنندگانی را که به دست می آورید حفظ کنید، جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما معنایی ندارد. اگر بازدیدکنندگان به دلیل حلزون بودن سایت شما تجربه وحشتناکی در سایت شما داشته باشند، دیگر هرگز برنخواهند گشت، که فقط به این معنی است که تعداد شما کاهش می یابد، حتی اگر بازدیدکنندگان جدید زیادی جذب کنید.

به‌عنوان یک استاد وب، باید به دو معیار توجه کنید – بازدیدهای جدید و بازدیدهای برگشتی. اگر بخش عظیمی از ترافیک شما مدام به سایت شما باز می گردد، پس کاری را درست انجام می دهید.

اگر بازدیدهای جدید زیادی دریافت می کنید اما نرخ پرش شما بسیار بالا است، باید در کل استراتژی خود تجدید نظر کنید – زیرا داشتن یک میلیون بازدید کننده که هرگز روی CTA شما کلیک نمی کنند چه فایده ای دارد. منظورم این است که چه فایده ای دارد که تمام دنیا را به خود جذب کنیم، اگر آنها هرگز هنگام رفتن به خود برنگردند؟

بهبود سرعت سایت شما با UX ارتباط قوی دارد. اگر سایت شما خیلی سریع بارگذاری می شود، بازدیدکنندگان از تلاش های شما قدردانی می کنند و از آنجایی که خرید تماماً به احساسات مربوط می شود، شما یک پای خود را داخل در خواهید داشت. شما ترافیک را از دست نخواهید داد و افراد بیشتری مایل خواهند بود آنقدر در اطراف بمانند تا طعمه شما را ببلعند

می توانید عملکرد وب سایت وردپرس خود را در بخش سرعت با استفاده از ابزارهایی مانند GTMetrix، ابزارهای Pingdom و Google PageSpeed ​​Insights در میان دیگران. هر یک از ابزارهای پیوند داده شده به شما امتیاز سرعت و پیشنهادهایی در مورد چگونگی بهبود سرعت سایت خود می دهد.

اگر وب سایت شما کند است (بارگذاری بیش از 5 ثانیه طول می کشد)، لطفاً کمی وقت بگذارید و بررسی کنید چگونه برای کاهش زمان بارگذاری صفحه وردپرس. گوگل همچنین به شما با رتبه بهتر برای یک وب سایت سریعتر پاداش می دهد، بنابراین بله، برای شما یک برد-برد است!

محتوای وبلاگ عالی را به طور منظم بنویسید

نوشتن منظم محتوای وبلاگ عالی شما را برای موتورهای جستجو و همچنین خوانندگان انسانی محبوب می کند. به هر حال، آنچه باعث می شود یک پست “بزرگ” با نام جذاب یا متحرک باشد، یک موضوع نظر است.

آنچه که مورد نظر نیست، گرامر بد، اشتباهات املایی و سایر اشتباهات بی دقت است که می توانید با کمی ویرایش از آنها مراقبت کنید. برای ایجاد محتوای عالی، باید مطمئن شوید که حداقل خوانا و بدون خطا باشد – برای وضوح. محتوای ضعیف نوشته شده و مملو از خطا فقط خوانندگان و ترافیک شما را دور می کند.

با نوشتن منظم، وبلاگی که به طور منظم محتوای تازه را منتشر می‌کند، موتورهای جستجو را به روشی عالی جذب می‌کند، به این معنی که خوانندگان بیشتری وب‌سایت شما را پیدا خواهند کرد. در عین حال، ثباتی که با پست کردن مرتب نشان می‌دهید، باعث ایجاد وفاداری در بین خوانندگان شما می‌شود که تأثیر زیادی بر ترافیک وب شما دارد.

بنابراین پست های خود را قبل از انتشار تصحیح کنید و تقویم سرمقاله خود را دنبال کنید. تقویم تحریریه ندارید؟ این افزونه تقویم تحریریه به شما کمک می کند 🙂

پرداخت برای ترافیک

اگر برای ترافیک وب هزینه می‌کردید و آنچه را که چانه‌زنی می‌کردید به دست می‌آورید، اکنون برای خواندن این پست اینجا نبودید؟ اما فکر کردم باید اشاره کنم که می‌توانید با تمجید از استراتژی تولید ترافیک رایگان رایگان با مقداری ترافیک پولی، بیشتر ترافیک کنید.

وقت شما را روی این موضوع تلف نمی‌کنم. چندین راه برای شما باز است:

  • PPC – مخفف تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، که شامل پرداخت مقداری پول از پیش تعیین شده به شرکتی مانند Google هر زمان که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، می‌شود. شما برای هر کلیک پول می پردازید و دلار به سرعت بالا می رود. کافی است بگوییم، برای دستیابی به نتایج ملموس به بودجه قابل توجهی نیاز دارید.
  • تبلیغات رسانه‌های اجتماعی – می‌توانید انتخاب کنید که کسب‌وکارتان را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر تبلیغ کنید. این یک راه عالی برای گسترش حضور در رسانه های اجتماعی است. با حدود 50 دلار، فیس بوک حدود 1200 تا 1500 لایک به شما می دهد. توییتر معامله مشابهی را ارائه می دهد، اما من نمی دانم چه تعداد فالوور 50 دلاری به شما می دهد. آیا سرنخی دارید؟ لطفا در نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید وب‌سایت وردپرس خود را مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و نه صرفاً لایک یا فالوور به دست آورید.
  • در وب‌سایت‌های دیگر تبلیغ کنید  – بهترین مکان برای دریافت حجم عظیمی از ترافیک وب هدف‌مند کجاست؟ 10000 Temple Run برای شما اگر پاسخ شما «سایر وب‌سایت‌های موجود در جایگاه شما» باشد. بیا، این Temple Run است، سکه ها باید ارزشی داشته باشند. جدای از شوخی، بهترین مکان برای دریافت ترافیک وب هدفمند، سایر وب سایت های محبوب در جایگاه شما هستند. بنابراین اگر بتوانید با ناشران در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید و آنها را وادار کنید تبلیغات شما را با هزینه اندکی اجرا کنند، بازدیدکنندگان زیادی خواهید داشت که ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند باشند.

اما اگر اسپردی برای خرج کردن در تبلیغات نداشته باشید چه؟ دیگر چگونه می‌توانید در وب‌سایت‌های دیگر ظاهر شوید و نام تجاری و نام خود را در آنجا معرفی کنید؟

وبلاگینگ مهمان

دو سال پیش، اولین وبلاگ مهمان خود را نوشتم، و حدس بزنید، پست مربوط به وبلاگ نویسی مهمان بود. من، به دلیل نداشتن عنوان بهتر، به راحتی این پست را عنوان کردم: نکات وبلاگ نویسی مهمان: آیا شما یک وبلاگ نویس مهمان هستید یا یک بلاجر مهمان؟ آنقدر که انتظار داشتم جذب نشد، اما هی، من هنوز در حال یادگیری طناب ها بودم.

اما از آن زمان، من در تعدادی از پلتفرم‌ها به عنوان مهمان وبلاگ نویسی کرده‌ام، و به جز گوگل، این تکنیک ترافیک زیادی را برای من به ارمغان آورده است و واقعاً درهای زیادی را به روی شما باز کرده است.

وبلاگ نویسی مهمان برای من مشتریانی به دست آورده است، دوستان خوبی برایم به دست آورده و تصویر برند من را ده برابر کرده است. اگر 100% روی وب‌سایت خود تمرکز می‌کردم، هرگز به پیشرفت‌هایی که امروز به آن افتخار می‌کنم، نمی‌رسیدم. اما در مورد من کافی است.

وبلاگ نویسی مهمان می تواند به چند روش به شما کمک کند:

  • به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید
  • این شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کند
  • اگر وبلاگ را در جایگاه خود مهمان کنید، شما را در مقابل مخاطبان وسیع تری قرار می دهد
  • اگر برای وبلاگ مهمان پولی دریافت می کنید، می توانید امرار معاش کنید
  • شما روابط حرفه ای ایجاد می کنید
  • خیلی چیزها یاد می گیرید
  • شما معاملات عالی دریافت می کنید، به عنوان مثال. هاست رایگان، عضویت رایگان، هدایا و چیزهای دیگر
  • شما این شانس را دارید که خود را اثبات کنید و عالی باشید
  • و غیره، و غیره

فقط وبلاگ مهمان برای ارائه ارزش واقعی است، نه برای کسب بک لینک. همانطور که بسیاری از کارشناسان قبلاً گفته اند، وقتی صحبت از وبلاگ نویسی مهمان به میان می آید، بک لینک صرفاً پاداشی برای تمام کاری است که برای ایجاد پست انجام می شود.

وقتی وبلاگ نویسی مهمان به درستی انجام شود، برای سال های آینده برای شما ترافیک ایجاد می کند. تضمین شده است.

شبکه‌سازی

اینترنت شبکه سازی را بسیار آسان کرده است. برای برقراری ارتباط با ناشران در آن سوی جهان، مثلاً می‌توانید به Google Hangouts اعتماد کنید. در عین حال، این عنصر انسانی را از بین برده است و باعث می‌شود شبکه‌سازی سریع‌تر، اما فاقد صمیمیت باشد، چیزی که روابط تجاری قوی را تعریف می‌کند.

تا آنجا که ترافیک را به سایت وردپرس شما هدایت می کند، تعامل انسان به انسان (یا چهره به چهره) کمک زیادی می کند. در رویدادها شرکت کنید و با خوانندگان خود شخصاً در WordCamp بعدی ملاقات کنید. می‌توانید یک قدم فراتر بروید و حتی رویدادها را سازماندهی کنید، و مطمئناً می‌توانید انتظار افزایش ترافیک را داشته باشید.

اگر پوشش رسانه‌ای وجود دارد، می‌توانید انتظار بازدیدهای بیشتری را داشته باشید – فقط مطمئن شوید که وب‌سایت خود را جایی در آنجا ذکر کنید.

ترافیک خود را همانطور که هست ردیابی کنید

مگر اینکه وب‌سایت شما وجود نداشته باشد، مطمئناً خوانندگان را جذب خواهید کرد حتی اگر تنها ده پست وبلاگ باشد. من به هیچ وجه تشویق نمی‌کنم که در تولید محتوا کوتاهی کنید، اما هر وب‌سایتی با محتوای مناسب مقداری از ترافیک را جذب می‌کند.

با توجه به اینکه احتمالاً تعداد زیادی پست دارید (یا قصد دارید تعداد زیادی پست را منتشر کنید)، باید کمی ترافیک داشته باشید. اگر دقت لازم را انجام دهید و ترافیکی را که می کشید مطالعه کنید، می توانید مناطقی را که نیاز به تقویت دارند و مناطقی که نیاز به ارسال به پشتی مشعل دارند شناسایی کنید.

شاید نوع خاصی از پست ها بهتر از بقیه پست ها عمل کند. شاید ترافیک شما از یک کشور خاص باشد و شما مکان دیگری را به طور کامل هدف قرار دهید. شاید شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمی کنید. شاید این، شاید آن؛ نکته را متوجه شدید.

شما فقط می توانید با بازی کردن با نقاط قوت و/یا حذف نقاط ضعف خود، نه اجبار کردن، ترافیک بیشتری را هدایت کنید. ترافیک خود را مطالعه کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، صفحه آمار وردپرس شما نقطه شروع ایده آلی است. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده کنید. سپس تغییرات لازم را انجام دهید.

طراحی عالی وبلاگ

شما می توانید یک وب سایت غیرجذاب را از یک مایل دورتر ببینید. طرحی که برای چشم دردناک است، مشتریان بالقوه شما را دور می کند، زیرا، خوب، چه کسی زشت را دوست دارد؟ اگر هیچ کس نمی‌خواهد به خاطر طراحی وب‌سایت شما نامناسب بماند، به من بگویید دوست من، چگونه می‌خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید؟

یک طراحی زیبا، منحصر به فرد و حرفه ای ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند، و دیگر مجبور نخواهید بود که در جذب ترافیک دچار مشکل شوید. به همین سادگی است، و همه چیز به نقطه UX که قبلاً ذکر کردیم، مرتبط است.

مطمئن شوید که تبلیغات شما مرتب هستند و از طراحی واکنشگرا استفاده می کنید تا وب سایت خود را برای کاربران دستگاه تلفن همراه آماده کنید. اگر نمی‌دانستید، ترافیک تلفن همراه در سال 2015 از ترافیک دسکتاپ پیشی خواهد گرفت.

وقتی به وبلاگ‌های دیگر وردپرس پیوند می‌زنید و در مورد آنها نظر می‌دهید، به این جمله فکر کنید که «هیچ‌کس جزیره نیست». این اینترنت است – کل موضوع حول مفهوم و فلسفه پیوند دادن منابع برای تشکیل وب است که برای همه ما سودمند است.

با بازی کردن گرگ تنها، شانس کشف مناطق ناشناخته و رشد را از خود سلب می‌کنید. وقتی در وبلاگ شما نظر می دهد، احساس فوق العاده خوبی ندارد؟ آیا دوست ندارید فقط یک نفر دیگر پست وبلاگ شما را پیدا کند و نظر عالی بگذارد؟

خب، اگر می خواهید افراد بیشتری وبلاگ شما را پیدا کنند و نظر بگذارند، باید در وبلاگ آنها ظاهر شوید و نظر خود را نیز بنویسید. این ممکن است ترافیک زیادی برای شما به همراه نداشته باشد، اما کارمای خوبی است و شما این شانس را دارید که با افراد دیگری آشنا شوید که به چیزهای مشابه شما علاقه مند هستند. تمام تلاش خود را بکنید تا ارزش واقعی به مکالمه بیافزایید – اسپم نکنید.

هنگام ایجاد محتوای وبلاگ، به منابع مرتبط در وبلاگ های شخص ثالث پیوند دهید، و از آنجایی که کارمای خوبی است، در نهایت به وبلاگ خود پیوندهایی دریافت خواهید کرد، به خصوص اگر محتوای عالی ایجاد کنید. که ترافیک بیشتری برای شما وجود دارد رفیق.

در هر صورت، در نهایت پیوندهای ورودی و خروجی ایجاد می کنید که برای سئو و در نهایت ایجاد ترافیک عالی است. این یک برد است، برد، برد!

برگزاری مسابقات

مسابقات و هدایا راهی عالی برای جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ شما هستند. اگر پیشنهاد ویژه ای در مورد موضوعات وردپرس برای هدیه دارید، می توانید با لایک کردن هدایا از مردم بخواهید در مسابقه شرکت کنند. در فیس بوک یا توییت کردن آن برای دوستان. حتی می توانید از خوانندگان بخواهید که به هر شکلی که دوست دارید مشترک شوند و رقابت را به اشتراک بگذارند.

هر چه این کلمه بیشتر پخش شود، ترافیک بیشتری به وبلاگ خود بازمی‌گردید. شما دیده اید که چگونه ما چند هدایای عالی را در این وبلاگ اجرا می کنیم. همین کار را در وبلاگ خود تکرار کنید و از ترافیک بیشتر و تعامل بهتر کاربر لذت خواهید برد. آیا باید بیشتر بگویم؟

پاداش

این پست می‌تواند تا ابد ادامه یابد، بنابراین به من اجازه دهید نکات باقی‌مانده را فهرست کنم (همه آنها توضیحی هستند):

  • از نان های نان استفاده کنید – آنها در موتورهای جستجو بسیار عالی به نظر می رسند و می توانند از طریق نرخ ها کلیک شما را بهبود بخشند. SEO وردپرس توسط Yoast این ویژگی را دارد ، بنابراین شما باید در دست خوبی باشید.
  • برای جلوگیری از گیج کننده خوانندگان به طاقچه خود بچسبید
  • پست های قدیمی اما همیشه سبز را با استفاده از افزونه ای مانند tweeter post evergreen
  • به اشتراک بگذارید.

  • در جوامع و انجمن هایی که مخاطبان شما رونق می گیرد شرکت کنید
  • به نظرات وبلاگ پاسخ دهید زیرا خوانندگان آن را دوست دارند
  • مباحث مناسب را به دلایل واضح انتخاب کنید
  • دسته ها و برچسب های مناسب را به پست های خود وصل کنید تا شانس کشف در موتورهای جستجو را بهبود بخشید
  • و در آخر ، ادامه دهید. تسلیم نشوید ، ایجاد ترافیک یک روند آهسته است که زمان می برد

اکنون که ما برای تقویت ترافیک در وبلاگ وردپرس خود ، مناطقی را که باید به آن بپردازیم ، پوشش داده ایم ، به ما اطلاع دهید که چه چیزی کار کرده است یا چه نکات دیگری را که فکر می کنید باید اضافه کنیم. چگونه می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت وردپرس خود هدایت کنید؟ لطفاً در نظرات با ما در میان بگذارید!

خروج از نسخه موبایل