نحوه محدود کردن محتوا توسط اعضا در وردپرس

نحوه محدود کردن محتوا توسط اعضا در وردپرس

آیا به دنبال محدود کردن/محدود کردن دسترسی به بخش‌های خاصی از سایت وردپرس خود هستید؟ در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید محتوای سایت خود را بر اساس افرادی که با استفاده از افزونه های محبوب وردپرس وارد وب سایت شما شده اند محدود کنید. به عبارت دیگر چگونه می توان یک وب سایت به سبک عضوبا وردپرس راه اندازی کرد.

دلایل زیادی برای ایجاد یک وب سایت عضویت وجود دارد. آنها شامل، اما نه محدود به،

هستند

  • یک جامعه قوی ایجاد کنید.
  • تعامل و گفتگو را در وب سایت خود افزایش دهید.
  • دسترسی به محتوای خود را بر اساس سطح عضو محدود کنید.

باید اعتراف کنم که ایجاد یک وب سایت عضویت بسیار بیشتر از محدود کردن دسترسی به محتوای شما بر اساس عضویت است. اما تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که بر اساس مدل عضویت یا اشتراک کار می کنند. وال استریت ژورنال یک نمونه عالی از وب سایتی است که بر اساس مدل اشتراکی کار می کند. هنگامی که در محتوای انحصاری وب‌سایت آنها مشترک می‌شوید، عضو محسوب می‌شوید و دسترسی به محتوای ممتاز داده می‌شود.

یک وب سایت عضویت نه تنها به تقویت حس اجتماعی در بین خوانندگان کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند بخشی یا تمام محتوای خود را بفروشید و کسب درآمد کنید. شما باید تصمیم بگیرید که چه مقدار از محتوای خود را می‌خواهید فقط برای اعضای پولی اختصاص دهید، این باید به صورت موردی بررسی شود. همچنین بستگی زیادی به صنعتی دارد که وب سایت شما در آن تخصص دارد.

منفعت بالقوه خوانندگان شما از اشتراک باید از نظر مالی قابل اندازه‌گیری باشد و به اندازه کافی قابل توجه باشد تا بتوان آن را خریداری کرد. مردم هرگز محتوای شما را نمی خرند، اگر آن را کاملا ضروری بدانند. چند سوال سخت که باید به آنها پاسخ دهید،

  • آیا می‌توانم نسخه‌ای از محتوا یا محتوای مشابه خود را به صورت رایگان در هر جای دیگری در وب پیدا کنم؟
  • آیا سود بالقوه برای کاربر بیشتر از هزینه های خرید است؟

قیمت بسیار بالای آن نه تنها منجر به اشتراک کمتر می شود، بلکه اگر نتوانید ارزش واقعی را به مشترکین خود ارائه دهید، آب گرم زیادی خواهید داشت. اگر احتمالاً احساس می‌کنید که با معرفی یک مدل عضویت مبتنی بر اشتراک در وب‌سایت خود سود زیادی نخواهید داشت، می‌توانید دسترسی محتوای خود را با اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی معامله کنید.

محدود کردن محتوا توسط اعضا با استفاده از کد

قبل از ورود به پلاگین‌های مختلفی که می‌توانند به شما در محدود کردن محتوا در سایتتان کمک کنند، ابتدا به کدی نگاه می‌کنیم که اگر توسعه‌دهنده هستید می‌توانید از آن استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا نوع کاربر فعلی وجود دارد یا خیر و بر این اساس محدود کنید (زیرا بسیار آسان است!). به دو قطعه زیر که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید نگاهی بیندازید

// مثالی برای محدود کردن کل صفحات فقط برای کاربران وارد شده
تابع wpex_restrict_page_to_logged_in_user() {

	// دریافت پست جهانی
	جهانی $post;

	// از دسترسی به صفحه با شناسه 2 و همه فرزندان این صفحه جلوگیری کنید
	$page_id = 170;
	if ( is_page() && ( $post->post_parent == $page_id || is_page( $page_id ) ) ) {

		// ریدایرکت را به صورت پیش فرض روی true قرار دهید
		$redirect = true;

		// در صورت ورود به سیستم انجام دهید و یا تغییر مسیر دهید
		// می‌توانید/باید بررسی‌های اضافی را براساس نقش‌های کاربر یا متای کاربر در اینجا قرار دهید
		if ( is_user_logged_in() ) {
			$redirect = false;
		}

		
		// تغییر مسیر افراد بدون دسترسی به صفحه اصلی
		if ($redirect) {
			wp_redirect(esc_url( home_url( '/' ) ), 307 );
		}

	}

}
add_action('template_redirect', 'wpex_restrict_page_to_logged_in_user' );
// مثالی برای محدود کردن محتوای خاص بر اساس نقش کاربر
$current_user = wp_get_current_user();
$user_role = $user->roles ? $user->roles[0] : false;

if ( 'subscriber' == $user_role ) {
	پژواک "چیزی را در اینجا نشان دهید"؛
}

بسیار خوب، اکنون که این موضوع را از سر راه برداشتیم، بیایید به چند افزونه که به محدود کردن دسترسی به محتوای شما کمک می‌کنند نگاهی بیندازیم.

محدود کردن محتوا حرفه ای

احتمالاً بهترین افزونه برای محدود کردن دسترسی به محتوا است. دلیل اینکه من این افزونه را به افزونه‌های احتمالاً غنی‌تر از ویژگی‌های بیشتر توصیه می‌کنم، سادگی است. می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از پست‌ها/صفحات یا بخش‌هایی از صفحات/پست‌های شما برای سطوح مختلف اعضا قابل دسترسی باشد.

وقتی نوبت به سطوح اشتراک می‌رسد، می‌توانید هر تعداد سطح اشتراک را تنظیم کنید و سطوح مختلف دسترسی به محتوا را به آنها اختصاص دهید. این به شما این امکان را می دهد که روی محدوده قیمت ها برای سطوح مختلف دسترسی کار کنید. پس از ایجاد سطوح مختلف اشتراک و اجازه اشتراک عمومی، مکانیسم پرداخت وارد عمل می شود. و این افزونه با Paypal، Stripe و Braintree کار می کند.

علاوه بر این، این افزونه امکان ایجاد تخفیف و گزارش درآمد شما را به طور موثر فراهم می کند. با توجه به تخفیف‌ها، افزونه یک کد کوتاه ایجاد می‌کند که تخفیف‌ها را فعال می‌کند، این امر باعث می‌شود تا سایر وب‌سایت‌ها بتوانند تخفیف‌های شما را به‌خصوص سایت‌های کوپن به اشتراک بگذارند. می‌توانید درصد تخفیف خاصی را تعیین کنید و تاریخ انقضا را نیز روی تخفیف‌ها تعیین کنید. در صورت تمایل، می‌توانید محدودیتی برای تعداد دفعات استفاده از کد تخفیف تعیین کنید.

داده ها دارایی بسیار مفیدی برای هر کسب و کاری است، به ویژه یک سرویس یا وبلاگ مبتنی بر وب. شما می توانید تمام داده های تولید شده توسط افزونه را از طریق یک فایل CSV برای هر عضو یا هر پرداخت یا هر دو صادر کنید. متناوبا، می‌توانید داده‌ها را به افزونه‌های خبرنامه معروف مانند aWeber یا MailChimp وارد کنید. فرم ثبت نام نسبتاً آسان برای استفاده و بسیار ساده است.

GET RESTRICT CONTENT PRO

PrivateContent

شما می توانید تقریباً از هر نوع محتوایی در وب سایت خود محافظت کنید، از جمله گلدان ها، صفحات، منوها و کل دسته ها. حتی یک کلیک وب سایت قفل وجود دارد که از هرگونه دسترسی به محتوای وب سایت شما جلوگیری می کند.

این افزونه به سازماندهی کاربران و مرتب کردن آنها با جستجوهای داخلی و فیلترهای دسته کمک می کند. یک جادوگر کد کوتاه یکپارچه کار شما را برای پنهان کردن محتویات بسیار آسان‌تر می‌کند.

ویژگی محدودیت در این افزونه برای هر قسمت از سایت وردپرس شما از جمله منوها قابل اجرا است. می توانید انواع پست ها و طبقه بندی های سفارشی را مسدود کنید. شما چند الگوی از پیش تعیین شده دارید، اما سازنده پوسته سفارشی به سفارشی‌سازی الگوی محتوای مسدود شده کمک می‌کند.

فرم ثبت نام با دو گزینه طرح بندی برای محافظت در برابر هرزنامه ها سخت شده است. این افزونه مانند افزونه Contents Restrict Pro با هدف اصلی محدود کردن دسترسی به محتوا در سایت‌های وردپرس ایجاد شده است.

افزونه PRIVATECONTENT را دریافت کنید

CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری

چه مواردی را باید از کاربران خواست که ثبت نام کنند، اما پس از مدت زمان مشخص یا استفاده، به طور خودکار حساب خود را حذف کنند؟ این دقیقاً همان چیزی است که CM Restrict User Account Access اینجاست! این افزونه ممتاز دارای گزینه هایی است که می توانید از آنها برای محدود کردن قسمت جلویی یا پشتی سایت وردپرس خود، محدود کردن دسترسی بر اساس تعداد دفعاتی که آنها به سایت شما دسترسی دارند، به طور خودکار حساب ها را پس از مدت زمان مشخصی محدود یا حذف کنید و موارد دیگر استفاده کنید.

این افزونه همچنین به طور کامل با کدهای ثبت نام و دعوت نامه CM سازگار است، برای ابزارهای پیشرفته تر ثبت نام کاربر و مدیریت و همچنین کدهای دعوت. بنابراین می توانید در کمترین زمان یک سایت دعوت و فقط اعضا راه اندازی کنید!

دریافت CM دسترسی به حساب کاربری را محدود کنید

MemberMouse

MemberMouse یک سیستم مدیریت عضویت قدرتمند برای وب سایت های وردپرسی است. این سیستم مدیریت عضویت به فروش محصولات دیجیتال، نرم افزار به عنوان یک سرویس کمک می کند، به عنوان یک پورتال برای یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین عمل می کند و همچنین هنگام فروش محتوای اشتراک به خوبی عمل می کند.

برای کمک به خلاص شدن از فرآیندهای وقت گیر و بدون ارزش افزوده ایجاد شده است. اگرچه اتوماسیون پشتیبانی، مدیریت مشتری و گزارش و تجزیه و تحلیل برای کسب و کار شما فراهم می کند، ما به توانایی آن برای محافظت از محتوا علاقه مندیم.

شما به راحتی می توانید مناطق فقط اعضا را در وب سایت خود ایجاد کنید، صفحات محافظت از رمز عبور و سایر محتواها را ایجاد کنید. این افزونه همچنین ایجاد پیشنهادات آزمایشی، تخفیف ها و کوپن ها را در خود جای می دهد. با 8 شبکه پرداخت کار می کند، که به این معنی است که تقریباً همه مشتریان احتمالی تحت پوشش هستند.

MemberMouse ممکن است برای ابتدایی ترین طرح خود کمی گران باشد و 19.95 دلار در ماه باشد، اما اگر می خواهید یک وب سایت عضویت اختصاصی بر روی پلتفرم وردپرس بسازید، گزینه عالی باقی می ماند.

دریافت MEMBERMOUSE

MemberPress

MemberPress یکی دیگر از افزونه های مدیریت عضویت قدرتمند برای وب سایت های وردپرسی است. آسان برای راه اندازی و شروع، MemberPress به گونه ای طراحی شده است که کنترل خوبی بر دسترسی به محتوا بر اساس سطح عضویت ارائه دهد. با MemberPress، می‌توانید دسترسی به صفحات، پست‌ها، صفحات فرزند، پست‌های سفارشی، برچسب‌ها، دسته‌ها و هر فایل یا محتوای دیگری که در وب‌سایت شما میزبانی شده است را محدود کنید.

می‌توانید کوپن‌ها و یک انجمن ممتاز برای اعضای انجمن خود ایجاد کنید. این به طور قابل توجهی ارزان تر از MemberMouse با 99 دلار در سال برای طرح کسب و کار است.

GET MEMBERPRESS

عضو پولی (Freemium)

عضویت‌های پولی و تکرارشونده را به سرعت با اشتراک‌های اعضای پولی اضافه کنید. این افزونه شامل گزینه های آسان برای تنظیم صفحه ثبت نام، برنامه های اشتراک، ورود سفارشی، محتوای محدود و موارد دیگر است. حتی با WooCommerce ادغام می شود تا محصولات یا تخفیف های انحصاری را به اعضای شما ارائه دهد.

دریافت اشتراک اعضای پولی

دسترسی محدود به سایت (رایگان)

یک افزونه ساده که دسترسی به سایت شما را برای بازدیدکنندگانی که وارد شده اند یا از محدوده آدرس IP مشخصی به محتوای سایت دسترسی دارند محدود می کند. بازدیدکنندگانی که دسترسی ندارند می توانند به صفحه دیگری از جمله صفحه ورود هدایت شوند یا متناوب می توانید پیامی را نمایش دهید.

دسترسی محدود به سایت را دانلود کنید

عضو نهایی (رایگان)

Ultimate Member یک افزونه ساده و در عین حال موثر است که ایجاد یک فرم ثبت نام آسان و ایجاد انجمن های جدید را به صورت آنلاین امکان پذیر می کند. می‌توانید نقش‌های کاربری سفارشی ایجاد کنید و همچنین در مقیاس جهانی و بر اساس هر پست/صفحه، در محدودیت محتوا شرکت کنید. بین سه دسته تمایز قائل می شود – کاربران وارد شده، کاربران خارج شده و همه.

دانلود عضو نهایی


امیدوارم مقاله مفید بوده باشد و شما یک افزونه محدودیت محتوای مبتنی بر عضویت را پیدا کرده باشید که برای سایت وردپرس شما بهترین کارایی را دارد.

خروج از نسخه موبایل