نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس

گردآوری یک نمونه کار برای دانش‌آموزانی که برای برنامه‌های درجه خاصی درخواست می‌کنند یا برای شروع حرفه خود آماده می‌شوند، مهم است. بسیاری از کارفرمایان یا مشتریان (یا دانشگاه ها، اگر برای یک برنامه مدرسه باشد) نمونه های کار را به عنوان بخشی از فرآیند استخدام (یا پذیرش) درخواست می کنند، زیرا این روشی برای آنهاست تا ببینند شما قادر به انجام چه کاری هستید و نوع کاری که انجام می دهید. قبلا انجام داده ام نمونه کارها بهترین راه برای ارائه این نمونه ها و آماده نگه داشتن آنها برای خودنمایی است.

در این مقاله ما بر روی مزایای داشتن یک نمونه کار و استفاده از وردپرس برای ایجاد نمونه کارها تمرکز خواهیم کرد که باعث موفقیت جستجوی شغل شما می شود. پس بیایید شروع کنیم!

چرا نمونه کار آنلاین داشته باشیم؟

با پیشرفت‌های فناوری و تقریباً همه افراد از اینترنت استفاده می‌کنند، دانش‌آموزان بیشتری کپی‌های الکترونیکی از نمونه کارها خود را آنلاین نگه می‌دارند و حتی وب‌سایت‌هایی را برای نگهداری آنها ایجاد می‌کنند. استفاده از پورتفولیوی آنلاین می‌تواند کار را برای شما آسان‌تر کند، زیرا کار خود را شروع می‌کنید:

  • پورتفولیوهای آنلاین به بخشی از حضور آنلاین شما تبدیل می شوند، به خصوص اگر پیوند را در نمایه های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید تا کارفرمایان، مشتریان یا مشتریان بالقوه بتوانند هنگام جستجوی شما به راحتی کار شما را پیدا کنند.
  • ارائه پیوند به سایت خود آسان است و لازم نیست نگران اندازه فایل برای پیوست های ایمیل یا ارسال فکس بزرگ باشید.
  • می‌توانید پیوند را در رزومه خود وارد کنید، بنابراین مدیران استخدام دقیقاً بدانند که کجا می‌توانند کار شما را پیدا کنند.

داشتن یک نمونه کار آنلاین همچنین به کارفرمایان بالقوه نشان می دهد که می توانید حداقل از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید و با نحوه کار وب سایت ها آشنا هستید. در زمانی که افراد در هر سن و گروه مهارتی به دنبال شغل هستند، این می تواند به شما برتری نسبت به سایر متقاضیان بدهد.

شروع به کار با وردپرس

استفاده از وردپرس برای ایجاد نمونه کار آنلاین شما بسیار ساده است. اگر قبلاً یک حساب کاربری با WordPress.com دارید، تغییر (یا حداقل اضافه کردن یک سایت جدید) به WordPress.org خود میزبان را در نظر بگیرید – از نظر سفارشی‌سازی بسیار متنوع‌تر است و کنترل بسیار بیشتری روی نحوه انجام آن خواهید داشت. سایت شما به نظر می رسد و کار می کند.

حتی اگر در وردپرس کاملاً تازه کار هستید، توصیه می کنیم با میزبانی شخصی شروع کنید. هزینه میزبانی ماهانه کمی و هزینه ثبت دامنه سالانه وجود دارد، اما هزینه و مسئولیت اضافه شده ارزش کنترل کامل بر روی سایت نمونه کار خود را دارد. یک جنبه اضافی نیز وجود دارد: ثبت نام دامنه خود به این معنی است که شما زیر دامنه .wordpress.com را ندارید، بنابراین آدرس وب شما حرفه ای تر به نظر می رسد.

هزینه می‌تواند عامل بزرگی برای دانش‌آموزان باشد، بنابراین هنگام تحقیق در مورد شرکت‌های میزبانی، بررسی کنید که آیا قیمت‌گذاری خاصی دارند یا خیر. بسته به زمان سال، تخفیف‌های فصلی می‌توانند تا 50٪ تخفیف ظاهر شوند.

هنگام انتخاب نام دامنه خود (نام سایت خود)، استفاده از نام خود بهترین است – احتمال اینکه در جستجوها نشان داده شود بیشتر خواهد بود. ممکن است بخواهید از یک برچسب نیز استفاده کنید تا کاملاً واضح باشد که سایت شما در مورد چیست.

انتخاب قالب وردپرس نمونه کارها

بعد، یک موضوع برای سایت خود انتخاب کنید. یک موضوع اصلی وبلاگ احتمالاً نیازهای شما را برآورده می کند، اما اگر می خواهید نمونه کار خود را متمایز کنید، باید موضوعی داشته باشید که برای نمایش محتوای نمونه کارها طراحی شده باشد. ما فهرستی از برخی از تم های نمونه کار مورد علاقه خود را داریم موضوعات وردپرس نمونه کارها .

تم‌های رایگان راهی عالی برای شروع هستند،

اما برای ویژگی‌های اضافی یا گزینه‌های سفارشی‌سازی، احتمالاً یک تم ممتاز می‌خواهید. اگر قبلاً از یک طرح زمینه رایگان استفاده می‌کنید، آن را به نسخه حرفه‌ای ارتقا دهید (در صورت وجود). یا می توانید یک تم کاملاً جدید را انتخاب کنید که می تواند قیمت آن از 2 تا 199 دلار متفاوت باشد. طرح‌های زمینه را می‌توان از چندین بازار آنلاین خریداری کرد، مانند ThemeForest، موضوعات زیبا و بسیاری دیگر.

در اینجا فقط تعدادی از موارد دلخواه ما آمده است:

Total به دلیل سهولت استفاده، گزینه‌های قدرتمند و انعطاف‌پذیری، انتخاب برتر ماست. در حالی که این تم یک تم چند منظوره کشیدن و رها کردن است، نمونه کارها داخلی آن را برای ایجاد یک مجموعه آنلاین از کارهای شما عالی می کند. و دموهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که می توانید برای شروع از آنها استفاده کنید.

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس 12

Oshine یک تم نمونه کارها با طرح‌بندی‌های متعدد است. برای نمایش پروژه‌های خود یک شبکه، شبکه سنگ‌تراشی، نمونه کارها به سبک چسبنده یا آژانس انتخاب کنید.

Mesa یک تم وبلاگ نویسی رایگان است که می تواند به راحتی برای یک نمونه کار آنلاین استفاده شود. با پشتیبانی از تصاویر، گالری‌ها، صدا، ویدیو و نقل قول‌ها، این تم یک راه رایگان عالی برای نمایش آنلاین رسانه شما است.

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس 13

طرح زمینه Avi رایگان یک گزینه خیره کننده برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین است. این طرح زمینه همه چیزهایی را که نیاز دارید، از جمله یک وبلاگ مفید، نمونه کارها خیره کننده و صفحه سازی آسان با گوتنبرگ دارد.

آناناس یک طرح زمینه ساده وبلاگ نویسی رایگان با طرح بندی تک ستونی تمیز است. طراحی مینیمال این طرح زمینه برای نمایش جدیدترین کار شما در حین تولید عالی است، و از آنجایی که طرح زمینه از قالب‌های رسانه‌ای متعدد (تصویر، صدا، ویدئو، نقل قول) پشتیبانی می‌کند و شامل گزینه‌های طراحی اولیه است، می‌توانید اجازه دهید کارتان بدرخشد.

استفاده از افزونه نمونه کارها

یک گزینه دیگر، اگر هیچ یک از تم های نمونه کارها را دوست ندارید، اضافه کردن یک افزونه نمونه کارها است. تعداد زیادی افزونه نمونه کار رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای افزودن نمونه کارها به تقریباً هر موضوعی استفاده کنید. برای افزودن یک افزونه، به افزونه‌ها در منوی مدیریت خود بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید تا گزینه‌های رایگان خود را مرور کنید.

همچنین تعداد زیادی افزونه نمونه کار پریمیوم عالی وجود دارد که نسبت به همتایان رایگان خود ویژگی ها و عملکرد بیشتری دارند. قبلاً در مورد پلاگین‌های وردپرس نمونه کارها صحبت کرده‌ایم، اما در صورتی که آن را از دست داده باشید، اینجا آمده است. برخی از افزونه های مورد علاقه ما:

Essential Grid توسط themepunch یکی از پرفروش‌ترین افزونه‌های نمونه کار است و دلیل خوبی هم دارد. با استفاده از این افزونه می‌توانید هر سبکی از شبکه نمونه کارها را با استفاده از طرح‌بندی‌ها، ردیف‌ها و ستون‌ها، منابع محتوا، انیمیشن‌ها، پیش‌لودرها، پوسته‌ها، رنگ‌های سفارشی و موارد دیگر ایجاد کنید

شبکه رسانه توسط LC Web گزینه‌ای عالی است که طرح‌بندی‌های نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سازنده شبکه بصری برای مرتب کردن عکس‌ها، ویدیوها، پیوندها و فایل‌های صوتی خود در شبکه‌های کاملاً پاسخگو استفاده کنید.

در عوض، اگر از یک تم بلوک استفاده می‌کنید، می‌توانید به سادگی از گوتنبرگ برای افزودن شبکه‌های تصویر به پست‌های خود استفاده کنید. تنظیمات شیک زیادی ندارد، اما مطمئناً کار را انجام خواهد داد.

انتخاب محتوای خود

قبل از اینکه شروع به اضافه کردن محتوا به مجموعه خود کنید، مطمئن شوید که می‌دانید چه چیزی را می‌خواهید بگنجانید! از آنجایی که ممکن است هنوز کار حرفه ای زیادی در زمینه کاری خود انجام نداده باشید، بهتر است از مقالات دانشگاهی، پروژه های کلاسی یا ارائه ها و هر پروژه خدمات اجتماعی که انجام داده اید استفاده کنید. اگر رزومه یا رزومه ای دارید، ممکن است بخواهید یک صفحه برای آن نیز ایجاد کنید.

سعی کنید نمونه هایی را وارد کنید که مربوط به زمینه ای است که وارد می کنید. اگر نویسنده هستید، از پروژه ها و نشریات نویسندگی استفاده کنید. اگر هنرمند یا مهندس هستید، یا اگر در حرفه ای مانند نجاری هستید، تصاویری از چیزهایی را که طراحی، ایجاد، ساخته یا تعمیر کرده اید آپلود کنید. دانشمندان می توانند گزارش های آزمایشگاهی ارائه دهند. حسابداران ممکن است شامل گزارش‌ها و تحلیل‌های مالی باشند. شما ایده را دریافت کردید.

وقتی نمونه‌های کار خود را اضافه می‌کنید، شرح مختصری از هر یک بنویسید تا زمینه‌ای را ارائه کنید. ممکن است بخواهید توضیح دهید که این پروژه چه بود و چگونه به کسی منفعت ارائه می‌کرد (یا می‌توانست) یا در این زمینه مشارکت می‌کرد. در اینجا یک مثال ساده به همراه پیوندی به سند آپلود شده آمده است:

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس 14

با تعداد نمونه هایی که آپلود می کنید خیلی دیوانه نشوید. پورتفولیوی شما همانطور که شما رشد می کنید رشد خواهد کرد، بنابراین احساس نکنید که به تن ها پرکننده نیاز دارید. بهترین پروژه های خود را انتخاب کنید، 10 تا 15 بسیار زیاد است، و آنها را بر اساس نوع پروژه دسته بندی کنید. این کار پیدا کردن نمونه‌های مرتبط را برای کارفرمایان آسان‌تر می‌کند.

آپلود کردن نمونه ها

آپلود نمونه های کار شما در وردپرس سخت نیست، اما میزان زمان و تلاش ممکن است بسته به قالب نمونه های شما متفاوت باشد. اگر کپی یا تصاویر الکترونیکی دارید، پس آماده اید. اگر این کار را نمی‌کنید، باید مقداری را خریداری کنید.

نسخه‌های کاغذی، گزارش‌ها و عکس‌های چاپ شده را می‌توان در قالب فایل‌های PDF اسکن کرد. از اشیاء فیزیکی مانند نقاشی یا مجسمه عکس دیجیتال بگیرید. موسیقی و ویدئو را می توان ضبط یا به فرمت های دیجیتال ویرایش کرد. هر آنچه را که برای آپلود انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که فایل‌ها در مکانی اختصاص داده شده به نمونه‌های کار ذخیره می‌شوند تا دقیقاً بدانید کجا آنها را پیدا کنید.

هنگامی که نسخه های دیجیتال خود را آماده کردید، زمان آپلود فرا رسیده است! وارد حساب کاربری وردپرس خود شوید و به صفحه مدیریت خود بروید. به کتابخانه رسانه خود بروید و Add New:

را انتخاب کنید

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس 15

در صفحه آپلود رسانه جدید، می‌توانید به سادگی فایل‌ها را در کادر بکشید و رها کنید، یا می‌توانید روی دکمه انتخاب فایل‌ها کلیک کنید تا فایل‌ها را برای آپلود جستجو کنید.

افزودن نمونه ها به نمونه کارها

اکنون که طرح زمینه یا افزونه خود را نصب کرده اید و نمونه های شما (و هر فایل دیگری) آپلود شده است، می توانید کار خود را به نمونه کار خود اضافه کنید. در Admin، به صفحه نمونه کارها بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید. با این کار ویرایشگر متن باز می شود.

نحوه ایجاد یک نمونه کار آنلاین با وردپرس 16

برای بیشتر تم ها و افزونه ها، افزودن یک پست نمونه کار جدید به آسانی افزودن یک پست وبلاگ است. برای اکثر نمونه کارها، عنوان پست، توضیحات و تصویر ویژه را مانند معمول اضافه می کنید. اما ممکن است فیلدهای بیشتری برای وارد کردن اطلاعات بیشتر درباره نمونه خود برای مکان، تاریخ، زمینه و غیره در دسترس داشته باشید. برخی از طرح‌های زمینه با نمونه کارها، مانند در مجموع، حتی ممکن است شامل متاباکس‌های گالری باشد که می‌توانید تمام گالری یا تصاویر کشویی خود را برای پست خود آپلود کنید.

پس از پر کردن تمام اطلاعات مورد نیاز، روی انتشار کلیک کنید. تا-دا! شما اکنون با موفقیت یک نمونه کار را به نمونه کار وردپرس خود اضافه کرده اید. این مراحل را برای هر نمونه ای که می خواهید اضافه کنید تکرار کنید.


ارائه بهترین کار خود در یک نمونه کار برای ایجاد تأثیر خوب در هنگام درخواست برای مشاغل یا برنامه های دانشگاهی مهم است. استفاده از یک نمونه کار آنلاین به شما کمک می کند خود را بیشتر متمایز کنید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید – و وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای انجام این کار است. منابع زیادی برای گردآوری یک نمونه کار عالی وجود دارد، پس از آن لذت ببرید!

آیا قبلاً یک نمونه کار آنلاین ایجاد کرده اید؟ آیا به ایجاد یکی فکر می کنید؟ نکات خود را به اشتراک بگذارید یا هر گونه سوالی را در نظرات زیر بپرسید!

خروج از نسخه موبایل