فروشگاه های تم یا Themeforest: قالب های وردپرس خود را از کجا باید خریداری کنید؟

فروشگاه های تم یا Themeforest: قالب های وردپرس خود را از کجا باید خریداری کنید؟

بنابراین شما به دنبال یک تم جدید وردپرس هستید. این احتمال وجود دارد که از تعداد زیاد سایت‌ها در بازار و مجموعه گیج‌کننده تم‌ها ناامید شده باشید. از کجا شروع کنیم؟

آرام باشید زیرا ما کار سختی را برای محدود کردن انتخاب‌های شما انجام داده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا تصمیمی آگاهانه در مورد خرید قالب وردپرس خود بگیرید. عوامل زیادی در اینجا نقش دارند و ما شما را از طریق همه آنها راهنمایی می کنیم.

نگران این هستید که کدام بازار یا فروشگاه تم بهترین پشتیبانی مشتری را دارد؟ بهترین قیمت ها کجاست؟ کدام سایت‌ها در زمینه‌های خاص صنعت تخصص دارند؟ ما همه اینها و موارد دیگر را با سفر خود از طریق محبوب ترین بازارها و فروشگاه های تم برای وردپرس پوشش خواهیم داد. بیایید شروع کنیم!

بازارهای تم و جنگل تم

بازارهای طرح زمینه مانند جنگل تم از Envato مکانی را برای توسعه دهندگان تم فراهم می کند تا کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشند. با بیش از 20000 تم موجود در Theme Forest، پیشنهادات محصول را برای هر پروژه، قالب وب‌سایت و سبک پیدا خواهید کرد.

از طرف دیگر، کیفیت Envato هر موضوع را بررسی می کند. آن‌ها به شما می‌گویند که آیا به‌روزرسانی‌های آینده در قیمت خرید گنجانده شده است یا خیر، و آیا نویسنده پوسته به‌طور آنلاین از موضوع پشتیبانی می‌کند (برای کاربران مبتدی تا متوسط ​​وردپرس بسیار مهم است!) انتظار داشته باشید که تم‌های با قیمت بالاتر از پشتیبانی بهتری نسبت به تم‌های ارزان‌تر برخوردار باشند.

جستجوی تم ها آسان است. این سایت طیف وسیعی از فیلترها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تم های وردپرس را مشاهده کنید:

  • در یک دسته بندی خاص
  • در یک محدوده قیمت خاص
  • بر اساس رتبه بندی مشتری
  • بر اساس دلار در فروش
  • و خیلی چیزهای دیگر

گزینه‌های فیلتر در جنگل تم

نتایج یا فهرست‌های طرح زمینه همچنین دارای یک عکس فوری در حالت شناور هستند، و همچنین یک خلاصه مختصر به شما می‌گوید که آیا طرح زمینه با وضوح بالا و ویجت آماده است، با کدام نسخه‌های مرورگر سازگار است و کدام چارچوب‌ها پشتیبانی می‌شوند. اگر قصد دارید از طرح زمینه خود با راه حل خاصی مانند زیرخط استفاده کنید، WPML، یا Bootstrap، این اطلاعات بسیار مفید است.

برخی از دموهای مفید Total Theme

Themeforest همچنین به رهبر تم های همه کاره و چند منظوره وردپرس تبدیل شده است. مطمئناً مضمونی را دیده‌اید که در یک وبلاگ ذکر شده است، و در حالی که این نوع تم‌ها برای همه افراد نیستند، نمی‌توانید با گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری آن‌ها مخالفت کنید. فقط کافی است به هر یک از تم های پرفروش، مانند Total WordPress Theme نگاهی بیندازید. ببینید که حتی اگر یک طرح زمینه چند منظوره با تعداد زیادی گزینه ارائه می شود (که چیز خوبی است!) آنها اغلب با نمونه های نمایشی آسان با استفاده از همه گزینه هایی که قبلاً برای شما انتخاب شده است ارائه می شوند.

با حرکت فراتر از رهبر صنعت، بازارهای دیگر نیز در ردیابی موضوع عالی مفید هستند. در حالی که بازارهای کوچکتر تم های کمتری در دسترس دارند، طیف وسیعی از ویژگی های جذاب دیگر را جبران می کنند. یکی از بهترین انتخاب‌های ما بازار خلاق از آنجایی که نویسندگان می‌توانند قیمت‌های خود را در این بازار تعیین کنند، می‌توانید با هر بودجه‌ای یک طرح زمینه مقرون به صرفه پیدا کنید. به علاوه آنها هر هفته موارد رایگان فوق العاده ای دارند، بنابراین فراموش نکنید که در خبرنامه آنها ثبت نام کنید!

StudioPress و تم‌های زیبا

در فروشگاه‌های موضوعی در اینترنت، شاید دو مورد برجسته وجود داشته باشد که واقعاً نامی برای خود دست و پا کرده‌اند. اولین آنها StudioPress، خالقان فریمورک Genesis هستند. . رن بررسی چارچوب Genesis، اما ما فعلاً به نکات کلیدی اینجا می پردازیم: زمان بارگذاری سریع، پشتیبانی عالی، SEO، مقرون به صرفه بودن، و امنیت تنها برخی از آنها هستند.

چارچوب Genesis از StudioPress.

اگر از چارچوب Genesis برای تقویت سایت وردپرس خود استفاده می‌کنید، StudioPress را توصیه می‌کنیم زیرا آنها ارائه‌دهنده اصلی تم Genesis هستند. چرا؟ خوب، زیرا آنها پیدایش را ساختند. استفاده از یک تم فرزند Genesis که توسط توسعه‌دهنده دیگری نوشته شده است، می‌تواند باعث مشکلات سازگاری شود، زیرا حتی توسعه‌دهندگان تم متخصص همیشه از جزئیات این چارچوب مطلع نیستند. نویسندگان نرم افزار در این زمینه یک مزیت طبیعی دارند. علاوه بر این، طرح‌های تمیز و حرفه‌ای آن‌ها ارزشمند است.

زمینه‌های کافه و غذاهای روزانه از StudioPress

StudioPress همچنین Genesis Pro Framework را ارائه می‌کند.  بسته‌ای که به شما امکان می‌دهد به همه طرح‌های زمینه کودک با یک قیمت پایین دسترسی داشته باشید. اگر از Genesis استفاده می‌کنید، خرید طرح زمینه فرزندتان از StudioPress انتخاب معقولی است، اما آنها تنها بازی در شهر نیستند – Creative Market، ZigZagPress و Web Savvy Marketing همگی گزینه‌های مبتنی بر Genesis را ارائه می‌دهند.

دومین فروشگاه تم طرح‌های زمینه زیبا< /a>، که جای تعجب نیست، زیرا تم Divi آنها یک موفقیت واضح است. این فروشگاه تم جایگاه فوق‌العاده‌ای برای خود در بازار وردپرس ایجاد کرده است و تعداد زیادی تم عالی را با یک قیمت بسته کم ارائه می‌کند.

طرح زمینه بسیار محبوب Divi

فروشگاه‌های تم طاقچه و طرح‌های سفارشی

اگر به دنبال موضوعی هستید که به یک صنعت خاص پاسخ دهد، Templatic مکانی عالی برای شروع جستجوی شماست. آنها بیش از 80 موضوع را برای صنایع خاص مانند هتل ها، فروشگاه های خودرو، رستوران ها، سالن های مو و موارد دیگر ارائه می دهند. آنها به ویژه برای مضامین دایرکتوری برای لیست های تجاری مفید هستند. نمونه ای از مفیدترین مضامین آنها در زیر آمده است و نمایشگاه Templatic نیز ارزش دیدن دارد.

موضوعات قالب از Templatic

طرح‌های زمینه پیشنهادی در محدوده Templatic از 29 تا 79 دلار و همچنین دارای یک باشگاه تم ممتاز که امکان دسترسی به همه قالب ها را با قیمت 299 دلار برای شما فراهم می کند. چه یک تم واحد را انتخاب کنید و چه گزینه باشگاه، Templatic پشتیبانی نامحدود و به روز رسانی تم را برای یک سال ارائه می دهد. همچنین به راهنماهای موضوع و انجمن انجمن دسترسی پیدا می‌کنید.

برترین فروشندگان ThemeIsle

سایت دیگری که قابل ذکر است، ThemeIsle است. آن‌ها محبوب‌ترین تم رایگان را در WordPress.com ایجاد کردند، و همچنین دارای تم‌های ممتاز بسیار عالی هستند. در این سایت مضامین مناسب برای تجارت، عکاسی، نقد کتاب، ساخت و ساز و موارد دیگر را خواهید یافت. فقط می‌توانید یک طرح زمینه را انتخاب کنید، یا می‌توانید فقط با 99 دلار به همه آنها دسترسی داشته باشید (که شامل 2 سال پشتیبانی اولویت‌دار است).

و به معنای واقعی کلمه صدها فروشگاه تم دیگر در آنجا وجود دارد – اینها فقط تعدادی هستند که ما استفاده کرده ایم و به آنها اعتماد داریم.

تم های سفارشی (یا سفارشی)

فروشگاه‌های تم سفارشی معمولاً نازک‌تر هستند زیرا بیشتر توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند مستقیماً با مشتریان در سایت‌های سفارشی کار کنند. برخی از سایت‌های حرفه‌ای وجود دارند که می‌خواهند کارهای کاملاً سفارشی را انجام دهند، اما اگر این گزینه‌ای است که می‌خواهید دنبال کنید. فقط به خاطر داشته باشید که تم های سفارشی هزینه بیشتری نسبت به الگوها دارند زیرا فقط برای شما ایجاد می شوند و شما زمان زیادی را با توسعه دهنده می گذرانید، بنابراین مطمئن شوید که شخصی را که دوست دارید انتخاب کنید.


عدم انتخاب مشکلی در انتخاب قالب وردپرس نیست. حتی با وجود معدود بازارها و فروشگاه‌های موضوعی که در اینجا ذکر کردیم، هزاران گزینه در دسترس دارید.

هر کسب و کار و سایت در نهایت منحصر به فرد است، بنابراین ما نمی توانیم یک راه حل را برای مطابقت با همه نیازها انتخاب کنیم. موضوعی که انتخاب می کنید باید بر اساس ترجیحات شما، سطح دانش شما در کار با PHP، WordPress، CSS و سایر فریمورک ها و همچنین بودجه شما باشد. امیدواریم که تفکیک ما از محبوب ترین منابع موضوع شما را در مسیر درست راهنمایی کند. تصمیم نهایی البته با شماست.

ما برای شما آرزوی موفقیت در یافتن موضوع مناسب برای سایت خود داریم و دوست داریم بدانیم در نهایت کدام بازار یا فروشگاه تم را انتخاب کردید و چرا. از طریق نظرات در تماس باشید و به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل