انتشار وردپرس 4.3 و ویژگی های جدید

انتشار وردپرس 4.3 و ویژگی های جدید

هجدهم آگوست مبارک! مطمئنم نمی‌دانستید که امروز وقتی از خواب بیدار می‌شوید، روز هیجان‌انگیزی خواهد بود (البته اگر از وردپرس معتاد نباشید). نسخه 4.3 وردپرس با نام رمز “Billie” امروز حذف شد و دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید و فوق العاده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم!

ویژگی ها و گزینه های سفارشی ساز جدید

مطمئنم که همه شما سفارشی‌کننده تم زنده را که وردپرس در نسخه 3.4 معرفی کرده بود، می‌شناسید و دوست دارید – خوب، بهتر شده است. ویژگی‌های جدید و همچنین برخی از گزینه‌های قدیمی وجود دارد که همگی به سفارشی‌ساز آسان برای استفاده منتقل شده‌اند.

گزینه نماد سایت در سفارشی ساز وردپرس

آیکون‌های سایت (یا همان‌طور که برخی از شما ممکن است آن‌ها را فاویکون‌ها بنامید) به برگه «شناسه سایت» خودشان با Customizer اضافه شده‌اند. به سادگی تصویر خود را (لطفاً 512×512 پیکسل) آپلود کنید تا به عنوان نماد وب سایت خود در برگه ها و هنگام ذخیره در صفحه اصلی تلفن همراه استفاده شود. اوه، و عنوان و عنوان سایت شما را هم اکنون می توانید برای مدیریت آسان برند peasy در اینجا پیدا کنید.

منوها و مکان‌های منو در سفارشی‌ساز WordPress

منوها بخش کلیدی هر وب سایتی هستند – آنها به معنای واقعی کلمه راهی هستند که مهمانان در سایت شما حرکت می کنند. خوب، اکنون می‌توانید آن‌ها را از Customizer نیز مدیریت کنید. آنها درست مانند بخش منوهای قدیمی کار می کنند. فقط روی دکمه‌های «افزودن موارد» کلیک کنید تا پست‌ها، صفحات، دسته‌ها، پیوندهای سفارشی و موارد دیگر را انتخاب کنید تا به منوی خود اضافه کنید. همچنان می‌توانید موارد را بکشید و رها کنید تا آنها را مجدداً مرتب کنید و آنها را برای کشویی قرار دهید.

گذرواژه های جدید قوی تر (به طور پیش فرض)

گذرواژه‌های قوی یک ضرورت کلیدی امنیتی است. وقتی WordPress 3.7 این کار را آسان‌تر کرد، خوشحال شدیم ببینید آیا از یک رمز عبور قوی استفاده می کردید یا خیر، اما با این حال، ایجاد رمز عبور دیوانه شما آسان تر است. به سادگی به پروفایل کاربری خود بروید، به قسمت رمز عبور بروید و روی دکمه کلیک کنید تا رمز عبور جدید ایجاد شود. تا ده! رمز عبوری که شما (و هکرها) هرگز به خاطر نخواهید آورد 🙂

میانبرهای ویرایش سریع جدید پیشرفته

بعضی وقت‌ها در تنگنا هستید… یا شاید همیشه اینطور باشد. برای کمک به شما، وردپرس میانبرهای بسیار خوبی را برای سرعت بخشیدن به تولید محتوای شما ادغام کرده است. به عنوان مثال، اگر قبل از یک خط از متن با ## مانند این باشد:

و سپس روی enter کلیک کنید، اتفاقی جادویی رخ می دهد. ## شما آن خط متن را به عنوان H2 تبدیل می کند!

به طور جدی، جادوی خالص. در اینجا خلاصه ای سریع از برخی از میانبرهای جدید آمده است تا به شما کمک کند تبدیل شوید. کاربر قدرتمند وردپرس:

  • ## برای سرفصل های H2
  • ### برای سرفصل های H3
  • #### برای سرفصل های H4
  • ##### برای سرفصل های H5
  • ###### برای سرفصل های H6
  • * یا – برای لیست های گلوله دار
  • 1. یا 1) برای لیست های شماره گذاری شده
  • > برای نقل قول‌ها

نظرات در صفحات غیرفعال است

خوب، بیایید صادق باشیم، واقعاً می‌خواهید مردم روی چند صفحه نظر بگذارند؟ احتمالاً تعداد زیادی نیست – شما ترجیح می دهید مردم در مورد پست های وبلاگ خود نظر دهند. خوب اکنون لازم نیست نگران این موضوع باشید – نظرات و ردیابی ها/پینگ بک ها به طور خودکار در صفحات جدید غیرفعال می شوند. اگر می‌خواهید آنها را فعال کنید، کافی است کادر را علامت بزنید و صفحه خود را ذخیره کنید.

توجه: اگر به دلایلی متاباکس «بحث» را در زیر محتوای خود نمی‌بینید، آن را با کلیک کردن روی برگه «گزینه‌های صفحه» در گوشه سمت راست بالای صفحه فعال کنید. صفحه نمایش داده شده و کادر بحث را علامت بزنید.

لینک ویرایش جدید در پست ها و صفحات

WordPress همه چیز در مورد ساده بودن است، بنابراین آنها پیش رفته اند و پیوند “ویرایش” را به پست ها و صفحات اضافه کرده اند تا مدیریت زمان خود را برای شما آسان تر کنند. به این ترتیب، اگر خواننده‌ای برای شما پیوندی به اشتباه تایپی ارسال کند، لازم نیست همه پست‌های خود را جستجو کنید تا پست مورد نیاز خود را پیدا کنید. فقط روی پیوند “ویرایش” کلیک کنید تا فوراً به ویرایشگر پشتیبان آن پست خاص منتقل شود.

موارد جدید بیشتر برای دوست داشتن

به نظر نمی رسد که اطلاعات تجاری به نظر برسد، اما صبر کنید – موارد بیشتری وجود دارد! پیشرفت‌های دیگر عبارتند از تغییراتی در ظاهر مدیر (به عنوان مثال تگ‌های هدر به‌روزرسانی شدند)، Singular.php به عنوان یک الگوی صفحه جدید معرفی شد، تعداد زیادی به‌روزرسانی برای چند سایت وجود داشت، کمی پاک‌سازی انجام شد (کدهای قدیمی برای نسخه‌های قبلی موضوع قبلی و نوشتن بدون حواس‌پرتی حذف شدند) و تغییرات دیگر برای برنامه‌نویس‌ها (مانند منسوخ شدن سازنده‌های سبک PHP4، محدودیت‌های get_transient()، تغییرات API، و غیره).

در حال تکمیل

مطمئنم چیزی را از دست داده ام، بنابراین رسمی را بررسی کنید انتشار وردپرس پست و WordPress 4.3 Core< صفحه /a> برای دیدن موارد دیگری که اضافه شده است. به ما اطلاع دهید که برای کدام ویژگی‌ها یا ویژگی‌هایی که مورد علاقه شما نیستید. فقط یک نظر در زیر بنویسید!

خروج از نسخه موبایل