با این تم های وردپرس درجه یک وب سایت به اشتراک گذاری محتوای ویروسی ایجاد کنید

با این تم های وردپرس درجه یک وب سایت به اشتراک گذاری محتوای ویروسی ایجاد کنید

اگر فردی هستید که به دنبال استفاده از وردپرس برای ایجاد یک وب‌سایت ویروسی مطابق با BuzzFeed یا ارزشمند، پس به تم مناسب نیاز دارید. آنچه شما به دنبال آن هستید، موضوعی است که به افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به راحتی می توانند بهترین محتوای شما را بیابند و به راحتی آن را به اشتراک بگذارند.

هیچ کمبودی در قالب‌های وردپرس موجود نیست – با این حال تعداد زیادی وجود ندارد که فریاد «ویروسی» می‌زنند. شما می خواهید موضوعاتی را که برای وبلاگ نویسان شبانه، کارآفرینان تجارت الکترونیک، هنرمندانی که می خواهند نمونه کارها خود را به اشتراک بگذارند، شرکت هایی که سعی در بستن یک فروش دارند و به طور کلی گزینه های “مشغله” که برای پیمایش بسیار دشوار است، طراحی شده اند را حذف کنید. خوشبختانه، ما قبلاً کار را برای شما انجام داده ایم. در اینجا پنج مورد از بهترین تم های وردپرس برای وب مسترهای مشتاقی که می خواهند محتوای ویروسی آنلاین ایجاد کنند، آورده شده است.

1. قالب وبلاگ وردپرس پاسخگو و انعطاف پذیر TruePixel

TruePixel یک مکان عالی برای شروع است اگر به دنبال یک تم وردپرس هستید که ناوبری و اشتراک‌گذاری را حتی برای کمترین بازدیدکنندگان وب آسان می‌کند. فقط محتوای شگفت انگیز خود را با تصاویر برجسته به سبک بیلبورد اضافه کنید و آماده هستید.

موضوع برای سرعت بهینه سازی شده است، به این معنی که بازدیدکنندگان را در زمان بارگذاری طولانی از دست نخواهید داد. همچنین دارای یک جعبه شناور با دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی است، به این معنی که اشتراک گذاری محتوای شگفت انگیز شما برای بازدیدکنندگان بسیار آسان است.

در نهایت، طرح بندی عمودی حرفه ای است و به راحتی قابل پیگیری است. به طور کلی، TruePixel یک راه عالی برای ارائه محتوای ویروسی شما است. چه چیزی را نباید دوست داشت؟ به علاوه تم فقط 69 دلار است.

2. Aruna Retina Content Share، Gag، Meme Theme

اگر در حال برنامه‌ریزی یک وب‌سایت ویروسی هستید که محتوا را در قالب‌های متعددی مانند ویدیو، صدا و تصویر ارائه می‌کند، پس باید به آرونا نگاه خوبی بیندازید. این طرح زمینه تقلید از سایت محتوای ویروسی 9GAG است که به دلیل میزبانی تصاویر مشهور است. و گیف های متحرک با این حال، نویسنده خاطرنشان می کند، موضوع “یک کلون 9GAG نیست.” این برای افرادی که با 9GAG آشنا هستند و تم را مشاهده می کنند واضح است. این بسیار پیچیده تر است و پشتیبانی قوی تری از فرمت های رسانه های مختلف ارائه می دهد.

Aruna همچنین طراحی شده است تا محتوا را برای اشتراک‌گذاری آسان کند و به مرورگرهای معمولی بفهمد چه چیزهایی داغ است. یک عدد در نوار بالای هر پست به بازدیدکنندگان می گوید که چند نفر محتوا را مشاهده کرده اند. نمادهای اشتراک گذاری اجتماعی آشنا درست در کنار آن عدد قرار دارند و به بازدیدکنندگان شما امکان می دهند محتوای عالی شما را در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی پست کنند.

Aruna همچنین دارای یک “لودر تنبل” است. این بدان معناست که صفحه شما سریعتر بارگیری می شود و محتوای اضافی فقط زمانی بارگیری می شود که کاربر به پایین اسکرول می کند. این یک تجربه کاربرپسند است که باعث می‌شود بازدیدکنندگان شما برگردند.

در نهایت، Aruna همچنین امکان دسته بندی های رنگی را فراهم می کند، که می تواند برای افرادی که فقط به زیربخش خاصی از سایت شما علاقه مند هستند بسیار مفید باشد. فقط با 49 دلار، این یک سرقت است!

3. طرح زمینه WP پاسخگو چند گزینه ای هارپون

هارپون یک موضوع ساده است که محتوای عالی شما را به سمت ویرالیتی که شایسته آن است افزایش می دهد. یک تمایز کلیدی بین این موضوع و تم های دیگر این است که نشان می دهد بازدیدکنندگان شما چقدر یک پست را دوست دارند یا دوست ندارند، با استفاده از نماد مثبت/شست پایین و اعداد مربوطه. افرادی که در حال مرور سایت شما هستند نه تنها تیتر و تصویر ویژه را می بینند، بلکه می بینند که چه تعداد از افراد واقعاً از هر پست لذت برده اند (یا از آن لذت نبرده اند). این یک راه عالی برای لاف زدن در مورد محتوای عالی خود با استفاده از نظرات بازدیدکنندگان است.

