انتشار خودکار پست ها در شبکه های اجتماعی با اسنپ

انتشار خودکار پست ها در شبکه های اجتماعی با اسنپ

به طور کلی پذیرفته شده است که رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای آنلاین شما ضروری هستند. با این حال، هر بار که یک پست جدید ایجاد می کنید، به روز رسانی دستی تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود می تواند خسته کننده باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که سایت وردپرس شما روزانه مقالات متعددی را ارائه دهد. خوشبختانه، یک افزونه برای خودکارسازی این فرآیند وجود دارد.

اجتماعی Poster Auto-Networks (SNAP) ابزاری است که شما را از کار دشوار و وقت گیر ارسال آخرین پیوندهای خود به کانال های رسانه های اجتماعی مختلف که استفاده می کنید رها می کند. این به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین دوستان برای هر وبلاگ نویسی است که ادعا می کند در رسانه های اجتماعی باهوش است. در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های SNAP و نحوه پیکربندی افزونه برای بهترین نتایج را پوشش می‌دهیم.

بک لینک ها زیبا هستند

اگر با تکنیک های اولیه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آشنا هستید، همیشه به دنبال بک لینک هستید. اینها لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر به سایت شما باز می گردند. آنها ارزشمند هستند، زیرا، به عبارت ساده، هرچه در معرض دید آنلاین شما بیشتر باشد، احتمال کلیک‌ها بیشتر می‌شود.

در حالی که نگرانی هایی وجود دارد که بک لینک ها از وب سایت های رسانه های اجتماعی به رتبه بندی های جستجو بی ربط هستند، شکی نیست که هنوز برای انسان قابل مشاهده هستند . در هر صورت، داشتن بک لینک‌های متنوعی از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی متعدد به وب‌سایتتان ضرری ندارد و تقریباً مطمئناً کمک خواهد کرد.

در حالی که ممکن است سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برای رتبه‌بندی شما اهمیت چندانی نداشته باشند، سایت‌های به اصطلاح وب 2.0، تا زمان نوشتن این مقاله، ابزاری هستند که اغلب توسط متخصصان سئو برای بهبود رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌شوند. اینها شامل سایت هایی مانند Tumblr، WordPress، LiveJournal، و Blogger و سایر موارد می شود.

خبر خوب اینجاست: SNAP از سایت های وب 2.0 و همچنین سایت های رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند. همچنین به همین دلیل است که SNAP برای افرادی که علاقه مند به ایجاد یک حضور آنلاین پررونق هستند بسیار قدرتمند است. ایجاد بک لینک را برای شما خودکار می کند، از جمله افزودن آن پیوندها به کانال های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب و سایت های وب 2.0. به طور خلاصه، می‌توانید از SNAP استفاده کنید تا سایت خود را برای ربات‌های موتورهای جستجو و انسان‌ها بیشتر نمایان کنید.

ویژگی های SNAP

< img decoding="async" class="aligncenter wp-image-35863 size-full" src="https://www.wpexplorer.com/wp-content/uploads/snap5.png" alt="snap" width=" 1500" height="488"/>

SNAP طوری کار می کند که به محض اینکه انتشار پست خود را تمام کردید، در پشت صحنه برای دسترسی به حساب های رسانه های اجتماعی و Web 2.0 برگزیده شما و انجام به روز رسانی ها برای شما کار می کند. پیوندی را که به تازگی ایجاد کرده‌اید با یک متن مناسب، معمولاً عنوان و/یا گزیده‌ای که اساساً سرفصل مقاله است، یا به تعداد کلمات آن که سایت اجازه می‌دهد، پست می‌کند. البته، برای سایت هایی که یک تصویر ضمانت شده است (مانند فیس بوک)، می توانید انتظار داشته باشید که تصویر برجسته شما نیز همراه با به روز رسانی ظاهر شود.

در حال حاضر 27 شبکه مختلف پشتیبانی شده وجود دارد، یک لیست کامل در سایت دانلود افزونه موجود است. شما با SNAP محدود به حداکثر تعداد حساب ها نیستید. به عبارت دیگر، اگر یک حساب توییتر شخصی و حرفه ای دارید، می توانید SNAP را برای انتشار در هر دو حساب پیکربندی کنید.

پیکربندی SNAP

پیکربندی SNAP در زیر گزینه تنظیمات در منوی پیمایش سمت چپ کنسول مدیریتی شما ظاهر می‌شود. هنگامی که در صفحه پیکربندی هستید، تصمیم می گیرید که کدام حساب ها را می خواهید اضافه کنید. در زیر، می‌توانید فهرستی از حساب‌های انتخاب شده برای نصب خاص SNAP را ببینید.

برای هر حساب، اطلاعات خاصی مانند نشانی اینترنتی حساب، نام کاربری و اطلاعات کاربری را اضافه می‌کنید. لازم به ذکر است که پیکربندی برخی از این حساب ها نیاز به استفاده از یک کلید API دارد. بازیابی آن کلید API مستلزم کمی تلاش از جانب شما است، اما دستورالعمل های پلاگین برای انجام این کار کاملاً واضح است.

برای هر حساب، همچنین باید نحوه نمایش پست در به‌روزرسانی را مشخص کنید. این کار را با کمک برچسب‌های خود توضیحی ارائه شده توسط SNAP انجام می‌دهید. برای مثال، با حساب Diigo زیر، می توانید آن پست را مشاهده کنید عنوان با عنوان پست وردپرس (“%TITLE%”) مطابقت دارد. متن پست با گزیده پست وردپرس مطابقت دارد (“%EXCERPT%”). آن گزیده با منطق قالب وردپرس شما برای نمایش گزیده ها مطابقت دارد. در اینجا چند تگ دیگر وجود دارد که SNAP از آنها پشتیبانی می کند:

  • %URL% – URL پست.
  • %SURL% –  URL کوتاه شده پست.
  • %IMG% – نشانی اینترنتی تصویر برجسته.
  • %RAWEXCERPT% – گزیده پست (همانطور که تایپ شده است).
  • %ANNOUNCE% – متن تا برچسب یا N کلمه اول پست.
  • %FULLTEXT% – متن (متن) پست پردازش شده.
  • %RAWTEXT% – متن (متن) پست همانطور که تایپ شده است.
  • %ORID% – شناسه اصلی. شناسه پست برای وردپرس.
  • %TAGS% – برچسب‌های پست.
  • %CATS% – دسته‌های پست.
  • %HTAGS% – پست‌ها به عنوان هشتگ برچسب‌گذاری می‌شوند.
  • %HCATS% – دسته‌های پست به عنوان هشتگ.
  • %AUTHORNAME% – نام نویسنده.
  • %AUTHORTWNAME% – نام کاربری Twitter از تنظیمات کاربر (نویسنده).
  • %SITENAME% – نام وبلاگ/سایت.
  • %CF-CustomFieldName% – محتویات فیلد سفارشی با نام مشخص شده.
  • %CT-CustomTaxonomyName% – لیستی از طبقه بندی های سفارشی مرتبط با پست.
  • %HCT-CustomTaxonomyName% – فهرست طبقه بندی های سفارشی مرتبط با پست به عنوان هشتگ.

حتماً برچسب صحیح را برای سایت صحیح انتخاب کنید. برای مثال، احتمالاً نمی‌خواهید از %FULLTEXT% برای یک توییت استفاده کنید زیرا توییت‌ها به 140 کاراکتر محدود می‌شوند.

SNAP همچنین در مورد نحوه اضافه شدن پست‌های شما در سایت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی انعطاف‌پذیری را برای شما فراهم می‌کند. به طور معمول، تنظیمات جهانی را که به عنوان پیش فرض در نظر گرفته می شوند، تعریف می کنید. سپس، این گزینه را دارید که هنگام ویرایش پست خود، آن تنظیمات را لغو کنید. کنسول مدیریت SNAP را می‌بینید که درست در زیر ویرایشگر متن بصری اضافه شده است و می‌توانید همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، تغییرات مناسب را برای لغو پیش‌فرض‌ها در آنجا اعمال کنید.

هیچ چیزی را رسانه های اجتماعی بیشتر از URL های کوتاه شده دوست ندارند، به خصوص در سایت های میکروبلاگینگ مانند توییتر. خوشبختانه، SNAP URL طولانی (احتمالا) شما را که از عنوان پست شما ساخته شده است کوتاه می کند. شما می توانید یک کوتاه کننده URL را از bit.ly انتخاب کنید، goog.gl، شما، یا حتی کوتاه کننده URL داخلی وردپرس که کمتر شناخته شده است.

ویژگی های Premium SNAP

مانند سایر افزونه‌های وردپرس، اسنپ هم به‌عنوان نسخه رایگان و هم نسخه پرمیوم ارائه می‌شود که SNAP Pro. نسخه پریمیوم مجموعه ویژگی غنی‌تری را با قیمت ۴۹.۹۵ دلار برای یک سایت و ۹۹.۹۵ دلار برای چندین سایت ارائه می‌کند.

برای شروع، SNAP Pro از Google+ و هم پشتیبانی می‌کند Pinterest. این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند که املاک و مستغلات اصلی در بازاریابی دیجیتال هستند، بنابراین وبلاگ نویسان جدی در مورد بیانیه آنلاین باید سرمایه‌گذاری در نسخه پریمیوم را تنها به همین دلیل در نظر بگیرند.

همچنین، SNAP Pro به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از ویژگی WP-Cron نصب وردپرس خود، پیکربندی کنید که پست‌های شما در سایت‌های مختلف شما منتشر شوند. این بدان معناست که اگر تعداد زیادی پست در یک زمان منتشر می‌شوید، می‌توانید به‌روزرسانی‌های مناسب را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور هم‌زمان با حجم زیادی از به‌روزرسانی‌ها، دوستان/فالوورهای خود را غرق نکنید. SNAP همچنین به شما این امکان را می دهد که حداکثر محدودیت روزانه برای تعداد پست هایی که در سایت های انتخابی خود منتشر می کنید تعیین کنید.

اگر واقعاً از برنامه پست خود آگاه هستید، SNAP Pro همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ارسال خودکار خود را به روزهای خاصی از هفته و زمان‌های خاص محدود کنید. اگر تحلیل‌های خاصی را دنبال می‌کنید که بهترین زمان برای پست کردن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خاص را به شما توصیه می‌کنند، مفید است.

نسخه ممتاز SNAP همچنین از Reddit پشتیبانی می‌کند. با این حال مراقب سوء استفاده از Reddit باشید. آن سایت به دلیل آسیب رساندن به هرزنامه‌ها با “ممنوعیت سایه” معروف است – ممنوعیتی که به نظر ممنوع نیست. به عبارت دیگر، شما می توانید به طور معمول پست و نظر دهید، فقط این است که هیچ کس دیگری نمی تواند آنچه را که شما پست می کنید ببیند. SNAP Pro همچنین پشتیبانی بهتر LinkedIn را ارائه می دهد. با نسخه رایگان، می توانید به صفحه نمایه خود پست کنید. با این حال، با نسخه پریمیوم، می توانید به صفحه شرکت خود پست کنید.

پيچيدن آن

SNAP یک افزونه قدرتمند است که نه تنها این پتانسیل را دارد که رتبه‌بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد، بلکه محتوای شما را برای افرادی که در رسانه‌های اجتماعی مختلف و سایت‌های وب 2.0 مرور می‌کنند قابل مشاهده‌تر می‌کند. این یک ابزار عالی برای هر وبلاگ نویس حرفه ای است که زمان زیادی را صرف کپی و چسباندن پیوندها و گزیده هایی به سایت های دیگر برای اهداف تبلیغاتی می کند.

چگونه دوست دارید برای آخرین پست های خود بک لینک ایجاد کنید؟ آیا از یک راه حل خودکار استفاده می کنید یا آن را به صورت دستی انجام می دهید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل