10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد

من همیشه از طرفداران کارهای شگفت انگیز وردپرس بوده ام. تقریباً در هر سرمایه گذاری آنلاینی که انجام می دهم، کورکورانه از وردپرس به عنوان راه حل شماره یک خود استفاده کرده ام. بنابراین بیایید نگاهی به چند مورد از بسیاری از کارهایی که وردپرس می تواند برای شما (و مشتریانتان) انجام دهد بیاندازیم.

1. یک فروشگاه آنلاین با وردپرس

بسازید

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 12

یک بار مشتری پرسید – “سلام، من به وردپرس نیاز ندارم، چرا از یک نرم افزار تجارت الکترونیک اختصاصی استفاده نمی کنم؟” مشتری من (یک جنتلمن شکاک) کاملاً از وردپرس آگاه نبود. با استفاده از این موقعیت، به سرعت WooCommerce را باز کردم و پرسیدم – «در مورد این چطور، فکر می‌کنید این کار می‌کند؟»

«عالی است! قیمت این چقدر است؟” بنابراین من به او پاسخ دادم، “هیچی!”  (خب، البته بدون در نظر گرفتن هزینه های میزبانی!)

ووکامرس یکی از بازیگران اصلی در صنعت تجارت الکترونیک وردپرس است. پلاگین اصلی آنها رایگان است و دارای ویژگی های اساسی لازم برای حفظ یک فروشگاه تجارت الکترونیکی سطح ورودی است. اگر فکر کنید مانند اکثر افزونه‌های «رایگان» وردپرس، WooCommerce ویژگی‌های لازم را پشت یک کمد «پریمیوم» قفل می‌کند، اشتباه می‌کنید.

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 13

در واقع هیچ نسخه پریمیوم افزونه وجود ندارد. آن‌ها مجموعه‌ای از افزونه‌های بسیار چشمگیر دارند که از طریق آن درآمدزایی می‌کنند. آنها همچنین از افزونه های WooCommerce پشتیبانی می کنند. حتی می‌توانید یک توسعه‌دهنده استخدام کنید تا یک افزونه WooCommerce مخصوص کسب و کار شما بسازد.

دیگر افزونه های تجارت الکترونیک عالی را می توانید در لیست پیشنهادی ما پیدا کنید بهترین افزونه های وردپرس تجارت الکترونیک.

2. یک Job Board

ایجاد کنید

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 14

یکی از به یاد ماندنی‌ترین سخنرانی‌های کالج چیزی شبیه به این بود – “شما باید آرزو داشته باشید که کار بدهید و نه جوینده.” این جرقه آتش کارآفرینی را زد که در درون ما موج می زد.

فکرش را بکنید، افرادی مانند ما – فریلنسرها، وبلاگ نویسان، طراحان، کپی رایترها و غیره همگی کارآفرینان فردی هستند. آیا تا به حال خواسته اید یک تابلوی کار واقعی در وبلاگ خود ایجاد کنید؟ مانند آنچه از ProBlogger در اینجا فهرستی از موضوعات تابلوی شغلی وردپرس وجود دارد که به شما کمک می‌کند ظرف چند ساعت راه‌اندازی کنید:

  1. Jobify (69 دلار)
  2. هیئت شغلی Templatic (59 دلار)
  3. JobEngine (89$)

اگر به دنبال یک رویکرد مبتنی بر پلاگین هستید، WP Job Manager< /a>. هزاران افزونه عالی برای گزینه‌های حتی بیشتر برای کاریابی، مانند ادغام WooCommerce برای لیست‌های پولی، مدیر رزومه برای آپلود آسان رزومه، هشدارهای شغلی جدید روزانه یا هفتگی و موارد دیگر وجود دارد.

نشانگرهای کلی:

  • قبل از راه‌اندازی هیئت شغلی، مطمئن شوید که مخاطبان قابل توجهی در ژانر خود ایجاد کرده‌اید. ProBlogger یکی از محبوب ترین وبلاگ های “وبلاگینگ” در این سیاره است. اگر فکر می کنید می توانید چند هزار بازدید کننده در ماه داشته باشید و با هیئت شغلی خود شروع کنید، ناامید خواهید شد.
  • از طرف دیگر، این افزونه‌های تابلوی شغلی می‌توانند هنگام پست کردن مشاغل برای وبلاگ خود (مانند ویراستاران پولی، کپی‌نویس‌ها، طراحان و غیره) بسیار مفید باشند
  • بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند پورتفولیو و فرصت های شغلی خود را جدا نگه دارند. آنها پیوندی را در پاورقی خود یا در بالای صفحه ارسال می کنند و اعلام می کنند که افتتاحیه دارند.
  • صفحه کار واقعی یا به برخی از نرم افزارهای هیئت شغلی مانند Resumator برون سپاری می شود، یا به عنوان یک صفحه شغلی داخلی در یک URL یا زیر دامنه متفاوت تنظیم می شود. چیزی شبیه jobs.company.com.
  • برای این رویکرد، یک تم مبتنی بر تابلوی کار وردپرس بهترین کار را دارد – اما به دلیل انواع پست‌های پیچیده و همه، کمی گران هستند.
  • اما، اگر نصب جداگانه نمی‌خواهید، می‌توانید به دنبال یک راه‌حل مبتنی بر افزونه بروید.

3. چند سایت وردپرس

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 15

WordPress Multisite یکی از بهترین (اگر نه بهترین ) ویژگی های وردپرس است. به زبان ساده، به شما این امکان را می دهد که شبکه ای از وب سایت های وردپرس را از یک نصب اصلی وردپرس ایجاد کنید. این ایده از مفهوم وبلاگ های شبکه ای نشات گرفته است. این یک مثال سریع است:

بگویید که می خواهید وبلاگی راه اندازی کنید که سه دسته اصلی را پوشش می دهد – کتاب ها، کمیک ها و شعرها. اما تیم شما ایده های بسیار متفاوتی برای ساختار، طراحی و چیدمان هر یک از آن سایت ها دارد. با این حال، جنبه‌های دیگر مانند اقدامات امنیتی و سیاست‌های عمومی در سراسر سایت مشترک هستند. در چنین حالتی، بهترین راه حل شما ایجاد سه وب سایت مختلف است – یعنی سه نصب مختلف وردپرس، که در زیر یک سایت وردپرس قرار دارند. این به شما امکان کنترل مدیریتی بر روی سایت خود را می دهد و در عین حال اختیار خود را حفظ می کند.

می توانید با افزودن خط زیر به فایل wp-config.php خود، چند سایت وردپرس را فعال کنید:

/* چند سایت */
define('WP_ALLOW_MULTISITE'، true);

از اینجا به بعد، راهنمای راه اندازی چند سایت وردپرس، یا دستورالعمل‌های کدکس برای تسویه حساب.

4. ایجاد یک انجمن

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 16

با افزونه وردپرس bbPress ایجاد یک انجمن وردپرس کاملاً ویژه و یکپارچه کار ساده ای است. این افزونه توسط Automattic – شرکت سازنده وردپرس – توسعه و نگهداری می شود. بنابراین از نظر قابلیت اطمینان و امنیت – شما بسیار ایمن هستید. در اینجا نگاهی گذرا به ویژگی‌های bbPress داریم:

ویژگی ها:

  • چند دسته بندی انجمن ایجاد کنید
  • پاسخ به موضوعات جداگانه
  • پشتیبانی از کدهای کوتاه و ویجت های خاص bbPress
  • تقویت تعامل کاربر با برنامه‌های افزودنی مانند bbPress Notify که هنگام ارسال موضوعات و/یا پاسخ‌های جدید، اعلان‌های ایمیل را برای کاربران ارسال می‌کند. و
  • GD bbPress Toolsکه پشتیبانی از BBCode، امضای کاربر، نقل قول در پاسخ و چند ویژگی دیگر را اضافه می‌کند – درست مانند یک نرم‌افزار انجمن کامل.

اوه، و با تم کل وردپرس قدرتمند سازگار است – بنابراین می‌توانید صفحات سفارشی را برای انجمن عالی خود ایجاد کنید. . افزونه های دیگری که به شما در ایجاد یک انجمن با استفاده از وردپرس کمک می کنند عبارتند از CM Answers و AnsPress.