اگرچه تم تمیز و نازک است، اما فاقد پیچیدگی است. طرح کلی و فونت های پیش فرض تصویری حرفه ای را حتی برای معمولی ترین وبلاگ نویسان ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تم باکلاس هستید که استفاده از آن به‌عنوان مدیر یا بازدیدکننده وب‌سایت بسیار ساده باشد، چرا به هارپون فرصت نمی‌دهید؟ این طرح زمینه در حال حاضر 49 دلار قیمت دارد.

4. پین وبلاگ سنگ تراشی شخصی به سبک Pinterest

پین تم وردپرس وبلاگ شما را شبیه وب سایت معروف رسانه های اجتماعی Pinterest می کند با قرار دادن تصاویر و عناوین برجسته خود در قالب جعبه. این امر مرور را بسیار آسان می کند، به خصوص برای کاربرانی که به Pinterest عادت دارند.

فقط در صورتی که قصد دارید تصاویر زیادی را به اشتراک بگذارید، ممکن است این موضوع عالی به نظر برسد. با این حال، Pin فقط باعث می‌شود که سایت شما شبیه Pinterest به نظر برسد. در واقع مانند Pinterest رفتار نمی کند. برای مثال، افرادی که روی یکی از تصاویر در قالب کادر کلیک می‌کنند، به مقاله‌ای منتقل می‌شوند که همان تصویر برجسته را نشان می‌دهد و محتوایی خوانا درست در زیر آن دارد.

نکته آخر این است که می‌توانید مقالات، ویدیوها و تصاویر عالی خود را در موضوع Pin به اشتراک بگذارید. و با قیمت 49 دلار، Pin یک تم عالی برای افرادی است که می‌خواهند محتوای ویروسی را به روشی به اشتراک بگذارند که برای میلیون‌ها نفری که از Pinterest استفاده می‌کنند آشنا باشد.

5. Cube: Front-end Multimedia Publishing WP Theme

اگر طرح‌بندی شبکه‌ای می‌خواهید اما به دنبال چیزی کمی پیچیده‌تر از پین هستید، Cube را در نظر بگیرید. مکعب قطعاً موضوع سبکی نیست. قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند پخش‌کننده‌های رسانه‌ای با طراحی سفارشی، ارسال‌های کاربر پیشرو، چهار گزینه صفحه اصلی و موارد دیگر را ارائه می‌کند. به‌علاوه، فناوری پیشرفته به مردم اجازه می‌دهد تا بدانند سایت شما درجه یک است. برای آن چند امتیاز قهوه ای کسب خواهید کرد.

به نظر نمی‌رسد همه ویژگی‌های عالی موجود در Cube تأثیری بر زمان بارگذاری داشته باشند. به سرعت بالا می آید و همه چیز را همانطور که انتظار دارید نشان می دهد. همچنین، اندازه هر عنصر در شبکه متناسب با تصویر مشخص شده است، به این معنی که برخی از عناصر شبکه گسترده‌تر از سایرین هستند. این انعطاف پذیری زیادی را در مواردی که برای تصویر ویژه خود استفاده می کنید ارائه می دهد، در حالی که بسیاری از تم های دیگر از شما می خواهند که از تصویر برجسته با اندازه یکسان برای هر پست استفاده کنید.

در نهایت، Cube همچنین رنگ‌های نامحدود و صدها گزینه فونت Google را ارائه می‌دهد تا بتوانید واقعاً وب‌سایتی مطابق با شخصیت خود ایجاد کنید. اگر به دنبال چند زنگ و سوت دیگر هستید که ممکن است به یک منحنی یادگیری جزئی از سوی بازدیدکنندگان شما نیاز داشته باشد، Cube گزینه عالی است. اگر فکر می‌کنید که بازار شما پیچیده است و از ویژگی‌های اضافی قدردانی می‌کند، آن را دانلود کنید و فقط با 49 دلار آن را در وب‌سایت محتوای ویروسی خود اعمال کنید.

در حال تکمیل

در اینجا ما پنج موضوع برتر وردپرس را برای یک وب سایت محتوای ویروسی بیان کرده ایم. این که برای سایت خود انتخاب می کنید در نهایت بستگی به قابلیت هایی دارد که باید در آن گنجانده شود و چه بودجه ای باید برای موضوع ذکر شده خرج کنید. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که قبل از پرداختن به هر موضوعی، نظرات کاربران را بررسی کنید و با نسخه ی نمایشی بازی کنید! موضوع مورد علاقه شما برای وب سایت های محتوای ویروسی چیست؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل