یک وبلاگ ساده با قالب وردپرس رایگان صفر بسازید

یک وبلاگ ساده با قالب وردپرس رایگان صفر بسازید

اگر قصد راه‌اندازی یک وبلاگ را داشتید، ما اینجا هستیم تا بگوییم فقط این کار را انجام دهید. بهتر است، امروز آن را انجام دهید. منتظر چی هستی؟ وردپرس بهترین راه برای ساختن یک وبلاگ است، و از آنجایی که ما شما را بسیار دوست داریم، پوسته وردپرس صفر برتر ما اکنون رایگان است! بنابراین، وبلاگ شما مانند یک میلیون دلار به نظر می رسد، در صورتی که واقعاً فقط چند دلار خرج کنید. پس بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: بسته میزبانی خود را انتخاب کنید

قبل از اینکه بتوانید پست ها و صفحات زیبای خود را ایجاد کنید، به جایی برای میزبانی وبلاگ خود نیاز دارید. گزینه‌های میزبانی زیادی وجود دارد، اما ما تعدادی از موارد دلخواه خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا زمینه را محدود کنید.

ابتدا، اگر به بودجه خود توجه دارید، یکی از بهترین گزینه های میزبانی مقرون به صرفه، یک برنامه مشترک از Bluehost است. این طرح مشترک با شروع فقط 2.95 دلار در ماه، برای وبلاگ های کاملاً جدید که نیازی به منابع زیادی ندارند عالی است. بهتر از همه، این طرح با یک نام دامنه رایگان (بنابراین نیازی به خرید آن از جای دیگر ندارید) و پیشنهادهای بازاریابی تبلیغاتی 50 دلاری برای کمک به راه‌اندازی وبلاگ جدید شما ارائه می‌شود.

درباره Bluehost بیشتر بیاموزید

در مرحله بعد، اگر چند دلار دیگر برای ذخیره دارید، Flywheel یک برنامه میزبانی مدیریت شده عالی برای وبلاگ های وردپرس ارائه می دهد. با 14 دلار در ماه، میزبانی وردپرس کاملاً مدیریت شده (به این معنی که آنها سرور و نصب وردپرس شما را مدیریت می‌کنند)، سایت‌های آزمایشی رایگان، حافظه پنهان داخلی برای زمان بارگذاری سریع‌تر صفحه، پشتیبان‌گیری خودکار وب‌سایت و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. نگاهی به بررسی میزبانی وردپرس Flywheel اگر می خواهید بیشتر بیاموزید.

درباره فلایویل بیشتر بیاموزید

آخرین کار WPEngine است، ما همان چیزی هستیم که از آن استفاده می کنیم و در WPExplorer کاملاً دوستش داریم. WPEngine از 29 دلار در ماه شروع می شود، که ممکن است در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد، اما از تجربه می توانیم بگوییم که این پول به خوبی خرج شده است. پشتیبانی و میزبانی هر دو بسیار سریع و کارآمد هستند، و از آنجایی که WPEngine نصب وردپرس شما را مدیریت می‌کند، می‌توانید از به روز بودن وب‌سایت خود راحت باشید. بررسی میزبانی WPEngine ما را بررسی کنید تا ببینید این میزبان درجه یک چه چیز دیگری ارائه می دهد.< /p>

درباره WPEngine بیشتر بدانید

مرحله 2: وردپرس را نصب کنید

بسیار خوب، اگر با یک برنامه میزبانی مشترک پیش رفته باشید، این واقعاً تنها یک مرحله است. میزبانی مدیریت شده وردپرس، وردپرس را برای شما از قبل نصب می کند، پس ادامه دهید و به مرحله 3 بروید. برای کسانی که از هاست اشتراکی استفاده می کنید، باید وارد سیستم شوید و از نصب وردپرس 1 کلیکی استفاده کنید که اساساً هر میزبان مشترک اکنون از آن استفاده می کند. به سادگی دستورالعمل های روی صفحه میزبان خود را دنبال کنید، چند دقیقه صبر کنید تا سرور خودش را راه اندازی کند، و سپس آماده رفتن هستید! به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این راهنمای شروع به کار با وبلاگ نویسی دستورالعمل های دقیق تری برای راه اندازی Bluehost دارد. اکنون، برای بخش سرگرم کننده!

مرحله 3: قالب وردپرس رایگان Zero را دانلود کنید

خب فکر می‌کنم می‌توانید از هر تم رایگان یا ممتازی استفاده کنید، اما تم شگفت‌انگیز Zero ما یک تم وبلاگ‌نویسی قدرتمند با ویجت‌های سفارشی، یک پیمایش نوار کناری دوست‌داشتنی، تعداد زیادی قالب پست سفارشی، گزینه‌های رنگی نامحدود از طریق سفارشی‌کننده تم است. پشتیبانی RTL، فایل‌های ترجمه و موارد دیگر – همه به صورت رایگان!

بنابراین، برای تقویت تم Zero ابتدا باید آن را از صفحه تم. اکنون که فایل فشرده را دارید، وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به Appearance > Themes > Add New بروید. فایل زیپ Zero را انتخاب کنید سپس آن را فعال کنید. اوه هی نگاه کنید، اکنون وب سایت شما عالی به نظر می رسد و حتی یک سکه هم برای شما هزینه نداشت.

هنگام راه‌اندازی به یک مانع برخورد می‌کنید؟ Zero دارای اسناد آنلاین قابل پیگیری آسانی است که هر زمان که در طول مسیر به کمک نیاز داشتید می توانید به آنها مراجعه کنید.

مرحله 4: استایل، افزونه‌ها و محتوا

سفارشی کردن Zero آسان است، زیرا از Customizer WordPress برای همه گزینه های خود استفاده می کند. فقط Customizer (که در زیر بخش Appearance در داشبورد وردپرس شما قرار دارد) را باز کنید و از گزینه‌های موجود در برگه Styling برای ایجاد یک سایت سفارشی استفاده کنید. پس از آن، فراموش نکنید که منوهای خود را تنظیم کنید، تعدادی ویجت اضافه کنید و شروع به ایجاد محتوای خود کنید!

قبل از اینکه وبلاگ خود را به طور رسمی راه اندازی کنید، ممکن است بخواهید برخی از افزونه ها را نیز در نظر بگیرید. مطمئناً شما احتمالاً «همه چیز به جز سینک آشپزخانه» را می خواهید افزونه Jetpack< /a>، که می‌تواند کارهای سرگرم‌کننده زیادی مانند پست‌های مرتبط، اشتراک‌گذاری اجتماعی، آمار وب‌سایت، محدود کردن تلاش‌ها برای ورود به سیستم، چرخ فلک‌های تصویر، ویجت‌های اضافی و هزاران چیز دیگر انجام دهد. اما علاوه بر آن، به معنای واقعی کلمه هزاران افزونه برای انتخاب وجود دارد (رایگان و ممتاز).

همین، پس تبریک می‌گوییم، تا الان باید یک وبلاگ زیبا داشته باشید! و آیا خوشحال نیستید که بالاخره این کار را انجام دادید؟ اوه، و من مطمئن هستم که شما به تم وردپرس freemium خود علاقه دارید، بنابراین مطمئن شوید که این موضوع را منتشر کرده و روی یکی (یا همه) آن دکمه های اشتراک گذاری کلیک کنید. آیا نمی خواهید دوستان شما نیز وبلاگ های عالی داشته باشند؟

به شما – وبلاگ‌های خود را به ما نشان دهید!

اگر دنبال کرده اید و از تم Zero استفاده می کنید، پیوندی را به وبلاگ خود در زیر به اشتراک بگذارید! ما دوست داریم آنچه را که ایجاد کرده‌اید ببینیم و به سایر وبلاگ‌نویسان جدید نشان دهیم که با WordPress و طرح زمینه صفر هزینه صفر چه چیزی ممکن است.

خروج از نسخه موبایل