نحوه اضافه کردن لاگین های اجتماعی به سایت وردپرسی خود

نحوه اضافه کردن لاگین های اجتماعی به سایت وردپرسی خود

ارائه بهترین تجربه کاربری حیاتی است، بیشتر از آن اگر یک وب سایت عضویت یا تجارت الکترونیک دارید. هنگامی که موفقیت وب سایت شما به شدت به ثبت نام کاربر بستگی دارد، می توانید از ورود به سیستم اجتماعی برای ارائه تجربه کاربری عالی در صفحات ثبت نام، ورود و تسویه حساب خود در میان مکان های دیگر استفاده کنید.

ورود اجتماعی به کاربران شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از رسانه‌های اجتماعی موجود خود، در وب‌سایت وردپرس خود ثبت نام کرده و وارد شوند. حساب‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر و گوگل در میان دیگران. با یک کلیک، کاربران شما می توانند در وب سایت شما ثبت نام کنند، و متعاقباً بدون ایجاد حساب کاربری به روش قدیمی، وارد وب سایت شما شوند.

روش قدیمی شامل ایجاد نام کاربری و رمز عبور جدید است. برخی از وب سایت ها از شما می خواهند که ایمیل خود را تأیید کنید یا اطلاعات بیشتری برای ثبت یک حساب جدید ارائه دهید، که بسیاری از کاربران را به تعویق می اندازد. علاوه بر این، بسیاری از وب‌گردهای مدرن امروزی به ورود به سیستم اجتماعی عادت دارند و انتظار دارند وب‌سایت‌ها این ویژگی را به‌طور پیش‌فرض ارائه دهند.

چرا ورود به سیستم اجتماعی؟

اگر تا اینجا خوانده اید، شاید تعجب کرده باشید که چرا ورود به سیستم اجتماعی مهم است. خوب، در اینجا چند واقعیت سرگرم‌کننده برای ایجاد شتاب وجود دارد.

آیا میدانید:

  • کاربران از ایجاد یک حساب کاربری جدید در وب سایت ها متنفرند. یافته های تحقیقات نشان می دهد که 86 درصد از مردم از ایجاد یک حساب کاربری جدید در وب سایت ها متنفرند. در بیشتر موارد، و برای اینکه در اینجا منصف باشیم، مردم به سختی حسابی ایجاد می کنند تا مثلاً نظر بگذارند. ورود به سیستم اجتماعی نیاز به ایجاد حساب‌هایی را که به طور سنتی به کاربران شما ابزاری بدون نقص برای ثبت نام در وب‌سایت شما ارائه می‌دهند، از بین می‌برد.
  • ورود اجتماعی کاربران شما را از خستگی رمز عبور نجات می‌دهد (لینک درج کنید)، در این فرآیند فرآیند ورود آسان‌تر می‌شود. کاربران شما مجبور نخواهند بود که ترکیب دیگری از نام کاربری و رمز عبور را به خاطر بسپارند.
  • اگر کاربری اطلاعات ورود به سیستم خود را فراموش کند، به احتمال زیاد فرآیند ورود به سیستم را رها می کند تا اینکه سعی کند رمز عبور خود را بازنشانی کند. عزیزم این به معنای ورود ناموفق بیشتر برای شماست که به معنی نرخ پرش بالاتر و نرخ تبدیل کمتر است. ورود به سیستم اجتماعی این مشکل را کاهش می دهد.
  • بسیاری از ما در هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید در یک وب سایت به دلیل ناقص گذاشتن فرم ها یا وارد کردن اطلاعات جعلی مقصر هستیم. این یک چالش بزرگ برای صاحبان وب سایت و بازاریابان به طور یکسان است. به عنوان مثال، چگونه به کاربران خود تجربیات بهتر و شخصی‌سازی شده‌ای ارائه می‌دهید، وقتی که داده‌های جعلی به شما می‌دهند؟ با این حال، هنگامی که بازدیدکننده سایت شما از ورود به سیستم اجتماعی استفاده می کند، داده های تأیید شده و با کیفیتی مانند سن، جنسیت، علایق، لیست دوستان و غیره را دریافت می کنید.
  • می‌توانید با ورود به شبکه اجتماعی، تسویه‌حساب فروشگاه آنلاین خود را ساده و سرعت بخشید، زیرا کاربران می‌توانند بدون رها کردن سبد خرید خود ثبت‌نام/ورود شوند (پیوند درج کنید) تا فرم ثبت نام/ورود را پر کنند.

تمام مزایای شیرین

همانطور که به وضوح می‌بینید، ورود به شبکه اجتماعی چند مزیت شیرین دارد. و بهترین بخش این است که می توانید به راحتی با استفاده از یک افزونه، لاگین های اجتماعی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

در سرویس امروزی، ما چند افزونه ورود به وردپرس را که برای وب سایت شما مناسب هستند، برجسته می کنیم. یکی را انتخاب کنید و افکار خود و همچنین افزونه ورود به سیستم اجتماعی مورد علاقه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

در این صورت، اجازه دهید به کار خود بپردازیم.

ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا فهرستی چشمگیر از افزونه‌های اجتماعی رایگان و ممتاز وردپرس را فقط برای شما ایجاد کنیم. آیا راه حل های مناسب برای ورود به سیستم اجتماعی را پیدا خواهید کرد؟ خوب، این کاملاً به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد.

بدون مقدمه، در اینجا چیزی است که وردپرس در مورد افزونه های ورود به سیستم اجتماعی ارائه می دهد.

1. Super Socializer

نخستین در لیست Super Socializer است، یک افزونه وردپرس بسیار خوب که به شما کمک می کند تا ورود به سیستم اجتماعی، اشتراک گذاری اجتماعی و نظرات اجتماعی را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید.

این جانور قدرتمند به شما امکان می‌دهد دکمه‌های ورود به سیستم اجتماعی را به صفحه ورود به سیستم وردپرس، صفحه ثبت نام، نظرات، صفحه پرداخت WooCommerce و سایر بخش‌های وب‌سایت خود به لطف ابزارک‌ها و کدهای کوتاه اضافه کنید.

Super Socializer از ورود به سیستم اجتماعی از 10 شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد داده های اصلی نمایه اجتماعی کاربر را با نمایه وردپرس مربوطه همگام کنید.

غیر از آن، کاربران می توانند حساب های اجتماعی خود را به دلخواه در داشبورد مدیریت وردپرس به حساب های وردپرس خود پیوند دهند. علاوه بر این، این افزونه ورود به سیستم اجتماعی وردپرس با bbPress، BuddyPress، AMP، myCRED، WordPress multisite و ویرایشگر Gutenberg از جمله سازگار است.

علاوه بر این، این شکایت از GDPR است، زیرا، خوب، قوانین حفظ حریم خصوصی دیگر مانند گذشته نیستند. برای راه‌اندازی، Super Socializer به‌طور باورنکردنی آسان است و با سایر ویژگی‌های اجتماعی عرضه می‌شود.

2. بعد اجتماعی ورود و ثبت نام

در حال حاضر با بیش از 200000 نصب فعال، Nextend Social Login احتمالاً محبوب ترین افزونه ورود به سیستم اجتماعی رایگان در WordPress.org است.

در عرض چند دقیقه، می توانید ثبت نام و ورود کاربر را از طریق فیس بوک، توییتر و گوگل فعال کنید. درست است، افزونه Nextend Social Login روی سه شبکه اجتماعی محبوب تمرکز دارد.

اکنون، لازم نیست کاربران را مجبور کنید که فرم های ثبت نام پیش فرض یا طولانی را پر کنند. این افزونه ورود به سیستم اجتماعی وردپرس به طور یکپارچه با فرم های ورود و ثبت نام وردپرس موجود شما یکپارچه می شود.

در صفحه نمایه وردپرس، کاربران به راحتی می‌توانند حساب‌های اجتماعی را بدون عرق کردن، پیوند داده یا لغو پیوند کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند با یا بدون حساب اجتماعی به حساب های کاربری وردپرس خود دسترسی داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به قابلیت استفاده از تصاویر نمایه شبکه اجتماعی به‌عنوان آواتار وردپرس، تغییر مسیرهای سفارشی پس از ورود به سیستم اجتماعی، ویجت‌ها، کدهای کوتاه، طراحی‌های با قابلیت سفارشی‌سازی آسان، پشتیبانی سریع و افزونه‌ای با قابلیت‌های بیشتر اشاره کرد. .

3. ورودی BS

اگر دوست دارید زودتر مسیر پرمیوم را انتخاب کنید، افزونه ورود به سیستم اجتماعی BS Input توسط BeSquares را دوست خواهید داشت. افزونه BS Input زیبایی، رنگ و عملکرد را به کل این تجارت ورود به سیستم اجتماعی اضافه می کند.

این افزونه دست کم شیک است و ویژگی های بیشتری را نسبت به اکثر افزونه های ورود به سیستم اجتماعی وردپرس به شما ارائه می دهد. و از آنجایی که راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار آسان است، برای لذت بردن از مزایای ورود به شبکه اجتماعی با این افزونه، به هیچ دانش کدنویسی نیاز ندارید.

ویژگی‌های جالب شامل پشتیبانی از فیس‌بوک، توییتر، گوگل و لینکدین، کد کوتاه برای اضافه کردن لاگین اجتماعی به صفحات سفارشی یا مناطق ویجت، قفل سایت شیک، قفسه محتوا، رنگ‌های نامحدود، پس‌زمینه‌های زیبا، آماده ذخیره‌سازی و ۲ سبک‌های دکمه‌های ورود به سیستم اجتماعی.

علاوه بر این، BS Input از پرداخت WooCommerce، BuddyPress، WPML و هر تم وردپرس پشتیبانی می کند. برای راه‌اندازی، این افزونه با ۶ انیمیشن برای پنجره بازشو و یک قالب ایمیل قابل تنظیم ارسال می‌شود. سخن پایانی؛ این یک ورود اجتماعی ساده اما قدرتمند وردپرس است که کار می کند.

4. RegistrationMagic

RegistrationMagic احتمالاً بهترین افزونه ثبت نام کاربر وردپرس در جهان است. این پسر بد تنها راه حلی است که برای مدیریت ثبت نام کاربران و افزودن لاگین های اجتماعی به وب سایت وردپرس خود نیاز دارید.

این افزونه دارای ویژگی‌هایی مانند ایجاد فرم سریع، سیستم ورود به سیستم، کدهای کوتاه است تا بتوانید فرم‌ها را در هر نقطه از سایت خود، تجزیه و تحلیل فرم‌ها، کد تعبیه‌شده HTML، فیلدهای سفارشی، سبک‌های CSS سفارشی، مدیر ارسال‌ها، پیوست‌ها، شبکه‌های اجتماعی رها کنید. ورود به سیستم، مدیر کاربر و اگر بخواهیم لیست کامل ویژگی ها را مرور کنیم، تمام روز اینجا خواهیم بود. ما به یک بررسی مستقل برای RegistrationMagic نیاز داریم.

نکته این است که RegistrationMagic اضافه کردن لاگین های اجتماعی به فرم شما را به طرز مضحکی آسان می کند. در زمان نگارش، این افزونه از فیس بوک، توییتر، گوگل، لینکدین، مایکروسافت لایو و اینستاگرام پشتیبانی می کند.

به نظر صادقانه من، RegistrationMagic یک برنامه کاربردی است (فرانسوی من ببخشید؛ وقتی با چنین افزونه عالی روبرو می شوم واقعاً هیجان زده می شوم). شما آن را دوست خواهید داشت، و من آن را تضمین می کنم. آنها یک نسخه رایگان دارند، اما اگر من جای شما بودم، نسخه پریمیوم را دریافت می کردم و هرگز به عقب نگاه نمی کردم. واقعاً، من فقط آرزو می کنم که افراد بیشتری بتوانند این افزونه را پیدا کنند، و امیدوارم که فروشندگی نداشته باشم.

من آن را امتحان کردم و لعنتی، این بچه ها خوب هستند یا چه؟ و من تنها نیستم.

افزونه ثبت نام و مدیریت کاربر عالی، با ویژگی های بسیار و پشتیبانی سریع عالی که هر سوالی را حل می کند. واقعاً دوست دارم که بتوانید کاربران مختلف را به صفحه خاص نقش کاربر خود هدایت کنید. این افزونه و تیم پشتیبانی را به شدت توصیه می کنیم. – Bosch_B

< /blockquote>

5. ورود اجتماعی MiniOrange وردپرس

مخزن پلاگین وردپرس هدیه ای است که به شما ادامه می دهد و ورود اجتماعی وردپرس توسط miniOrange گواه کافی است. این افزونه ورود به سیستم اجتماعی فراتر از انتظارات است، چه با لیست گسترده ای از ویژگی هایی که کلاه گیس شما را منفجر می کند.

این افزونه به شما کمک می‌کند با استفاده از شبکه‌هایی مانند Facebook، Twitter، Google، Instagram، Vkontakte، LinkedIn، Amazon، Salesforce و Microsoft Live، اشتراک‌گذاری اجتماعی و ورود به سیستم اجتماعی را اضافه کنید.

به‌علاوه، می‌توانید از کاربران بخواهید که نمایه‌های خود را تکمیل کنند، اگر ورود اجتماعی نام کاربری و ایمیلی را برگرداند. علاوه بر این، ورود به سیستم اجتماعی وردپرس به شما امکان می دهد نقش هایی را به کاربرانی که با برنامه ورود به سیستم اجتماعی وارد می شوند اختصاص دهید. علاوه بر این، می توانید عکس پروفایل اجتماعی را به راحتی با وردپرس همگام کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از یک ویجت یا کد کوتاه، دکمه‌های ورود به سیستم اجتماعی را به صفحه ورود، صفحه ثبت نام، فرم نظر و هر جای دیگری در سایت خود اضافه کنید.

شما حتی می‌توانید ثبت نام کاربر را فعال/غیرفعال کنید و اعلان‌های ایمیلی را برای سرپرست هنگام ثبت نام کاربران از طریق ورود به سیستم اجتماعی فعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید نمادهای ورود به سیستم را سفارشی کنید و URL تغییر مسیر ورود به سیستم/خروج از سیستم را به راحتی تنظیم کنید.

6. ورود به سیستم اجتماعی توسط BestWebSoft

شاید شما ویژگی های پیشرفته بسیاری را که با اکثر افزونه های ورود به سیستم اجتماعی وردپرس ارائه می شود، نمی خواهید. شاید شما به سادگی بخواهید لاگین های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید و بدون سرمایه گذاری روی یک افزونه گران قیمت و بیش از حد پیچیده، از پس آن برآیید. شما به یک راه حل ساده نیاز دارید که بدون نیاز به کار باشد.

ورود اجتماعی توسط BestWebSoft یکی از این افزونه ها است. این یک خطا ساده است اما کار را انجام می دهد. این پلاگین با کاربری آسان به کاربران شما امکان می‌دهد تا با حساب‌های موجود خود در فیس‌بوک، توییتر، گوگل و لینکدین وارد شوند و نظر بدهند.

شما به راحتی می توانید دکمه های ورود به سیستم اجتماعی را به صفحه ورود، صفحه ثبت نام و فرم نظر خود اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید نقش پیش‌فرض را برای کاربران اجتماعی جدید تنظیم کنید، ثبت‌نام کاربر را فقط از طریق دکمه‌های اجتماعی فعال کنید و حساب‌های اجتماعی را به راحتی به حساب‌های وردپرس مربوطه پیوند دهید.

راه‌اندازی این افزونه ساده است و با مستندات دقیقی همراه است که به شما کمک می‌کند تا به مرحله اجرا بروید.

7. ورود به سیستم اجتماعی WooCommerce

گزینه‌های حق بیمه ورود به سیستم اجتماعی معمولاً به لطف ویژگی‌های اضافی و پشتیبانی اختصاصی ناامید نمی‌شوند. در اینجا من را اشتباه نگیرید، من سعی نمی کنم پلاگین های رایگان را بی اعتبار کنم. همانطور که گفته شد، شما نمی توانید با یک افزونه فوق العاده مانند WooCommerce Social Login اشتباه کنید.

این افزونه که در اصل به‌طور خاص برای فروشگاه‌های WooCommerce ساخته شده بود، اکنون با BuddyPress، bbPress و Peepso سازگار است. WooCommerce Social Login که توسط نویسنده نخبه WPWeb برای شما آورده شده است یک افزونه ورود به سیستم اجتماعی بی نظیر است که دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است.

برای شروع، می‌توانید به راحتی لاگین‌های اجتماعی را در فرم‌های ورود، ثبت‌نام و پرداخت WooCommerce اضافه کنید تا تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه دهید، که درها را برای خریدهای بدون اصطکاک باز می‌کند.

دوم، این افزونه اجتماعی وردپرس در حال حاضر از 11 شبکه اجتماعی از جمله Foursquare، Yahoo و حتی PayPal پشتیبانی می کند. این با یک رابط کاربری زیبا با کشیدن و رها کردن ارائه می شود که مدیریت هر شبکه اجتماعی را آسان می کند.

علاوه بر آن، آمار عالی و همچنین نمایشی بصری از نحوه عملکرد لاگین های اجتماعی خود دریافت می کنید. علاوه بر این، این افزونه می تواند حذف حساب های جدید را از طریق ایمیل برای کاربران ارسال کند. چقدر شیرین است؟

اگر کافی نیست، WooCommerce Social Login با یک کد کوتاه و ویجت ارسال می‌شود به این معنی که می‌توانید لاگین‌های اجتماعی را در هر نقطه از سایت خود قرار دهید. هر زمان که کاربر از طریق برنامه وارد سیستم می شود، می توانید آنها را به یک URL سفارشی هدایت کنید، بنابراین بله، آن هم وجود دارد.

8. WP Ultimate Social

افزونه حق بیمه WP Ultimate Social بر اساس یک ایدئولوژی بنا شده است. برای تمام نیازهای رسانه های اجتماعی خود به چندین پلاگین نیاز ندارید. به همین دلیل، می‌توانید WP Ultimate Social را به‌عنوان «بسته‌ای» در نظر بگیرید که نمادهای اجتماعی، اشتراک‌گذاری اجتماعی، شمارنده‌های اجتماعی، فیدهای توییتر، Pinterest، ارسال خودکار و ورود به سیستم اجتماعی را به شما ارائه می‌دهد.

AccessKeys، نویسنده برجسته WP Ultimate Social ادعا می‌کند که این تنها مجموعه رسانه‌های اجتماعی است که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت، و با آنچه که من دیدم و لیست طولانی ویژگی‌ها، تمایل دارم با آن موافق باشم. پسر اوه پسر، این جانور از یک پلاگین بارگذاری شده است. من به سرعت ویژگی ها را مرور خواهم کرد.

می‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌هایی مانند 12 مجموعه نمادهای زیبا PNG، نمادهای فونت عالی، گزینه‌های سفارشی‌سازی قدرتمند، 10 مجموعه نمادهای SVG آماده شبکیه، نوار کناری اجتماعی، طراحی واکنش‌گرا، 10 تم اشتراک‌گذاری اجتماعی فوق‌العاده، دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی شناور را پیدا کنید. ، پشتیبانی از 14 شبکه اصلی، اشتراک گذاری از طریق ایمیل و چاپ، پشتیبانی ووکامرس، سازگاری بادی پرس، پاپ آپ های اشتراک گذاری اجتماعی، شمارنده های اجتماعی زیبا با 20 تم چشمگیر، 5 انیمیشن و به نظر می رسد این لیست برای همیشه ادامه دارد.

WP Ultimate Social با ویژگی‌های ورود اجتماعی چشمگیر همراه است که حداکثر از ۹ شبکه اجتماعی محبوب را پشتیبانی می‌کند. شما به راحتی می توانید لاگین های اجتماعی را در فرم های ثبت نام، ورود و نظر خود نمایش دهید. علاوه بر این، می‌توانید دکمه‌های ورود را از بین ۱۵ طرح زمینه زیبا انتخاب کنید.

به‌علاوه، می‌توانید به صورت خودکار در فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، تامبلر پست کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. تعداد قابل توجهی از ویژگی ها در این مورد باعث می شود شما با تعجب به عقب برگردید.

9. ورود به سیستم اجتماعی توسط OneAll

از میان همه افزونه‌های ورود اجتماعی وردپرس در این لیست، Social Login توسط OneAll بیشترین تعداد شبکه‌های اجتماعی را پشتیبانی می‌کند. اکنون، کاربران شما می توانند با بیش از 40 شبکه اجتماعی از جمله Battle.net، StackExchange، Github، SoundCloud، Vimeo، WordPress.com، YouTube، Twitch.tv، Disqus، Blogger ثبت نام کرده و وارد شوند و این لیست ادامه دارد و در.

ورود اجتماعی به طور یکپارچه با سیستم ورود/ثبت نام وردپرس شما یکپارچه می شود. علاوه بر این، کاربران موجود می‌توانند به راحتی حساب‌های اجتماعی خود را در نمایه‌های وردپرس پیوند دهند و بعداً با شبکه‌های اجتماعی مرتبط وارد شوند.

این افزونه مطابق با GDPR است و با همه افزونه‌ها و تم‌هایی که از استانداردهای کدنویسی وردپرس پیروی می‌کنند، سازگار است. علاوه بر این، کاملاً قابل تنظیم است تا با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد. به لطف یک کد کوتاه، به راحتی می توانید ورود به سیستم اجتماعی را به صفحه ورود، صفحه ثبت نام، بخش نظرات، نوار کناری خود از طریق یک ویجت یا هر جای دیگری اضافه کنید.

اما حتی با وجود همه این ویژگی‌ها، پیاده‌سازی و استفاده از Social Login توسط OneAll آسان است، شما باید در کمترین زمان از آن لذت ببرید. اوه، مبادا فراموش کنم، این افزونه یک دارد نسخه پریمیوم نیز، که گزینه‌های بیشتری را برای پیاده‌سازی لاگین اجتماعی مانند یک رئیس به شما ارائه می‌دهد.

10. WooSocial

افزایش عقب WooSocial است، یک افزونه نسبتا جدید در بازار. این یک افزونه ورود اجتماعی ساده است که توسط OriginalWeb ایجاد، نگهداری و پشتیبانی می شود. از آنجایی که در زمان نگارش یک افزونه جدید است، از نظر ویژگی‌ها و سهم بازار دارای پتانسیل رشد است.

ویژگی‌های کلیدی شامل پشتیبانی از 25 شبکه اجتماعی، 15 سبک دکمه ورود به سیستم اجتماعی، کد کوتاه، پشتیبانی از چندین زبان و مستندات عالی است تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

علاوه بر این، WooSocial به خوبی با WooCommerce بازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد فرآیند پرداخت را در فروشگاه آنلاین خود ساده کنید. علاوه بر این، با پلاگین ها و فریم ورک های محبوب دیگر مانند WPBakery Page Builder، Cornerstone و Bootstrap 4.X سازگار است.


ورود به سیستم اجتماعی به شما کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید و تبدیل‌ها را در سایت وردپرس خود بدون عرق کردن افزایش دهید. این یک راه حل ایده آل برای سایت های انجمن وردپرس، سایت های عضویت، دوره ها، انجمن ها و هر وب سایت دیگری است که به ثبت نام کاربر متکی است.

بهترین بخش این است که وردپرس گزینه های زیادی برای اضافه کردن لاگین های اجتماعی به وب سایت خود ارائه می دهد. چه یک افزونه ورود به سیستم اجتماعی وردپرس رایگان یا ممتاز را انتخاب کنید، همیشه به دنبال راه حلی بروید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. امیدواریم افزونه ورود به سیستم اجتماعی عالی را از لیست ما بیابید.

افزونه ورود اجتماعی وردپرس مورد علاقه شما کدام است؟ سوال یا پیشنهادی دارید؟ نظرات و بهترین ابزارهای ورود به سیستم اجتماعی را در نظرات به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل