5 ابزار برای تست سرعت و عملکرد سایت وردپرس

5 ابزار برای تست سرعت و عملکرد سایت وردپرس

آیا تا به حال برای یک وب سایت با بارگیری کند نشسته اید و منتظر بوده اید … و منتظر … و منتظر بوده اید؟ به احتمال زیاد، به جای منتظر ماندن چند ثانیه گرانبها برای بارگیری سایت، دکمه بازگشت را انتخاب کرده اید. به عبارت دیگر، اینترنت با سرعت بسیار بالایی کار می‌کند، و اگر سایت شما نتواند این کار را انجام دهد، با خطر از دست دادن مشتریان، بازدیدکنندگان و مشترکین روبرو می‌شوید – به همین دلیل است که به طور منظم عملکرد وردپرس را آزمایش کنید و سایت خود را بهبود ببخشید.< /p>

سایت‌های سریع تعامل کاربر، نرخ تبدیل، و شاید حتی رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهتری دارند – زمان آن فرا رسیده است که وارد آن شوید. در این پست من پنج ابزار برای آزمایش عملکرد و سرعت سایت وردپرس شما را بررسی می کنم تا بتوانید امروز تغییرات لازم را اعمال کنید.

چرا سایت وردپرس شما کند است؟

دلایل متعددی وجود دارد که سایت شما ممکن است بدتر از حد معمول کار کند. سرعت بارگذاری سایت به سایت متفاوت است، اما چند عامل وجود دارد که بیشتر سایت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای وب‌سایت‌های وردپرس، شایع‌ترین دلایل کاهش سرعت بارگذاری صفحه عبارتند از:

  • افزونه های متورم/کدگذاری ضعیف
  • موضوعات با کدگذاری ضعیف
  • فایل های تصویری بزرگ
  • هاستینگ ضعیف (برای وب سایت شما مناسب نیست)

در زیر نحوه رفع این مشکلات رایج را به شما نشان خواهیم داد. با این حال، قبل از اینکه به بهینه‌سازی وب‌سایت خود بپردازید، ابتدا باید ببینید که سرعت آن چقدر است.

بهترین تست های سرعت سایت وردپرس

ابزارهای زیر برای تست سرعت و عملکرد سایت وردپرس به شما تصویر کاملی از عملکرد وب سایت شما می دهد. می‌توانید از یک ابزار واحد استفاده کنید یا از همه آنها برای ارجاع متقابل داده‌های وب‌سایت استفاده کنید.

1. Google PageSpeed ​​Insights

PageSpeed ​​Insights زاییده افکار Google است. این برنامه وب بسیار خوب عملکرد وردپرس را در سایت شما در چندین دستگاه از جمله مرورگرهای دسکتاپ و موبایل اندازه گیری و آزمایش می کند. اگر بازدیدکنندگان شما از اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و دستگاه‌های مختلف به سایت شما دسترسی داشته باشند، مفید است.

2. ابزارهای Pingdom

Pingdom یک ابزار رایگان است که اطلاعات عملکرد کامل سایت از جمله زمان بارگذاری، اندازه صفحه، و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. از هر صفحه در وب سایت شما بهتر از همه، این برنامه سابقه عملکرد شما را ذخیره می‌کند، بنابراین می‌توانید پیگیری کنید که آیا تلاش‌های شما برای بهبود زمان بارگیری کار می‌کند یا خیر.

3. GTmetrix

گزارشی که GTmetrix ایجاد می‌کند، تاریخچه کاملی از سرعت بارگذاری وب‌سایت و همچنین گزارش مفصلی را نشان می‌دهد که راه‌هایی برای بهبود پیشنهاد می‌کند. عملکرد وب سایت شما فراتر از ابزارهای اولیه تجزیه و تحلیل صفحه، این ابزار وب دارای ویژگی پخش ویدیو نیز است که به شما امکان می‌دهد ببینید که گلوگاه‌های سرعت بارگذاری کجا رخ می‌دهند.

4. WebPagetest

WebPagetest سرعت بارگذاری سایت شما و نمره عملکرد سایت شما را به شما می‌دهد. این تست سرعت سایت وردپرس از این نظر منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد کشوری را برای مشاهده گزارش خود انتخاب کنید، بنابراین می توانید عملکرد سایت خود را در سراسر جهان مشاهده کنید. اگر پایگاه کاربر بزرگی در خارج از کشور دارید، این کار مفید است.

5. افزونه مرورگر YSlow

YSlow یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می‌دهد عملکرد هر سایتی را که در حال حاضر بازدید می‌کنید ردیابی کنید. زمان بارگذاری واقعی را به شما نمی دهد، اما بیش از 20 نشانه عملکرد مختلف را تجزیه می کند. این می تواند به شما کمک کند تا سایت های دیگر رقبا را در جایگاه خود مقایسه کنید تا ببینید سایت شما چگونه است.

گزینه هایی برای افزایش عملکرد سایت وردپرس شما

وقتی ایده واضحی از نحوه عملکرد سایت خود دارید، می توانید شروع به بهبود آن کنید. در زیر تعدادی از متداول‌ترین مقصران صفحه بارگذاری آهسته و کارهایی را که می‌توانید برای رفع آنها انجام دهید، پیدا خواهید کرد.

هاست تخصصی

ارزان‌ترین راه‌حل میزبانی هرگز بهترین انتخاب برای عملکرد بالای وب‌سایت نیست. میزبانی ارزان‌تر معمولاً پهنای باند اختصاصی برای پاسخگویی به جزئیات سایت وردپرس شما را ندارد (این یکی از راه‌هاست. آن‌ها هزینه‌های خود را کنترل می‌کنند تا آن قیمت‌های پایین دیوانه‌وار را به شما ارائه دهند).

هاست اشتراکی همچنان می‌تواند همه نیازهای سایت شما را پوشش دهد. شما فقط باید اول تحقیق خود را انجام دهید. اگر به دنبال یک سرویس میزبانی اختصاصی وردپرس هستید، هر یک از موارد زیر گزینه‌های عالی هستند که ما در WPExplorer شخصاً آنها را توصیه می‌کنیم:

حذف نصب برخی پلاگین ها را در نظر بگیرید

افزودن یک ویژگی دیگر به وب سایت خود از طریق استفاده از یک افزونه می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. به هر حال، بیش از 30000 افزونه تنها از دایرکتوری افزونه‌های وردپرس موجود است.

اگر قصد نصب یک افزونه را دارید، مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارد، زیرا افزونه‌های کدگذاری ضعیف می‌توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند. هنگام انتخاب یک افزونه، مطمئن شوید که امتیاز بالایی دارد، تعداد دانلودهای زیادی دارد و اخیراً به روز شده است.

یکی از راه‌های دیدن اینکه کدام افزونه‌ها بر عملکرد سایت شما تأثیر می‌گذارند، استفاده از ابزاری به نام Query Monitor است. می‌توانید همه افزونه‌های سایتتان را مرور کنید، هر کدام را غیرفعال و دوباره فعال کنید، در حالی که آزمایش‌های بارگذاری سایت را انجام می‌دهید – یا می‌توانید از این افزونه استفاده کنید.

Query Monitor یک گزارش کامل از تمام پرس و جوهای پایگاه داده در سایت شما ایجاد می کند، که سپس می تواند توسط مؤلفه فیلتر شود تا ببیند کدام افزونه ها از منابع شما استفاده می کنند. این افزونه همچنین اطلاعاتی درباره قلاب‌های فعال شده، خطاهای PHP، متغیرهای جستجو، اسکریپت‌ها و سبک‌ها، درخواست‌های HTTP، تغییر مسیرها، درخواست‌های Ajax و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

موضوع کدگذاری ضعیف خود را رها کنید

توجه داشته باشید که مضامین کدگذاری ضعیف و با کیفیت پایین می توانند عملکرد سایت شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. حتی اگر قیمت ممتازی را برای یک موضوع پرداخت کرده باشید، این تضمین نمی کند که کد با کیفیت بالایی داشته باشد.

یک معیار خوب این است که تم فعلی خود یا تمی را که در مورد خرید آن فکر می کنید، در برابر تم بومی وردپرس که پس از نصب جدید وجود دارد، آزمایش کنید (و فقط برای اینکه بدانید، همه تم های رایگان وردپرس و موضوع‌های ممتاز که در اینجا در WPExplorer ایجاد شده‌اند، از کد تمیز و معتبر برای کمک به بهینه‌سازی عملکرد سایت شما استفاده می‌کنند، از جمله پرفروش‌ترین چارچوب کل وردپرس.

فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر

تصاویر با کیفیت بالا برای کمک به برجسته شدن محتوا و وب‌سایت شما بسیار مهم هستند، اما اجازه ندهید بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارند. می‌توانید تصاویر را فشرده و بهینه کنید بدون افت کیفیت، که باعث می‌شود سایت شما سریع کار کند.

افزونه‌های زیادی وجود دارد که هر چیزی را که در بخش کتابخانه رسانه وب‌سایت شما باشد فشرده می‌کند. اما انتخاب برتر ما WP Smush است. این یک افزونه رایگان قدرتمند با گزینه‌هایی است که نه تنها تصاویر شما را فشرده می‌کند (با گزینه‌هایی برای فشرده‌سازی کمتر یا با اتلاف)، بلکه تغییر اندازه، بهینه‌سازی و حتی بارگذاری تنبلی تصاویر شما. رایگان. سایر ویژگی های عالی عبارتند از: بدون محدودیت ماهانه، بهینه سازی خودکار هنگام آپلود، بهینه سازی همه تصاویر (حتی آنهایی که در کتابخانه پیش فرض نیستند) و پشتیبانی از چند سایت به همراه گوتنبرگ. اکنون این بسیار عالی است.

اگر نمی خواهید افزونه ای را نصب کنید، گزینه دیگر استفاده از ابزار فشرده سازی تصویر آنلاین است، مانند TinyPNG، جایی که شما می تواند قبل از آپلود تصویر در سایت شما، تصاویر را به سرعت آپلود و فشرده کند. محدودیت‌هایی در اندازه فایل وجود دارد، و مگر اینکه به حرفه‌ای بروید، به فشرده‌سازی از پیش تعیین‌شده محدود شده‌اید، اما عالی کار می‌کند.

از یک افزونه ذخیره سازی استفاده کنید

از آنجایی که سایت‌های وردپرس باید به‌طور منظم درخواست‌های پایگاه داده ارائه کنند، یک پلاگین کش این درخواست‌ها را با ایجاد یک صفحه HTML ثابت برای نمایش به جای آن کاهش می‌دهد. افزونه‌های ذخیره‌سازی حافظه پنهان می‌توانند به سایت شما کمک کنند تا حجم بیشتری از ترافیک را مدیریت کند و همچنین قسمت‌های دیگر سایت شما را فشرده و بهینه کند. دو مورد از متداول‌ترین افزونه‌های ذخیره‌سازی پنهان، WP Super Cache و W3 Total Cache . انتخاب یکی از روی دیگری دشوار است، بنابراین خودتان نگاهی بیندازید و هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

تعمیر و نگهداری سایت ادامه دارد

اگر می خواهید سایت شما سریع باقی بماند، باید آن را به طور منظم حفظ کنید. نگهداری مداوم در سایت شما شامل مقابله با هرزنامه نظرات، رفع هرگونه لینک و صفحه خراب و بهینه سازی پایگاه داده شما با افزونه ای مانند WP-DBManager است. . این کار به بالا نگه داشتن عملکرد سایت شما کمک می‌کند، بنابراین کاهشی در سایت ارتقا یافته‌ای که به تازگی برای آن زحمت کشیده‌اید، نخواهید دید.

خط پایین: عملکرد سایت وردپرس مهم است

داشتن یک وب سایت با کارایی بالا با سرعت بارگذاری سریع با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند. خوشبختانه، با مجموعه‌ای از ابزارهای آنلاین رایگان و افزونه‌های وردپرس، می‌توانید عملکرد وردپرس را در سایت خود آزمایش کنید تا نقاط مشکل را بیابید و بدون کار زیاد آنها را برطرف کنید.

چگونه سایت خود را ناب و سریع نگه می دارید؟ هر افزونه ای اشاره می کند که ما از دست داده ایم؟ من دوست دارم در مورد آنها بشنوم!

خروج از نسخه موبایل