زندگی زیبای وردپرس من: با فردی آشنا شوید

زندگی زیبای وردپرس من: با فردی آشنا شوید

من فردی موریوکی هستم، یک وبلاگ نویس مستقل وردپرس و طراح وب پاره وقت. اگرچه نوشتن در مورد خودم تا حدودی دشوار است، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا نگاهی اجمالی، هرچند ناچیز، به زندگی زیبای وردپرس من به شما ارائه دهم. این نگاهی است به زندگی زیبایی که شما با مهربانی به من کمک کردید بسازم.

همه چیز در دسامبر 2008 شروع شد، زمانی که من WordPress.com را کشف کردم. البته، قبل از آن، زمانی که در سال 2007، چند ماه پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، شروع به کار در یک کافه سایبری کردم، علاقه ای بی پایان به طراحی وب همه چیز داشتم. اطلاعات بیشتر در مورد این در یک لحظه.

خیلی قبل از طراحی وب، یا حتی وردپرس، می دانستم که می خواهم بنویسم. وقتی فقط 12 سال داشتم، اولین داستان کوتاهم را جمع کردم. ماجراهای رونی و دوستان، که بعداً تحت شرایط مرموز از کمد من ناپدید شد. در آن سن ملایم، هرگز فکر نمی‌کردم در نهایت نان را روی میز بگذارم، نوشتن، یا بهتر است بگویم وبلاگ نویسی.

قبل از اینکه وبلاگ نویسی را کشف کنم، داستان کوتاه، شعر، نامه و هر چیز دیگری می نوشتم و بعداً آنها را برای دوستان و عاشقان پست می کردم (و خیلی خیلی بعد ایمیل می کردم). من عاشق ریختن افکار در کلمات بودم، و قبل از مدتها معتاد بودم که فقط با گذاشتن قلم روی کاغذ چقدر به آن دست یافته ام. من در اینجا در مورد فتوحات عاشقانه صحبت می کنم، رویای هر مرد جوان. البته به نمرات من هم کمک کرد.

وقتی به دبیرستان رفتم، سه سال خوب نوشتن را فراموش کردم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم این کاردستی را انتخاب کنم و قسمت دوم «رونی و دوستان» را بنویسم. پس از فارغ التحصیلی، یک سال بعد، وقتی به عنوان معلم دانشگاه UT سر کار رفتم، نوشتن را پشت سر گذاشتم. با این حال، فضل پس انداز من به شکل یک شغل متصدی کافه سایبری بود که چند ماه بعد پیدا کردم.

در کافه سایبری، اتفاقات زیادی افتاد. این فرصت چشمانم را به دنیای کاملاً جدیدی باز کرد. من با افراد زیادی چه آنلاین و چه آفلاین ملاقات کردم. یکی از افرادی که به صورت آنلاین با او آشنا شدم، خدا رحمتش کند، مرا با سئو نویسی آشنا کرد. در همان زمان، از آنجایی که دسترسی نامحدودی به اینترنت داشتم، علاقه شدیدی به طراحی وب پیدا کردم که هر روز به یادگیری آن ادامه می‌دادم.

در زمانی که دانشگاه را ترک کردم، چند ماه بعد، یک نویسنده سئو با حقوق کمتر و یک طراح وب مبتدی بودم. من هم مقداری C++ را یاد گرفته بودم، بنابراین بله، از قبل با کامپیوتر و نوشتن سرگرم بودم. پرداخت نامنظم و ناچیز از نوشتن سئو ذره‌ای مرا آزار نمی‌دهد، و نمی‌توانم به خاطر بیاورم که آیا این به این دلیل است که در دانشگاه تازه وارد بودم و مقداری پس انداز داشتم یا صرفاً به این دلیل که از نوشتن لذت می‌بردم.

من در ماه نوامبر 2008 به دانشگاه پیوستم و تا دسامبر همان سال، به طور منظم عصرها می نوشتم. تمام نوشته های من حول محور SEO و چند موضوع پیش پا افتاده دیگر بود. سپس به طور تصادفی WordPress.com را کشف کردم (یا این سرنوشت است؟) و یک وبلاگ رایگان راه اندازی کردم.

با این حال، از یک طرف کارهای مدرسه و از طرف دیگر نوشتن سئو را بدون پست گذاشتن در وبلاگ انجام می دادم. در همان زمان، من هنوز در مورد آنچه که می خواهم با زندگی خود انجام دهم سردرگم بودم، حتی اگر در دوره ای ثبت نام کرده بودم که بسیاری آن را یک دوره معتبر و پرسود می دانستند. در سال دوم، ایجاد تعادل بین کار مدرسه و نوشتن سئو بر من آسیب وارد کرد. من بین دوره‌های آموزشی و نوشتن تمام‌وقت سرگردان بودم، به‌ویژه از آنجایی که درآمد حاصل از نوشتن سئو بهتر می‌شد.

من نمی‌توانستم ترک تحصیل کنم، زیرا توپی نداشتم، و احساس می‌کردم که مردم من هیچ کدام از آن‌ها را نخواهند داشت. پس از جستجوی روح، تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به نوشتن و یادگیری کد اختصاص دهم، گاهی اوقات به هزینه کلاس‌هایم. سپس سه سال بعد را گذراندم دیوانه وار در مهمانی تحقیق کردم و تصمیم گرفتم که آیا باید درس را رها کنم و به طور تمام وقت روی کاردستی خود کار کنم یا فقط آن را سخت کنم و بقیه عمرم را با پشیمانی از این کار سپری کنم. از شانس من استفاده می کنم.

من هرازگاهی وبلاگ رایگان WordPress.com خود را بدون هیچ برنامه ریزی واقعی به روز می کردم و از آنجایی که مشغول مطالعه برای امتحانات و موارد دیگر بودم، زمان کمی برای پیشرفت واقعی داشتم. سپس تیمی از نویسندگان را گرد هم آوردم تا به بار کاری کمک کنند، و زمان کافی برای انجام تحقیقات واقعی در مورد چگونگی کسب درآمد از وبلاگ نویسی آزاد کنم.

در سه ماهه آخر سال 2011، من به چند وبلاگ برخورد کردم (مکان 180 و ترک کار از جمله دیگران) که از نوعی سبک زندگی حمایت می کرد که من همیشه آرزویش را داشتم. من به اصولی که در این وبلاگ‌ها آموزش داده می‌شوند، معتقدم، که حول محور ادغام کار در زندگی شما می‌چرخند، بنابراین به‌طور یکپارچه، به سختی می‌توانید تشخیص دهید کدام کدام است. برای زندگی کردن کار کنید، نه اینکه درست کار کنید؟

پس از مدتی دنبال کردن این وبلاگ نویسان، مواد و روحیه لازم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خودم را داشتم. در همان زمان، درباره وردپرس، نسخه رایگان، اطلاعات بیشتری کسب کرده بودم، اما ایده یک وبلاگ خود میزبان هنوز برایم بیگانه بود. معنی آن این است که من به سادگی نمی‌دانستم که چگونه در سرورها و چگونه اسکریپت‌ها را نصب کنم.

بنابراین چند ساعت در روز را به یادگیری بیشتر در مورد وردپرس خود میزبان اختصاص دادم و در دسامبر 2012، اولین سایت وردپرس خود را راه اندازی کردم. آن روز را خیلی خوب به یاد دارم. نه به این دلیل که معامله بزرگی از آن انجام دادم، بلکه به این دلیل که خیلی هیجان زده بودم که وب سایت خودم را داشته باشم. چند خواننده اول من از دوستان و خوانندگان وبلاگ رایگان WordPress.com من تشکیل شده است.

من وبلاگ خود را با ده پست و چند صفحه با هدف روشن آموزش دادن به سایر کارآفرینان آنلاین در مورد سئو و ایجاد محتوای وب مؤثر شروع کردم. این واقعیت را نادیده نمی گیرد که من نمی دانستم مخاطبان هدف من چه کسانی هستند.

من با ذره ای ایده شروع کردم، اما پس از خواندن و بازخوانی Think and Grow Richنوشته ناپلئون هیل بسیار انگیزه داشتم. برخی از دوستانم فکر می‌کردند من دیوانه هستم که «آینده‌ام» را روی یک کتاب الکترونیکی صرف می‌زنم. ناامید نشدم، و حتی با وجود اینکه نمی‌دانستم چه کار می‌کنم، مدام هک می‌کردم، می‌نوشتم و با هم درگیر می‌شدم.

اگر می‌توانستم خوانندگانی ایجاد کنم، برنامه این بود که پس از آن شروع به ارائه خدمات ایجاد محتوای وب به کارآفرینان آنلاینی کنم که می‌خواهم به وبلاگ جذب کنم. من همچنان در وبلاگ پست می گذاشتم، هر روز روی آن کار می کردم، در حالی که هنوز با مشتریان سئو کار می کردم. من برای حمایت از زندگی مهمانی عجیب و غریب خود در دانشگاه به پول SEO نیاز داشتم. چی؟ دانشگاه است بعلاوه من از کار کردن برای خودم بسیار لذت می بردم!

تا زمانی که هدات شغلی Problogger را پیدا کردم، سپاسگزارم به تام اور، وبلاگ من شکل گرفته بود، در که می توانستم به مشتریان بالقوه نشان دهم. این یک نجات دهنده بود، تابلوی کار، زیرا دستمزد بسیار بهتر از آن چیزی بود که من از نوشتن سئو کسب می کردم.

من اولین درخواست خود را ارسال کردم و این آغاز فصل دیگری در زندگی من بود. وقتی اولین برنامه را در سه ماهه آخر سال 2013 ارسال کردم، نمی‌دانستم که بعداً یک وبلاگ نویس وردپرس خواهم شد، اما اولین کار وبلاگ نویسی درها را به دنیای کاملاً جدیدی از فرصت‌های وردپرس باز کرد. از آن زمان هرگز به عقب نگاه نکردم و خوشحالم که هرگز نگاه نکردم. در واقع، بیشتر کار امروز من حول محور وردپرس می چرخد. من در طراحی وب و بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنم، اما هنوز هم وردپرس روز را برای من ادامه می دهد.

من از سال 2013 با تعدادی از مشتریان بزرگ وردپرس کار کرده‌ام و باید اعتراف کنم که این کار به همان اندازه که سودآور است لذت‌بخش بوده است. این یک فرصت یادگیری عالی بود که به من اجازه داد تا با افراد بسیار زیبایی آشنا شوم. شما، خواننده عزیز من، یکی از این افراد زیبا هستید.

هر روز صبح، مشتاقانه منتظرم تا دنیای کوچک خود را از طریق وبلاگ نویسی وردپرس با شما به اشتراک بگذارم. وقتی تجربیات، نکات یا آموزش‌ها را به اشتراک می‌گذارم و شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کنم، این مظهر زندگی زیبای وردپرسی من است. وقتی به بخش نظرات می‌آیید و نظرات و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارید، من نمی‌توانم احساس فروتنی باورنکردنی نکنم. شما زندگی وردپرس من را زیبا می کنید.

وقتی پست‌های ما را با عشق از طریق رسانه‌های اجتماعی پخش می‌کنید، به راحتی می‌توانید احساس خوبی داشته باشید، اما فقط به این دلیل که به ما کمک می‌کنید به افراد بیشتری کمک کنیم. وقتی صبح از خواب بیدار می شوم، و قبل از اینکه به رختخواب برگردم، این روزها تنها کاری که می خواهم انجام دهم این است که قلم را روی کاغذ بیاورم و برای شما بیایم، اگر فقط یک نکته اضافی، یک ایده اضافی در مورد این پلت فرم هر دو به اشتراک بگذارم. خیلی دوست دارم.

من هرگز به اندازه وردپرس عاشق یک پلتفرم نشدم، اما این به این دلیل است که شما، خواننده عزیزم، در تمام مدت در کنار من بوده اید. او از روز اول، وردپرس، من را از پا درآورد و در این روند به من کمک کرد تا یک تجارت وبلاگ نویسی کاملاً محرک ایجاد کنم. وردپرس ممکن است موتور موتور باشد، اما شما زیبایی زندگی وردپرس من هستید.

و این به این دلیل است که بدون تو، وجودم از بین می رود – بی ربط خواهم بود. تو مرا آنچه هستم ساختی و در این راه به من کمک کردی که آنچه هستم باشم. شما زیبایی زندگی وردپرس من هستید.

منابعی که در مسیر استفاده کردم

ابزارها و منابع زیر هنگام ساختن کسب و کار وبلاگ نویسی وردپرس برای من بسیار ارزشمند بودند:

  • موضوعات عالی وردپرس – شما نیاز دارید یک پوسته حرفه ای وردپرس برای برجسته کردن. از زمانی که شروع کردم از تم‌های WPExplorer استفاده کرده‌ام.
  • Trello زیرا باید پروژه های خود را مرتب نگه دارید. از Dev Sharma برای معرفی این سرویس عالی بسیار سپاسگزارم.
  • کدهای کوتاه ساده برای موارد اضافی خوب (به عنوان مثال آکاردئون ها، دکمه ها، نوشته ها، توصیفات و غیره) باید برجسته باشید.
  • WordPress SEO توسط Yoast، زیرا اگر می‌خواهید آن را آنلاین کنید، سئو یک عنصر مهم است.
  • Google Analytics برای ردیابی ترافیک وب
  • Akismet برای جلوگیری از ورود افراد بد. همچنین به 10 فیلتر برتر توهین آمیز وردپرس و پلاگین های مسدود کننده هرزنامه.
  • میزبان وردپرس عالی و مقرون به صرفه. همچنین ببینید، چگونه بهترین هاست وردپرس را انتخاب کنید
  • میزبانی دامنه عالی توسط Namecheap . من از زمانی که شروع به کار کردم همه نام‌های دامنه‌ام را در اینجا میزبانی می‌کنم و هیچ‌وقت دلیلی برای شکایت نداشتم.
  • یک خودکار و یک دفترچه از ابزارهای مورد علاقه من تاکنون هستند. من ابتدا تمام پستم را روی کاغذ می نویسم، زیرا می خواهم آن جنبه (احساس) نوشتن را حفظ کنم. چی؟ هر فرد به روش های خود.
  • یک slew از افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی زیرا باید محتوای عالی وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید
  • فکر کنید و ثروتمند شویدتوسط ناپلئون هیل برای انگیزه و ایجاد طرح اصلی که می دانید به آن نیاز دارید.
  • ترک کردن کار توسط تام اور. تام به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید یک کسب و کار وبلاگ نویسی پرسود بسازید، حتی اگر در زبان انگلیسی شکست خورده باشید، و هر چیز دیگری را در زندگی دوست داشته باشید. او کمک بزرگی کرده است.
  • موقعیت 180 زیرا شان اوگل به شیوه زندگی مجدد اعتقاد دارد طرح. او دقیقاً به شما نشان خواهد داد که چگونه یک تجارت بسازید، در هر جایی زندگی کنید و به آزادی برسید.
  • WordPress.com – برای داشتن یک وردپرس رایگان از اینجا شروع کنید وبلاگ در کمتر از 5 دقیقه.
  • WordPress.org – اگر به درباره WordPress بیشتر بدانید.

این لیست را در نظرات به روز می کنم، پس مراقب باشید! با این حال، اگر به دنبال منابع وردپرس بیشتری برای جعبه ابزار حرفه ای خود هستید، لطفاً بررسی کنید:

آینده برای ما چه خواهد بود؟

در حالی که نوشتن در مورد وردپرس به عشق من باقی خواهد ماند، من قصد دارم در آینده نزدیک به توسعه تم وردپرس بپردازم. این به من اجازه می‌دهد تا از مهارت‌های طراحی وب خود به خوبی استفاده کنم، در حالی که به جامعه‌ای که به من کمک زیادی کرده است، کمک می‌کنم.

من به وبلاگ نویسی در مورد وردپرس ادامه خواهم داد زیرا با افزایش پلتفرم در بازار، افراد بیشتری باید یاد بگیرند که چگونه از آن برای پیشبرد جاه طلبی های خود بهترین استفاده را بکنند. درست همانطور که از دیگران یاد گرفتم، روح اشتراک گذاری را زنده نگه می دارم، تا همه ما بتوانیم روزی در آینده به گذشته نگاه کنیم و کارهای بزرگی را که با هم به دست آورده ایم ببینیم.

تشکر ویژه

من خودم تا اینجا نرسیدم. در این راه کمک زیادی داشتم. سفر وبلاگ نویسی وردپرس من برای چند نفر خاص که واقعاً عالی بوده اند، چندان سرگرم کننده نبود. مایلم از کایلا گلاور، ای جی کلارک، تام اوور، کوین مولدون، دو شارما، شان اوگل و مهمتر از همه از شما خواننده عزیز تشکر کنم. از شما برای حمایت عالی و ایستادن در کنار من از روز اول سپاسگزارم. همه شما روح های بخشنده ای هستید و زندگی من را به شیوه هایی که هرگز نمی دانید یا تصور نمی کنید تحت تاثیر قرار داده اید.

گفتن نهایی…

پس از دو بار استخدام، مطمئناً می‌دانستم که به عنوان یک کارمند وقت زیادی را از دست خواهم داد. می‌دانستم که می‌خواهم کسب‌وکار خودم را اداره کنم و در حین انجام آن از آن لذت ببرم. نمی‌دانستم این کار مرا به کجا می‌برد، اما جهش ایمانی انجام دادم، و در حالی که این سفر چالش‌برانگیز بوده (و هنوز هم هست)، از کار کردن در هر زمان و از هر کجا لذت می‌برم. خب، من هنوز مجبور نیستم در pjs کار کنم، اما این داستان برای یک روز دیگر است.

امروز، می‌خواهم از شما تشکر کنم که بخش بزرگی از آنچه زندگی وردپرس من را زیبا می‌کند، دارید. من صمیمانه دعا می کنم و امیدوارم که شما نیز زندگی رویاهای خود را بسازید. خیلی ممنون دوست جون می بینمت…

خروج از نسخه موبایل