5. ایجاد یک شبکه اجتماعی

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 17

اگر به دنبال ایجاد فیس بوک بعدی با استفاده از وردپرس به عنوان یک پلتفرم هستید – احتمالاً باید به پزشک مراجعه کنید. شوخی کردم اما به طور جدی، من آرزوهای شما را تحسین می کنم، اما اگر چارچوبی جایگزین برای ساختن فیس بوک بعدی در نظر بگیرید، تلاش شما بسیار موثرتر خواهد بود.

برای دیگرانی که می‌خواهند یک شبکه اجتماعی داخلی برای گروه‌های دانشگاهی، تیم‌ها یا شرکت خود ایجاد کنند – BuddyPress پاسخ شماست. علاوه بر این – حتی یک بخش اختصاصی Themeforest برای موضوعات BuddyPress وجود دارد.

6. صفحات فرود DIY

ایجاد کنید

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 18

همانطور که ممکن است بدانید صفحات فرود برای رشد کسب و کار بسیار ضروری هستند – به خصوص کسب و کارهای آنلاین. صفحات فرود با طراحی خوب می توانند یک بازدیدکننده معمولی را به مشتری پولی تبدیل کنند. اما این به آن راحتی که به نظر می رسد نیست. ساخت صفحه فرود به طور مداوم در حال تکامل پردازش شما باید از چندین ویژگی مراقبت کنید و نگاه کنید که بازدیدکننده شما چگونه به آنها واکنش نشان می دهد.

از آنجایی که اکثر وبلاگ‌ها در اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند، طراحی صفحات فرود زیبا هرگز با افزونه‌هایی مانند OptimizePress آسان‌تر نبوده است. یا Thrive Architect. با یک افزونه صفحه فرود وردپرس خوب، می توانید چندین مورد را ایجاد و ردیابی کنید. صفحات فرود برای وب سایت شما.

7. یک وب سایت چند زبانه بسازید

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 19

وردپرس به شما کمک می کند نسخه های چند زبانه محتوای وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید. این به ویژه برای مشاغل جهانی که وردپرس را به عنوان پلتفرم CMS خود انتخاب کرده اند مفید است. دو روش مجزا برای ترجمه وردپرس و ایجاد یک وب سایت چند زبانه وجود دارد.

7.1 مترجم استخدام کنید

این روش گران‌تر است، اما تقریباً همیشه کیفیت بهتری را در مقایسه با ترجمه ماشینی تضمین می‌کند. برای این کار می توانید از افزونه های زیر استفاده کنید:

من افزونه وردپرس Polylang را توصیه می‌کنم زیرا نسخه‌های چند زبانه پست‌ها و صفحات شما و سایر عناصر از جمله قالب‌های تاریخ منطقه‌ای، دسته‌ها، برچسب‌ها و طبقه‌بندی‌های سفارشی را مدیریت می‌کند.

7.2 ترجمه ماشینی

این روش سریعتر است و یک پنی برای شما هزینه ندارد. با این حال، از جنبه منفی، کیفیت متن ترجمه شده ضعیف تر از آن چیزی است که هنگام استخدام مترجم به دست می آورید. با این حال، به لطف تحقیقات ترسناک پردازش زبان طبیعی (NLP) گوگل، این می تواند در دهه آینده تغییر کند.

افزونه ها:

این افزونه‌ها برای تبدیل مقالات سایت شما به API مترجم زبان Google/Bing متصل می‌شوند. اگر راه اندازی چند سایت وردپرس را اجرا می کنید و برای هر سایت نیاز دارید، WPML افزونه ای برای شماست. این یک پلاگین مخفی است که از ویژگی های اولیه ترجمه، ترجمه تجارت الکترونیکی پشتیبانی می کند و پیوست های فایل مجزا را برای هر زبان مدیریت می کند.

8. امنیت درجه یک

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 20

من همیشه یک قانون در مورد امنیت داشتم – پیشگیری بهتر از درمان است. برای کسانی از شما که خیلی دیر کرده اید، باید مبلغ قابل توجهی را برای بازیابی از یک سایت هک شده هزینه کنید. من به شما توصیه می کنم که این را به عنوان یک پروژه DIY نگیرید و از کمک حرفه ای کمک بگیرید – زیرا راه های بی شماری برای اشتباه کردن وجود دارد.

  • وردپرس پیرو سرسخت قانون اول است. به همین دلیل است که اقدامات امنیتی مختلفی را اجرا می کند و هر از چند گاهی به روز رسانی های امنیتی مهم و حیاتی را منتشر می کند. به همین دلیل است که قانون شماره ۱ این است که همیشه به آخرین نسخه وردپرس به‌روزرسانی شود.
  • بیشتر سایت های وردپرس (از جمله سایت های مدیریت شده) به لطف ویژگی “به روز رسانی خودکار” به طور خودکار به آخرین نسخه به روز می شوند. بقیه باید به صورت دستی توسط مدیر به روز شود.
  • وقتی در یک محیط میزبانی مشترک هستید، با نقص های امنیتی ناشناخته مختلفی احاطه می شوید. به عنوان یک اقدام متقابل، باید یک افزونه امنیتی مانند Solid Security یا Sucuri.
  • در نهایت، اگر می‌خواهید از دردسرهای میزبانی و امنیتی رها شوید، باید میزبانی مدیریت شده وردپرس مانند WPEngine.

9. بازاریابی ایمیلی پیشرفته

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 21

همانطور که می دانیم

بازاریابی ایمیل یکی از روش های همیشه سبز است تولید ترافیک این مانند یک منبع ترافیک درخواستی است که به طور خاص در سایت شما تنظیم شده است – مشتاق شنیدن از شما. با این حال، برای اینکه بازاریابی ایمیلی کار کند، ابتدا باید ایمیل ها را جمع آوری کنید. اینجاست که وردپرس به کار می آید.

با افزونه هایی مانند OptinMonster و Bloom، می توانید تعداد مشترکین خود را افزایش دهید. OptinMonster یک کادر پاپ آپ اشتراک خبرنامه را در صفحه بازدیدکنندگان شما نمایش می دهد، درست مانند آنها:

  • سایت خود را وارد کنید
  • سایت خود را ترک کنید – به این فناوری “خروج با هدف” می گویند

همچنین می‌توانید جعبه‌های اشتراک ایمیل را در مکان‌های مختلف سایت خود قرار دهید – از جمله نوار کناری، بعد از هر پست یا پاپ آپ ساده. WordPress.com همچنین به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل را از کاربران خود جمع آوری کنید. پس از انتشار یک پست جدید، یک ایمیل برای همه مشترکین شما ارسال می شود.

10. انعطاف پذیری طراحی وب سایت

10 کاری که وردپرس می تواند انجام دهد 22

تا حد زیادی این ویژگی وردپرس مورد علاقه من است. شما واقعاً می توانید هر چیزی را با وردپرس ایجاد کنید. مهم نیست که به چه چیزی نیاز دارید، یک افزونه یا طرح زمینه برای کمک به شروع کار شما وجود دارد. آیا می خواهید یک فهرست فهرست جامع برای شهر خود ایجاد کنید؟ طرح زمینه دایرکتوری را با نام مناسب بررسی کنید. آیا نیاز به افزودن دستور العمل به وبلاگ خود دارید؟ ساده – سازنده دستور پخت پخته شده فقط افزونه ای برای شماست.

و اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، تم‌هایی برای آن نیز وجود دارد! فقط آنچه را که ما فکر می‌کنیم بهترین تم وردپرس تا کنون را انتخاب کنید – Total، یا هر یک از چند منظوره محبوب دیگر تم‌هایی که با صفحه‌ساز قدرتمند ارائه می‌شوند. با اینها می‌توانید وب‌سایت‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد ایجاد کنید – همه از یک موضوع.


امیدوارم از این لیست از 10 کاری که می توانید با وردپرس انجام دهید لذت برده باشید. برای چه کاری از وردپرس استفاده کرده اید؟ اگر چیزی دارید که فکر می کنید باید در این لیست گنجانده شود – به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل